Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 16:26

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА РАЗДЕЛА!
ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 22 Дек 2017, 15:19 
Offline
любител

Регистриран на: 07 Авг 2015, 23:27
Мнения: 5
Местоположение: София
Здравейте! :) Останаха ми очите по една Мазда 6 GH, 2.0 147к.с. - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5l1sf7

Ще ходя на 28-ми да я разгледам на живо. Вчера си разменихме няколко мейла с една девойка в Стар Моторс и ми даде лист с екстрите:

■ Отопляеми и ел. сгъваеми странични огледала
■ Фарове за мъгла
■ Сензор за дъжд - автоматично включване на чистачките
■ Сензор за фаровете - автоматично включване при затъмняване
■ Кожен волан и кожена ръкохватка на скоростния лост
■ Мултифункционален волан с управление на аудио системата и фунциите на бордкомпютъра
■ HHA (Hill Hold Assist) - Система за подпомагане тръгване при наклон
■ Cruise Control - Система за поддържане на постоянна зададена скорост, с управление от волана
■ Борд компютър (среден и моментен разход на гориво, оставащ пробег, средната скорост, външна температура и др.)
■ Подгряване на предните седалки (двустепенно)
■ Централен подлакътник на задната седалка

ABS/EBD/EBA - Антиблокираща спирачна система с разпределение на спирачното усилие и спирачен асистент за екстремно спиране
■ DSC/TCS Системи за динамичен контрол на траекторията, сцеплението и срещу прибуксуване
■ Въздушни възглавници: предни, странични и завеси за всички места
■ Автоматични триточкови колани за всички места, предни с дообтегачи и ограничители на силата на притягане
■ MADPS – система от предпазни греди във вратите срещу страничен удар
■ Family box - защитна клетка с усилена “3Н“ конструкция на салона за пътници
■ Активни предни подглавници предпазващи от травми при камшичен удар
■ ESS (Emergency Stop Signal) - автоматично включване на мигащ стоп сигнал при рязко спиране
■ ISOFIX Система за монтиране на детско столче на задните външни места
■ Климатик със система за рециркулация на въздуха
■ Аудио система Мазда с Радио / CD / МР3 и 4 високоговорителя
■ Smart Windows - автоматично вдигане на стъклата при заключване или отваряне при отключване - дистанционно от ключа на автомобила
■ Регулируем по височина и дълбочина волан със сервоусилвател със зависимост от скоростта
■ Ел. ниворегулиране на фаровете от купето
■ Регулиране седалката на водача по височина и регулируема лумбална опора
■ Сгъваема и делима задна седалка 60:40
■ Стоманени джанти 16” MAZDA декоративни тасове, гуми 205/60/16
■ Централно заключване с дистанционно управление и сгъваем ключ с вграден имобилайзер
■ Електрически регулируеми външни огледала
■ Датчик за външна температура
■ Подлакътник между предните седалки (регулируем)

Като проблеми са ми писали, че едното огледало не работи (вероятно прибирането) и предстояла подмяна на кормилен накрайник. Била минала технически преглед при тях, което предполагам не значи, че са я обслужили, защото е почти стигнала 100 000 км, но ще ги питам на място идната седмица.

Въпросът е дали си струва парите за този пакет екстри, състояние и проблеми. Този кормилен накрайник не пише дали е външен или вътрешен, но ги проверих и по-скъпите като комплект излизат близо 200 лева само части. Колата е с летни гуми, което също е минус - веднага трябва да се бръкна с около 700 лева за хубави Dunlop с този размер.

Тук плюс е, че е регистрирана и предвид къде се предлага, имам очакването да е на реални километри и извън описаните проблеми да няма нищо фрапиращо.

Още съм малко на кантар дали ми трябва 6-ца или и 3-ката ще ми стигне като размер. Реално ще я ползвам 2-3 пъти седмично до работа и тренировки, евентуално да отскоча до нашите веднъж на 2-3 седмици, които са на 20км от София и толкова. Идеята ми да е 6-ца е, че евентуално след време или ще я оставя на баща ми, ако напусна страната, или ако остана - ще ми е по-лесно да пътувам с нея из страната и околията с 4 човека и багаж вътре, което при Мазда 3 може би ще е трудно и не толкова комфортно. Мазда 3 от същата генерация има 320/340л багажник, докато 6-цата има 520л багажник. Мястото в купето мисля е търпимо за 4 човека.

Относно поддръжка - изчетох доста от нещата, които сте изписали и не изглежда да има фрапиращи проблеми този модел, които да носят със себе си и скъпоструващи ремонти.

Та, да сумаризирам:

1. Струва ли си парите въпросната бройка предвид състояние и екстри?
2. За моите нужди Мазда 3 от същата генерация ще ми върши ли работа като обем на багажника?
3. Някой ходил ли е да гледа точно тази и има ли някакви впечатления от нея?
4. Виждам, че в екстрите няма описан парктроник, на снимките няма и голям дисплей (навигация) - това значи ли, че няма и bluetooth и трябва да разчитам на афтър маркет решение, за да слушам музика от телефона си безжично?

Всякакви съвети и забележки се приемат :)

Хубави празници!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Дек 2017, 21:01 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 11 Май 2010, 19:27
Мнения: 78
Местоположение: пловдив
Колата не е лоша но паричките са малко мночко за годините си!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Дек 2017, 21:53 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Интересна задна седалка....а и като цяло много мърлява отвътре.Слаб и проблемен мотор.Въпреки това според мен е на по високо ниво от 3та и като кола и като всичко.Ако свалят малко от цената си е добра покупка.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Дек 2017, 08:07 
Offline
любител
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 15 Сеп 2016, 22:23
Мнения: 88
Местоположение: Раковски
Не виждам бутоните за подгряване на предните седалки.

Има система за подпомагане на тръгване по наклон ? :shock:
Ел. ниворегулиране на фаровете от купето ? - вероятно имат предвид автоматичното регулиране - защото няма врътка.
Този модел има ли ESS (Emergency Stop Signal) ?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Дек 2017, 10:30 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
1. Като цена на такъв модел е завишена, но в предвид история, регистрация и т.н. е добре, защото като гледам по салоните са от 12 нагоре, а е ясно какви екземпляри има там и какви разходи предстоят след закупуването от там. Цените на бензинките 2008-2009 стигат и до 16 000 лв.
2. Мазда 6 е различен клас от Мазда 3. И тройката ще ти върши работа, ама едното е хеч, другото е клас лимузина и е 30 и кусур см. по-дълга, по-широка, голяма, удобна и т.н. Поддръжката като цена разлика няма между двете. Ако спестиш 4-5 000лв. и вземеш 3-ка - ОК, ама ако са на сходни цени - избери 6.
3. Не.
4.За да има блутут не е необходимо да има навигация, трябва да провериш при този модел не съм сигурен, виждам, че има копчета на волана, но не знам дали има.

Сега, това което ми харесва е, че е старият мотор, което значи, че ще може да се сложи газ. (дори сега да не смяташ след време ще сложиш - личен опит). Паралелно слагат и 2.0 155 к.с. DiSi с директно впръскване и газифициране е невъзможно или много трудно и скъпо. 6 скорости, ксенон. Хубавото свършва тук.
Това, което не ми харесва е:
- много мърлява вътре, колегите веднага им е направило лошо впечатление задната седалка, адски много е амортизирана, което е странно, аз постоянно возя хора отзад и детско столче, салонът е като нов. Дори и в автосалоните са по-хубави.
- няма подгрев, а са писали, че има.
- странно ниво на оборудване. Има ксенон, БОСЕ (поне капаците на тонколоните така пише), а в същото време няма нито подгрев, нито блутут, нито парктроник. В смисъл, че при Маздите има 4-5 нива на оборудване и за да имаш ксенон и босе, то трябва да ти е 4-то или 5-то ниво и съответно да имаш блутут, парктроник (които се появяват в 3 ниво). Много странно. Което ме навежда на мисълта, че може да не е от България.
- пише 16 стоманени с тасове.. А тия алуминиевите 17-18 цоловите на колата включени ли са в цената? Относно гумите, каквато и кола да купиш - масла, филтри, гуми, ремъци - това са консумативи. А и щом пише 16-ки железни, сигурно дават и гуми.

Съвети:
- отиваш, гледаш, проверяваш рег.№ в http://eisoukr.guaranteefund.org/ , да видиш от кога е застрахована в БГ, ще ти стане ясно дали е от 2008, или е внесена 2016 примерно. Тия мурафети ги правят вече и официалните представители купуват от вън и кой знае какво правят после. Ако имаш приятел застраховател, веднага може да провери в техните бази дали са завеждани щети и т.н. за да разбереш дали е блъскана.
- гледаш за всички екстри, които са обявили дали работят и дали ги има. Виж огледалата дали се прибират електрически, защото ме съмнява. Отбележи също, че няма подгрев и т.н.
- Направи един дълъг тестдрайв да усетиш ускорението и динамиката дали ти допада. Бензиновите мотори са тромави и за да вървят искат оборот.
Ако почнат да те къпят, че тепърва има нещо за ремонт - кажи има да те потърсят след като автомобилът е изряден.
- Виж съединителя дали отделя добре, пипни ръбчетата на дисковете, защото около 100 к км. това се сменя основно. Те са официален представител, трябва да продават коли в безупречно състояние, за това плащаме отгоре и купуваме от тях - така им кажи ;)

И ако след всичко това ти хареса колата, то поне едни 1000 лв. трябва да им смъкнеш. В обявата пише, че е обслужена, изискай също така документи за това. Ако е обслужена и всичко й работи, то 13 000 лв. ми се вижда справедлива цена, но като цяло по снимките не ми харесва, на живо може да е по-добре.

Успех и чакаме развитие по въпроса, че ми стана интересно :)

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Дек 2017, 15:10 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Авг 2015, 23:27
Мнения: 5
Местоположение: София
@Donpeev, удари ме в земята и почти ме разубеди :)

Все пак ще отида да я видя на място, ще разгледам за описаните от теб неща и ще щракна някоя и друга по-детайлна снимка, за да видите по-ясно за какво става дума.

Благодаря Ви!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Дек 2017, 16:12 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Ами аз не го пиша това, за да те разубедя, а за да те подготвя какво да гледаш и очакваш от колата, иначе е прекрасен здрав, широк, удобен и комфортен автомобил.
Весели празници и ще чакаме резултати :)

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Дек 2017, 22:56 
Offline
фен
Аватар
2016 Mazda 6

Регистриран на: 20 Сеп 2006, 11:26
Мнения: 266
Местоположение: Sofia
1. Отиваш на-място и я гледаш, тестваш , караш и преценяваше.
2. Мазда 6 е по удобен/ голям автомобил - лично мнение. Както колегите са казали различен клас са
3 Не.
4. Най- вероятно колата е ниво Top Edition + . Този модел от 2008-2009 имаше едно такова междинно ниво което беше под GTA и имаше всички екстри без кожен салон. Моята старата беше такава само че дизел.

Според мен иди и я виж колата, ако ти е на сърце и ти харесва пжчвай с пазаренето.

Весели празници и успех с намирането на колата.

_________________
Mazda 626 GC 2.0, 1983 - липсва ми
Mazda MX-5 NB 1.6, 2004 - на служба
Mazda MX-6 2.5, 1993 - на служба
Mazda 6 Sport Combi 2.5, 2016 - на служба


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2017, 20:44 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 12 Юли 2016, 17:20
Мнения: 297
Местоположение: Plovdiv
Много са и парите...

_________________
170HP/400NM


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Дек 2017, 01:19 
Offline
любител
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 17 Апр 2017, 18:25
Мнения: 96
Местоположение: Пловдив
Gunplay написа:
Здравейте! :) Останаха ми очите по една Мазда 6 GH, 2.0 147к.с. - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5l1sf7

Ще ходя на 28-ми да я разгледам на живо. Вчера си разменихме няколко мейла с една девойка в Стар Моторс и ми даде лист с екстрите:

■ Отопляеми и ел. сгъваеми странични огледала
■ Фарове за мъгла
■ Сензор за дъжд - автоматично включване на чистачките
■ Сензор за фаровете - автоматично включване при затъмняване
■ Кожен волан и кожена ръкохватка на скоростния лост
■ Мултифункционален волан с управление на аудио системата и фунциите на бордкомпютъра
■ HHA (Hill Hold Assist) - Система за подпомагане тръгване при наклон
■ Cruise Control - Система за поддържане на постоянна зададена скорост, с управление от волана
■ Борд компютър (среден и моментен разход на гориво, оставащ пробег, средната скорост, външна температура и др.)
■ Подгряване на предните седалки (двустепенно)
■ Централен подлакътник на задната седалка

ABS/EBD/EBA - Антиблокираща спирачна система с разпределение на спирачното усилие и спирачен асистент за екстремно спиране
■ DSC/TCS Системи за динамичен контрол на траекторията, сцеплението и срещу прибуксуване
■ Въздушни възглавници: предни, странични и завеси за всички места
■ Автоматични триточкови колани за всички места, предни с дообтегачи и ограничители на силата на притягане
■ MADPS – система от предпазни греди във вратите срещу страничен удар
■ Family box - защитна клетка с усилена “3Н“ конструкция на салона за пътници
■ Активни предни подглавници предпазващи от травми при камшичен удар
■ ESS (Emergency Stop Signal) - автоматично включване на мигащ стоп сигнал при рязко спиране
■ ISOFIX Система за монтиране на детско столче на задните външни места
■ Климатик със система за рециркулация на въздуха
■ Аудио система Мазда с Радио / CD / МР3 и 4 високоговорителя
■ Smart Windows - автоматично вдигане на стъклата при заключване или отваряне при отключване - дистанционно от ключа на автомобила
■ Регулируем по височина и дълбочина волан със сервоусилвател със зависимост от скоростта
■ Ел. ниворегулиране на фаровете от купето
■ Регулиране седалката на водача по височина и регулируема лумбална опора
■ Сгъваема и делима задна седалка 60:40
■ Стоманени джанти 16” MAZDA декоративни тасове, гуми 205/60/16
■ Централно заключване с дистанционно управление и сгъваем ключ с вграден имобилайзер
■ Електрически регулируеми външни огледала
■ Датчик за външна температура
■ Подлакътник между предните седалки (регулируем)

Като проблеми са ми писали, че едното огледало не работи (вероятно прибирането) и предстояла подмяна на кормилен накрайник. Била минала технически преглед при тях, което предполагам не значи, че са я обслужили, защото е почти стигнала 100 000 км, но ще ги питам на място идната седмица.

Въпросът е дали си струва парите за този пакет екстри, състояние и проблеми. Този кормилен накрайник не пише дали е външен или вътрешен, но ги проверих и по-скъпите като комплект излизат близо 200 лева само части. Колата е с летни гуми, което също е минус - веднага трябва да се бръкна с около 700 лева за хубави Dunlop с този размер.

Тук плюс е, че е регистрирана и предвид къде се предлага, имам очакването да е на реални километри и извън описаните проблеми да няма нищо фрапиращо.

Още съм малко на кантар дали ми трябва 6-ца или и 3-ката ще ми стигне като размер. Реално ще я ползвам 2-3 пъти седмично до работа и тренировки, евентуално да отскоча до нашите веднъж на 2-3 седмици, които са на 20км от София и толкова. Идеята ми да е 6-ца е, че евентуално след време или ще я оставя на баща ми, ако напусна страната, или ако остана - ще ми е по-лесно да пътувам с нея из страната и околията с 4 човека и багаж вътре, което при Мазда 3 може би ще е трудно и не толкова комфортно. Мазда 3 от същата генерация има 320/340л багажник, докато 6-цата има 520л багажник. Мястото в купето мисля е търпимо за 4 човека.

Относно поддръжка - изчетох доста от нещата, които сте изписали и не изглежда да има фрапиращи проблеми този модел, които да носят със себе си и скъпоструващи ремонти.

Та, да сумаризирам:

1. Струва ли си парите въпросната бройка предвид състояние и екстри?
2. За моите нужди Мазда 3 от същата генерация ще ми върши ли работа като обем на багажника?
3. Някой ходил ли е да гледа точно тази и има ли някакви впечатления от нея?
4. Виждам, че в екстрите няма описан парктроник, на снимките няма и голям дисплей (навигация) - това значи ли, че няма и bluetooth и трябва да разчитам на афтър маркет решение, за да слушам музика от телефона си безжично?

Всякакви съвети и забележки се приемат :)

Хубави празници!
Здравей, моята Мазда е същата с малки разлики. Допълнително имам MVR и преден и заден парктроник, но нямам ксенон и bose. Същия цвят, мотор, джанти и ниво на оборудване.
Липсата на подгряване на седалките може да познаеш по липсващите бутони в средата под управлението на климатроника.
Колата я имам от скоро (половин година) и съм изминал 10к. Доволен съм от комфорта който предлага и от работата на двигателя. Купих я на подобна цена, като държах да е регистрирана, от Пловдив и да е бензин иначе в други градове и дизели имаше и по-евтини.
За това дали да си вземеш 3 или 6 прецени като ги тестваш и двете, всеки има различни изисквания към автомобила и няма как да ти кажем.
За цената - колкото повече успееш да смъкнеш-по-добре за теб. Наскоро мой приятел си купи такава, само че комби на 200к за 10к,но има да оправя рейка и задна броня.
Тествай всички изброени екстри дали функционират, не че не се оправят.
Успех.

Изпратено от моят NEM-L21 с помощта на Tapatalk

_________________
Mazda CX-5, 2.2D, 150к.с., 2018г.
Ex: Mazda 6 GH - 2009г., 2.0/147к.с.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб