Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 00:41

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 36 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2016, 15:46 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Колеги, случайно някой да е правил интервенцията ? Предполагам не е нищо сложно, но все пак да попитам. Стъпките които мисля да следвам са
    Махане на старата рейка. Rail 3 ома
    Слагане на новата. Barracuda 1.9 ома
    Закачане на всички маркучи, температурни датчици и т.н.
    Смяна на настройките на газовия компютър (Bardolini) на 1.9 oма - настройки (тук предполагам трябва да се избере Horizon 2 ома (която е "бързата" рейка на Rail) .. не знам защо има само рейки RAIL на това Бардолини ... българска му работа :))
    Пускам самонастройка на компютъра

Нещо да пропускам ?

П.С. рейката искам да я сменя понеже има придърпвания, заглъхвания и т.н.

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2016, 18:31 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
...пропускаш да калибрираш иходните дюзи на новата рейка. ;)
Стандартно е на ф1,5мм.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2016, 19:56 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
пропускам го ... защото не знам как се прави ... има настройка в софтуера за размер на дюзите ... това ли наричаш калибриране .... или за нещо друго става въпрос :)

П.С. надявам се да не говориш за калибрация на дюзите с микрометър защото това ще е спънка. Принципно доколкото съм чел дюзите са калибрирани при самото производство.

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2016, 22:43 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 17:06
Мнения: 176
Местоположение: София
Взимаш си бургиики 2мм, 2.1мм и 2.3мм. Щуцерите който излизат от дюзите се свалят, в зависимост от кубатурата - дупчиш внимателно с 2мм, калибрираш и тестваш. Не ги боцкай с най-голямата за да не се налага да купуваш нови щуцерчета. Трябва да са на бърза връзка при баракудата. Аз съм с 2.3 мотор и съм с 2.3 отвори и дюзи Apis solo 1.6-2 ома. Бързи и доста адекватни, нямат разлика с баракудата като работа


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Ръжда и целулит тръгнат ли - нема спиранe!!!
Mazda 6 2.3L Fobos 5 - Easy green gas pro


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2016, 22:46 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 17:06
Мнения: 176
Местоположение: София
То даже имаше и нещо като формула за смятане на размера: kw / cil (киловатите на двигателя се делят на броя цилиндри) но не винаги излизат точно. На рейла - другата рейка са ми 2.1мм и пак си е ок. Позаиграй се, ще ти хареса резултата пък и ще поразучиш как се настройва без намеса на майстори .... до доволна работа на колата


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Ръжда и целулит тръгнат ли - нема спиранe!!!
Mazda 6 2.3L Fobos 5 - Easy green gas pro


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2016, 23:26 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Да, трябва да се разпробият (калибрират) отворите им и после да се отбележи в софтуера какъв е диаметърът, който е подбран. В магазина са на 1,5мм.

Според производителите, този диаметър се определя по едни таблици, в зависимост от цилиндровата мощност. Според газаджиите - както опита им показва. Много често се различават драстично. Примерно, колегата по-горе е с 2,1-2,3мм, а цилиндровата мощност е 41к.с. По таблиците се препоръчва 2,8-2,9мм. Аз не съм доволен на нищо под 2,9мм - при висока скорост ми изчезва доускорението. Обаче, виждаш, че хората и на 2,1мм са ОК.

За да не разбутваш нищо по ГИ, премери старите дюзи (с шублер) и разпробий новите със същия диаметър. Ако нямаш шублер, купуваш комплект сведла през 0,1мм ("1 десета") и с тях мериш кое влиза най-стегнато. Цената трябва да е до 50ст/брой, т.е. за до 5лв ще имаш всички калибри от 2,0 до 3,0мм. Свредла се продават по магазините за инструменти.

Стъпките са:
сваляне на старата,
калибриране на дюзите на новата,
монтаж на новата. Да не забравиш тапата в единия край на рейката. ;)
Сведла+машина да ги върти, кръстата (+) отвертка и 15 минути.

Датчици не виждам причина да се откачат, настройките също няма за какво да се пипат, поне не и в самото начало.
Може (пожелателно) да се смени импеданса в софтуера. Щом досега е била с 3,0 Ома бобини, значи минималните времена са избегнати и дали ще се смени 3.0 ->2,0 (1,9) Ома не е важно.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2016, 23:57 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
това с разпробиването не знаех, че му се казва калибриране :)

Имам шублер и ще премеря старите ... въпреки че софтуера даваше някаква грешка свързана с диаметъра на дюзите и ще направя новите като старите ... може да пробвам и с разпробиване през една десета за да видя разликите :)

Що се отнася за датчика ... на рейла има температурен датчик (който сменях преди седмица) и предполагам ще трябва да се сложи на Баракудата :) .... та за него говорих че трябва да се разкачи :)

Мерси за съветите ... ако някок се сети нещо друго нека да сподели ;)

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Мар 2016, 06:19 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 17:06
Мнения: 176
Местоположение: София
Понеже на баракудите ако не ме лъже паметта няма място за датчик, купува се външен, слага се на маркуча преди да влезе в рейката и кабелите са червен и черен - свръзваш ги само и изолирах хубаво. Относно шублер няма да стане с него. С калиброваната част на бургиите ги пробваш и която влезе плътно - това е размера на старите ти. Над 2мм трябва да са ти - гарантирано за да няма недохранване. Пробвай и сподели какво си постигнал


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Ръжда и целулит тръгнат ли - нема спиранe!!!
Mazda 6 2.3L Fobos 5 - Easy green gas pro


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Мар 2016, 08:21 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Фев 2016, 11:07
Мнения: 9
Местоположение: Pleven
Моля,някой да ми каже,защо темп. датчик стои на рейката?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Мар 2016, 08:35 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Всъщност от картинките се вижда че има два отвора (които мязат на тия на Rail-а), където предполагам трябва да се сложи датчика. Очаквам я днес да пристигне и ще видим какво има и какво няма. Дано да може да мина със стария датчик за да не забавям монтажа :)

П.С. що се отнася за защо стои датчика на рейката .... нинам ... някои по-компетентен да каже каква им е била идеята на инжинерите :)

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Мар 2016, 09:15 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 17:06
Мнения: 176
Местоположение: София
Мери температурата на газта, събира си данни компютъра. А - да ако има два отвора на рейката може да го навиеш ако е същия на размер следователно трябва да са стандартни.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Ръжда и целулит тръгнат ли - нема спиранe!!!
Mazda 6 2.3L Fobos 5 - Easy green gas pro


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Мар 2016, 10:02 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Така ... пристигна рейката обаче ...

1. отворите са били технологични за монтаж ... а не за темературен датчик. Съответно трябва да търся такъв датчик ... Предложения ? Как изглежда ? Предполагам е такъв но все пак да попитам. Ако е този .. предполагам е някакъв комбиниран понеже има вход и за вакуум. Нужно ли е да се ползва входа за вакуума или положението може да остане както е в момента (мога да напправя снимки за да се изясни какво е положението в момента :))

2. Хубаво трябва да калибирирам дюзите .... обаче кое са дюзите които трябва да се разпробият. Тези които са си на инжекторите или "резервните" (това май са щуцери за колектора ... но може би налучквам само). Също така ако са тези които са сглобените ... предполагам трябва да се разглоби рейката и да се извадят дюзите които трябва да се разпробият.

Изображение

П.С. сега като разгледах малко по-добре ... на дюзите се развива крайната част и вероятно тя трябва да се разпробие (и наистина ще е трудно да се премери с шублер на колко е в момента :)). Поправете ме ако греша

Изображение

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Мар 2016, 18:07 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 17:06
Мнения: 176
Местоположение: София
Тази част жълтичката дето се сваля и разпробива на баракудите. А датчика е това което си го забелязал. Няма вакум към него, тънкия маркуч се включва в МАП сензора да мери налягането на захранващата газ.
Ако не се справиш до събота - драскай ако си по София - ще ги боднеме и настроиме ;) докато глътнеме по кафе на крак

_________________
Ръжда и целулит тръгнат ли - нема спиранe!!!
Mazda 6 2.3L Fobos 5 - Easy green gas pro


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Мар 2016, 21:17 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Събота и неделя няма да е че нали ще има регионална и ще съм към Батак :)

Иначе почна да се обажда и един друг странен проблем по-често и май ще се принудя да отида при газаджия :(

Проблема се състои в това че при загряла кола карам известно време на газ ... спирам за 5 10 минути на някъде ... и после не иска да включва на газ. Изключва все едно няма газ в бутилката. След известно каране на бензин пак мога да включа на газ :)
Доколкото четох, а и коментирахме в една друга тема вероятно е газовия клапан или сензор за налягането на газта. Ама бутилката сякаш ме е страх да я разглобявам за да гледам клапана. Може и тва да боднем ако няма кво да правиш някой ден след работа :Д

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Мар 2016, 22:26 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 17:06
Мнения: 176
Местоположение: София
Имам друго съмнение, може да съска отпреде по маркучите и да пада налягането, може и да има запушване - може да са много неща като се замисля. Иначе за след работа - няма грижи, така съм обявил война на газовите че няма да им се повярва ъ


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Ръжда и целулит тръгнат ли - нема спиранe!!!
Mazda 6 2.3L Fobos 5 - Easy green gas pro


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2016, 08:31 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Фев 2016, 11:07
Мнения: 9
Местоположение: Pleven
Ама какво прави температурния датчик на рейката? Тази кола кога обръща на газ на 90 градуса?
До колкото знам тези датчици стоят на изпарителя.За това питам,много добре знам че мери температура,както някой по горе се опита да ми обясни.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2016, 08:51 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Преди малко разгледах в момента как е направена инсталацията и определено няма да е плуг && плей :)

Рейл-а не е затапен а от другата страна има щуцер към който е вързан сензор за налягане, след който пък тръбичката за газта заминава някъде зад колектора и не успях да проследя.

Рейката
Изображение

Датчика
Изображение

Това е след датчика за налягането
Изображение

Реално за да сложа баракудата на така съществуващата система ще трябва един щуцер и датчик за температурата(без да има опция за налягане) който да се сложи преди рейката.

А за температурния датчик на рейката в софт-а на бардолини си има показател за температурата и вероятно се използва като променлива при изчисленията ... другия вариат е просто да е информативна информацията, ама ме съмнява :)

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2016, 09:10 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 17:06
Мнения: 176
Местоположение: София
Едното така като го гледам дето пише сензор на него трябва да е мап-а. На баракудата ако има опция за навиване на щуцера с маркуча от тази рейка ще си стане плуг & драйв направо


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Ръжда и целулит тръгнат ли - нема спиранe!!!
Mazda 6 2.3L Fobos 5 - Easy green gas pro


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2016, 09:23 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
На баракудата от двете страни е еднакво ... с резба и т.н. като в комплекта има щуцер и тапа. Предполагам ако е еднаква резбата (а тя е стандартна май) може и да стане схемата. Въпроса е дали е читав тоя сензор за налягане ... и дали примерно проблема който описах по-горе не е от него...

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2016, 18:30 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 17:06
Мнения: 176
Местоположение: София
Ами докато не се пробва няма да се разбере и на диагностиката ще се види какво показва


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Ръжда и целулит тръгнат ли - нема спиранe!!!
Mazda 6 2.3L Fobos 5 - Easy green gas pro


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2016, 21:04 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2014, 10:47
Мнения: 426
Местоположение: Пазарджик
dikoff написа:
Моля,някой да ми каже,защо темп. датчик стои на рейката?

Плътността на газта съществено се мени от малки разлики в температурата. Затова трябва да се мери и е една от променливите в уравнението на програмата.. когато водата е 60^ , газта може да е 10^ на празен ход и 3^ при ускорение. / .Зиме и лете също температурата на газта е в различни граници, въпреки че изпарителя все една температура се стреми да осигурява, но температурата на водата и на газта не вървят заедно. За това се измерва при рейката, за да се коригира количеството чрез времето на инжектора. Всъщност температурата се измерва , за да се предположи плътността на горивото , за да се определи адекватно времето на инжектора. Но уравнението има още много стойности и накрая резултата да бъде винаги, при вякакви условия, 14-17:1 въздух-гориво. По- точно би било да се измерва плънността на горивото, но това ще е твърде скъпо.

_________________
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Апр 2016, 08:31 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Фев 2016, 11:07
Мнения: 9
Местоположение: Pleven
Ама тука става въпрос за комбиниран сензор за налягане М.А.П. и температура. А не както се изразява колегата, температурен датчик.Двете неща са различни и за това се чудя какво прави темп. датчик на рейката. Въпреки това още не съм виждал комбиниран сензор да стои на рейката,по принцип се връзва преди нея. Но какво ли се учудвам на скоро видях Фиат на когото газовата рейка беше поставена под радиатора за охлаждане на двигателя.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Апр 2016, 08:40 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Е колега на Рейла има температурен датчик който си е завит баш в рейката. Затова и разпитвам .. понеже на баракудата няма къде да завия подобен датчик. А вместо този комбинирания ще трябва да търся някакъв който е само за температурата и да го сложа преди рейката :)

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Апр 2016, 19:42 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 17:06
Мнения: 176
Местоположение: София
Е този дето беше предположил на маркуча и си готов


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Ръжда и целулит тръгнат ли - нема спиранe!!!
Mazda 6 2.3L Fobos 5 - Easy green gas pro


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2016, 08:39 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Да де да ... същия ... просто трябва да отида да го купя ... ама не ми остава време нещо :)

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2016, 09:05 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2013, 22:09
Мнения: 558
Защо не разпробиеш тапата на Баркудата, да и навиеш резба и да го сложиш там, така ще стане по прибрано. Минах по същия път от Apache към Barracuda. Първо просто свалих Рейл-а и сложих Баракудата със еднакви дюзи (2.5мм а съм 120 коня, не знам как ги карат 150 коня със 2.0мм дюзи но както и да е), промених в софтуера на 1.9ома и настройка на ново. Да бъда честен разлика не усетих от Рейл-а....... След време ми се наложи да сваля колектора и свалих и щуцерите който бяха разпробити на колектора, затапих отворите и разпробих главата със по дълги щуцери под наклон към всмукателните клапани и толкоз близо станаха че като погледнеш през щуцера се вижда клапана всмукателния :D :D :D Събрах всичко и покарах известно време така имаше леко подобрение към по добре но не толкоз усезаемо. И последната им модификация беше да разделя рейката на отделни инжектори със колена за всеки инжектор и честно казано тука вече се усети разликата. Ако не се чуе зумера преминаването от бензин на газ и обратното е невъзможно да се разбере кога става, не се променят оборотите ИЗОБЩО а по големия плюс е че се наложи да бутам налягането на газта което доведе то намаляне на разхода :!: :!: :!: Ето снимки как стана,доста прибрано без черва от маркучи (инжектора и щуцера на главата се допират един до друг) говоря за мазда 6 1.8

Прикачени файлове:
1.jpg
1.jpg [ 383.98 KiB | Прегледано 14832 пъти ]


Прикачени файлове:
2.jpg
2.jpg [ 287.74 KiB | Прегледано 14832 пъти ]


Прикачени файлове:
3.jpg
3.jpg [ 334.18 KiB | Прегледано 14832 пъти ]

_________________
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2016, 10:34 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Е ти ме разби ... чак толкова не съм дорасъл ... да дупча колектори и т.н :)

Още се моткам с термо датчика ... не ми остава време да отида до магазин и да си купя ... накрая ще си поръчам с куриер :D

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2016, 11:16 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2013, 22:09
Мнения: 558
Е не не те карам да дупчиш колектора, само споделих как действах и кога се усети разлика. В твоя случай най лесно ще стане ако разпробиеш тапата и на нея навиеш датчика :) Успех

Между другото датчика който си дал на снимкатаа ми прилича на датчик от тамона/тгаз не знам изобщо съвместими ли са с БСМ

_________________
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Апр 2016, 17:06 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 17:06
Мнения: 176
Местоположение: София
Би трябвало, мери само температура на входящата газ, стига да дава същите съпротивления ....


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Ръжда и целулит тръгнат ли - нема спиранe!!!
Mazda 6 2.3L Fobos 5 - Easy green gas pro


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Апр 2016, 19:17 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
japan_power написа:
....

Дай малко подробности, ако имаш желание.
Откъде предполагаш, че идва подобрението - от скъсяването на маркучите след инжекторите?
Или от по-големия диаметър на новообразуваната "рейка"? Или нещо друго?

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 36 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб