Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 19:36

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 21 Юни 2017, 22:15 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Юни 2017, 09:43
Мнения: 2
Местоположение: София
Здравейте банда :)
От скоро съм собственик на цх7 2010 дизелче, супер доволна съм като цяло, но ми излезна проблем с ад блу системата.
Светна ми лампата за ад блу и чека, ходих на майстор изчисти ми грешката според тях се е задръстила защотото не е карана дълго време! Ок , покарах я така пак светна, пак ходих уж са я прочистили около седмица нищо, пак ми светна отидох при друг и той ми обясни хубаво нещата!
Т.е грешката която излиза е инжектор 1100 лв в Мазда!
Някой имал ли е подобен проблем или да е на ясно с тази система?!
Има ли опция да сменя инжекторът и да продължи да светка и да се наложи помпичка Та да се смени , която пък е над 2500, а за казанчето да Не говоря...
Другото което ми се случи на извън градско ми светна и ми пишеше 830 км стигна до 690 ад блуто , след като я загасих и след 15 Мин отново я запалих нямаше я грешката, а на следващото светване пак пишеше 830! Ако един път е паднало до 690 как после пак е 830?!!
Забравих да кажа че отварях да долея и казанчето беше пълно ..,
Ако някой е имал такива драми и даде някаква насока ще се радвам , знам че софтуерно се изключва , но не желая да го правя!
Поздрави


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Юли 2017, 20:30 
Offline
любител
Аватар
2012 Mazda CX-7

Регистриран на: 02 Мар 2009, 14:42
Мнения: 64
Местоположение: Бургас
Точно днес имах същия проблем. Проблемът бе изчистен в Муни Бургас. Платих си само компютърната диагностика.

_________________
Hi guys!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юли 2017, 22:28 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2010, 09:43
Мнения: 556
Местоположение: Варна
И каза Господ, каквото е светило - пак ще светне :):):)

Сиреч, проблема е другаде, нито е в задръстване на ДПФ-а, нито е в неизправност или недостатъчна Ад Блу система/течност!!!

Проблема е в загряването и темп сензора на Ад Блу системата, и е голям фейл на япончетата, ама не си го признават. Няма дизелова ЦХ-7 без такъв проблем след 3-4 тата година. Много показателен е факта, че ако ДПФ си е наред и не е задръстен вече (щото има и такива екземпляри), то грешката сама изчезва като изстине колата или на другия ден!!! Грешката се появява особено често след дълго каране!!

Излезте от филма със смени на казанчета, инжектори, доливания и т.н. Купете си си ОДБ за 15-20 лева и си чистете грешката сами със Форскан софтуер, за по-малко от минута работа е. Ако сте по-търпеливи, не ви чака дълъг път (защото на 830ия км колата гасне!!) и сте сигурни че системата ви е читава, то грешката ще изчезне много скоро сама. Ако не ви се рискува, горе е решението със буксата за диагностика и Форскан.

Краен метод, шунтиране на системата за 600 лв, но при работеща Ад Блу система това е кощунство. Към това се прибягва по-скоро когато ДПФ-а е заминал.

Надявам се да съм полезен


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Юли 2017, 23:30 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
И звучи полезно, поздрави и на колежката за:
Цитат:

знам че софтуерно се изключва , но не желая да го правя!

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Юли 2017, 12:26 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Юни 2017, 09:43
Мнения: 2
Местоположение: София
Здравейте,
Да споделя решението!
Ihriistov не съм за поздравления , тъй като прибегнах до така нареченото шунтиране :( колкото и да не ми се искаше. Но ми предстоеше и пътуване над 900 км с дете нямаше как да рискувам да ми изгасне колата или да чакам да се изчисти сама грешката!
Сподели ми мой познат, че когато колата от 830 стигне до 001 гасиш я и после палиш без да я спираш защото няма да запали ако стигне до 000!
След много ходене по разбирачи и майстори всички ме насочиха към изключване на системата която не работи!
Към момента е шунтирана само тя, по препоръка на доста хора смятащи че щом нямам проблем с дпф и вс Ок да не пипам там, а при евентуален проблем и там ще бъде отстранено каквото трябва :(( рано или късно!
Работа ми свършиха от dpf.bg дано не прозвучи като реклама.
Към момента всичко изглежда нормално и дано да продължи да в така...
От както го изключих постоянно ми е притеснено дали всичко е наред женска му работа :))
Поздрави


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб