Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 01:01

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2012, 00:46 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 23 Май 2010, 18:02
Мнения: 133
Най-леките брони ще бъдат използвани в изцяло новата Mazda CX-5

Изображение

Хирошима, Япония
Mazda Motor Corporation е разработила съвместно с Japan Polypropylene Corporation смолист материал за своите части, който постига същата твърдост както частите изработени от конвенционални материали, като в същото време постига сериозна икономия в теглото. Използвайки този материал, частите са по-тънки в сравнение с частите от конвенционална смола, което води до сериозно намаляване на смолата нужна за производството на частите. Когато материалът се използва за задната и предната броня допринася за намаляване на теглото с приблизително 20%. В процеса на производство, намалената дебелина позволява по-кратък период на охлаждане при формоване и чрез използването на CAE технология (компютърно инженерство) течливостта на смолистия материал също се оптимизира. Резултатът е, че преди за формоване на броня са били нужни 60 секунди, а сега времето е намалено до 30 секунди, което води до сериозно намаляване на енергията, консумирана в процеса на производство.

Мазда планира да въведе най-леките брони в класа*, използвайки този смолист материал в новата Мазда CX-5 SUV, чийто продажби стартират тази пролет, както и в следващите си нови модели.

Броните са разположени в предния и задния край на превозното средство и тяхното тегло има важно значение за горивната икономия и доброто поведение при шофиране.
От друга страна броните са мултифункционални – от тях се иска както твърдост, за да абсорбират удар, така и свойства за боядисване, които са подходящи за отличния външен дизайн.

Мазда смеси два компонента, които се намират в полипропилена и гумата, съставките на смола, които имат различни свойства и успя да ги разпредели в двуслойна структура в съответствие с необходимата функция за повърхността и вътрешността на нормалния материал за броня. Резултатът от това постижение – повърхността има отлична адхезия с боя и вътрешната секция запазва висока твърдост и усвояемост на удар, съчетана с намалена дебелина.

Развивайки се, Мазда продължава да е ангажирана с намаляване на теглото на автомобила и подобряване на динамичните показатели, за да осигури на всички свои клиенти удоволствие от шофирането и отлични екологични характеристики и безопасност.

*Автомобилен клас с обем на двигателя между 1500 и 2000 куб.см (Данни на Мазда от Февруари)

_________________
Карай жаден - остави полицай гладен.
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб