Да колега съгласен съм .Несе обиждам за нищо нали коментираме
Да опиша ситуацията накратко.
Тази гонка е миналогодишна тогава разполагах само със азот 50 HP .Притежавах всичко останало което съм описъл, но нищо небеше внедрено в автомобила.
Скайлайна все пак не е GT-R а GT-S. Паулъра му е под 300-те коня.
Разликата
Нисана е Турбо двигател (СТОКОВ) а аз съм, атмосферка.На него даже не му е нужно всичко това което имам аз .Достатъчен му е един чип за да повиши примерно 20/30% .
Но факт е ,че от един скайлайн наистина неможе да се съди. Колата върви доста добре но е тежичка.
green_miata написа:
Гледам че имаш и друга уникална кошница - 323-ката, явно си мераклия.
в голям филм се вкарах с тази 323. Взех я малко на майтап .Първо намерих купето BG 4х4 ( със слаб мотор) и го взех с мисълта да прехвърля проекта на него защото е по-къса и по лека (ако е без 4х4). После обаче случайно намерих и подходящ мотор Turbo. и така се заформи ,че минаваме на турбо вариант. А 626 ми остава за стрийт автомобил.
За 323 имам повечето неща ...електроника ,помпи,дюзи и основно хомологирана клетка ролбар OMP ,седака, колани ....сликове с джанти спийдлайн и разни други дрънкулки