Здравейте колеги,
От скоро моята кола когато се опитвам за запаля след като е изгасена скоро - 10-15 мин. се получава едно странно палене - пали на два или три цилиндъра /камшично запалване/, и за 1 секунда се нормализира. Понякога не пали от първият път, а второто завъртане е с подаване на гас.
Според мен имам дюза на газта която изпуска /вече са на доста километри/ и остатъчната газ след клапана влиза в 1 или 2 цилиндъра, които са с отворен клапан.
След опит за палене влиза бензин в остатъчната газ и се дави.
Не го прави винаги, но е често.
Пробвах само на бензин да я карам и си пали чудесно /първоначално, след 10 мин, след 20 мин./ - няма проблеми.
Въпрос:
Ползвал ли е някой колега "Добавка за газ ProTec LPG System Clean & Protect" и дали е имало ефект, и според вас дали аз ще имам ефект или трябва да сменя дюзите на газтта.
Примерни варианти за продукта:
https://www.avto.bim.bg/Dobavka-za-gaz- ... PFEALw_wcBhttps://oilgroupbg.com/pro-tec-lpg-syst ... 120ml.htmlима и други варианти ...
Благодаря !