КЛУБ МАЗДА - БЪЛГАРИЯ http://forum.mazdabg.com/ |
|
Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=52&t=44923 |
Страница 2 от 2 |
Автор: | donpeev [ 14 Юни 2018, 20:57 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
Дам, jovani, какъв беше проблемът с тази кола, че толкова сте си играли? |
Автор: | Antoni [ 15 Юни 2018, 09:45 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
Без да се обижда никой, но мегаодисеята за един прост газов инжекцион, отдавна имащ решение и то достатъчно качествено/надеждно. В следващ момент колата се продава (комби на десЯт години, на над 200 000км) за скромните 17 хилки, и в същото време ни вест - ни коС...типичното "много сте ми скъпи, когато съм на зор". Междувременно монтирана газова уредба на принципа Франкенщайн, отвсякъде събирано по нещо "доказано". Айде, мерси, тия филми всички знаят как свършват. В единия случай след 1-2 дни с потенциални донастройки забравяш, че си сложил газ, в другия случай "остана да донастроим това, ще го заменим с еди кое си". Ако случаят е изключение - поздравления и извинения. Всичко това го пиша без лоши мисли, а за да знаят колегите, които четат в бъдеще, че качеството струва пари, а търсенето на информация на правилното място изисква малко време, като съчетаеш двете неща ще намериш доказано и изпробвано нещо, което не крие изненади. Ако се чудиш как да спестиш 50-100лв например, след това практиката показва, че винаги си плащаш отгоре, и като време, и като пари. Първото няма кой да ти го върне. Второто - като имаш, давай. |
Автор: | hechobek [ 17 Юни 2018, 10:34 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
@jovani, нали не се обиди на колегата Antoni? |
Автор: | Antoni [ 19 Юни 2018, 08:39 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
Какво е казано срещу него, че да се обиди? Споделят се новини, форумните плъхове разсъждаваме |
Автор: | jovani85 [ 22 Юни 2018, 16:17 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
Колеги,обидата е за идиотите,аз не се имам за такъв ,но и не смятам,че нямам какво още да ви кажа.Моя съвет е единствено,да внимавате къде си давате парите..Приятен ден |
Автор: | donpeev [ 22 Юни 2018, 17:55 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
jovani, В крайна сметка защо монтирахте 2 дни? И имаше ли проблеми колата след това? |
Автор: | jovani85 [ 22 Юни 2018, 19:47 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
donpeev написа: jovani, В крайна сметка защо монтирахте 2 дни? И имаше ли проблеми колата след това? При нас монтажите стават от един до три дни,тъй като мислим,че е редно всичко да се изпипа както трябва,така работим от както сме в бранша.Както по време,така и след монтажа,колата на Жоро нямаше никакви проблеми. |
Автор: | don_gori [ 28 Дек 2018, 11:21 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
Колеги имам един казус за решаване на моята Мазда 2.5 170к.с. . Откакто й монтирах ГИ забелязвам някаква тенденция, когато е по-студено да гори повече извънградско(тук само да добавя че всичко по мотора е ок - термостат, датчици всичко). Вчера покарахме малко да видим какво става със живите данни и ме притесниха ниските температури на водата на изпарителя и на изпарената газ. При скорост от 120км/ч изпарителя държи около 40гр на водата и около 15-20гр на газта .. а когато взема да давам газ особенно по нанагорнище на 3та и 4та скорост от 100 до 180 да кажем Т на газта падна на -5 градуса (минус пет) Та горе долу ми се изясни защо при по-студено време извънградско ми дава по-висок разход, от тази по-ниска стойност на Т на изпарената газ следват и доста големи корекции от сорта на 10-20% .. и неправилно изгаряне като цяло. Изпарителя е VERSUS - VR-L SUPER уж до 200к.с. и съм го хванал за вътрешния радиатор - паралелно ! Това което ми идва на ум са няколко неща : 1во - проблем по охладителната система, т.е. слаба циркулация и невъзможност да се затопли както трябва изпарителя. Но пък градско всичко си е наред Т на водата на изпарителя и горе долу равна с тази на мотора и Т на газта е около 40гр. , парното на колата загрява адски бързо сега под 0 гр ; 2ро - като най-логично е изпарителя да е ташак и да не може да смогне на този мотор, в следствие много бързо се охлажда и не може да изпари добре газта при рязко натоварване, отделно студените температури влошават още повече нещата; 3то - неправилно вързване на водата към изпарителя - паралелно ? .. но пък съм направил поне 15 коли така и до сега подобен проблем не съм забелязал. Вариантите който ми идват на ума са : - да пристегна водата към входа на парното с някаква скоба, за да намаля дебита към парното и да се увеличи към изпарителя - да вържа изпарителя последователно на входа за парното - да си купя читав изпарител Ще съм изключително благодарен ако някой се включи в решаването на тази загадка. Поздрави ! |
Автор: | Antoni [ 02 Яну 2019, 22:10 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
Аз бих започнал от най-лесното и бързо - обезвъздушаване Втора стъпка, която може да е директно първа - направо курс към газаджията да дооправи (не)направеното. |
Автор: | martod [ 03 Яну 2019, 09:11 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
don_gori написа: Изпарителя е VERSUS - VR-L SUPER уж до 200к.с. и съм го хванал за вътрешния радиатор - паралелно ! Хубаво си го хванал за радиатора, ама като гледам снимките в другата тема си го хванал и за чистачките на предното стъкло кажи-речи . При тази височина се получава въздушна тапа която много трудно ще изгониш . Изпарителя трябва да е по ниско от нивото на гърловината на радиатора, т.е. като напълниш радиатора и си откачил горния маркуч на изпарителя, трябва охл. течност да си избие на самотек и от маркуча, и от охладителя . |
Автор: | don_gori [ 03 Яну 2019, 17:48 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
Здравейте колеги, радвам се че все пак някой откликна по моя проблем. Да знам че изпарителя трябва да е на по-ниско ниво но като го монтирах сметнах че ще е достатъчно .. Преди нова година като го разкачих да видя дали тедките са добре после така и не можах да я обезвъздуша и сега това основно ме притеснява. Тук из Хасково който попитах, все срещах различни отговори .. от основен ремонт на мотор поради издухана гарнитура, до смяна на водна помпа и т.н. а за над 2000км изминати така съм нямал проблеми с прегряване и т.н. Та все си мисля че просто има въздух в системата(изпарителя и парното) и не мога да го изкарам. Идва ми на ум да я дам на голям наклон, да откача изпарителя и да го дам възможно най-ниско и пак да пробвам да долея антифриз и след това се надявам да се обезвъздуши добре. И после пак да си върна изпарителя на старото място. Другия вариант е да го вкарам под филтърната кутия, където гледам руснците доста чесро го слагат но сега в тея студове не си е работа. Ще пробвам 1я вариант с откачаването и наклона и дано успея да обезвъздуша добре системата, а пролетта живот и здраве ще го преместя на правилното място. Ако някой има идеи или препоръки съм насреща, защото съм леко в глуха улица Поздрави ! |
Автор: | alex_ad [ 04 Яну 2019, 13:31 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
Здравейте, Дори и да успеете да обезвъздушите системата временно, при така монтирания изпарител, при най-малката загуба на антифриз, въздуха вместо в разширителния съд, ще остава в изпарителя. Разширителният съд трябва да е най-високата точка в системата. Монтирайте изпарителя под кутията на въздушния филтър и вероятно проблемите с ниската температура ще се решат. Успех! Поздрави! |
Автор: | don_gori [ 04 Яну 2019, 13:56 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
Благодаря, въпреки лошо време утре ще вкарвам маздата в гаража за доработка. Реших да сменя изпарителя с друг, както и да сменя мястото му точно под филтърната кутия. Гледам руснаците масово го слагат там на 2.0 и 2.5 мотора, но пък се срещат и такива монтирани където е моя .. Както и да е явно 2то пъти след монтажа просто на късмет се е обезвъздушила колата. Ще пиша впечатления в най-скоро време, поздрави ! |
Автор: | donpeev [ 04 Яну 2019, 14:46 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
Моят също е там, но малко по-надолу. Проблеми няма, ето виж го: |
Автор: | badprince [ 04 Яну 2019, 15:14 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
И моят е монтиран, като този на колегата (при един и същ майстор сме) и нито на предишната Мазда, нито на тази съм имал проблем. И двете са с 2.0 мотора. |
Автор: | don_gori [ 04 Яну 2019, 15:15 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
Каква марка е твоя и гледал ли си живи данни в движение при натоварване ? При мен на ускорение от 100-180км/ч изпарената газ отново си замръзва на -5 Гледах един руснак с подобен проблем като моя, но под 1 градус не можа да падне .. |
Автор: | badprince [ 04 Яну 2019, 16:26 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
Не сме гледали живи данни, но не съм имал проблеми с разход, температура и други подобни. Марката е BRC Sequent 32, а предишният беше Sequent 24. Доколкото си спомням няма връзка с ОBD, и не е нужна такава за нашите мотори. Знам, че момчетата в София от Landi Renzo слагат изпарителя под кутията на въздушния филтър, но за мен това е доста странно. Но аз съм лаик по темата |
Автор: | martod [ 05 Яну 2019, 10:59 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
donpeev написа: Това не е "малко по надолу",а много по надолу . При колегата е горе до тръбите на климатика, колкото да остане 1 мм. разстояние за да се затвори предния капак . |
Автор: | bat_Vite [ 05 Яну 2019, 15:57 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
Цитат: ... 7. Търсим място за монтаж на редуктора. Най-високата част на редуктора ТРЯБВА да е по-ниско от капачката на радиатора, за да може лесно да стане обезвъздушаването на охладителната система. don_gori написа: ... утре ще вкарвам маздата в гаража за доработка. Реших да сменя изпарителя с друг, както и да сменя мястото му точно под филтърната кутия... Просто малко снимки, докато чакаме колегата @don_gori да се върне от гаража след малко: Прикачени файлове: Прикачени файлове: Прикачени файлове: Прикачени файлове:
|
Автор: | don_gori [ 01 Фев 2019, 07:54 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
Колега благодаря за отговора, проблема вече го реших като слених местоположението на изпарителя долу под филтърната кутия. Ефект има но чак 60-80гр на газта при ускорение не мисля че може да се постигне. Гледах и още една кола (Митцубиши) и при нея няма такива температури, просто като е студено (под 0гр) градусите си падат доста. В града като карам температурата на газта се доближава до 60-70гр (не съм я гледал в интерес на истината след промяната) но и преди си държеше що годе такива стойности. От чисто любопитство другата седмица като паднат темперарурите можеш ли да направиш запис на живите данни при максимално натоварване и ускорение извънградско да видим дали наистина редактора ще подържа тези 70-80гр на газта. Имам един познат с Фокус 2 и БРЦ фабрична газ ще направим теста и при него. Поздрави ! |
Автор: | jovani85 [ 12 Фев 2019, 19:36 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
don_gori написа: Колега благодаря за отговора, проблема вече го реших като слених местоположението на изпарителя долу под филтърната кутия. Ефект има но чак 60-80гр на газта при ускорение не мисля че може да се постигне. Гледах и още една кола (Митцубиши) и при нея няма такива температури, просто като е студено (под 0гр) градусите си падат доста. В града като карам температурата на газта се доближава до 60-70гр (не съм я гледал в интерес на истината след промяната) но и преди си държеше що годе такива стойности. От чисто любопитство другата седмица като паднат темперарурите можеш ли да направиш запис на живите данни при максимално натоварване и ускорение извънградско да видим дали наистина редактора ще подържа тези 70-80гр на газта. Имам един познат с Фокус 2 и БРЦ фабрична газ ще направим теста и при него. Поздрави ! С удоволствие,но не знам кога ще успея.Просто до края на април нямам свободно време,но все пак ще направя всичко възможно. |
Автор: | donpeev [ 12 Фев 2019, 22:54 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
Автор: | martod [ 13 Фев 2019, 07:39 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
donpeev написа: Пръц.. 2 месеца напред нямал свободно време.. ауу чак да ти завиди човек. ТЮхУ- тЮхУ, нали трЕбЕ да се вдигнат температурите на въздуха, иначе как ще ги постигне тези 70 градуса на изпарителя, най лесно става като я няма буквата "р" в месеца .
|
Автор: | atana [ 10 Дек 2019, 17:16 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
donpeev написа: Аз за BRC лошо не съм чул. Има много колеги с такива ГИ, включително и аз и никой лошо не е казал, напротив - само суперлативи. Дали имате мнение от къде да се свали софтуер за ГИ BRC 64 Plug&Drive ? Имам кабел, който би следвало да стане, защото е за BRC, но е на 4г. |
Автор: | niki77 [ 28 Мар 2021, 11:57 ] |
Заглавие: | Re: Газов инжекцион на Мазда 6 GH 2.5 170 к.с. |
Здравейте колеги! Да поразбутам темата- от скоро съм собственик на Мазда 6 GH 2.5/170к.с. 2010г. Смятам да сложа газова уредба, но първо ще я покарам няколко стотин км. на бензин, за да се уверя, че всичко е наред с колата. Та на въпроса. Препоръчайте добър сервиз за тази цел. Колкото е важна газовата уредба, толкова е важен и майстора. Искам безупречен монтаж и настройка. Живея във Варна, но ако не намеря читав сервиз тук, ще си направя разходка и до Пловдив. Има ли значение дали ще е Ландиренцо, БРЦ, Ловато или при тези марки всичко е топ? Благодаря. |
Страница 2 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |