Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 20 Апр 2018, 05:04

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 93 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 25 Юли 2012, 13:44 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 23 Май 2010, 18:02
Мнения: 133
Изображение Изображение

Днес от Мазда обявиха, че новата шестица ще бъде представена на авто изложението в Москва, което започва на 29-ти Август. Експонатът (руска версия) ще е седан с 2-литров бензинов двигател (SKYACTIV-G) в комбинация с 6-степенна автоматична скоростна кутия (SKYACTIV-DRIVE).

_________________
Карай жаден - остави полицай гладен.
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Авг 2012, 10:35 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 23 Май 2010, 18:02
Мнения: 133
Новата Мазда 6 вече е на конвейера. Първата сглобена бройка е комби с 2-литровия бензинов двигател и е предназначена за клиент е Европа. В завода си в Хофу, префектура Ямагучи, Мазда планира да сглоби 120 000 бройки за година.

_________________
Карай жаден - остави полицай гладен.
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Авг 2012, 17:16 
Offline
маниак
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 29 Юни 2010, 20:18
Мнения: 711
Местоположение: София
Малко сники, което пак показв че е не много рзлично поне комбито погледнато отстрни спрямо сегшнта, но по красив ще е отвън май само.

http://www.automedia.bg/news/article_17332.html


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Авг 2012, 10:27 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 89
Ето вече и официални снимки (47 бр.) с високо качество :)

http://www.netcarshow.com/mazda/2013-6_sedan/

Много, много добре изглежда =D> =D>


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Авг 2012, 13:51 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 5

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 7850
Наи накрая да заприлича на истински автомобил отвътре.... :)

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991
Мазда 323 f 1.5 1995
Мазда Примаси 1.8 2001
Мазда 5 2.0 2006


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Авг 2012, 17:42 
Offline
фен
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2009, 19:55
Мнения: 343
Баси.. то верно вътре е като CX-5-цата... хммм а аз си мислех че ще е по-ралична... Както и да е.. все пак е красива.. :lovemazda:

Цитат:
Mazda официално представи Mazda6 2013 преди дебютa й на автомобилното изложение в Москва.


Силно повлияна от концепцията Takeri, колата е с новия дизайнерски език Kodo ("Душа на движението"), с отличителна решетка и LED фарове. Има също така и изпъкнали калници и наклонена линия на покрива.


Кабината е значително подобрена с по-качествени материали и по-хубав дизайн. Aкцентите включват мека на допир пластмаса, метални елементи и 3.5-инчов дисплей в арматурното табло. Благодарение на междуосието от 2830 мм пътниците на задната седалка се възползват от допълнително пространство за краката и коленете.

Руската спецификация на автомобила идва с два бензинови двигателя. 2.0-литровият SKYACTIV-G произвежда 150 к.с. и въртящ момент от 210 Нм, докато SKYACTIV-G 2.5 развива 192 к.с. и 256 Нм въртящ момент. И двата двигателя имат старт/стоп технология, a по-големият разполага с i-ELOOP регенеративна система от спирачната енергия, която намалява разхода на гориво и нивото на вредни емисии СО2.

Новата Mazda6 ще влезе в продажба по-късно тази година, но за момента няма информация относно цената на автомобила.


Взето от тук

_________________
Сиво, Сиво.. та краСИВО
Toyota Auris 2006 - 2.2 DCAT - малък трудно управляем ракетен снаряд.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2012, 19:36 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 89
Ето го и комбито:

http://www.netcarshow.com/mazda/2013-6_wagon/

Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2012, 19:49 
Offline
маниак
Аватар
2005 Mazda 6

Регистриран на: 03 Май 2012, 12:13
Мнения: 566
Местоположение: Монтана
Баси... комбито е ненормално красиво :lovemazda: . Като стане на 10-15 години ще има с какво да заменим сегашните баби :)

_________________
Mazda 6 GY 2.0citd 136 hp & Nissan Almera N16 2.2di 110 hp
Mazda 626 GW 2.0ditd 90 hp ex


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2012, 19:57 
Offline
маниак
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 29 Юни 2010, 20:18
Мнения: 711
Местоположение: София
Изглежда и цените няма да са фрапиращо по високи от сегашните, но това за Велоикобритания де :

http://www.autoexpress.co.uk/mazda/6/60 ... a-6-prices


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2012, 21:07 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 89
Днес прочетох нещо доста странно. За разлика от седана (4.90 м дължина) комбито е 4.80, т.е. 10 см по-късо.

За старт-стоп системата, че била най-бързо реагиращата в индустрията - 0.35 сек за бензин и 0.40 за дизел.

Ето и малко инфо за динамичните характеристики (на комбито).

Цитат:
Powerful petrol performance

The all-new SKYACTIV-G 2.5, the largest and most powerful SKYACTIV engine to date, was designed for maximum performance. In fact, this level of output - 141 kW / 192 PS at 5,700 rpm and 256 Nm at 3,250 rpm - would seem more at home in a highend vehicle segment.

Top performance from the directinjection petrol-powered SKYACTIV-G 2.5 is a given throughout the rpm range, propelling the all-new Mazda 6 from 0 to 100 km/h in only 7.8 seconds and a top speed of 223 km/h. Mazda overcame the NVH issues associated with this brawnier engine by adopting a balance shaft to offset vibration. So it's even quieter than the smaller SKYACTIV-G 2.0. The numerous similarities between the engines include an ultrahigh compression ratio combined with a special exhaust manifold setup, enhanced fuel spray characteristics and much more to deliver exceptional low and mid-range petrol torque along with fuel efficiency that's just as impressive. In the combined cycle, the SKYACTIV-G 2.5 uses 6.3 l/100 km, which corresponds to CO2 emissions of 148 g/km.

The SKYACTIV-G 2.0 is now available in two versions on the all-new Mazda 6 - standard and high power. Also around 10 % lighter than its MZR 2.0 predecessor, the standard power SKYACTIV-G 2.0 unites a competitive level of torque and horsepower (210 Nm at 4,000 rpm and 107 kW / 145 PS at 6,000 rpm) with class-beating fuel consumption (manual: 5.5 l / 100 km; automatic 5.9 l / 100 km) and CO2 emissions (only 129 g/km and 136 g / km).

The 0-100 km/h sprint in the all-new Mazda 6 takes a respectable 9.5 seconds with the SKYACTIV-MT manual transmission or 10.5 seconds with the automatic. Top speeds, meanwhile, are 208 km / h and 207 km / h, respectively. Delivering the same torque and around 10 % more power (121 kW / 165PS at 6,000 rpm), the high power SKYACTIV-G 2.0 is capable of 0-100 km/h times and top speeds of 10.1 seconds and 209 km / h (automatic), or 9.1 seconds and 216 km/h (manual). Fuel consumption and CO2 emissions are the same as the standard power version with automatic transmission, and only slightly higher with the manual at 5.9 l / 100 km and 135 g / km.

Dynamic diesel depth

SKYACTIV stands for efficient internal combustion. And the diesels under the bonnet of the all-new Mazda 6 defy convention, featuring the world's lowest compression ratio. Since lower compression puts less strain on engine parts, it enables lighter components to be used.

The SKYACTIV-D 2.2 (also available in standard and high-power versions) weighs less than its precursor. Low compression also makes it possible to improve combustion timing and efficiency, which explains the exceptional figures: 110 kW / 150 PS at 4,500 rpm and 380 Nm at 2,000 rpm for the standard-power SKYACTIV-D 2.2, or 129 kW / 175 PS at 4,500 rpm and 420 Nm at 2,000 rpm for the high-power variant.

On the all-new Mazda 6, this is good for 0-100 km/h times and top speeds of 8.4 seconds and 216 km / h (automatic) or 7.8 seconds and 223 km/h (manual) with the high-power diesel. The standard power unit manages the 0-100 dash in 9.8 seconds (automatic) or 9.0 seconds (manual), topping out at 204 km / h and 211 km / h. And these figures are even more remarkable when considering the Mazda 6's diesel consumption: only 3,9 l / 100 km and 104 g/km (standard power SKYACTIV-D with manual); 4.8 l / 100 km and 127 g/km (standard power, automatic); or 4.5 l / 100 km and 119 g/km (high power, manual); and 4.8 l / 100 km and 127 g / km (high power, automatic). What's more, both SKYACTIV diesels are Euro 6 compliant.


Ето и май първото видео ревю, което качиха в петък:

http://www.youtube.com/watch?v=jgUYggG367c


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Ное 2012, 12:57 
Offline
фанатик
Аватар
1998 Mazda Xedos

Регистриран на: 15 Апр 2009, 18:59
Мнения: 1283
Местоположение: Велико Търново
skype: sstanchews


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Ное 2012, 11:44 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 89
Преводът на субтитрите от японски на английски е доста шантав :) Не че знам японски, но е доста странно на места :)

Иначе забелзах, че навигацията е с доста по-голям екран от стандартната (5,8 ") и е на Pioneer. Не знам дали е опция или просто aftermarket в случая. Също така я няма врътката ала iDrive, която стои зад лоста.

И типично за Япония всички километражи и коли ограничени до 180 км/ч :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2012, 21:57 
Offline
маниак
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 29 Юни 2010, 20:18
Мнения: 711
Местоположение: София
Новата 6ца вече се продава в Япония.

http://www.mazda.com/publicity/release/ ... link_id=nr


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2012, 13:58 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 18 Окт 2012, 16:38
Мнения: 239
Местоположение: София
skype: b_borisov1
Не е зле. И с тази Стартова цена от 46113.11лв. Може и да се продава лесно. :)

_________________
Japan DOHC Rulez
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2012, 16:39 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 89
Ето и цените за БГ:

http://www.mazda.bg/storage/prices/mazda6New.pdf

Нещо, което виждам за първи път - "цената на комби = цената на седан"


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2012, 17:25 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 18 Сеп 2011, 07:20
Мнения: 506
Местоположение: София
skype: d0pest
Ех, що не ме бият през ръцете едни 70хил....

_________________
Mazda 6 Touring (GY), 2.0 MZR-CD (RF7J), 143PS - EX
BMW E61 LCI 525d, 3.0d (306D3), 197PS


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2012, 17:34 
Offline
маниак
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 982
Местоположение: София
Damian написа:
Ех, що не ме бият през ръцете едни 70хил....


И да ги имах не бих ги дал за това.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2012, 18:06 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 18 Окт 2012, 16:38
Мнения: 239
Местоположение: София
skype: b_borisov1
Damian написа:
Ех, що не ме бият през ръцете едни 70хил....

Ех, наистина, защо ли ги нямаме тези пари...Ей така просто да ги имаш под ръка и да не те бъркат дали ще ги дадеш. :) :D :lovemazda:

_________________
Japan DOHC Rulez
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Дек 2012, 21:17 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 89
Ето какво ще бъде показано на изложението в Токио:

Изображение

Изображение

Изображение

http://carscoop.blogspot.com/2012/12/ne ... ts-to.html


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2013, 16:17 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1409
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
Тест драйв на Мазда 6. Определено да я гледаш как се движи е още по-готино:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=WHi ... ature=fvwp

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2013, 20:21 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 5

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 7850
Това е първата Мазда която ще застраши сериозно продажбите на германски и френски дръгели във този клас .....Наистина е кола както отвън така и от вътре... =D>

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991
Мазда 323 f 1.5 1995
Мазда Примаси 1.8 2001
Мазда 5 2.0 2006


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Мар 2013, 13:12 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Дек 2011, 17:20
Мнения: 51
Добра е,но новия лексус IS я слага в малкия си джоб.Спрямо немските еквиваленти вече е достоен конкурент.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2013, 12:38 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Яну 2013, 23:48
Мнения: 4
Местоположение: София
Карам тази кола от два месеца и мога да ви уверя, че конкурентите в този пазарен сегмент ги чака сериозно главоболие :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2013, 01:06 
Offline
маниак
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 22 Сеп 2012, 16:20
Мнения: 506
Местоположение: Разград
Jimm написа:
Карам тази кола от два месеца и мога да ви уверя, че конкурентите в този пазарен сегмент ги чака сериозно главоболие :)


Колега, признавам си че искрено ти завиждам. Със здраве да си я караш и още повече да те радва. Поздравления!

_________________
Mazda 6 2.0i 147hp autom 2009


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2013, 09:56 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 89
Jimm написа:
Карам тази кола от два месеца и мога да ви уверя, че конкурентите в този пазарен сегмент ги чака сериозно главоболие :)


Дай малко впечатления на базата на тези два месеца + малко повече информация относно двигател, кутия и пр.?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2013, 14:50 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Май 2011, 11:42
Мнения: 44
Уникална кола,фантастично представяне.Перфектна дори и за най-големите ценители на лукса. :lovemazda:

_________________
Авто обяви
обяви за Имоти
Всичко за диамантите


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2013, 18:20 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Яну 2013, 23:48
Мнения: 4
Местоположение: София
skydancer написа:
Jimm написа:
Карам тази кола от два месеца и мога да ви уверя, че конкурентите в този пазарен сегмент ги чака сериозно главоболие :)


Дай малко впечатления на базата на тези два месеца + малко повече информация относно двигател, кутия и пр.?


Карам седан 2.0 бензин 165 кс с автоматична кутия.
Ще уточня , че съм карал доста коли, включително и от премиум сегмента, за да е ясно, че имам база за сравнение. Този автомобил е изключително приятен и удобен. Малко са, според мен толкова внимателно мислени коли. Двигателят е много мек и се разгръща едновременно пъргаво и равно. Предвид рекордната, за бензинов мотор, степен на сгъстяване се притеснявах, че може да не работи съвсем равномерно в различните режими на експлоатация, но просто няма такова нещо, детонациите са овладяни изцяло и за това инженерите на компанията заслужават поздравления. Скоростната кутия е шест степенен автоматик. Настройките са много прецизни, и много бързо разбираш как да накараш колата да се държи точно така, както на теб ти се иска в момента. Превключването на предавките се усеща и това доставя допълнително удоволствие от шофирането. Много приятно съм изненадан от ръчният режим на превключване. Предишните автомати, в ръчен режим дразнеха, бяха ми мудни, отнемаше време да решат дали искат да изпълнят командата и това, до голяма степен, обезсмисляше използването на този режим, тука няма такова нещо, просто буташ лоста и си там. За бързо шофиране в планината, това е правилният режим. Разход! Аз поне не съм виждал толкова нисък разход от моя кола. По трасето към Гръцката граница и обратно до София компютърът закова 6.0 и при положение, че говорим за бензинов автомобил с дължина почти 5м, няма как да не съм изключително доволен
:roll: Пътят е бавен наистина и е нормално колата да не харчи много, но все пак! Все още не съм имал дълъг път по магистрала, там очаквам доста да се повиши харча, но ще видим. Старт-стоп автоматиката е другата приятна изненада. Карам съм малко един ФВ с такава система и това нещо гаснеше веднага щом гумите спрат да се въртят и това е доста неприятно в силен трафик, където по- скоро предпочиташ до го изключиш. При Мазда системата не работи така, когато спреш и държиш педала на спирачката леко натиснат, колата не гасне и имаш време да прецениш, дали искаш да загасиш мотора, виждайки, колко време ти предстои да чакаш и ако е така, просто донатискаш педала на спирачката и моторът угасва. Много хвалби станаха, но нали разбирате, че това е все още "меден месец" :lovemazda:
Поздрави колеги и питайте, ако ви интересува нещо конкретно- ще отговарям, когато мога.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2013, 21:55 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 89
Да поръчам още малко впечатления:)

1) Какви са ти гумите? При 19 цола се оплакват от по-твърда возия и повишен шум при скорост >150 км

2) Пак да те върна на автоматичната кутия - Като цяло мерило ми е ZF (8 степени) и S-tronic (при куатро, 7 ст.). ZF е по-мека, докато при втората определено се усеща по-спортно. И двете имат поне еднакви ускорения спрямо механична кутия или даже по-добри при някои двигатели. Аз карам DSG от 5-6 години всеки ден и съм се пристрастил:)
Мазда са я направили тяхната подобно на ZF - с преобразувател на въртящия момент. На хартия я дават по-бавна от ръчните скорости с 0.6 някъде. Не знам като си избирал колата, дали си успял да караш и с ръчни скорости за да направиш сравнение?

3) Мултимедия/навигация - екранът (5.8") действително е малко малък (казват го и при доста тестове в youtube), но пък гледах подробни клипове с него и възможностите не са никак малко. Този джойстик удобен ли е?

4) Спомена за старт стоп системата - как е паленето обратно? При CX-5 имаше оплаквания за забавен старт ...

Мерси:)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Мар 2013, 23:35 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Яну 2013, 23:48
Мнения: 4
Местоположение: София
Гумите ми са 17 цола и не мога да се оплача от возията. Окачването си поема неравностите без да предава твърди удари към салона и в същото време в бързите завои колата си стои стабилно и не се кандилка насам натам.
Кутията е с преобразувател на въртящия момент, но хидромоторът се използва само за потегляне, т.е. за това в, което е най- добър сред всички конкуренти. Мисля, че след достигане на 17 км/ч се изключва. Колкото до ръчната кутия, нямаше как да я тествам, когато избирах кола, тъй като я избрах по картинка :) просто нямамаше нито един екземпляр внесен, все още !
Екранът на мултимедията ми е ок, като размер, но въртящият се превключвател е недоизмислен, твърде ограничен е като функции, просто управлява твърде малко на брой опции. При Ауди, например е доста по функционален.
Стат стоп системата пали мотора супер чавръсто! Ще ми е интересно да видя някъде сравнение с други модели и съм сигурен, че тази на шестицата ще се класира призово.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Мар 2013, 21:57 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 89
А как е откъм управляемост? Имам предвид самото усещане - има коли, които са по-големи като габарити, но като усещане са за по-компактна кола (например последната А6).

В твоят случай имаш кола с размери на Е класа и тегло по-ниско от Volvo V40, което е в класа на Мазда 3/Фокус/Голф.

И вземи някоя снимка да качиш :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 93 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб