Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 23:39

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА РАЗДЕЛА!
ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 22 Май 2018, 18:34 
Offline
любител

Регистриран на: 22 Май 2018, 17:36
Мнения: 3
Местоположение: София
Привет! Планирам покупка на Мазда 6 , второ поколение, 2.0 дизел, 140 к.с., 2009 г. Мотивите ми да избера МАзда 6 са свързани с икономичния двигател и здравината. Знам, че 2.2 моторите са по-добри, но я взимам като инвалид и имам ограничения. Интересуват ме проблеми с ДПФ филтъра, съединителя/ демпферен ли е?/ и колко струва смяната, ако е тръгнал, има ли подводни камъни по ходова част, кормилни щанги и т.н. Препоръчва ли се премахване на ДПФ филтъра? Търся мнение за возията и комфорта на автомобила.
Благодаря!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2018, 01:23 
Offline
маниак
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 22 Сеп 2012, 16:20
Мнения: 560
Местоположение: Разград
Не знам какви са ти точно ограниченията, но има 2.2 мотори и 125 и 129 к.с., които са за препоръчване. 2.0 си е от първото поколение 6-ци. Като цяло GH е добър модел с повече плюсове, отколкото минуси. Относно возията- вози малко по-твърдо и управлението е по-директно, но лично на мен ми харесва. Иначе колата е достатъчно комфортна, седалките са удобни, на дълъг път се пътува добре, има достатъчно голям багажник, особено хечбека и комбито. Дори и да имаш проблем с ДПФ-а, премахването му вече е доста евтино и се прави на много места, и масово колегите го махат, като леко се повишава мощността и леко пада разхода. Съединителя е демпферен да, и е един от скъпите консумативи- около 1400-500 лв. Ходовата част е здрава и ако се появят проблеми те ще са дребни и не скъпи. Ами това е.

_________________
Mazda 6 2.0i 147hp autom 2009


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2018, 08:43 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 22 Май 2018, 17:36
Мнения: 3
Местоположение: София
Благодаря за информацията! Ограничението , за да ползвам инвалидните екстри е : обем до 2.0 и до 160 к.с. Знам за моторите 2.2, за съжаление не мога да се насоча към тях, заради кубатурата, а екстрите са доста - винетка за една година, безплатно паркиране в София, данък на колата-0 лв. . Когато закупя колата, ще се ориентирам тук за препоръчани сервизи за ДПФ-а. Още един въпрос, който забравих да задам - по форумите има различни мнения и ме объркват - този мотор 2.0 дизел на Мазда ли е, е от Форд ли е, или е модифициран фордов от японците?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2018, 01:04 
Offline
маниак
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 22 Сеп 2012, 16:20
Мнения: 560
Местоположение: Разград
Дизеловия мотор си е на Мазда. А защо не се насочиш към бензина, има 1.8 и 2.0 мотори?

_________________
Mazda 6 2.0i 147hp autom 2009


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2018, 08:09 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 22 Май 2018, 17:36
Мнения: 3
Местоположение: София
Гледах разхода, важен ми е. Дизела е с поне 2/100 надолу. Нямам идея как стои въпроса с газифицирането на бензинова мазда, пък и не съм привърженик много на доработките. Иначе бензиновите мотори на мазда по мнения на нашите и чужди форуми са много по-безпроблемни. Правя по минимум 35-40 000 км. годишно и мисля че дизела ми е по-изгоден.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб