Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 17 Дек 2017, 19:25

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2013, 19:38 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Сеп 2012, 19:56
Мнения: 12
Местоположение: Варна
Здравейте Колеги ,

Нека някой ако е карал повече от 100000 км на пропан бутан или метан да сподели имал ли е някакви проблеми с колата си или газовата уредба . Големи спорове има във форума дали има полза от системите за мазане на клапаните . Затова хората направили по голям пробег могат да кажат най - добре .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2013, 22:47 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Яну 2008, 22:06
Мнения: 1171
Местоположение: Монтана/София
skype: HeyMoPeH
от 301 000 до 356 000 са само 55 000км на газ, не виждам някакви промени в работата на двигателя, освен ниския разход 6.5/100газ. И аз бях скептичен за това от 245 000 (на които я купих) до 301 000 съм бил глупав да я карам само на бензин...

_________________
mazda 323F BA 1.5 16V 1995г & 430 000km
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2013, 18:49 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 6

Регистриран на: 31 Яну 2006, 15:33
Мнения: 215
Местоположение: Козлодуй
Първата ми 323 БГ -100 000км. на газ само,не е виждала бензин.Проблем с мотора никакъв,сменени само 2-пъти изпарител.Втората ми 323 БА - за сега 60 000 км. пак само изпарител съм сменял (още я карам).Третата MAzda 6 2.3 съм минал за една година 17000км на газ без проблем.За напред незнам. :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2013, 07:46 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2004, 10:54
Мнения: 450
Местоположение: Люлин-3
- 323F BG 1.6-16v SOHC (B6) от 2002 е у мен и оттогава е на газ(LPG) , без омаслител, с обикновен изпарител, симулатор на инжектори,ламбда емулатор и ключе с таймер(не автоматично-мразя ги тея :mrgreen:) повече от 120 000 км само на газ, с бензин я черпя рядко но редовно пали на бензин! :lovemazda:
газовата съм монтирал аз , първоначално със изпарител STAR-Gaz, перфектна работа 8 години и стана на "тарлък"...започна да изпуска и мирише, изхвърлих го...чисто нов REG- двукамерен скъпичък но най добрия(мразя ловатото) :evil: , работи до момента с него и е без забележки!
-По двигателя никакви промени и никакви ремонти освен обичайното обслужване , също и ангренажи навреме!
Преди няколко години умря горивната помпа, сменена с най големия китаец с ясното съзнание че и той ще умре слкед година две,...да ама не ,малко по шумна е но за 60 лева толкова радост!
забравих...свещи и кабели се сменят винаги навреме и до сега не е гръмнала нито веднъж.... та така старата "кочина" :lovemazda: си я обичам много и постояно се движи всеки ден по 20км. минимум градско в С-Ф, ползвам я като служебна да хода на работа и за части по доставчиците :roll: ...а понякога дори я черпя и я водя на риболов , кога жената и синът отвлекът другите две коли :D :D :lovemazda:

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0896 633459


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2013, 19:57 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 19 Сеп 2012, 19:56
Мнения: 12
Местоположение: Варна
Здравейте ,

Аз карам шестица но само от 19000 км на пропан бутан . До сега няма проблем , но и пробега е много малък .

Мой познат караше Мazda MPV с двигател 2.0 16 V 122 коня . След 125 000 км на газ при каране предимно извън града главата стана за ремонт . Колата е била по километраж на около 200 000 км . Ако е била върната с 150 - 200 хил км тогава ремонта на главата щеше да се появи и без газовата уредба .

И двете коли са с инжекциони и без омаслители .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Окт 2013, 18:01 
Offline
фен

Регистриран на: 17 Юни 2013, 20:01
Мнения: 220
Местоположение: shumen
Над 100 000 км съм миналсъс лагуната 1.8 моно-инж. със обикновена газова ловато на метан колата е пушка но я карам със ориг.масло ЕЛФ свещите още са нейните -екуем- предишния собственик не знамколко е навъртял първата ми коле ВОЛГА на метан със същата уредба после я прехвърлих на лагуната сега лагуната я кара дядото много се кефи със 10лв отива до Варна и се връща !!!! Аз сега карам Мазда Трибуте - джип 4х4 2005г колата е на 97000км от които 7000км на метан със пълна инж.Романо много съм доволен колата е пушка - самолет мотора ми е 2.3i-16 клапана 153к.с със 5ст.ск.кутия от Романото съм много доволен - Ловатото също нямам ядове. Направил съм си и камиона на метан газо-дизел ДАФ95.430к.с вече 3 година го карам никакви ядове наси ми добри пари минал съм над 100 00км със него И ако някой ми каже че метана не е гориво ще му се смея цял живот -на БГ акъла!! Пропан-бутана също е гориво но не го харесвам той е отпадък от преработката на нефтени продукти и има по голяма подръжка и смяна на консумативи. Докато метана си е чист въздух със което нямаш ядове при добър ГАЗАДЖИЯ само караш!!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2013, 16:20 
Offline
фен
2009 Mazda 6

Регистриран на: 20 Юли 2010, 11:06
Мнения: 227
Местоположение: Sofia
skype: dankatar83
Мазда 6 2,0- 2010г. - 125 000 на газ, никакви ядове, има Система за мазане която се прецака преди 50 000 и нищо и няма на колата. Редовно смяна на филтри и масла и само газ. :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2013, 15:39 
Offline
фанатик
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Авг 2007, 19:47
Мнения: 2487
Местоположение: Сф-Плд
skype: mazdislav
323F BA 1.8 - 150 000 км на газ за 5 години. Колата съм я карал само на газ откакто я купих защото я газифицирах на първата седмица.

Ядове - никакви. От разхода съм сравнително доволен, извънградско 9,5-10л/100км, но така или иначе тоя двигател (BP) не е от икономичните.

Преди 2 седмици за пръв път ходих да пипат нещо по газовата - отремонтираха ми инжекторите защото беше ми качила малко разхода (+1л), след което обаче работата заспа!

_________________
1998 323F BA 1.8 (продадена след 7 год и 200,000 км вярна служба)
2001 Xedos 9 TA


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2013, 10:52 
Offline
фанатик
Аватар
2001 Mazda 626

Регистриран на: 13 Юни 2008, 13:19
Мнения: 1391
Местоположение: Пловдив
skype: qna.godeva
Мазда 323ф БА 1.5 - от 5.5 години с ГИ Фобос. Навъртени около 110К - никакви ядове, само филтрите сменям на газта.
Разход градско 10, извънградско с около 100-110 - 7.8/100 . Доволна :lovemazda:

_________________
Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2013, 15:06 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2013, 11:30
Мнения: 207
Местоположение: София
dankatar написа:
Мазда 6 2,0- 2010г. - 125 000 на газ, никакви ядове, има Система за мазане която се прецака преди 50 000 и нищо и няма на колата. Редовно смяна на филтри и масла и само газ. :D

Колега, я сподели каква марка е газовото, има ли ОБД и къде го монтира, че и аз обмислям газифициране на същата 6ца.

_________________
Mazda 6 GH (2009), 2.0 147hp, AT, LPG Romano Antonio OBD


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2014, 10:29 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 22 Яну 2013, 11:53
Мнения: 47
Местоположение: гр.Елин Пелин
Мазда 323C 95г. 1,5 90 к.с. с Г.И. BRC компютър Stefaneli без мазане 180 000 км. и навъртях на горката за 5г. :lovemazda: Проблеми
не съм имал като изключим няколко настройки и нещо изгоря в компютъра и неможеше да прехвърли на
бензин сама когато свърши газта.Майстора каза или нов ком. 260лв. или сам си прехвърляй на газ.
Познайте какво избрах :D

_________________
Винт набит с чук,държи по-здраво от пирон навит с отвертка>>>


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2017, 13:55 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 19 Сеп 2012, 19:56
Мнения: 12
Местоположение: Варна
Здравейте Колеги !

Има ли някой друг с повече от 100 000 км на газ за да преценим дали има смисъл от системите за мазане и толкова ли са кекави фаските и клапаните на маздите при условие , че системата е правилно настроена .

Един приятел ми препоръча да си слагам двутактово масло по 10 мл на литър бензин за да може докато работи колата на бензин, когато е студена или на дълъг път ( при пробег от 100 км и повече обръщам на бензин за 3-4 км за да могат да поработят дюзите ) . Един литър двутактово минерално масло е 8 лв , така че цената в сръвнение с 100 л бензин е нищожна . За 70000 км работата ма мотора равномерна и не съм имал проблем с дюзите .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2017, 18:22 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 442
Местоположение: Варна
Аз на магистрално каране я поизпържвам на бензин няколко км. Иначе в града си пали всеки ден докато загрее на бенз така или иначе и не го правя.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2017, 19:25 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Фев 2015, 20:49
Мнения: 28
Местоположение: shumen
70 000 km със мазда 3 1.6 2004г без система за мазане на клапаните,за сега няма никви ядове.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб