Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 20:47

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 58 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2018, 20:57 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Дам, jovani, какъв беше проблемът с тази кола, че толкова сте си играли?

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2018, 09:45 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 264
Местоположение: Пловдив
Без да се обижда никой, но мегаодисеята за един прост газов инжекцион, отдавна имащ решение и то достатъчно качествено/надеждно. В следващ момент колата се продава (комби на десЯт години, на над 200 000км) за скромните 17 хилки, и в същото време ни вест - ни коС...типичното "много сте ми скъпи, когато съм на зор". Междувременно монтирана газова уредба на принципа Франкенщайн, отвсякъде събирано по нещо "доказано". Айде, мерси, тия филми всички знаят как свършват. В единия случай след 1-2 дни с потенциални донастройки забравяш, че си сложил газ, в другия случай "остана да донастроим това, ще го заменим с еди кое си". Ако случаят е изключение - поздравления и извинения.

Всичко това го пиша без лоши мисли, а за да знаят колегите, които четат в бъдеще, че качеството струва пари, а търсенето на информация на правилното място изисква малко време, като съчетаеш двете неща ще намериш доказано и изпробвано нещо, което не крие изненади. Ако се чудиш как да спестиш 50-100лв например, след това практиката показва, че винаги си плащаш отгоре, и като време, и като пари. Първото няма кой да ти го върне. Второто - като имаш, давай.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2018, 10:34 
Offline
любител
2008 Mazda 6

Регистриран на: 04 Фев 2018, 17:50
Мнения: 86
Местоположение: Пловдив
@jovani, нали не се обиди на колегата Antoni?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2018, 08:39 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 264
Местоположение: Пловдив
Какво е казано срещу него, че да се обиди? :wink:
Споделят се новини, форумните плъхове разсъждаваме :P


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2018, 16:17 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
Колеги,обидата е за идиотите,аз не се имам за такъв :D ,но и не смятам,че нямам какво още да ви кажа.Моя съвет е единствено,да внимавате къде си давате парите..Приятен ден ;)

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2018, 17:55 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
jovani,
В крайна сметка защо монтирахте 2 дни? И имаше ли проблеми колата след това?

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2018, 19:47 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
donpeev написа:
jovani,
В крайна сметка защо монтирахте 2 дни? И имаше ли проблеми колата след това?

При нас монтажите стават от един до три дни,тъй като мислим,че е редно всичко да се изпипа както трябва,така работим от както сме в бранша.Както по време,така и след монтажа,колата на Жоро нямаше никакви проблеми.

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2018, 11:21 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 172
Местоположение: Хасково
Колеги имам един казус за решаване на моята Мазда 2.5 170к.с. . Откакто й монтирах ГИ забелязвам някаква тенденция, когато е по-студено да гори повече извънградско(тук само да добавя че всичко по мотора е ок - термостат, датчици всичко). Вчера покарахме малко да видим какво става със живите данни и ме притесниха ниските температури на водата на изпарителя и на изпарената газ.
При скорост от 120км/ч изпарителя държи около 40гр на водата и около 15-20гр на газта .. а когато взема да давам газ особенно по нанагорнище на 3та и 4та скорост от 100 до 180 да кажем Т на газта падна на -5 градуса (минус пет) :D
Та горе долу ми се изясни защо при по-студено време извънградско ми дава по-висок разход, от тази по-ниска стойност на Т на изпарената газ следват и доста големи корекции от сорта на 10-20% .. и неправилно изгаряне като цяло.
Изпарителя е VERSUS - VR-L SUPER уж до 200к.с. и съм го хванал за вътрешния радиатор - паралелно !

Това което ми идва на ум са няколко неща :
1во - проблем по охладителната система, т.е. слаба циркулация и невъзможност да се затопли както трябва изпарителя. Но пък градско всичко си е наред Т на водата на изпарителя и горе долу равна с тази на мотора и Т на газта е около 40гр. , парното на колата загрява адски бързо сега под 0 гр ;

2ро - като най-логично е изпарителя да е ташак и да не може да смогне на този мотор, в следствие много бързо се охлажда и не може да изпари добре газта при рязко натоварване, отделно студените температури влошават още повече нещата;

3то - неправилно вързване на водата към изпарителя - паралелно ? .. но пък съм направил поне 15 коли така и до сега подобен проблем не съм забелязал.

Вариантите който ми идват на ума са :
- да пристегна водата към входа на парното с някаква скоба, за да намаля дебита към парното и да се увеличи към изпарителя
- да вържа изпарителя последователно на входа за парното
- да си купя читав изпарител :D


Ще съм изключително благодарен ако някой се включи в решаването на тази загадка.

Поздрави !

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Яну 2019, 22:10 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 264
Местоположение: Пловдив
Аз бих започнал от най-лесното и бързо - обезвъздушаване :)
Втора стъпка, която може да е директно първа - направо курс към газаджията да дооправи (не)направеното.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Яну 2019, 09:11 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
don_gori написа:
Изпарителя е VERSUS - VR-L SUPER уж до 200к.с. и съм го хванал за вътрешния радиатор - паралелно !

Хубаво си го хванал за радиатора, ама като гледам снимките в другата тема си го хванал и за чистачките на предното стъкло кажи-речи . :D
При тази височина се получава въздушна тапа която много трудно ще изгониш .
Изпарителя трябва да е по ниско от нивото на гърловината на радиатора, т.е. като напълниш радиатора и си откачил горния маркуч на изпарителя, трябва охл. течност да си избие на самотек и от маркуча, и от охладителя .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Яну 2019, 17:48 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 172
Местоположение: Хасково
Здравейте колеги, радвам се че все пак някой откликна по моя проблем. Да знам че изпарителя трябва да е на по-ниско ниво но като го монтирах сметнах че ще е достатъчно ..
Преди нова година като го разкачих да видя дали тедките са добре после така и не можах да я обезвъздуша и сега това основно ме притеснява. Тук из Хасково който попитах, все срещах различни отговори .. от основен ремонт на мотор поради издухана гарнитура, до смяна на водна помпа и т.н. а за над 2000км изминати така съм нямал проблеми с прегряване и т.н.
Та все си мисля че просто има въздух в системата(изпарителя и парното) и не мога да го изкарам. Идва ми на ум да я дам на голям наклон, да откача изпарителя и да го дам възможно най-ниско и пак да пробвам да долея антифриз и след това се надявам да се обезвъздуши добре. И после пак да си върна изпарителя на старото място.
Другия вариант е да го вкарам под филтърната кутия, където гледам руснците доста чесро го слагат но сега в тея студове не си е работа. Ще пробвам 1я вариант с откачаването и наклона и дано успея да обезвъздуша добре системата, а пролетта живот и здраве ще го преместя на правилното място.
Ако някой има идеи или препоръки съм насреща, защото съм леко в глуха улица :)

Поздрави !

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Яну 2019, 13:31 
Offline
фен
2003 Mazda 6

Регистриран на: 16 Май 2012, 14:52
Мнения: 168
Местоположение: Пазарджик
Здравейте,

Дори и да успеете да обезвъздушите системата временно, при така монтирания изпарител, при най-малката загуба на антифриз, въздуха вместо в разширителния съд, ще остава в изпарителя. Разширителният съд трябва да е най-високата точка в системата. Монтирайте изпарителя под кутията на въздушния филтър и вероятно проблемите с ниската температура ще се решат. Успех!

Поздрави!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Яну 2019, 13:56 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 172
Местоположение: Хасково
Благодаря, въпреки лошо време утре ще вкарвам маздата в гаража за доработка. Реших да сменя изпарителя с друг, както и да сменя мястото му точно под филтърната кутия. Гледам руснаците масово го слагат там на 2.0 и 2.5 мотора, но пък се срещат и такива монтирани където е моя .. Както и да е явно 2то пъти след монтажа просто на късмет се е обезвъздушила колата.
Ще пиша впечатления в най-скоро време, поздрави !

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Яну 2019, 14:46 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Моят също е там, но малко по-надолу. Проблеми няма, ето виж го:
Изображение

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Яну 2019, 15:14 
Offline
маниак
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 28 Апр 2011, 00:44
Мнения: 519
И моят е монтиран, като този на колегата (при един и същ майстор сме) и нито на предишната Мазда, нито на тази съм имал проблем. И двете са с 2.0 мотора.

_________________
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Яну 2019, 15:15 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 172
Местоположение: Хасково
Каква марка е твоя и гледал ли си живи данни в движение при натоварване ? При мен на ускорение от 100-180км/ч изпарената газ отново си замръзва на -5 :D
Гледах един руснак с подобен проблем като моя, но под 1 градус не можа да падне ..

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Яну 2019, 16:26 
Offline
маниак
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 28 Апр 2011, 00:44
Мнения: 519
Не сме гледали живи данни, но не съм имал проблеми с разход, температура и други подобни. Марката е BRC Sequent 32, а предишният беше Sequent 24. Доколкото си спомням няма връзка с ОBD, и не е нужна такава за нашите мотори. Знам, че момчетата в София от Landi Renzo слагат изпарителя под кутията на въздушния филтър, но за мен това е доста странно. Но аз съм лаик по темата :-)

_________________
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2019, 10:59 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
donpeev написа:
Моят също е там, но малко по-надолу. Проблеми няма, ето виж го:
Изображение

Това не е "малко по надолу",а много по надолу . :)
При колегата е горе до тръбите на климатика, колкото да остане 1 мм. разстояние за да се затвори предния капак . :D


Изображение

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2019, 15:57 
Offline
фанатик
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 02 Дек 2015, 11:02
Мнения: 1267
Местоположение: София
Цитат:
... 7. Търсим място за монтаж на редуктора. Най-високата част на редуктора ТРЯБВА да е по-ниско от капачката на радиатора, за да може лесно да стане обезвъздушаването на охладителната система.

don_gori написа:
... утре ще вкарвам маздата в гаража за доработка. Реших да сменя изпарителя с друг, както и да сменя мястото му точно под филтърната кутия...

Просто малко снимки, докато чакаме колегата @don_gori да се върне от гаража след малко: :)
Прикачени файлове:
24197522a.jpg
24197522a.jpg [ 774.87 KiB | Прегледано 14161 пъти ]

Прикачени файлове:
12773291-10207070753461021-997945373-o1.jpg
12773291-10207070753461021-997945373-o1.jpg [ 539.35 KiB | Прегледано 14161 пъти ]

Прикачени файлове:
IMG_4290b.jpg
IMG_4290b.jpg [ 870.1 KiB | Прегледано 14161 пъти ]

Прикачени файлове:
IMG_5840a.jpg
IMG_5840a.jpg [ 965.75 KiB | Прегледано 14161 пъти ]

_________________
... ex ... Mazda 3, 2.0i (2004) - ex; Mazda 3, 1.6i (2004) - ex; ... Mercedes A200 ...
'Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?' - from 'Terminator'


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2019, 21:42 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 172
Местоположение: Хасково
Колеги приключих сагата около изпарителя :) Мисля че всичко стана вече както трябва.
Реших все пак да заменя моя изпарител и взех нов Shark 1500, но според мен и стария Versus си е стабилен на тези коне.
Явно проблема е бил в слабата циркулация поради високата точка на монтиране, реших да го сложа този път на по-добро място а именно под филтърната кутия където има предостатъчно място
Изображение

Изображение Изображение Изображение

С обезвъздушаването пак срещнах известни трудности .. неразбирам как може толкова сложно да са я направили. Хубаво че имах фуния да може нивото на антифриза да се вдига в нея, а не да излиза и да се улива всичко. Та по едното време изкара известно количество въздух, но пак парното духаше студено. След това затворих капачката и давах яко газ 3-4000 оборота докато превърти през изпарителя парното и да вземе да връща към тялото на термостата, после изгасих долях малко и пак газ докато отвори вече термостата .. абе с две думи зор :D
Как и да е най-накрая изкарах колата от гаража за тест, околната температурата беше -4 и започнаха тестовете.
Това е ускорение от 100 до 180км/ч на пълна газ 3 и 4та предавка
Изображение

Газта падна до 3-4 градуса, но изпарителя стабилно си държеше 55-57 градуса

Тука отново ускорявам по същия начин веднага след 1вото ускорение, като Т на газта беше се вдигнала до 11 градуса и ето го резултата :D
Изображение

Разбира се това са някакви екстремни случаи, които надали ще ги повторя. При продължително ускорение под 5гр Т на газта не падна, а с нормално каране 110-120км/ч температурата е вече 32-35гр което си е напредък (преди беше 15-20).

Сега остава да я засека отново извънградско да видя дали тая цялата сага е имала смисъл. Идните дни ще видим един Фокус 2 с фабрична газ BRC как се държи при същите условия, но ме съмнява че резултата ще е същия. Ако някой му е интересно може да пробва - стабилно ускорение на 3 и 4та скорост по нанагорнище, след това веднага пак същата операция.

Благодаря на всички колеги, които се включиха !

Поздрави !

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2019, 19:14 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
don_gori написа:
Колеги приключих сагата около изпарителя :) Мисля че всичко стана вече както трябва.
Реших все пак да заменя моя изпарител и взех нов Shark 1500, но според мен и стария Versus си е стабилен на тези коне.
Явно проблема е бил в слабата циркулация поради високата точка на монтиране, реших да го сложа този път на по-добро място а именно под филтърната кутия където има предостатъчно място
Изображение

Изображение Изображение Изображение

С обезвъздушаването пак срещнах известни трудности .. неразбирам как може толкова сложно да са я направили. Хубаво че имах фуния да може нивото на антифриза да се вдига в нея, а не да излиза и да се улива всичко. Та по едното време изкара известно количество въздух, но пак парното духаше студено. След това затворих капачката и давах яко газ 3-4000 оборота докато превърти през изпарителя парното и да вземе да връща към тялото на термостата, после изгасих долях малко и пак газ докато отвори вече термостата .. абе с две думи зор :D
Как и да е най-накрая изкарах колата от гаража за тест, околната температурата беше -4 и започнаха тестовете.
Това е ускорение от 100 до 180км/ч на пълна газ 3 и 4та предавка
Изображение

Газта падна до 3-4 градуса, но изпарителя стабилно си държеше 55-57 градуса

Тука отново ускорявам по същия начин веднага след 1вото ускорение, като Т на газта беше се вдигнала до 11 градуса и ето го резултата :D
Изображение

Разбира се това са някакви екстремни случаи, които надали ще ги повторя. При продължително ускорение под 5гр Т на газта не падна, а с нормално каране 110-120км/ч температурата е вече 32-35гр което си е напредък (преди беше 15-20).

Сега остава да я засека отново извънградско да видя дали тая цялата сага е имала смисъл. Идните дни ще видим един Фокус 2 с фабрична газ BRC как се държи при същите условия, но ме съмнява че резултата ще е същия. Ако някой му е интересно може да пробва - стабилно ускорение на 3 и 4та скорост по нанагорнище, след това веднага пак същата операция.

Благодаря на всички колеги, които се включиха !

Поздрави !

За съжаление чак сега виждам,че сте имал такъв проблем.Аз в никакъв случай не бих се притеснявал за местоположението на редуктора,както и не бих го сменил.Аз карам 6-ца,а й на седмица имаме поне една новомонтирана мазда.Това което мога да ти кажа е,че 35гр при ускорение е брутално ниска температура,редно е да бъде около 60-80.Аз бих проверил охладителната система на колата,термостат,водна помпа,радиатори.

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Фев 2019, 07:54 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 172
Местоположение: Хасково
Колега благодаря за отговора, проблема вече го реших като слених местоположението на изпарителя долу под филтърната кутия. Ефект има но чак 60-80гр на газта при ускорение не мисля че може да се постигне. Гледах и още една кола (Митцубиши) и при нея няма такива температури, просто като е студено (под 0гр) градусите си падат доста. В града като карам температурата на газта се доближава до 60-70гр (не съм я гледал в интерес на истината след промяната) но и преди си държеше що годе такива стойности.
От чисто любопитство другата седмица като паднат темперарурите можеш ли да направиш запис на живите данни при максимално натоварване и ускорение извънградско да видим дали наистина редактора ще подържа тези 70-80гр на газта. Имам един познат с Фокус 2 и БРЦ фабрична газ ще направим теста и при него.
Поздрави !

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2019, 19:36 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
don_gori написа:
Колега благодаря за отговора, проблема вече го реших като слених местоположението на изпарителя долу под филтърната кутия. Ефект има но чак 60-80гр на газта при ускорение не мисля че може да се постигне. Гледах и още една кола (Митцубиши) и при нея няма такива температури, просто като е студено (под 0гр) градусите си падат доста. В града като карам температурата на газта се доближава до 60-70гр (не съм я гледал в интерес на истината след промяната) но и преди си държеше що годе такива стойности.
От чисто любопитство другата седмица като паднат темперарурите можеш ли да направиш запис на живите данни при максимално натоварване и ускорение извънградско да видим дали наистина редактора ще подържа тези 70-80гр на газта. Имам един познат с Фокус 2 и БРЦ фабрична газ ще направим теста и при него.
Поздрави !

С удоволствие,но не знам кога ще успея.Просто до края на април нямам свободно време,но все пак ще направя всичко възможно.

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2019, 22:54 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
:D

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2019, 07:39 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
donpeev написа:
Пръц.. 2 месеца напред нямал свободно време.. ауу чак да ти завиди човек.:D
ТЮхУ- тЮхУ, нали трЕбЕ да се вдигнат температурите на въздуха, иначе как ще ги постигне тези 70 градуса на изпарителя, :D най лесно става като я няма буквата "р" в месеца . :mrgreen:

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2019, 15:53 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 172
Местоположение: Хасково
Преди няколко дни си сглобих един bluetooth адаптор за КМЕ-то , да си гледам в движение какво става през телефона. Андроидския апп е малко осакатен, спрямо този на Stag примерно но за живи данни е перфектен. Ето резултат от изкачването на голямото нанагорнище към тунела Траянови врата посока София, държах постоянна скорост 130-140км/ч до самия му край
Изображение

Външната температура беше 1-2гр.
Иначе на равно и със скорост до около 140км/ч си държи постоянно 35-39гр.
Това е на равно със 110км/ч
Изображение
Изображение

Минималния разход който успях да постигна София-Хасково е 18л за 225км или точно 8/100. За момента приключих с настройката на ГИ всичко изглежда да е наред :)

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2019, 17:16 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2014, 10:47
Мнения: 426
Местоположение: Пазарджик
donpeev написа:
Аз за BRC лошо не съм чул. Има много колеги с такива ГИ, включително и аз и никой лошо не е казал, напротив - само суперлативи.

Дали имате мнение от къде да се свали софтуер за ГИ BRC 64 Plug&Drive ?

Имам кабел, който би следвало да стане, защото е за BRC, но е на 4г.

_________________
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Мар 2021, 11:57 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Мар 2021, 21:17
Мнения: 3
Местоположение: Varna
Здравейте колеги!
Да поразбутам темата- от скоро съм собственик на Мазда 6 GH 2.5/170к.с. 2010г. Смятам да сложа газова уредба, но първо ще я покарам няколко стотин км. на бензин, за да се уверя, че всичко е наред с колата.
Та на въпроса. Препоръчайте добър сервиз за тази цел. Колкото е важна газовата уредба, толкова е важен и майстора.
Искам безупречен монтаж и настройка. Живея във Варна, но ако не намеря читав сервиз тук, ще си направя разходка и до Пловдив. Има ли значение дали ще е Ландиренцо, БРЦ, Ловато или при тези марки всичко е топ?
Благодаря.

_________________
Mazda 6 GH 2.5/170h.p. facelift


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 58 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб