Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 16:38

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2016, 18:17 
Offline
любител
1996 Mazda 323

Регистриран на: 22 Окт 2015, 11:57
Мнения: 6
Местоположение: Haskovo
Здравейте колеги. Имам един проблем с маздата (Mazda 323F 1.5 88hp) от вчера.. Вчера като си тръгвах от работа, врътнах ключа, запали и угасна, врътнах пак и запали но пак тръгва да угасва, трябва да и държа обороти с педала на газта. От 1 месец вече я карам само на бензин и при последното пълнене на резервоара реших да сложа добавка за бензина, за пречистване на дюзи, нагар и т.н. Сега като падна нивото на резервоара на половина и почна да губи оборотите. Дали е от тази добавка която сложих или е нещо друго? Дайте някакво мнение как да я оправя :)

Смених и стъпковия мотор преди 3 седмици, защото не и падаха оборотите на студен старт, държеше ги 2300 около 5 минути и тогава падаха, този проблем изчезна и сега се появи този.. Имам клипче, днес я снимах ако е нужно мога да го кача

_________________
323F BA 1.5 88hp :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2016, 11:11 
Offline
фен
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 25 Сеп 2010, 10:44
Мнения: 123
Borislav13 написа:
Здравейте колеги. Имам един проблем с маздата (Mazda 323F 1.5 88hp) от вчера.. Вчера като си тръгвах от работа, врътнах ключа, запали и угасна, врътнах пак и запали но пак тръгва да угасва, трябва да и държа обороти с педала на газта. От 1 месец вече я карам само на бензин и при последното пълнене на резервоара реших да сложа добавка за бензина, за пречистване на дюзи, нагар и т.н. Сега като падна нивото на резервоара на половина и почна да губи оборотите. Дали е от тази добавка която сложих или е нещо друго? Дайте някакво мнение как да я оправя :)

Смених и стъпковия мотор преди 3 седмици, защото не и падаха оборотите на студен старт, държеше ги 2300 около 5 минути и тогава падаха, този проблем изчезна и сега се появи този.. Имам клипче, днес я снимах ако е нужно мога да го кача


Колега,провери си дали въздуховода от филтърната кутия до дросела не е скъсан и от там да смуче въздух, и затова да иска да гасне.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2016, 18:08 
Offline
любител
1996 Mazda 323
Автор на темата

Регистриран на: 22 Окт 2015, 11:57
Мнения: 6
Местоположение: Haskovo
Точно него проверих днес като се прибрах, смучеше малко въздух горе където се съединява с дросела, понаместих го и го позатегнах, и спря. Ще я пробвам после като поистине малко дали ще прави пак така.

_________________
323F BA 1.5 88hp :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2016, 09:48 
Offline
фен
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 25 Сеп 2010, 10:44
Мнения: 123
Огледай го добре,обикновенно където е гофретата се пука и не се вижда,но от там пак смуче.Хубаво го омотаваш с изолирбанд и би трябвало да нямаш проблеми.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2016, 10:57 
Offline
фен
1996 Mazda 323

Регистриран на: 13 Сеп 2013, 17:27
Мнения: 118
Местоположение: Русе
и моята Мазда е същия модел, само като е студено и я запаля държи високи обороти и около минута излиза син пушек, но маслото не се губи след това вече няма такъв проблем целия ден до другата заран, нито един майстор в града не можа да ми каже защо е така лятото няма такъв син пушек. Някой ако е имал такъв проблем да каже от какво е и как го е оправил, ще почерпя!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2016, 11:03 
Offline
фен
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 25 Сеп 2010, 10:44
Мнения: 123
Колега,зимата когато е студено,нормално е като запалиш колата 1-2-3мин.(зависи колко е студено),колата да държи високи обороти.А пушека всяка кола зимата пуши,докато е студена.Палиш колата гърнетата са още студени,а от двигателя идват топли газове.Когато се стоплят гърнетата и тръбите спира пушенето.

П.П карай смело,нищо ти няма на колата.Ако почне пушека да е синкав и да мирише на изгоря масло,тогава е лошо.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2016, 13:51 
Offline
фен
1996 Mazda 323

Регистриран на: 13 Сеп 2013, 17:27
Мнения: 118
Местоположение: Русе
Така ми каза един майстор, че докато загреел катализатора така била, както казваш и ти, но пък в квартала се подиграват, че била удошена , пък маслото стои като ново и не се губи, благодаря, че ме успокой!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2016, 17:53 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 09 Май 2008, 19:25
Мнения: 412
Местоположение: РУСЕ
RAMBOBG написа:
и моята Мазда е същия модел, само като е студено и я запаля държи високи обороти и около минута излиза син пушек, но маслото не се губи след това вече няма такъв проблем целия ден до другата заран, нито един майстор в града не можа да ми каже защо е така лятото няма такъв син пушек. Някой ако е имал такъв проблем да каже от какво е и как го е оправил, ще почерпя!

Може да пуши така от твърди гумички на клапаните :idea: На предната ми Mazda Xedos 6-1.6 беше така,като е много студено първите 4-5 мин. пушеше синкаво и като позагрее спираше,понеже гумичките омекват!Така я карах 3 г. и така я продадох :) ,вървеше си прилично

_________________
Mazda 3 BK 1.6 -16V-DOHC-105 h.p - 2003 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2016, 21:57 
Offline
фен
1996 Mazda 323

Регистриран на: 13 Сеп 2013, 17:27
Мнения: 118
Местоположение: Русе
Не ми се занимава с ремонти, защото няма толкова пекани майстори а ти вземат парите и пак същата работа, работи като часовник нямам газ не съм привърженик на това гориво преди това имах две коли на газ и зимата берях ядове на сегашните няма да слагам, пък и вървят като пушки, с Маздата от ряз БМВ не ми изскача, но това е само като ме ядосат и не създавам кофти ситуации!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 24 Апр 2016, 12:11 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Юни 2014, 21:16
Мнения: 24
Местоположение: троян
skype: b-boy1981
Да се оплача и аз от около две седмици и моята маздичка като я запаля без значение дали е сутрин или следобед и колко е студено започна да държи високи обороти около 2200 и след около 5 мин започват да падат а досега това се случваше само като е доста студено но не и по топлото време!Почистих стъпковото моторче но ефект никакъв.Въа същият момент спря да ми свети и светлината за задната,не знам дали има нещо общо.Дали да я закарам на диагностика???Маздата е 323F 1.5 16v 88 коня 1997г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 24 Апр 2016, 12:53 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Пробвайте да си смените температурните датчици на колите..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 24 Апр 2016, 14:28 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Юни 2014, 21:16
Мнения: 24
Местоположение: троян
skype: b-boy1981
Защо пък тях!?И кой по точно е този датчик?


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 24 Апр 2016, 19:33 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Имам в предвид датчика за температура на охладителната течност.
Именно той подава информация на компютъра аджеба колко е студен мотора..
от там нататък компютъра се грижи, използвайки системата за повишаване на обороти (стъпковото моторче и ала бала) за да достигне работната температура най бързо.. от там и по високите обороти...
Та идеята ми е, ако се подава грешна информация на компютъра, то той може да се лъже и да вдига оборотите..
А реално един датчик не струва кой знае колко..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 24 Апр 2016, 20:06 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Юни 2014, 21:16
Мнения: 24
Местоположение: троян
skype: b-boy1981
ok съгласен само да го открия кой е и ще взема нов!Трябва ли преди това да мина някаква диагностика за да се види дали има грешки и да се изчистят?


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 26 Апр 2016, 19:21 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Юни 2014, 21:16
Мнения: 24
Местоположение: троян
skype: b-boy1981
случи се нещо странно вчера по пътя останах без предни спирачки(накладки) отлепи се на предно ляво колело отвътре и като зажули на желязо и педала започна да пропада.Това със пропадането го заподозрях ден-два по рано но не обърнах особено внимание и хоп беля та направо за нови накладки и ги смених.Сега разлика огромна във спирането и хода на педала.От днес сутринта оборотите перфектни и надуването на обороти на студен мотор си е както преди.Ще вметна че преди седмица се занимах да почистя стъпковото моторче и дросела както е описано във форума и се чудя от какво се възтанови работата на колата?


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 26 Апр 2016, 20:00 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
:dknow:
може и да е временно


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 26 Апр 2016, 20:07 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Юни 2014, 21:16
Мнения: 24
Местоположение: троян
skype: b-boy1981
дано си се задържи че предстои кърпене по сериозно и после другото.странно. :shock: [-o<


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Малко помощ
МнениеПубликувано на: 10 Май 2016, 20:31 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Юни 2014, 21:16
Мнения: 24
Местоположение: троян
skype: b-boy1981
Та положението стана още по интересно но за сега не съм ходил при майстори!Пак държи високи обороти докато загрее и после са си нормални.Докато са високи оборотите и като натисна съединителят и те падат много ама много малко под 1000 и това от 2200 така.След като е загряла си стои на 800 и като светна габаритите със халогените и се вдигат със около 300 нагоре и от-към капака със ангренажа и ролките се чува нещо като стъргане като вдигна оборотите на около1100.Кто купих колата и според сервизната книжка колата беше обслужвана на 90000км сега е на 118000км,тогава след проверка при майстора ми каза че ремъка и ролките са идеални и няма да я обслужваме ще се съобразим със сервизната книжка.Сга маслото ми е за смяна и след като я изкърпят ще я обслужвам изцяло на 100%!Та питането ми е има ли някаква връзка всичко това със поведението на колата или някой да каже защо се държи така или пък какво да предприема например?!?!?!


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб