ХАХАХАХАХ - Не съм я разкарал.
Седи си в гаража - недовършена. Като имам време - няма кинти - като има някой лев за работа по нея пък имам друга работа и няма време ...... и така - седи си хайванчето и ме чака кротко кога ще ми дойде ерекцията.
Има развитие ..... но с темпото с което се движи тоя проект едва ли ще е интересно изобщо да се коментира какво правя по нея ....... то докато я направя и тя ще изгние
Въпреки всичко ще изнамеря някоя друга снимка ..... или пък ще сляза долу за една нощна фотосесия - да не ме псувате много че съм я заебал тотално.
Нещата се развиха така - мотора 2,2 турбо от форд проб за който се точих преди 2 години го изтървах още тогава ........ оставих си я с нейния си двигател...... взех един V6 от галант, но не съм го сложил - седи си в угула на двора завит с найлони
Дотук идеята е такава че силовия тунинг по тоя проект пропадна и както някой спомена - темата май не е добре да е с такова загкавие и в тоя раздел.
Останалото което се случи с колата - направих я както беше почната и се вижда на снимките сега обаче реших че вече не ми харесва така - смолата се пука, кита се цепи по границата смола-ламарина и много дразни. Съблякох я цялата - тотално. махнах брони, прагове, бузи, раздувки и всичко смоляно по нея. Махнах и предния капак с калниците както бяха направени да са едно цяло - за предница ще мисля друг вариант че този не ми харесва. Изработих и фланци 25мм отпред и 45мм отзад. Фланците са преходни от15" 4/100 на 17" 5/112 с широчини 8J отпред и 9J отзад съответно с гуми 225 и 255 Изрязах калниците до безобразия за да не опират в гумите и започнах изработването на цялостен кит с раздувки тип DTM. Всичко ново което се прави по колата е от ламарина. става с около 14см по-широка цялата кола ..... запазвам оригиналният клиренс на колата - оставям я висока - с така изнесените настрани прагове и вежди се получава визия все едно се влачи по корем, така че предпочитам да ми е висока че ми писна да кърпя прагове и брони всяка седмица.
Такава я бях направил според показаното в проекта:
После последва описаното разсъбличане на всичко направено до момента и се почна наново.
Засега изнамерих само малко снимки как съм направил фланците и монтажа на джантите .... в момента е в доста по-напреднал стадий, но ще я снимам скоро и ще кача снимки на сегашното и състояние.....
....... м/у другото тия дни намирам малко свободно време за нея - де да знае човек, може пък и да я направя тоя път
Та: това са въпросните красоти:
от едната страна са пробити 4/100 а от другата 5/112
отворите са непроходни, стигат до средата на фланеца - при това положение няма как да се засекат дупките и да се получи "отвор в отвор" което както знаем е задължителен проблем при преминаването от 4 на 5 дупки. Както и да ги въртиш - единият отворна 5цата все се застъпва с един от 4ката - при разпробиване до средата на материала можем да си правим каквито конфигураций си искаме - проблем е само че може да стане при фланци минимум 25мм - при това положение имаме 12мм дълбочина на отвора и 10мм. резба. При по-тесни фланци резбата ще е под 10мм. и става опасно за нас и за околните.
монтирани са на главините така:
Обяснение:
Избиваме шпилките от главините и монтираме фланеца на главината с болтове подадени отзад през главината - през дупките от оригиналните шпилки. Ползваме и лепило за резби на Локтайт - повече тези фланци няма да се махат от тази кола. На описанието на лепилото пише че болт 10мм ще се развие след прилагането на около 40кг сила на развиване. При връщането на главината на мястото и се оказа че главите на болтовете опират в тялото на шенкела и за да не отслабвам болтовете изтърках малко от ръба .... не е проблем - няма отношение към лагера или здравината на шенкела.
И застана на гумите си така: