Кратък отговор на последния ти въпрос - никъде!
Зачетох се тука, в някакъв английски сайт са написали на разбираем език за плюсове и минуси
http://www.go-lpg.co.uk/diesel.html , та за допълнително впръскване на газ са правени опити ама резултатите са отрицателни. Максимално стигат до 25% икономия на дизела, но това пък е за сметка на газта така че като теглиш чертата - икономията ти е една голяма нула. И за целия тоя експеримент си плащаш със съкратен живот на мотора и много неприятни изненади занапред. Мотора ще грее повече от предвиденото, ще се кара на по-високи обороти и ще се износва много повече и т.н...
Хората са правили екперименти, показали са че може просто ей така, заради идеята. Но на практика ползите са спорни, а вредите са явни и неизбежни.
П.П.
Сега пак зяпам сайтове, има английски газаджии слагат. Ама и тяхната работа е по-скоро за да покажат, че може и по-скоро за реклама. Била изгаряла по-добре нафтата, по-малко вредни емисии имало, по-голяма мощност и все такива митологии и приказки от 1001 нощ. Като се има предвид, че пускат газта през всмукателния колектор (т.е. като на обикновено газово, а не Газов Инжекцион) веднага се запитвам как настройват мотора? ОК, газта ще я настроят ама нафтата как? Ще пипат по настройките на супер прецизната дизелова помпа ли, що ли? Също как така ще изгарят по-добре нафтата, като всъщност ще вкарват по-малко кислород в мотора (щото ще го мешат с газ?) Голяма мъгла е цялата работа. Да е някой дизел 88ма да си експериментира човек с колата, ама с тея съвременните.....