Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 16:16

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА РАЗДЕЛА!
ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 37 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2017, 13:10 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Сеп 2017, 11:38
Мнения: 4
Местоположение: Варна
Здравейте,

Регистрирах се във форума, за да потърся компетентни мнения за покупка на нов семеен автомобил. Изходната информация е следната:

Карам 18-годишно Субару Аутбек, от което съм много доволен. Предвид възрастта му обаче, корозията го превзема неумолимо. Разхода на бензин пък е страшен , а аз не обичам газифицирани автомобили. Така или иначе стигнах до идеята за покупка на нов лизингов автомобил. Семейството ми е четиричленно. Годишен пробег около 15 000 км, което за мен означава, че дизела не е опция. Твърдо съм решил колата да е бензинова , ръчна ск.кутия. Изхождам от там, че автомата “убива„ сериозно динамиката на бензинов двигател под 180 - 200 к.с. Като фен на всичко японско, проучвам Мазда, Хонда и Тойота ( разбрах, че не ми е нужен автомобил с повишена проходимост, затова Субару отпада).Стесних кръга до Мазда 6 комби и новата Хонда HR-V ( Акорд е спрян за Европа). Двете коли са в различни класове, но HR-V е учудващо просторен ( позициониран между CX-3 и CX 5) Хондата е с мотор 1,5 V-TEC , 130 к.с. Бюджета ми е 50 000 лв. Толкова струва топ нивото на Хонда, вкл. полукожен салон. За Мазда 6 комби, мога да си позволя малкият бензин 2,0 - 145 к.с , ниво Революшън. Дайте мнения, особено за 6 - цата. Каква динамика да очаквам, усеща ли се недостиг на мощност при изпреварване и изкачване на наклон например и т.н. Спокоен тип шофьор съм...

Поздрави на всички! 8)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2017, 14:25 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Здравей,
аз съм със комби 165 коня но автоматик, защото пък аз това търсех, карам около 12-13 К на година, колата я купух лятото на 2013 и в момента е на 50К. Автомата не трябва да те пристеснява освен финансово, добре работи, но освен че оскъпява автомобила при покупката, вдига и разхода, аз градско се движа около 9-10/100 лятото или когато няма задръствания, в натоварените дни 11/100, карам на принципа пълно / празно, не го засичам по колонки, доверявам се на бордовия, зареждам само Еко 100, като няма такова сипвам макмоушън 100 на ОМВ. Извънградско с 8-90 км/ч. е икономичен под 7 слиза, среден разход, магистрално със скорост 140-149 км/ч. по круиз контрол ми дава около 8/100. Сега относно комфорт, окачването е твърдо и директно, моята е със 17" 55 профил и е горе долу добре, но колегите с 19-ки се оплакват от твърда возия, за багажника имай в предвид че задния капак е много скосен, не е баш като на купе, но не е и както на Хонда Акорд, така че неразчирай да тъпчеш много във височина. Аз съм с едно дете и като тръгнем лятото за море сме сме с два куфара и една чанта и ми се налага да маха всичките греди отзад в багажника. За динамиката вероятно до 140 съществена разлика няма да усетиш, вече от 140 нагоре между 165 и 190 коня се усеща разлика, предполагам че и при 145 ще е по-тегаво ускорението, по завой и наклони трябва да се приготвиш за яка работа със скоростния лост. Aко има друго питай.

P.S.
Моя съвет е неприбързвай с лизинга, огледай условията за потребителски кредит и дофинансиране от твоя страна, тъй като съм минал по пътя на лизинга с колата преди маздата смея да твърдя че не е толкова лек колкото го описват.... прегледай форума за мнения които съм писал

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2017, 19:43 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Здравей колега!
По ред на номерата дет се вика :)
1. Защо автоматично дизелът да отпада? 15 000 са си среден пробег и дизел също е опция. А при него вече това комби ще си върви доста по-прилично от атмосферния бензин.
Отделно колегата също е прав, при тоя атмосферен бензин, 145 к.с. и натоварено комби ще сменяш предавки доста честно за да върви колата. Препоръчвам ако е Мазда бензин да е автомат.
2. Разбирам за японското и т.н. Но погледна ли Шкода Съперб? Уникално изпълнение, много красива и изпипана е. 1.4 TSI 150 к.с. BUSINESS (би ксенон, навигация, всички автоматични глупости, безключово и т.н.) за 47 440 лв. А автоматът е 51 120 лв. Отделно може и Октавия да погледнеш (ще минеш 8-9 000 лв. надолу).
Имат и N1 4+1, а не 3+1, като повечето, а някой марки дори не предлагат N1.
3.Въобще тая Хонда мисля, че няма място в класацията ти. Разбирам да е Акорд или ЦРВ, ама ... по-висока Хонда Джаз. Супер не-семеен автомобил. Багажника му удовлетворява ли те? Ако да, да преминем в друг клас кола тогава, явно не ти трябва комби.
4. Относно лизинга... Просто ми се повръща от дилърите. Вече е по-изгодно да си вземеш потребителски кредит. Миналия месец ми предлагаха в Алианц потребителски на 4.6% с безплатна застраховка живот до 50 000 лв. Просто абсолютно не си заслужава да се забъркваш с дилъра. Само от разликата в застраховките и каскотата за тия 5 години ще спестиш много пари. Отделно такси по лизинга, прехвърляне после, разправии с големи талони и всичките негативи, неуредици и т.н.. и като теглиш чертата излиза по-евтино да теглиш потребителски.
Направи си хубаво сметката, иди до Алианц и ЦЦБ, в момента те предлагат най-изгодните, а и може да го пуснеш за повече години.
Иначе като цяло в средния клас автомобили (около 50 000 лв.) безспорно Мазда 6 е с най-уникалния дизайн. Но ми идва малко скъпичка като сложа екстрите, които искам). А и имай в предвид, че се крадат супер много.
За мен най-разумното в момента е Шкода. Бюджетния избор - Октавия, по-високия клас - Съперб. Бих взел веднага един автомат турбо бензин, много динамичен и икономичен автомобил, но тайничко също се надявам ония кавали от Стар Моторс да ми направят 15% отстъпка и да си взема една 6-ца.
Желая успех и чакаме развитие и обратна връзка!

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2017, 19:58 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Да допълня към колегата, Суперба е хубава голяма кола, по-голяма от маздата защото миналата година се возих и на задните места е осезаемо по голяма но и цените им за височки, вероятно ще ти се наложи да направиш компромиси, а и честно казано шкодата доста повече се доблизава до пасат поне в интериора си. Ако не си твърдо за японска коле погледни това:
http://www.seat.bg/pages/new_leon/
на мен като ми гепиха маздата преди 2 години взех оферта за Сеат Леон х-Пириънс 4х4 6 и ако не ми я бяха върнали сега щях да съм с такава 46 700 ти е цената за 1,8 TSI ама 180 коня, автомат и 4х4 на тези пари сложи едни 10% отстъпка на дилъра и слизаш на 43 К, дето се вика остава ти и бюджет за да си добавиш екстри. На размер е 30 см. по къс от маздата, мой приятел миналата година си взе такъв и тая година бяхме на море заедно, той с две деца на 6 и на 1 година, без проблеми. А пък ако не искаш 4х4 гледаш ST, пак е комби 1,8 TSI със 7 ск DSG ниво на оборудване FR ти е 41 К. това е мнооого добра цена !

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2017, 18:15 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Още един + за Супер-ба.Винаги са ми били на сърцето последните 2 модела....

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2017, 19:24 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 18 Сеп 2017, 11:38
Мнения: 4
Местоположение: Варна
bgfrayman написа:
Здравей,
аз съм със комби 165 коня но автоматик, защото пък аз това търсех, карам около 12-13 К на година, колата я купух лятото на 2013 и в момента е на 50К. Автомата не трябва да те пристеснява освен финансово, добре работи, но освен че оскъпява автомобила при покупката, вдига и разхода, аз градско се движа около 9-10/100 лятото или когато няма задръствания, в натоварените дни 11/100, карам на принципа пълно / празно, не го засичам по колонки, доверявам се на бордовия, зареждам само Еко 100, като няма такова сипвам макмоушън 100 на ОМВ. Извънградско с 8-90 км/ч. е икономичен под 7 слиза, среден разход, магистрално със скорост 140-149 км/ч. по круиз контрол ми дава около 8/100. Сега относно комфорт, окачването е твърдо и директно, моята е със 17" 55 профил и е горе долу добре, но колегите с 19-ки се оплакват от твърда возия, за багажника имай в предвид че задния капак е много скосен, не е баш като на купе, но не е и както на Хонда Акорд, така че неразчирай да тъпчеш много във височина. Аз съм с едно дете и като тръгнем лятото за море сме сме с два куфара и една чанта и ми се налага да маха всичките греди отзад в багажника. За динамиката вероятно до 140 съществена разлика няма да усетиш, вече от 140 нагоре между 165 и 190 коня се усеща разлика, предполагам че и при 145 ще е по-тегаво ускорението, по завой и наклони трябва да се приготвиш за яка работа със скоростния лост. Aко има друго питай.

P.S.
Моя съвет е неприбързвай с лизинга, огледай условията за потребителски кредит и дофинансиране от твоя страна, тъй като съм минал по пътя на лизинга с колата преди маздата смея да твърдя че не е толкова лек колкото го описват.... прегледай форума за мнения които съм писал


Благодаря ти за информацията и съветите... Относно автоматичната кутия, много ми харесва, но опита ми до сега показва, че "спъва" бензиновите мотори. Може да греша, не зная как е при теб. Определено не ми се иска да купувам базов двигател, а за по- мощния трябва да добавя няколко хиляди. Ще мисля. Интересно ми какво е качеството на тапицерията при Мазда 6 и в какво състояние е при теб след 4 години? Разходът ти ми струва височък. Ясни ми е, че по каталог е винаги занижен... За багажния обем, мисля че ще ми е достатъчен, защото е малко по- голям от на Субару -то ми, а с него се справяме при пътувания. Относно препоръката ти за Сеат -а, звучи супер оферта, но имам резерви по отношение на турбо бензиновите мотори на VAG. Всъщност не зная какво е положението сега, но мой приятел с нов турбо бензинов Тигуан беше крайно разочарован ( загуба на компресия в цилиндри и т.н) и претърпя три сериозни гаранциионни ремонта на двигателя. Другият проблем при Сеат според мен - труден вторичен пазар и бързо обезценяване. Лизинг срещу потребителски кредит - добър съвет! Ще проуча по-задълбочено нещата.

Поздрави!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2017, 19:42 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 18 Сеп 2017, 11:38
Мнения: 4
Местоположение: Варна
donpeev написа:
Здравей колега!
По ред на номерата дет се вика :)
1. Защо автоматично дизелът да отпада? 15 000 са си среден пробег и дизел също е опция. А при него вече това комби ще си върви доста по-прилично от атмосферния бензин.
Отделно колегата също е прав, при тоя атмосферен бензин, 145 к.с. и натоварено комби ще сменяш предавки доста честно за да върви колата. Препоръчвам ако е Мазда бензин да е автомат.
2. Разбирам за японското и т.н. Но погледна ли Шкода Съперб? Уникално изпълнение, много красива и изпипана е. 1.4 TSI 150 к.с. BUSINESS (би ксенон, навигация, всички автоматични глупости, безключово и т.н.) за 47 440 лв. А автоматът е 51 120 лв. Отделно може и Октавия да погледнеш (ще минеш 8-9 000 лв. надолу).
Имат и N1 4+1, а не 3+1, като повечето, а някой марки дори не предлагат N1.
3.Въобще тая Хонда мисля, че няма място в класацията ти. Разбирам да е Акорд или ЦРВ, ама ... по-висока Хонда Джаз. Супер не-семеен автомобил. Багажника му удовлетворява ли те? Ако да, да преминем в друг клас кола тогава, явно не ти трябва комби.
4. Относно лизинга... Просто ми се повръща от дилърите. Вече е по-изгодно да си вземеш потребителски кредит. Миналия месец ми предлагаха в Алианц потребителски на 4.6% с безплатна застраховка живот до 50 000 лв. Просто абсолютно не си заслужава да се забъркваш с дилъра. Само от разликата в застраховките и каскотата за тия 5 години ще спестиш много пари. Отделно такси по лизинга, прехвърляне после, разправии с големи талони и всичките негативи, неуредици и т.н.. и като теглиш чертата излиза по-евтино да теглиш потребителски.
Направи си хубаво сметката, иди до Алианц и ЦЦБ, в момента те предлагат най-изгодните, а и може да го пуснеш за повече години.
Иначе като цяло в средния клас автомобили (около 50 000 лв.) безспорно Мазда 6 е с най-уникалния дизайн. Но ми идва малко скъпичка като сложа екстрите, които искам). А и имай в предвид, че се крадат супер много.
За мен най-разумното в момента е Шкода. Бюджетния избор - Октавия, по-високия клас - Съперб. Бих взел веднага един автомат турбо бензин, много динамичен и икономичен автомобил, но тайничко също се надявам ония кавали от Стар Моторс да ми направят 15% отстъпка и да си взема една 6-ца.
Желая успех и чакаме развитие и обратна връзка!


Здравей,

Ами не искам дизел, защото винаги съм карал бензини, а с този пробег ( под 15 000 км), мисля че не е оправдано. За базовия бензин на Мазда 6 предполагам си прав... ще е тромав. Ако ще е Мазда, трябва да вдигна бюджета за 165 к.с, евентуално автомат. За Супърб...какво мислиш за турбо бензиновите мотори на VAG? Надеждни ли са? Ако ще е Шкода, може би ще предпочита да "натоваря" добре една Октавия със същия 1.4 TSI двигател. Хондата... съпругата лобира за нея :), но си е предимно градски автомобил, да,въпреки че багажника е 460 литра и няма конкуренция в субкомпактния SUV сегмент в това отношение. Ще помисля и за потребителски кредит. Благодаря ти за съветите :wink:

Поздрави!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2017, 20:36 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Привет, по тапицерията нямам забележки, няма протъркани или захабени места, но имай в предвид че се качвам, паля и тръгвам, радиостанция не сменям, климатик не пипам, фарове не пипап, само мигачи, колата я карам основно сам, като сме семейно сме основно на жената с колата, Сеат Леон между другото, защото за града е по-удобна, а гледам поне веднъж в месеца да я изрязвам извънградско че нейната е дизел с филтър, с маздата до море или ако вземаме повече от една чанта. Сега за обема на багажника не гледай само литрите, отново обръщам внимание че задната врата е ммного скосена и повече от два големи куфара не става, вярно около тях може да тъчеш но си е мъка и разглобяване. Относно обезценката много зависи какво взимаш в началото и на каква цена, на жената Сеата го платихме 36 К с всички екстри без кожа, (навигация, биксенон-адаптивен, предни задни парктроници с визуализация, абе има си екстри дето в маздата ми ги няма) та в момента Сеатки 2012 като нейната година, но с по-малко екстри се търгуват 15-16 К и то внос, а нейната си е с история на 40 К км..... много е относително това с обезценката

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2017, 08:08 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Symbolic написа:



Ами не искам дизел, защото винаги съм карал бензини, а с този пробег ( под 15 000 км), мисля че не е оправдано. За базовия бензин на Мазда 6 предполагам си прав... ще е тромав. Ако ще е Мазда, трябва да вдигна бюджета за 165 к.с, евентуално автомат. За Супърб...какво мислиш за турбо бензиновите мотори на VAG? Надеждни ли са? Ако ще е Шкода, може би ще предпочита да "натоваря" добре една Октавия със същия 1.4 TSI двигател. Хондата... съпругата лобира за нея :), но си е предимно градски автомобил, да,въпреки че багажника е 460 литра и няма конкуренция в субкомпактния SUV сегмент в това отношение.

Искаш, не искаш, като гледам на къде се насочваш, пак ще караш дизелов мотор работещ на бензин . :D
Тези VAGини които споменаваш са точно това, :) Мицубиши я измисли тази технология преди 20 и кусур години, и я заряза заради прекомерните проблеми, ВАГ решиха след години да я възраждат, ама като гледам темите във форумите им, май ще се окаже същата работа като с помпата-дюза която бяха внедрили при дизелите . mhihi
Послушай съпругата, явно тя по някога мисли също като човек, :D направи тест драйв и на такава Хонда, пък тогава решавай какво ще вземеш на края .
Много хора които са виждали такава Хонда само отвън си мислят, че вътре е малка, но като влязат вътре остават силно изненадани . :)

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2017, 14:59 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
За тези пари Хонда, но CR-V 2.0 FREESTYLE за 46к в момента.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2017, 19:30 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Symbolic написа:
donpeev написа:
Здравей колега!
По ред на номерата дет се вика :)
1. Защо автоматично дизелът да отпада? 15 000 са си среден пробег и дизел също е опция. А при него вече това комби ще си върви доста по-прилично от атмосферния бензин.
Отделно колегата също е прав, при тоя атмосферен бензин, 145 к.с. и натоварено комби ще сменяш предавки доста честно за да върви колата. Препоръчвам ако е Мазда бензин да е автомат.
2. Разбирам за японското и т.н. Но погледна ли Шкода Съперб? Уникално изпълнение, много красива и изпипана е. 1.4 TSI 150 к.с. BUSINESS (би ксенон, навигация, всички автоматични глупости, безключово и т.н.) за 47 440 лв. А автоматът е 51 120 лв. Отделно може и Октавия да погледнеш (ще минеш 8-9 000 лв. надолу).
Имат и N1 4+1, а не 3+1, като повечето, а някой марки дори не предлагат N1.
3.Въобще тая Хонда мисля, че няма място в класацията ти. Разбирам да е Акорд или ЦРВ, ама ... по-висока Хонда Джаз. Супер не-семеен автомобил. Багажника му удовлетворява ли те? Ако да, да преминем в друг клас кола тогава, явно не ти трябва комби.
4. Относно лизинга... Просто ми се повръща от дилърите. Вече е по-изгодно да си вземеш потребителски кредит. Миналия месец ми предлагаха в Алианц потребителски на 4.6% с безплатна застраховка живот до 50 000 лв. Просто абсолютно не си заслужава да се забъркваш с дилъра. Само от разликата в застраховките и каскотата за тия 5 години ще спестиш много пари. Отделно такси по лизинга, прехвърляне после, разправии с големи талони и всичките негативи, неуредици и т.н.. и като теглиш чертата излиза по-евтино да теглиш потребителски.
Направи си хубаво сметката, иди до Алианц и ЦЦБ, в момента те предлагат най-изгодните, а и може да го пуснеш за повече години.
Иначе като цяло в средния клас автомобили (около 50 000 лв.) безспорно Мазда 6 е с най-уникалния дизайн. Но ми идва малко скъпичка като сложа екстрите, които искам). А и имай в предвид, че се крадат супер много.
За мен най-разумното в момента е Шкода. Бюджетния избор - Октавия, по-високия клас - Съперб. Бих взел веднага един автомат турбо бензин, много динамичен и икономичен автомобил, но тайничко също се надявам ония кавали от Стар Моторс да ми направят 15% отстъпка и да си взема една 6-ца.
Желая успех и чакаме развитие и обратна връзка!


Здравей,

Ами не искам дизел, защото винаги съм карал бензини, а с този пробег ( под 15 000 км), мисля че не е оправдано. За базовия бензин на Мазда 6 предполагам си прав... ще е тромав. Ако ще е Мазда, трябва да вдигна бюджета за 165 к.с, евентуално автомат. За Супърб...какво мислиш за турбо бензиновите мотори на VAG? Надеждни ли са? Ако ще е Шкода, може би ще предпочита да "натоваря" добре една Октавия със същия 1.4 TSI двигател. Хондата... съпругата лобира за нея :), но си е предимно градски автомобил, да,въпреки че багажника е 460 литра и няма конкуренция в субкомпактния SUV сегмент в това отношение. Ще помисля и за потребителски кредит. Благодаря ти за съветите :wink:

Поздрави!


Ами относно TSI, имаха проблем с веригите, но това при предното им поколение (2013-14), което е отстранено. Към момента уж няма някакви оплаквания. Разбира се всичко може да се случи, за това е гаранцията. Иначе са много доволни от автомата. DSG-то го хвалят много и освен по каталог ами и реално дава по-нисък разход от ръчната скоростна кутия, което мен доста ме изненада. При 1.4 ръчнка имаше оплаквания, че скоростите са много къси, Относно 1.4 TSI, Октавията става оса с него. 8.2 секунди до 100 при автомата, а разходът наистина е супер нисък. Може да погледнете хечбека, багажникът му е много голям, а комбито огромно.
Масово вече на всякъде влагат турбо бензин. Да, доста сложен мотор и по-ненадежден от към разваляне, но при нов автомобил мисля, че няма място за притеснение, а предимствата му са огромни.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2017, 20:31 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Тези DSG дали са станали по-здрави, че съм чувал за хиляди левове за ремонт , като се скапят?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2017, 07:01 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
На жената колата е със 7 ск. DSG, колата и е 2012 до момента е на 49 К. км кара се основно градско, демек спуква се да превключва, до сега проблеми не е имала, но смея да твърдя че кутията ма маздата ми работи по-добре, по-гладко превключва, по-добре се нагажда към стила на каране, ако се "режеш" по светофари, държи мотора на около 4000 оборота, ако караш леко на 2000 превключва. DSG-то не му дреме как караш, като се движа с 40-50 км.ч и като надере 7-ма направо ми къса нервите, мотора на 1200 оборота а е дизел, като включа на спорт пък държи мотора да не пада под 2500 оборота и превключва около 4000, ама той мотора 1,6 / 105 коня какво спортно има в него...

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2017, 12:30 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 18 Сеп 2017, 11:38
Мнения: 4
Местоположение: Варна
Към ihristov и martod :

Харесвам много Хонда като надежден производител, но :

Тестов автомобил нямат (Варна). В София мисля,че само дизелов. Това за HR-V. Как човек да налее 50 К за кола, която не е шофирал :? . Срок на доставка - неизвестен. Нямало квота за България в момента. Автомобилът се прави в Мексико и европейския пазар не е приоритет. Английският завод на Хонда е със затихващи функции при пазарен дял на Хонда в Европа между 1 и 2 %. Базово CR-V определено не е опция...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2017, 13:12 
Offline
фен
2003 Mazda 6

Регистриран на: 16 Май 2012, 14:52
Мнения: 168
Местоположение: Пазарджик
Здравейте,

Защо толкова ви притесняват 145-те коня на бензина на маздата. То двата двулитрови бензинови (всъщност трите, ако броим 120к. мотора на тройката) са еднакви. Въртящият им момент е еднакъв и до 4500 оборота разлика в мощонстта няма. Другото нагоре е софтуер , но едва ли някой разумен ще ги използва тези коне.
Успех


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2017, 15:51 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 320
road_runner написа:
Тези DSG дали са станали по-здрави, че съм чувал за хиляди левове за ремонт , като се скапят?


8 години карах такава и си работеше докрай както от ден 1 - без никакви оплаквания. Веднъж ми препрограмираха софтуера, имаше някакъв ъпдейт, но не е имало причина от моя страна.

Става въпрос за 6 степенния, който е разработка на Borg Warner (до 350Nm го слагат, мокър). 7 степенният (сух) си е разработка за VW и се произвеждаше от Luk - основно той правеше проблеми. Него слагаха до 250 Nm.

В момента имат нов 7 степенен, който слагат до 500 Nm и е различен от 7 степенния на Audi (за надлъжни двигатели).


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2017, 20:37 
Offline
фен
2017 Mazda 3

Регистриран на: 09 Апр 2017, 15:24
Мнения: 248
Местоположение: Крън
Така е моторът на Мазда skyactiv - g 2.0 реално е 165 к.с. Моторът с 145 коня е отпушен до малко над 5000 оборота. Другият 120 к.с е до 4000 оборота. От там нагоре най вероятно подава по-малко гориво. Отделно има една румънец с Мазда 3 120 к.с който софтуерно е направил двигателя с максималните к.с.
http://www.automobile-catalog.com/curve ... g_120.html
http://www.automobile-catalog.com/curve ... g_145.html
http://www.automobile-catalog.com/curve ... g_165.html
https://youtu.be/-ig838CyQv0
http://www.automobile-catalog.com/curve ... -vtec.html
П.с Хондата също ще върви но ще има по голям разход, щото 130 к.с са при 6500 оборота

_________________
Mazda 3 g120 2017


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Сеп 2017, 18:08 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
alex_ad написа:
Здравейте,

Защо толкова ви притесняват 145-те коня на бензина на маздата. То двата двулитрови бензинови (всъщност трите, ако броим 120к. мотора на тройката) са еднакви. Въртящият им момент е еднакъв и до 4500 оборота разлика в мощонстта няма. Другото нагоре е софтуер , но едва ли някой разумен ще ги използва тези коне.
Успех


Подкрепям аз съм карал 2.0-147кс и беше много ОК. Според мен е нормално и колегата каза,че е спокоен шофьор.
Така че +1 за Маздата

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2017, 03:06 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
1.4 TSI от 2013 е подобрен,отностелно надежден. В Октавия е очудващо бърз и икономичен. Октавия с 1.4 я смятай за по-бърза от 90% от Маздите след 2013г,ако се интересуваш от бързина.Само 2.5 в Мазда 6 или 2.2 150кс в Мазда 3 с по-бързи. И двете са скъпи. За Супърб бих гледал 1.8 или 2.0 обеми.
Новите DSG станаха 7 степенни сухи,6 степенната е по-здрава към момента.

Сега негативи - сервизите на Шкода и Сеат са неадекватни. Но май и Стар Моторс не са звезди.

Моето мнение е - всички нови са боклуци за парите,които даваме. Това премесено с БГ реалността може да те побърка.

Все пак мисля,че чисто като двигател бензиновия на Мазда трябва да ти е ок като надеждност.Колегата е дал графики.

Хонда са по-скъпи, следях им форума преди да спрат Акорд.Сув не ме кефи и не ми трябва. И при новите Акорди имаха драми - здрави коли,но детски болести в кормилното управление със скъо ремонт.

Погледни и Хюндай (не Кия).

Мен, ако питаш Мазда стана скъпа в последните поколения, плащаш за дизайн много пари. И гледайки последния сх5 взеха да скопяват двигателите и да търсят комфорт и премиум, нещо бягат от ЗумЗум усещането си. Отделно се крадат в БГ, колегата за жалост пострада по-горе. СМ няма да пропуснат да те разочароват,залагам още докато я пазариш и купуваш ;)

Ако отидеш към ВАГ ти препоръчвам Супърб, ако можеш да си позволиш.Разлика в качеството има. Но за 50к в горния сегмент клас Мазда 6,Супърб,Авенсис и т.н. си в долния му край т.е. по-базови. Или свали сегмента надолу или качи малко бюджета. Не че не можеш да вземеш, но в БГ всеки искат топ тоо фул екстри и няма да ги имаш ;)

Аз лично бих карал и 145кс, вече искам кола, която да е 5г от нова надеждна, пък ако ще и 100 коня да е. Не искам да влиза в сервиз освен за масла и филтри. За жалост следейки форумите и карайки втора нова смея да твърдя,че не е лесна задача. Остава една надежда,че Тойота може би са такива все още, прежалваш пластмасите и караш бензинките.

Знам ли...желая ти успех с избора. Ще следя темата, мога да помогна с някое друго факт-че.

Късмет!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2017, 08:07 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Колеги, да споделя и аз мойто мнение
Мислех го и аз това, да сменям колата и да взимам нещо по-вървящо.
Седнах, и гледах кво ли не.
Минах през Renault Meganne GT, Pegueot 308 GT , Focus ST- те са 50 к, в един момент се сетих кви пари ми беше данъка на колата за 150 коня - 500 лв на година. Сега за 200+ щеше да е към 700-800.
После се замислих, че като съм със семейството си не мога да карам спортно, защото по завоите те мрънкат, като ги люлея. И остана за 5-10 пъти в годината да храня 200 коня, да плащам данък, в останалото време ще е задръстване до училището на детето.
След това сложих и нарастващият шанс да затегнат контрола над скоростта. Т.е като сложат синхронизирани камери, които изчисляват средна скорост, изчезва необходимостта от каране с 160-170 на магистралата постоянно.
И така в един момент осъзнах, че ще е достатъчно да се докара едно прилично вървене, да може да държи 150 на магистралата и да е комфортна.
Но определено смятам, че 1.4 150 коня е слаб за кола с размерите на мазда 6 и тоя клас.
Сега гледам на мода идват 1.5 или 1.6 турбо с около 180-200 коня.
Примерно има 1.5 182 коня на хонда и на форд. може би са по-добрия избор от 1.4


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2017, 09:10 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Слаб, слаб, пък 1.4 tsi по динамика бие 2.0 на Маздата:
https://www.youtube.com/watch?v=dNiR3_o91QM
Сухата статистика е 8.6 с. до 100 за Съперба и 9.8 с. до 100 за Мазда 145, и 9.1 с. за 165к.с.
А при сравнение с 2.5, се държи плътно след него дори и с 200км/ч:
https://www.youtube.com/watch?v=9ur5X5FF1oc
Представи си ако се сравняват с 1.8 tsi или пък 2.0 tsi.
1.4 tsi е динамичен и за това купе е абсолютно достатъчен. А разликата в разхода въобще няма да я споменаваме. Отделно при ръчка, турбо бензинът има огромно преимущество пред атмосферния при доускорение и в ниски обороти.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2017, 15:33 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Наистина изглежда доста впечатляващо за 1.4 Турбо, представях си го много немощно, ама така е, като се говори на изуст:)
Просто очаквах, че докато влезне в обороти, ще е много бавно. Явно не е така.

Сега в задачата се търси надежден автомобил с поне 1.6 турбо за мен:)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2017, 15:48 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Горе си споменал Опел, защо не погледнеш Инсигниата? Ние сме много доволни от предната.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2017, 15:58 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
donpeev написа:
Горе си споменал Опел, защо не погледнеш Инсигниата? Ние сме много доволни от предната.


Инсигнията е огромен параход, както и мазда 6, не ми трябват да им влача килограмите.
За мен кола над 465 е ненужна. Ние пътуваме винаги с един куфар и една раница.
ОСвен това големите коли не създават това приятно чувство на динамичност.
Също не можеш да вземеш завоите толкова бързо.
1.6Т може би на опел астра. Но инсигнията не ми трябва.
А и над 45 к не ми се дават


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2017, 22:42 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
1.4 е много пъргав, но и аз го написах - за класа на М6 - 1.8, 2.0 TSI са брутални. Скриват шапките на много коли по пътищата.
1.4 в Голф/Октавия/Леон прави до 100 - 8.2 секунди има 250нм от ниски в голям диапазон. За сравнение 2.5 колега е пуснал, неговите 250нм са в по-малък диапазон. Но пък аз бих го взел пак - мен ме кефи атмосферния как му идва с оборотите мощността, някакси пропорционално.
Вариантите за данъка са N1 - днес видях на живо Сеат Купра 300кс с N1 така, че ... опции има.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Ное 2017, 21:28 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
road_runner написа:
donpeev написа:
Горе си споменал Опел, защо не погледнеш Инсигниата? Ние сме много доволни от предната.


Инсигнията е огромен параход, както и мазда 6, не ми трябват да им влача килограмите.
За мен кола над 465 е ненужна. Ние пътуваме винаги с един куфар и една раница.
ОСвен това големите коли не създават това приятно чувство на динамичност.
Също не можеш да вземеш завоите толкова бързо.
1.6Т може би на опел астра. Но инсигнията не ми трябва.
А и над 45 к не ми се дават


Грешиш за килограмите, поне на Маздата. Това беше едно от нещата, които натежа при избора ми на Мазда 6, вместо Инсигния. Маздата е 400 кг. по-лека, което е огрмона разлика! Тежи около 1350 кг.
За взимането на завоите и динамиката също не съм сългасен. В завоите при висока скорост е като залепена на пътя, буквално. А и е доста динамична и приятна за каране, реагира адекатно на всяко натискане на педала на газта, въпреки че е автомат и е атмосферен 2.5 мотор.
Всичко е до предубеждения. Всеки подсъзнателно е решил какво точно иска и се мъчи да се бори със събе си, което по принцип не се получава.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Ное 2017, 21:40 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
За кг имам предвид, че мазда 6 винаги е по-тежка от мазда 3, а за мен 6цата не предлага нещо, което да ми трябва.
За опел е ясно, че досегашните поколения бяха супер тежки и дори астрата беше 1400 кг по спомен.
Но една къса кола е много по-повратлива, по-малкото междуосие спомага за по-рязко взимане на завои.
П.С виж клипове за ускорение на 2.5 192 в мазда 3 в щатите и ще забележиш, че си е оферта от всякъде в тая кола, ама като не ги продават тук кво да правя


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2017, 22:59 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Е, ти откри топлата вода като сравни килограмите на хеч с комби. :P
Но Мазда 3 не е семеен автомобил. От семеен автомобил не се очаква да е състезателен такъв. Не мога да разбера на къде биеш? Какво рязко взимане на звои от семеен автомобил не мога да те разбера?! Все пак не си на писта. ;)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Ное 2017, 10:01 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Колега, ти май не внимаваш, като четеш.
Казвам че, мазда 6 не предлага нищо, което да ми трябва, за да и влача излишните килограми.
А семейният автомобил не значи, че като съм сам не мога да го карам по-спортно. Това не значи състезателно.
Иска да те видя как с мазда 6 ще ги взимаш завоите така, както аз с мойта 1200 кг тройка със 150 коня.
Просто колата е по-подвижна и по-маневрена,

П.С а новата мазда 3 е с вътрешни размери на мазда 6 от 2010. Има го показано.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Ное 2017, 14:33 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Успех в шофирането по завоите. :)

Само да вметна, че темата е: Избор на семеен автомобил.

Иначе само казваш на кои завои и къде и се виждаме :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 37 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб