Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 01:56

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 465 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 06 Сеп 2015, 15:33 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
във форума на Е90 БМВ има няколко добри теми - там се краде доста както знаем, та ... заключване на волан - режат го, пренареждане на букса - имало тестери за откриване на PIN-овете.
Скоба на скоростния е добра идея и няколко имобилайзера....


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 09 Сеп 2015, 20:36 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Сеп 2015, 20:02
Мнения: 30
Местоположение: София
Здравейте колеги, от 1 седмица притежавам СХ5 2.5 бензин. Разходихме се на около 300 км от София удоволствието да управляваш този автомобил е невероятно. Със средна скорост от около 120 -130 км в час по АМ Тракия разхода съгласно компютъра беше 8.6л/100км. Сега трябва да посетя сервиза когато навъртя 1000км. не знам защо, но такива били условията за гаранцията. Някой знае ли до колко км. трябва да се кара по умерено за да се разработи автомобила? Ще се радвам да получа Вашите мнения и ценни съвети, тъй-като до сега съм управлявал други автомобили.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 10 Сеп 2015, 09:05 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Няма такива ограничения до колко километра. Двигателите са разработени в завода още, така че не е нужно да я пазиш толкова.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 10 Сеп 2015, 18:24 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
До 1000км е добре да се кара умерено, за да се напаснат детайлите..... Това, че няма значение - съвсем не е така - двигателите се правят с много по-малки допуски и вече съвсем не са така капризни към разработването, но въпреки това е добре да се спази 'технологията'.... Винаги има процес на разработване...
Лично аз действам по следния начин - до около 500км я пазя сериозно - всичко плавно и т.н.
До 1000км не я юркам... От там до около 2500-3000км малко по малко се отпускам, и нагоре вече си я карам както знам...
На 1000км на времето се сменяше масло. Сега поради по-добрата технология на изработка ТО на 1000км представлява само оглед - проверка да няма нещо недозатегнато....

Поне така бе на 6-цата (и на още няколко марки)...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 10 Сеп 2015, 19:27 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Юни 2011, 20:19
Мнения: 100
Местоположение: София
skype: metodikumanovski
Полезно е да карате на всички предавки с непостоянна скорост.

_________________
MAZDA 3i 1.6 105HP.2007;
MAZDA 3 MPS 2.3 260HP.2010


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 10 Сеп 2015, 19:32 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Да, хубаво е да се пази 1000-2000км. , да няма червени обороти, изпъване светофар-светофар. Просто плавно ускоряване. Това не означава, че не може да караш с 170км/ч по магистралата. За мен не е нужно повече пазене. Всеки сам си решава - всичко е до психиката - като пазиш и се чувстваш по-спокоен.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 10 Сеп 2015, 21:16 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
в наръчника на едната ни кола пише - да се опитаме да не минаваме над определени обороти (не помня точната цифра), да не стои много на празен ход и да не се държи дълго време (както каза колегата по-горе).

това първите хиляда или 2 хил беше.

Иначе вероятно нищо няма да им стане - но си е производство - всяка крайна рязка промяна е огромно натоварване и се презастраховат според мен.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 10 Сеп 2015, 22:57 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
Да се кара умерено и плавно си е изкуство, на моята кола N-ти собственик ми отне 6 месеца да взема да я настъпвам-и то с жалост, тези коли(Мазда) са за дзен водачи, сърцето не ми дава да я мачкам ако е нова [-o<
Изобщо докато се свиква с колата е добре да има период на опознаване и да се напаснеш с нея, пък макар и с цената да те изпреварват Бангии.
Безаварийни километри Jeto68.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2015, 01:39 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
Усетили сте някакви специфики зимата с 4х4 системата. Чета за xdrive http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2&t=388232 и виждам,че да караш 4х4 на бмв изисква свикване. Как се държи на Мазда зимата ?


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2015, 10:04 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
При всеки автомобил има период на напасване/свикване...
Според начина на задвижване, при по-екстремално шофиране СХ-5 ще се държи както предноприводен автомобил - т.е. по-дефанзивно и предвидимо...
А реши ли, че трябва да натисне задния мост повечко, то DSC/ТС вече така ще са я удушили, та няма да мърда...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2015, 13:12 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
slowtraveler - ти понеже имаш опит с предно и вече поне две 4х4 как ги намираш системите - какви са им поведенията, разликите. То много варианти как и кога реагират новите (електронни системи)..


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2015, 15:23 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Предното - стандартно безопасно (в смисъл - не толкова претенциозно към шофьора) поведение - обикновено недозавиване, което стреснат новак-шофьор лесно би коригирал с инстиктивното отпускане на газта... Приятно за ежедневно шофиране.
Недостатъците - липсва достатъчна динамика на ускорение особено на повърхност с лошо сцепление...
Маздата ми редовно въртях гуми дори и без да искам.А превърти ли гуми, в някои положения (например при завит волан) DSC и ТС така душат двигателя (и удрят спирачки), че ми се е случвало да 'прихлъцвам' на кръстовище като новак :)

СХ-5, Кашкай, РАВ-4 (моделите, които са с електромуфа за задния мост) - поведението им е с предимствата като на типично предноприводен автомобил... Пак го има известно недозавиване, което лесно се контролира... Обаче старта, проходимостта и т.н. - нямат нищо общо с предноприводен автомобил. На Кашкая имам копче 2WD и 4WD... Все едно са два различни автомобила - при 4х4 недозавиването не е чак толкова ясно изразено (особено при натисната газ) и автомобила е още по-приятен за шофиране в сравнение с типично предноприводен... Старта е несравнимо по-удобен - рядкост е да превъртиш гуми... Голяма рядкост... При хлъзгава повърхност просто си тръгва, все едно отдолу не е лед... Докато при 4х2 можеш да въртиш гуми до припадък и пак да не тръгнеш...

Джипа е със приоритет на задния мост (твърдо вързан към раздатката), като въртящия момент към предния мост се контролира от електрониката (пишат - 40/60 към задния мост, или 20/80 при спортен режим).... Там поведението е коренно различно и изисква повишено внимание - задницата е много по-неспокойна...И когато поднесе задницата, отпускането на газта често само влошава нещата - задния мост олеква още повече и се отдалечава от момента на възможно възстановяване контакта с повърхността...
Затова и е нужно повишено внимание и никакво отпускане зад волана...

Навярно поради горните различия колеги смятат, че е нужна адаптация... Не бих казал точно адаптация - някои хора имат инстинкта и практиката да 'усетят' автомобила още при първото поднасяне...
Други - колкото и да се адаптират, така и не им става ясно защо реагира така автомобила. И винаги ще им е некомфортно с даден модел..

Лично на мен варианта като на СХ5 ми се струва най-безопасен - в смисъл най трудно е да те хване 'неподготвен' автомобила, а дори и да те хване в такъв момент, възстановяване на контрола е много по-лесен...
Това при шосейно каране... Но те СУВ-овете вече не стават за по-сериозно слизане от асфалта де :)

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2015, 16:24 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
Благодаря :) добре обяснено и полезно :)
Весело посрещане на Новата Година, много здраве и късмет желая!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 07 Фев 2016, 10:40 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Яну 2016, 12:23
Мнения: 15
Местоположение: Plovdiv
Колегите с дизели могат ли да споделят как се държи ДПФ при много градско каране. Съществува ли проблема с разреждането на маслото или е разрешен?


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 15 Мар 2016, 22:46 
Offline
любител

Регистриран на: 15 Мар 2016, 22:27
Мнения: 1
Местоположение: Sofia
Имам СХ-5 дизел 2,2 175 к.с. На 38 000 километра ми светна датчика за липса на достатъчно налягане в маслото. Проверих маслото, нямаше проблем с нивото. Предстоеше ми дълго пътуване извън България. От Мазда ми отговориха, че мога да пътувам така. След рестартиране на двигателя датчика угасваше, но след някостотин километра пак светваше. Прибрах се без проблем. В сервиза ми казаха, че са адаптирали софтуера. Бих искал да разбера има ли този проблем при други колеги с дизели.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2016, 22:31 
Offline
любител
2012 Mazda CX-5

Регистриран на: 30 Дек 2013, 18:20
Мнения: 29
Местоположение: София
Аз съм на 74 хиляди км (дизел 2.2 150кс), досега не съм имал проблеми с филтъра. Относно разреждането на маслото - преди сервизирането миналата година проверих нивото и беше над максимума.

_________________
VW Passat 2.0TSI 280hp, 4x4
Mazda CX5 2012 2.2D, 4x4 AT (ех)
Mazda 3 2014 2.0 AT


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 04 Май 2016, 14:17 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2012, 13:44
Мнения: 17
Местоположение: Варна
и на мен ми се случи оня ден на 40,000 км, могат ли мазда на направят нещо

_________________
И другата ми кола е MAZDA!!!

Mazda 3 Sport (2007) 105 BHP, Бензин
Mazda CX-5 (2013) 175 BHP, Дизел


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 08 Май 2016, 12:47 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2012, 13:44
Мнения: 17
Местоположение: Варна
Много неприятно ми се получи, след като ми даде аларма за ниско налягане на маслото, си подкарах 3-та, все пак и тя трябва да се кара, уговорих се с мазда час да ми сменят маслото и в уговорения час реших да потегля, да ама не.
Незапали !!!
Пътна помощ, целия квртал гледаше и голямо шоу стана, на мой гръб :)
Закарахме колата в мазда и тама запали.....
свързаха кимпютъра и никава аларма неизлезе, казаха че не са имали такъв случай, айде-де, и сега утре ще ми правят сервизно обслужване, така че в момента не съм особен фен на мазда, да си кажа честно

_________________
И другата ми кола е MAZDA!!!

Mazda 3 Sport (2007) 105 BHP, Бензин
Mazda CX-5 (2013) 175 BHP, Дизел


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 08 Май 2016, 13:47 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Никаква грешка? Не вярвам да не са могли да видят , че не е успяла да запали.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 09 Май 2016, 09:10 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
Това за дизела ли е само проблем с нивото?
Бензиновите двигатели имат ли подобни проблеми (нали и те са с нова конструкция).


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 09 Май 2016, 16:59 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Дизелите на мазда са податливи на разреждане на маслото, заради начина на работа на DPF - периодично трябва да се налива нафта в ауспуха, за да изгори в ДПФ и да го нагрее дотолкова, че да се самопочисти... Т.е. в режим регенерация на ДПФ има вероятност тази неизгоряла нафта да навлиза при маслото през сегментите...
При бензинките няма ДПФ и съответно - няма такива проблеми...

Според мен също няма начин да не е запомнила някаква грешка...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 10 Май 2016, 09:59 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2012, 13:44
Мнения: 17
Местоположение: Варна
Взех си колата, направиха и пълно сервизно обслужване за 3-ти път, цена 496.17 лв., сервиз Мазда-Варна.
Няма никакъв проблем с запалването и на компютъра неизлезе никакъв запис за някаква грешка. Прибрах се и някокко пъти вече излизах с колата и няма проблеми.
Както пише мистър slowtraveler причината за вдигане на нивото на маслото и разреждането му е ДПФ-а и когато сработва Старт-Стоп системата ако е започнал цикъла за изгаряне на твърдите частици остава дизел в двигателя и като спре двигателя се оттича в картера. Същия ефект го има и при бензиновите при Старт-Стоп но бензина е летлив и се изпарява без остатък а дизела неуспява да се изпари напълно и с времето покачва нивото.
Тези неща ми ги обясни един приятел дето много чете и разбира много повече от мен (сам си прави сполучливи ремонти на колите си и кара винаги под 7 години коли) и МАЗДА ПОТВЪРДИХА. Този ефект се получава на всички дизели с ДПФ независимо от марката и модела. Моя приятел, жена му си взе нов Кашкай дизел 2016 и от Нисан и казали когато попадне в задръстване да спира нейната Старт-Стоп по същите причини както моята, за да не вдига масло и да не се разрежда.
Също така Мазда ме посъветваха да спирам i-Stop за да не се получава тоя ефект........ ха сега де, аз това много си го харесвам и един ден си го спирам засега но проблема е че като изгасиш колата следващия път като палиш пак трябва да спираш системата, много неудобно, така че ще си ми работи и като излезе алармата сменям маслото и газ отново.
Попитах Мазда когато ми излезе аларма ниско налягане масло, колко км мога да карам преди да строша двигателя, и те ми казаха че нямат идея и не са получавали някакво циркулярно писмо от япония с някакви норми и напътсвия. Аз карах 130 км след алармата и нямам проблеми с колата засега, а само дето не запали след това, но не веднага, няколко пъти палих и местих колата след като се добрах до вкъщи и точно като имах час за сервиз незапали.
Едното момче ми каза че заради тия много нови еко норми дизелите ги правят много пртенциозни и правят проблеми и затова по добре другия път да си купя бензин но удоволствите се постига с много мощен двигател......
Мазда още споменаха че няколко човека си сменили СХ-5-те с фейслифта и били много по-доволни от новите подобрения.

_________________
И другата ми кола е MAZDA!!!

Mazda 3 Sport (2007) 105 BHP, Бензин
Mazda CX-5 (2013) 175 BHP, Дизел


Последна промяна 9 Грама на 07 Юни 2016, 18:25, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 10 Май 2016, 17:26 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Според мен не е съвсем така, както е обяснено...
Нафтата влиза в картера при нормалната работа на двигателя при започната регенерация (цикъла, при който се впръсква нафта, която вече не може да изгори в цилиндъра, защото горенето е приключено)...
Старт/стоп системата само може да прекъсне тази процедура, което ще означава, че при последващо стартиране отново трябва да започне да хвърля повече нафта за да загрее отново ДПФ и да започне регенерирането му..
При мен не съм усетил разреждане на нафтата на джипа (досега съм сменял два пъти маслото - на 20х и на 40х.км - бе си напълно нормално).....
И досега съм усещал веднъж да започне регенерация - усетих по високия разход... По един и същ маршрут разхода ми е един и същ, докато една сутрин усетих повишаване на разхода и то сериозно. Включих Torque и видях много високи стойности на температурата в ДПФ... Изчаках го да приключи и тогава изгасих автомобила...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 10 Май 2016, 21:07 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
към колегата от Варна - нещо те парфюмират, нямат разлики в двигателите с фейслифта. Отвори mazdas247 форума и ще видиш и други дори с фейслифта да се оплакват от покачване на нивото. Споделям мнението на slowtraveler,че start/stop не би трябвало да влияе на резултата, аз не знам - като имате регенерация не се ли деактивира временно start/stop (както прави с други параметри)? Регенерацията трябва да си завърши от край до край, иначе е малко тъпо...

Иначе не всички марки качват масло след регенерация - това съм го чувал засега само на Мазда дизелите.И то новите. Следя и няколко други марки форумите и има оплаквания с DPF, но са по-скоро, че се запушва, че мирише зле при реген, че вдига разхода - това бих приел за обяснимо.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 11 Май 2016, 10:31 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 599
Местоположение: Варна
Щеката за маслото на дизеловите двигатели има три отметка (ниско ниво - високо ниво - Х ниво при което трябва да се смени маслото)
Погледнете си инструкцията за експлоатация на автомобилите.
А твърдението ,че колата може да се кара без последствия при НИСКО НАЛЯГАНЕ НА МАСЛОТО е несериозно.

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Яну 2017, 19:24 
Offline
любител
2012 Mazda CX-5

Регистриран на: 13 Яну 2017, 19:01
Мнения: 3
Местоположение: Пловдив
Здравейте, не знам дали тук е мястото където да споделя проблема който имам с моята Мазда CX-5 2.0 160 Hp. 2012 За това предварително се извинявам ако съм в нарушение.

Парното не работи както трябва. Топъл въздух излиза единствено от пасажерския въздуховод. Във всички други такива излиза доста по- студен, а при позиция да духа към прозореца изобщо не духа топло. Първоначално се усъмних в термостата, но след проверка се оказа, че е добре. Закарах автомобила в сервиз и там ми казаха, че течността в радиатора е кристализирала и се налага сваляне на радиатора и промиване. До колкото съм запознат тази процедура е доста сложна и се налага сваляне на табло и т.н. Тъй като се съмнявам автомобил на 40 000 да му е запушен радиатора, моля ако някой има сходен проблем да сподели мнение.
Благодаря предварително.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 13 Яну 2017, 21:19 
Offline
фен
Аватар
2012 Mazda 3

Регистриран на: 31 Мар 2012, 17:11
Мнения: 319
Местоположение: България
Ако качваш градусите има ли промяна ?

_________________
2012 Mazda 3 2.0 Activematic, 150 HP.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Мазда CX-5
МнениеПубликувано на: 13 Яну 2017, 23:58 
Offline
любител
2012 Mazda CX-5

Регистриран на: 13 Яну 2017, 19:01
Мнения: 3
Местоположение: Пловдив
Няма никаква разлика, за това съм го нагласил на 29 градуса. Добре че е подгряването на седалките, иначе не се издържа...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2017, 03:02 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Mr. Dafov написа:
....Закарах автомобила в сервиз и там ми казаха, че течността в радиатора е кристализирала и се налага сваляне на радиатора и промиване. ....

1. БЯГАЙ далеч от този сервиз - поне да ти бяха обяснили как радиатора успява да подава топъл въздух към пасажера, и студен към водача, при условие, че все пак е един и същ радиатор...
2. Вероятно имаш проблем с клапите на климатроника... Но дали е механичен (например привод, двигателче или датчици за положение ако има такива), или грешка в командите на електрониката - там вече трябва диагностика...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2017, 11:08 
Offline
любител
2012 Mazda CX-5

Регистриран на: 13 Яну 2017, 19:01
Мнения: 3
Местоположение: Пловдив
slowtraveler написа:
Mr. Dafov написа:
....Закарах автомобила в сервиз и там ми казаха, че течността в радиатора е кристализирала и се налага сваляне на радиатора и промиване. ....

1. БЯГАЙ далеч от този сервиз - поне да ти бяха обяснили как радиатора успява да подава топъл въздух към пасажера, и студен към водача, при условие, че все пак е един и същ радиатор...
2. Вероятно имаш проблем с клапите на климатроника... Но дали е механичен (например привод, двигателче или датчици за положение ако има такива), или грешка в командите на електрониката - там вече трябва диагностика...


Благодаря за съвета. Непременно ще отида в някой друг сервиз.

Някой може ли да препоръча читав сервиз в Пловдив освен официалния на Мазда и сервиза на Киа.
благодаря предварително.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 465 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб