В крайна сметка се предадох след като не намерих необходимите части и отидох при газаджия от който съм доста доволен.
Беше ми отговорено на всеки един въпрос и разяснено на дълго и на широко.
За монтажа ... както някой по нагоре спомена на изхода на рейката тапата се разпроби и се сложи щуцер, на който е вързан маркуча към сензора за налягане
На входа на рейката се сложи стария датчик за температурата който бях сменял преди време като на една "муфа" (май се нарича), се разпроби по средата и се направи резба за да има къде да се навие въпросния датчик.
Оказа се че хубавците от Софгаз не са си направили труда да закачат ламбда сондата към газовото ЕКУ ... та и това направихме. Вече в софтуера се вижда синусоида
Като цяло не се получи перфектен монтаж (и момчето което я прави не го хареса), но нямаше много място където да натъпчем рейката. От друга страна тя се оказа на обратно спрямо Рейла, което затрудни задачката още повече.
Също важно нещо което направихме беше да се коригира газовата карта в движение (това до сега на колата не е правено). Предполагам нямаше да се справя сам по простата причина че не знам кое как трябва да се пипне за да работи колата както трябва.
Към момента проблемите в ниските със заглъхването при подаване на газ ги нямаи колата изглежда да работи нормално. Настроена е да превключва на 35 градуса като е зададена и опцията да си пали направо на газ когато е загряла. Проблема който го имаше с изключването на газ въпреки, че бутилката е пълна вече не е на лице. Явно е бил свързан нещо с рейката.
След сутрешния тест до работа при студен двигател проблеми не се откриха, освен едно леко придърпване в първите 300-400 метра ... но предполагам може да се качи температурата една идея, за да загрява колата по-добре и тогава да прехвълря на газ