Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 12:34

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2016, 06:37 
Offline
любител
2002 Mazda Tribute

Регистриран на: 03 Фев 2016, 20:24
Мнения: 8
Местоположение: кърджали
Здравейте колеги,от няколко дни съм собственик на мазда трибют 2002г,2000куб,124к.с и искам да и сложа ГИ.Прочетох доста за този модел тук във форума ,а и не само,но не намерих нещо конкретно относно модел ГИ подходящ за този двигател,със или без ОБД,със или без система за смазване на клапаните , какъв протокол е диагностината букса на трибюта за евентуално ОБД и т. н.Приемам мнението ,че трябва да е монтирана от кадърен специалист с опит и възможности и всичко май спира до тук.Ще се радвам ,ако чуя мнението на колеги ,които имат опит с този модел автомобил или двигател.Благодаря Ви предварително.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2016, 18:47 
Offline
любител
2002 Mazda Tribute
Автор на темата

Регистриран на: 03 Фев 2016, 20:24
Мнения: 8
Местоположение: кърджали
Хайде,колеги помогнете с някой съвет ,никой ли не кара този модел на газ??


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2016, 22:23 
Offline
фанатик
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 02 Дек 2015, 11:02
Мнения: 1267
Местоположение: София
Колега @yanis70,

и да има и да няма колеги с монтиран ГИ, просто приеми собственото си мнение,
yanis70 написа:
че трябва да е монтирана от кадърен специалист с опит и възможности

В общия случай ГИ са проектирани да стават за различни марки коли и рядко се получават неразбирателства. Надявам се при теб това да не се случи.

Все пак знам случай на монтаж на ГИ от среден клас на кола от среден клас в сервиз, при който така и не успяват да получат много добър резултат с настройките. Независимо от причините, които са различни за двете страни, с проявена добра воля клиентът получава друга марка ГИ и нещата се оправят.

Надявам се това в това мнение да намериш още малко увереност и малко отговори.
А относно системата за мазане на клапаните смятам, че в твоя (и в моя) случай не е оправдана.

Успех!

_________________
... ex ... Mazda 3, 2.0i (2004) - ex; Mazda 3, 1.6i (2004) - ex; ... Mercedes A200 ...
'Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?' - from 'Terminator'


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2016, 20:18 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
Този двигател няма ядове и с най-евтините инжекциони(примерно Фобос 4 800лв или италианската OMVL 900лв),също така не е нужно да бъде по ОБД.

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2016, 20:22 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
А Примаси 114к 1.8 2001г има ли проблеми със този Фобос за 800лв...... #-o
Замислям се защото ми идват доста тези пари до Бавария и обратно на бензин и винетки и такси и там подобни... :wink:

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2016, 20:48 
Offline
фен

Регистриран на: 17 Юни 2013, 20:01
Мнения: 232
Местоположение: shumen
Колега не се хвърляй на скъпи инжекциони ! Обиколи всички газаджии във кърджали и отсей тези които са тип гаражни! Търси добре оборудван сервиз и прецени по приказките баш шефа колко е на ти със електрониката ! Имаш си инстикти ще го усетиш ! А щом си купил такава кола значи все пак можеш да слагаш нещата на кантара ! Фобоса за 800лв е добър вариант ! Пробвай го със уговорката че ако не тръгне колата да се сменя със друго ГИ ! За пари хората правят много неща ! Особено за 5лв !


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2016, 21:08 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
valio323 написа:
А Примаси 114к 1.8 2001г има ли проблеми със този Фобос за 800лв...... #-o
Замислям се защото ми идват доста тези пари до Бавария и обратно на бензин и винетки и такси и там подобни... :wink:

По-принцип в този случай няма да стане за 800лв,тъй като този двигател се прави с малко по различни инжектори и ще излезе към 900лв

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2016, 17:02 
Offline
любител
2002 Mazda Tribute
Автор на темата

Регистриран на: 03 Фев 2016, 20:24
Мнения: 8
Местоположение: кърджали
Благодаря на отзовалите се колеги,везните клонят към ГИ Романо Антонио без ОБД .


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2016, 19:48 
Offline
любител

Регистриран на: 30 Дек 2015, 14:06
Мнения: 37
Местоположение: Стара Загора
Аз сложих на моята Ланди Ренцо + система за мазане, понеже било хубаво при японките да има такава.

_________________
Mazda Tribute, 2.0 4х4, 124 к.с.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2016, 17:12 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Окт 2010, 17:46
Мнения: 14
Сложил съм BRC без система за мазане на клапаните. От сервиза ми обясниха, че нямало голям смисъл от тази система и само съм щял да си изхабя парите. Модела на ГИ не си го спомням, но преди две години цената беше 1600лв. Досега съм навъртял 30000км и не съм имал никакви ядове.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Мар 2016, 10:49 
Offline
любител
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 05 Сеп 2015, 11:05
Мнения: 54
Местоположение: Bulgaria, Sofia
Аз също съм с BRC и нямам мазане на клапаните, но един колега в работата ми каза, че за японските коли било много важно да пуска по една капчица масълце на определен интервал, защото клапаните били по-тънки в сравнение с немските коли.

_________________
Mercedes W203 2003 CDI 143hp
Hyundai Tucson 2008 2.0 140kc BRC - ex
Мазда 3 2004 2.0 150кс BRC - ex


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Мар 2016, 19:16 
Offline
любител
2002 Mazda Tribute
Автор на темата

Регистриран на: 03 Фев 2016, 20:24
Мнения: 8
Местоположение: кърджали
След,съобразяване с мненията на доста от колегите във форума сложих на трибюта ГИ "тамона"с рейка и изпарител "ловато"и система за смазване на клапаните!Не се хвърлих в по високия клас ГИ ,но ще се види дали правилно съм постъпил.За сега всичко е нормално след 1000 км навъртени.Средния ми разход е 12,5 л.Разбрахме се с човека,който я постави да му я закарам за по финни допълнителни настройки тези дни .


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2017, 18:44 
Offline
любител

Регистриран на: 28 Май 2016, 13:38
Мнения: 64
Местоположение: левуново
yanis70 написа:
След,съобразяване с мненията на доста от колегите във форума сложих на трибюта ГИ "тамона"с рейка и изпарител "ловато"и система за смазване на клапаните!Не се хвърлих в по високия клас ГИ ,но ще се види дали правилно съм постъпил.За сега всичко е нормално след 1000 км навъртени.Средния ми разход е 12,5 л.Разбрахме се с човека,който я постави да му я закарам за по финни допълнителни настройки тези дни .



Два месеца по късно,какви са ти наблюденията и впечатленията от газовата?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2017, 21:54 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
V_krumov написа:
yanis70 написа:
След,съобразяване с мненията на доста от колегите във форума сложих на трибюта ГИ "тамона"с рейка и изпарител "ловато"и система за смазване на клапаните!Не се хвърлих в по високия клас ГИ ,но ще се види дали правилно съм постъпил.За сега всичко е нормално след 1000 км навъртени.Средния ми разход е 12,5 л.Разбрахме се с човека,който я постави да му я закарам за по финни допълнителни настройки тези дни .



Два месеца по късно,какви са ти наблюденията и впечатленията от газовата?

Колко месеца? ;)

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Май 2017, 16:31 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Ное 2011, 09:23
Мнения: 261
Местоположение: Пловдив
Май колегата не е видял годината в поста?! Yanis, кажи все пак как е ГИ-то?

_________________
Mazda 626 2001


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Окт 2017, 09:51 
Offline
любител
2002 Mazda Tribute
Автор на темата

Регистриран на: 03 Фев 2016, 20:24
Мнения: 8
Местоположение: кърджали
Здравейте,отговора ми е супер много закъснял,но пък за сметка на това ще гледам да е изчерпателен.От газовата уредба съм сменил рейката с друга, която е "баракуда"и изпарителя които вече не е" ловато"', а "Шарк 1200".Махнах и системата за смазване на клапаните.Причината за всички тези смени са изцяло задръстена и не работеща рейка и тотално скапан и непотдаващ на регулировка изпарител.Според някои специалисти това е от системата за смазване на клапаните ,били ги задръстили с масло и нагар ,но дали е така честно казано не ми се мисли или спори по въпроса.Електрониката е нормална в смисъл няма проблеми с нея ,но няма и чудеса.Харчи ми около 12,5 газ и има разлика във вървенето на газ и бензин ,но не е голяма.Чека ми свети почти постоянно,но това е положението.Имах проблем последните няколко дни с уредбата,произволно ми прехвърляше на бензин и като и дойде кефа си минаваше на газ,но проблема се оказа в хлабава връзка преди предпазителя и сега Вс си е нормално .Ако трябва да обобщя ВСИЧКО се свежда до човека който монтира уредбата.,това е най най главното.Да разбира от въпросните уредби ,които инсталира от диагностиката им ,от слабите и силните им страни.Останалото е въпрос на финанси .Вероятно ще сменя на по късен етап и "tamonata",но не поради някакви кой знае какви оплаквания,а поради причина ,до сега не съм намерил майстор който да разбира от настройките на въпросната уредба,има много майстори с лаптопи и софтуери,но неразбиращи и не познаващи материята от типа /дай да чукнем тук да видим какво ще стане или дай да барнем и тук пък после ще го махнем /такива господ дал много .За смяната с нова електроника мисля ,че съм намерил правилния майстор с нужните знания и възможности.Ами това е за сега.Поздрави колеги!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб