Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 21:56

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 94 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2013, 19:32 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Дек 2012, 10:56
Мнения: 15
Местоположение: София
Не е точно Е-класа като размери седана.

Моите впечатления от новата ни 6-ца (вчера освен нея тествахме и седан със същото оборудване, но видеоматериали след няколко дена, че искат време) са събрани в Ревю на Mazda 6 2014.

_________________
Mazda 6 2014 Wagon - Skyactiv-D 2.2 CD175 Ultimate


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Апр 2013, 09:04 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 320
Много хубаво ревю, доста различно от стандартните, които се пишат:)

За сравнението с Е-класата имах предвид седана:

Мазда 6 (Е-класа):
- дължина 4870 мм (4868 мм)
- междуосие 2830 мм (2874 мм)
- ширина 1840 мм (1854 мм)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Апр 2013, 09:23 
Offline
фен
Аватар
2012 Mazda 3

Регистриран на: 31 Мар 2012, 17:11
Мнения: 319
Местоположение: България
Страхотно ревю:)

_________________
2012 Mazda 3 2.0 Activematic, 150 HP.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Апр 2013, 12:04 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Дек 2012, 10:56
Мнения: 15
Местоположение: София
skydancer написа:
Много хубаво ревю, доста различно от стандартните, които се пишат:)

За сравнението с Е-класата имах предвид седана:

Мазда 6 (Е-класа):
- дължина 4870 мм (4868 мм)
- междуосие 2830 мм (2874 мм)
- ширина 1840 мм (1854 мм)
Ти да видиш видеото какво ще е, лудница :)

За Е-класата (а и 3-ките и 5-ците на BMW) - някак леко са изместени, пък макар и с малко, но да, май си прав - седанът е най-близко до седана на Mazda 6 се вписва. Комбито пък повече прилича на C-класа (то Е в момента и няма комби, нали са в преход към нов модел). Ама все тая, като гледам цените на Мерцедес.

_________________
Mazda 6 2014 Wagon - Skyactiv-D 2.2 CD175 Ultimate


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Апр 2013, 10:45 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 320
Една вметка за Инсигнията - освен 160 к.с. дизел/автоматик се предлага и 195 к.с. битурбо дизел. Даже и двата май ги има и в комбинация 4х4 (халдекс).

Недостатък е голямото тегло - малко наизуст говоря, но ми се върти в главата над 1 700 кг. за горната комбинация.

Иначе не е никак лош автомобил и отстъпките ги дават още на добър ден.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2013, 11:58 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Дек 2012, 10:56
Мнения: 15
Местоположение: София
Сега ще го допълня, макар че там говорим за 68k+ за Sport ниво. И 9.2 секунди 0-100, по-висок разход, май няма старт/стоп. Ама пък 4х4, ако те влече Опел.

_________________
Mazda 6 2014 Wagon - Skyactiv-D 2.2 CD175 Ultimate


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2013, 09:17 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 320
При Опел (а и не само - Хюндай, Киа), докато стигнат до асвалта 10-15% от конете са се разбягали. Високото тегло и не добрите скоростни кутии не прощават. Дори споменатия от теб 2.8 турбо не спасява положението, имайки предвид 300-325 к.с., които доставя. Всъщност този страхотен двигател е разработен от австралийците Холдън и даже го слагаха на Сааб 9-5.

Едно нещо не разбрах за перата на волана - ако си на D(rive) трябва ли да дръпнеш два пъти последователно в посоката в коята искаш на смениш предавка за да влезеш в ръчен режим на смяна?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2013, 00:56 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Дек 2012, 10:56
Мнения: 15
Местоположение: София
1 път стига за смяна, изписва DM и при намаляване (или надвишаване) на описаните в ръководството пределни скорости сменя предавката.

_________________
Mazda 6 2014 Wagon - Skyactiv-D 2.2 CD175 Ultimate


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2013, 13:56 
Offline
фен
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2009, 19:55
Мнения: 343
Първата награда за новата Шестица.. http://www.dnes.bg/cars/2013/04/05/mazd ... ain.184767

Така като прочетох мненията до тук и ревюто... излиза че новата шестица е доста сносен автомобил. Чак аз се замислих дали да не си взема новата 6-ца.
Но!!! Има няколко "но"...Като я разглеждах в шоу-рума, ми направи впечатление че има някои малки дразнещи нещица, едното от които е наследство от вече старата шестица. А това е там където тапицерията на тавана се среща с челното стъкло. Има една малка фугичка и тапицерията стои като малко незахваната. Другото което ми направи впечатление беше, че "иновациите" - системите за пасивна и активна сигурност в новата 6-ца са от 2008-ма година при БМВ и Ауди ( за мерцедес не мога да кажа, защото не съм се качвал в такъв автомобил). От Мазда поне да се бяха понапънали малко и да бяха направили един проектор на челното стъкло в зоната на водача. Но не би... Също така ми направи лошо впечатление липсата на спортна предавка на автоматика (явно скоростната кутия са я правили за американци). Карал съм Шкода Октавия 2008-ма година DSG, там си има позиция "S", даже БМВ 5-ца E39 525d си има такава позиция на скоростният лост, но от Мазда са я спестили.
Като цяло - съдейки по моята Мазда и по това което видях в новата 6-ца, си затвърдих мнението, че иновациите в Мазда куцат. Това според мен се дължи на факта, че Мазда е най-малката компания от японските автомобилостроители и явно имат ограничен бюджет за развойна дейност. Всички изброени от мен кусури, не са болки за умиране и в никакъв случай не прави Мазда 6 лош автомобил. Даже обратното, но може малко да се понапънат и както обвивката на бонбончето е хубава и лъскавка, така и съдържанието да бъде по-сладко.

До тест драйв така и не стигнах, защото както вече печално знаем, след продажбената поддръжка и запазването на съществуващи клиенти в Стар-а не са приоритет.
А на колегата с новата 6-ца му пожелавам много безаварийни километри и когато я шофира, да си повтаря на ум.. :zoom-zoom:
MazNa Rulz :D :mazda-logo:

_________________
Сиво, Сиво.. та краСИВО
Toyota Auris 2006 - 2.2 DCAT - малък трудно управляем ракетен снаряд.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2013, 19:36 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 320
Не съм много съгласен за липсата на иновации - http://www.mazda.bg/showroom/?t=mazda6New&p=skyactiv

Нещата описани тук не са никак малко. А и сравненията, които се правят трябва да са ориентирани към съответния клас. BMW, Merc, Audi действително имат такива системи от няколко години, но те се появяват първо в 7-ма серия, S-класа, А8, а това са коли, които ако не са базово оборудване са над 200к. Така че, разбработката и внедряването на такива системи предполага голяма инвестиция и съответната възвращаемост.

Единстветното, което липсва на 6-цата в момента е адаптивното окачване. Всичко останало е на ниво сравнимо или по-добро с конкурецията в този клас.

Много малко се акцентира върху факта, че постига Евро 6 без DPF на дизеловия двигател, имайки предвид досадните проблеми с този филтър.

За DSG - спортният режим режим съм го ползвал много рядко за толкова години. На практика същия ефект се постига и с по-динамично боравене с педала на газта, тъй като кутията се настройва спрямо моментния начин на шофиране. Разменям S за пера на волана :)

Предполагам Мазда са могли да сключат договор с Aisin и да сложат 8-степенен автоматик (ако е възможно за напречни двигатели). Решението сами да си разработват си е тяхно и заслужават уважение за това.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2013, 21:48 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
Ами не мога да се съглася напълно с теб. Един приятел има Опел Астра 2000г 1.8 бензин 120коня автоматик, която астричка си има S на кутията. Изрязва се до прекъсвач и връща няколко предавки надолу при кик даун :)

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Апр 2013, 09:09 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 320
Аз визирам DSG - и на D и на S мога да правя кикдаун и го накарам да сменя горна предавка на огранчителя. Основната разлика е, че при S не може да те изненада турбо дупка, тъй като поддържа поне 500 оборота над D. Например ако си караш на D със 75 км/ч на 6-та и и оборотите са ти 1200 - тогава при кикдаун ще се позабави, докато ако си на S със същата скорост и 1800 оборота ще се изстреля.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Апр 2013, 10:46 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Дек 2012, 10:56
Мнения: 15
Местоположение: София
skydancer написа:
Много малко се акцентира върху факта, че постига Евро 6 без DPF на дизеловия двигател, имайки предвид досадните проблеми с този филтър.
Всъщност мисля, че си има филтър за частици, няма премахване на азотни окиси.
Цитат:
Предполагам Мазда са могли да сключат договор с Aisin и да сложат 8-степенен автоматик (ако е възможно за напречни двигатели). Решението сами да си разработват си е тяхно и заслужават уважение за това.
Щяха да вдигнат максималната скорост малко, не виждам особена файда от това. Настоящата им скоростна кутия също е своего рода постижение, понеже е заключена повече време, което води до повишена ефективност, същевременно са я направили колкото лека могат. Относно иновациите - аз лично не виждам коя друга марка се е старала толкова в рамките на едва няколко модела. Ясно е, че повечето от нещата ги има в други коли от маса време, но... да, все BMW-та, мерцедеси и аудита от по-скъпите (и срещу допълнително заплащане), както и други коли от висок клас. Дори в момента някои от нещата ги няма в конкурентните като цена автомобили на други марки, да не говоря, че в някои от тях някои се добавят като екстри.

Цитат:
Ами не мога да се съглася напълно с теб. Един приятел има Опел Астра 2000г 1.8 бензин 120коня автоматик, която астричка си има S на кутията. Изрязва се до прекъсвач и връща няколко предавки надолу при кик даун :)
Че това при кикдаун го прави и скоростната кутия на маздата, без да има нужда от S. С перата може и малко по-фин контрол (без да влизаш в П режим, който е полуавтоматичен и зависим от скоростта на движение и кога превключваш), т.е. ако искаш да задържиш дадена предавка - превключваш, ще стои, докато не минеш максималната или минималната за предавката скорост (има ги в ръководството). При натискане на педала докрай си цеди предавките до прекъсвач.

Между другото - ето и ревюто на новата Mazda 6 от колегите от hwbg, доста повече видео и снимков материал, както и мерене на шум вън и вътре, демонстрации на връзката с iPhone, обем на багажника на седана и още куп неща, които може да са интересни за някого.

От мен мога да добавя нещо различно - имам познат със същото спорт комби, който кара повече смесено (основно градско), пътят му явно минава през околовръстното по-често, отколкото моя, затова и i-Stop му работи около час на 1000 километра (около 7 на сто разход при неговото каране). При мен за 250 километра пробег е работил около час и десет минути, като го оставям да гаси колата само на по-дълги чакания на светофар - карам основно из задръстванията. Все още не мога да говоря нищо за консумацията, за тези 250 километра имам около 2-3 часа работа на място и адски много ръчкане на пистата, а и като цяло не карам спокойно*, все още съм на близо 2/3 от резервоара.

*Да се има предвид, че на предишната ми кола имах около 21 на сто разход, колегата, който я кара сега, има 15, а и той не е съвсем спокоен шофьор, т.е. разликата в стила на каране не е малка.

_________________
Mazda 6 2014 Wagon - Skyactiv-D 2.2 CD175 Ultimate


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Май 2013, 21:04 
Offline
фен
Аватар
2014 Mazda 6

Регистриран на: 02 Авг 2011, 21:21
Мнения: 314
@geniusloci, как са фаровете, а и екстрата за автоматично управление на потока на светлината.
Също така обезшумяването на купето на ниво ли е (имам предвид с висока скорост на магистрала), че по ревюто ми се струва, че е като в предишните поколения - не особено добро.
С 19-ките джанти прекалили ли са, че май така ми се струва хех

_________________
2014 Mazda 6 /2.0 petrol/ Sport Combi / MT/ Ultimate/ 165hp
sold-2003 Mazda 6 /2.3 petrol/ Sport Combi / 167hp + Fobos1 LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Май 2013, 05:18 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
капарирал съм комби, автоматик, с малко късмет следвашият месец ще е тук :lol:
За Опел Инсигния, това беше предната ми кола с продажбата на която финансирам 1/2 от Маздата, като цяло колата не е лоша но про дизел, моята беше 2.0 - 130 коня, мотора е шумен, а и градско по 10/100 никога не е падал и това с OMV MaxxMotion Diesel. За феновете на S на автоматиците, в момета жената кара Сеат Леон 1.6 ТDI със 7-м степенна DSG, ще кажа: Много шум за нищо. Извънградско на магистрала със 130 по темпомат е на 2500 оборота на 7-ма, опела със същата скорост на 6-та бе на 2000, градско все се опитва да кара икономично и на високи предавки като резултата е 9-10/100 разход (почти колкото опела). Ако включиш на S резултата е че форсира мотора до червената секция, незнам това колко е добре за мотора, той е дизел а дюзите им не харесват нито много ниски нито много високи обороти, абе като цяло съм малко разочарован от прехваленото DSG.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Май 2013, 09:47 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Дек 2012, 10:56
Мнения: 15
Местоположение: София
Pacimir написа:
@geniusloci, как са фаровете, а и екстрата за автоматично управление на потока на светлината.
Също така обезшумяването на купето на ниво ли е (имам предвид с висока скорост на магистрала), че по ревюто ми се струва, че е като в предишните поколения - не особено добро.
С 19-ките джанти прекалили ли са, че май така ми се струва хех
Обезшумяването лично на мен не ми допада особено, поне в сравнение със 166-цата ми, но тя е била в по-висок клас при излизането си. Пътя се чува доста, за което вина имат и 19-ките.

Фаровете са супер, не пречат на насрещното, силни са, дори при леко завиване си следват треакторията и осветяват в завоя. Не съм пътувал вечер извън центъра да видя как ще е с управлението на дългите. Досега не ми се е налагало да ги пускам на ръка.

Иначе нашата отиде в сервиза в Пловдив, на магистралата камъче ни пукна стъклото... тъй като карахме със 70 км/ч последните 20 километра, трябва да кажа, че видях разход 3.1... :D

_________________
Mazda 6 2014 Wagon - Skyactiv-D 2.2 CD175 Ultimate


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2013, 23:24 
Offline
модератор

Регистриран на: 15 Фев 2007, 22:01
Мнения: 1920
Местоположение: Sofia
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=5850811

_________________
Mazda 323f 1.6 2003


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2013, 11:14 
Offline
фен
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2009, 19:55
Мнения: 343
@geniusloci
Проблема с шума в купето не е от 19-ките, а от самата гума. Когато видях, че новата 6-ца е екипирана с Бриджстоун, ми стана ясно колко "обезшумена" е колата.
Обезшумена е в кавички, защото колата като цяло не е шумна, само дето гумите са шумни.

_________________
Сиво, Сиво.. та краСИВО
Toyota Auris 2006 - 2.2 DCAT - малък трудно управляем ракетен снаряд.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Авг 2013, 09:21 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Дек 2012, 10:56
Мнения: 15
Местоположение: София
Донякъде си прав, бриджстоуна е адски шумен на неподходяща настилка (грапавия асфалт), но отделно от него се чуват и вятър, и други коли. За радост мога да кажа, че разхода поспадна (или посвикнах), ако някой иска да следи - тук.

_________________
Mazda 6 2014 Wagon - Skyactiv-D 2.2 CD175 Ultimate


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Окт 2014, 18:18 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
http://fakti.bg/avto/117790-mazda6-otne ... nda-accord
Нова концепция....нови рекорди...

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Ное 2014, 20:17 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Ное 2014, 18:47
Мнения: 19
Местоположение: Някъде между градовете
Не знам за вас, но аз като я видях и онемях....


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2014, 01:15 
Offline
фен
Аватар
2014 Mazda 6

Регистриран на: 02 Авг 2011, 21:21
Мнения: 314
Вече и за фейслифт се говори http://www.caradvice.com.au/317353/mazd ... -brochure/

Честно казано нито вътре, нито вън ме грабва повече от сегашната :)
Чудя се какво им се радват на тези хед-уп дисплеи. Стои като че съм сложил китайската навигация насред таблото :)

_________________
2014 Mazda 6 /2.0 petrol/ Sport Combi / MT/ Ultimate/ 165hp
sold-2003 Mazda 6 /2.3 petrol/ Sport Combi / 167hp + Fobos1 LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2014, 09:59 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 320
Ето тук има малко повече снимки от същата брошура:

http://www.carscoops.com/2014/11/2016-m ... re-of.html


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Ное 2014, 21:57 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 320
http://www.autoguide.com/auto-news/2014 ... esign.html

Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Ное 2014, 22:51 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Окт 2014, 11:59
Мнения: 36
Местоположение: България
Малко идеята на дизайна ми напомня на Ауди А7.
Като цяло, за първи път новия дизайн не ми харесва.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2014, 10:05 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
http://www.netcarshow.com/mazda/2016-6/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2016, 15:34 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Яну 2013, 23:48
Мнения: 21
Местоположение: София
Наистина ми е интересно дали при този фейс лифт вариант има реално усещане за по-добър автомобил ! Някой който има опит с предишната версия и вече карал и този, да сподели. Много ми е любопитно.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2016, 20:27 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2014, 10:47
Мнения: 426
Местоположение: Пазарджик
Карал съм дизеловият 175 коня и онези 408 Нм по памет около 2200 оборота се усещат на автоматичната скоростна кутия, която работи много адекватно ако се настъпва само до половината педала. Много хубаво ускорява в оборотите около 2200-2500 ако регулираш настъпването. Направо се изстрелва плавно и превключва перфектно. Направо ми хареса, а не обичам автоматици. Разходът средния беше 8л при сравнително висока средна скорост около 105км според дисплея/ който е верен/. Шума от гумите се усеща както когато сложиш зимни спрямо шума от летни, но си си останал с летните. Усещането за автомобил по купето не ми хареса. Не защото е лошо, а защото не съответства на 60-те хил лв според мен. На мен ми стои много обикновено за тези претенции, но не всички смятат така. Камерата за движение назад на сравнително малкия дисплей не пречи, не се забелязва че дисплея е относително малък. Като цяло, много хубав автомобил на цена 60 хил лв. Едва забележимо по-друслив, което може да се коригира с гуми и налягането им, защото дребните вибрации си личат, а едрите вибрации ги погасява перфектно. Като гледаш че вози твърдо на дребните вибрации по неравностите, очакваш да те лашне на голяма неравност, а като не я усетиш, все едно си яхнал кон, който я е прескочил.

Хубава кола и скъпа.

_________________
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2016, 17:35 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Дек 2012, 10:56
Мнения: 15
Местоположение: София
Jimm написа:
Наистина ми е интересно дали при този фейс лифт вариант има реално усещане за по-добър автомобил ! Някой който има опит с предишната версия и вече карал и този, да сподели. Много ми е любопитно.

Да, има значителна разлика във возията, допълнително и вътре централната конзола помага за различно усещане. Аз смених 175 кс дизела за 2.5 бензиновата фейслифт, има разлика във возията с едни и същи гуми (не само размер).

Държа да уточня, че за мен старата също имаше значителен боди рол, преди нея карах Alfa Romeo 166 3.2 V6 с модифицирано окачване (пружини, но с меки амортисьори като в TI версията), която стоеше като залепена за пътя и на практика не се усещаше наклон в завои. Скоростта определено се усеща по-малко в маздата (първата) до към 100-110 км/ч, но нагоре разликата е в полза на алфата, в която и на 170 съпругата ми още мисли, че караме със 120, докато в Маздата започва да ме пита защо съм се разбързал толкова. Не говоря за ускорения и прочие, просто това как се държи колата при скорости над 120. Шумоизолацията също няма общо с тази на 166-цата, чуват се гумите, вятъра...

С фейслифта има някакво странно подобрение, което ми е трудно да опиша - първо, определено вози по-меко, особено се усеща на паваж (и пак имам "късмета" някой кабел да потраква някъде дълбоко в таблото). Второ, няма го усещането за удари при преминаване през някакви неравности. Трето - не мога да кажа, че се накланя повече, подозрението ми е, че са минали на по-меки амортисьори, но сравнително твърди пружини (или същите като на предишната), т.е. откъм държане в завои не е по-различна. Но е много по-приятна, понеже е махнато усещането за твърда връзка на колелата и шасито, което го имаше в предишната, дори със 17-инчови гуми.

Общо взето, с окачването са обрали дупката до разни опели и фордове (без такива с адаптивно окачване), а колата е все така пъргава и приятна за каране. А и бензиновата е доста лека за кола с този размер, така че хич не мога да се оплача по принцип.

Бензиновата няма същата тяга до 2000 оборота, ако искаш да се усеща като дизела, трябва да караш в sport режим, но тогава държи една идея повече от необходимите обороти. Същевременно е много респонсивен, в спорт режим педалът и двигателят се усещат много свързани. На мен дори това ми е малко, в алфата педала на газта принципно е свързан по различен начин, и имаше и smart throttle response режим, в който се кара с няколко сантиметра натиск общо. Тук извън спорт режима колата е малко мудна, но е много по-добре от постоянното целене на дизеловата (която до 2500 направо лети и после повече бръмчи). В спорт режим моторната спирачка е доста използваема, почти като на кола с ръчни скорости.

Откъм други подобрения - не намирам новото табло за бог-знае колко по-различно, на мен малкия екран не ми пречеше никак, не гледам телевизия, почти винаги екранът е на навигацията или понякога - музиката. Старата навигация, като изключим случаите, в които не съм я обновявал, сякаш беше по-добра. На тази имах случа, в който се мъчих да избера ул. Пирин 28 (да речем, не помня точно), стоейки на 20 метра от въпросното място, и след 20 минути просто шибнах вратата и обиколих наоколо в студа, понеже не мога да го избера. Никога не съм имал такива проблеми с предишната навигация. Мултимедийните възможности са си същите, и тази не разпозна 32 GB флашка с музика. С телефона нямам проблем, там се връзва лесно.

Разпознаването на лентата за движение е променено значително. На предишната на практика можеше да не броиш, че го има в България, сега има ли дори някаква бегла линия, колата я хваща. И вече има активна намеса в преминаването върху лентите, с която трябва да се свиква (и се свиква, просто те учи да пускаш краткия мигач), иначе бориш волана понякога.

Зимата спуках гума, TPMS-а не я хвана. Може да е, защото паркирахме и я чух, преди да успее да спадне.

Като цяло - направих замяната заради двигателя, дизеловият е супер, просто исках още малко oomph във високите обороти и не исках да връзвам тунинг кутийки, а и ми харесва повече усещането на атмосферен двигател. Ако бяха пуснали 2.5 турбо, щях да съм с него.

Някой вече кара старата, така или иначе, гледам, че я няма в аутлета на Стар Моторс. Да си я кара със здраве и дълги години!

_________________
Mazda 6 2014 Wagon - Skyactiv-D 2.2 CD175 Ultimate


Последна промяна geniusloci на 11 Апр 2016, 14:08, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2016, 18:46 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
:off_topic: Доживяхме!
Един човек да харесва атмосферен бензин повече от надута печка. Мислех, че съм единствен.
П.п. Съжалявам, че се бъркам тук - актуален модел Мазда (изобщо возило) нямам планове да купувам. :off_topic:

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 94 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб