Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 10:49

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2016, 12:57 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 6

Регистриран на: 12 Юли 2012, 22:20
Мнения: 281
Местоположение: София/Добрич
skype: atriptoreality
Здравейте.
Всичко започна със смяна на дискове и накладки преди доста време. Купих си дисковете и накладките от човек (по никакъв начин не обвинявам никого) от форума, марка TRW . Сложиха ми ги и всичко точно. Да кажем, че първите 5000 км всичко бешен наред, след това до 10 000км волана беше почнал да тресе доста. Ходих в сервиз, шлайф на всички дискове и накладки. Пак всичко точно за първите 3-4 хиляди километра и после пак волана почна да тресе... Последва ново ходене при майстор.Шлайф на задни дискове, но този път сменихме предните дискове и накладки с blueprint + профилактика и раздвижване на спирачните апарати (смяната беше, за да се види да не са някакви ментаци тези, които имах). Хайде пак 3-4 месеца каране и волана почна да тресе. Предвид, че бяхме сменяли предните дискове и накладки, предположихме, че задните са от партидата ментета ( тези дето си бях купил първоначално ) и пак са се изкривили. Последва смяна и на задни дискове и накладки и ей сега се връщам от сервиза и тресеното пак го има, което означава, че и предните пак са се изкривили (blueprint-а) ...От сервиза ми казват, че нямат какво да направят повече за този проблем, а пак смяна, шлайфане и т.н. просто вече не е опция. Това продължава сигурно 2 години вече ... адски много ми писна, да не говорим колко пари отидоха покрай тия смени на дискове, шлайфане, профилактика и раздвижване на спирачни апарати и т.н. По принцип не се съмнявам в компетентността на човека, който ми прави колата, защото е пропоръчван из форума и като цяло съм доволен от него, но просто вече не знам какво да правя, а това тресене адски много ме дразни.

Възможно ли е 2 пъти да уцелвам ментаци дискове ? Направо не мога да повярвам :( .
Моля, помагайте. :(

_________________
Mazda 6, 2.3 Petrol , 166 hp
Landi Renzo OBD II


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2016, 13:09 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 18 Сеп 2011, 07:20
Мнения: 506
Местоположение: София
skype: d0pest
Аз имам същия проблем от 5 години... сменявал съм по два пъти дискове, шлайфал съм, сменял съм 4 различни комплекта накладки... и ги криви пак. Според мен има някаква недомислица в спирачната система на тая кола, много лесно може би прегряват дисковете, не може за 80 хил. км, при положение, че аз винаги гледам да спирам с двигателя по възможност, да се налага 4 пъти смяна на накладки и дискове/шлайфане на дискове. Иначе си спира чудесно, като се наложи, но си тресе. Просто в един момент се отказах да наливам пари и сега си карам така, свикнах.

_________________
Mazda 6 Touring (GY), 2.0 MZR-CD (RF7J), 143PS - EX
BMW E61 LCI 525d, 3.0d (306D3), 197PS


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2016, 13:34 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 12 Юли 2012, 22:20
Мнения: 281
Местоположение: София/Добрич
skype: atriptoreality
Интересно е, че когато купих колата, я покарах едно 10 000 км ,докато дойде време за смяна на дисковете ,с които беше и не тресеше изобщо. И след това... история от по-горе ...

_________________
Mazda 6, 2.3 Petrol , 166 hp
Landi Renzo OBD II


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2016, 13:37 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2014, 10:47
Мнения: 426
Местоположение: Пазарджик
Няма ли възможност да си сложите дисковете, които си бяха на колата и не тресеше? Другия вариант е да се стараете да не ги прегрявате.

_________________
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2016, 13:59 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 12 Юли 2012, 22:20
Мнения: 281
Местоположение: София/Добрич
skype: atriptoreality
@atana, това беше преди повече от 2 години и дисковете са на боклука много отдавна предполагам. А и аз ги смених, защото вече бяха за смяна. Много рядко използвам агресивно спирачката. По принцип съм спокоен шофъор и използвам доста спирачката на мотора , както явно и колегата Damian и не мисля, че подлагам дисковете на терор, за да се изкривяват така.
Майсторът ми също кара мазда 6 и при предпоследната смяна на дискове при мен ( преди 3-4 месеца) и той си смени предните дискове с Blueprint също, защото и той имаше същия проблем, но каза ,че от тогава си е ок и при него не тресе, а моите вече са криви....

_________________
Mazda 6, 2.3 Petrol , 166 hp
Landi Renzo OBD II


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2016, 14:12 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
За добър монтьор не е проблем да измери геометрията на диска и да докаже, че е за смяна. Или да намери кривината в монтирано положение - възможно е да не е самият диск, а повърхността, където ляга или воденето на накладките. Изобщо, искайте доказателства за нуждата от всяка покупка.

А добрите дискове си искат правилната стомана и коректна термична обработка (закаляване). Всяко по-агресивно каране и последващо минаване през локва е предпоставка за изкривяване (измятане) на спирачния диск. В този смисъл, нищо странно няма, ако и двата комплекта, които сте слагали се окажат от материал без подходящ състав и обработка.

След първата ми кола (където смених заводските дискове и попаднах в същата ситуация), всички останали само ги преглеждам, почиствам и евентуално махане на зъба и престъгване. Но не сменям, докато не изтънеят до безобразие. ;) На Маздата, сегашните ми са първите, износени са порядъчно, но не тресе волана. А аз тормозя спирачките.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2016, 18:00 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
mashina_ написа:
Интересно е, че когато купих колата, я покарах едно 10 000 км ,докато дойде време за смяна на дисковете ,с които беше и не тресеше изобщо. И след това... история от по-горе ...

Имаш 2 варианта, или сменяш майстора, или продължаваш да сменяш дискове и да ги кривиш . :)
Не може да покривиш една камара дискове, даже и ТРВ :shock: и да няма причина за това .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2016, 18:33 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 18 Сеп 2011, 07:20
Мнения: 506
Местоположение: София
skype: d0pest
mashina_ написа:
Интересно е, че когато купих колата, я покарах едно 10 000 км ,докато дойде време за смяна на дисковете ,с които беше и не тресеше изобщо. И след това... история от по-горе ...

И при мен беше така, дисковете, с които дойде колата, не бяха криви, но доста износени... И като ги смених, се започна с мъките :)

_________________
Mazda 6 Touring (GY), 2.0 MZR-CD (RF7J), 143PS - EX
BMW E61 LCI 525d, 3.0d (306D3), 197PS


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2016, 18:59 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 26 Авг 2015, 13:26
Мнения: 278
Местоположение: Добрич
Моя прашасал кош е с четири криви диска. Дреме ми! Взех я миналия август. Тресе леко само като спирам рязко от висока скорост. Изобщо нямам намерение да ги сменям. Още по-малко пък да и робувам за некви си глупости.

_________________
Nissan Primera P10-1.6 16v 75kw-бивш
Mazda 6. 2.0 CD 89 KW 2004г Station Wagon -настоящ
Volvo 460 2.0 80kw 1995г. Бивш


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Юли 2016, 21:49 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
И според мен има някаква нередност и тя не е при дисковете и накладките.За блупринта съм съгласен,ама ТРВ-то да прецакаш.Като възможен проблем е повърхността на главинката да не е добре почистена.Виждал съм доста хора въобще да не я пипат.Това маи е единствения вариант с оглед на това че със старите не си имал тресене.

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Юли 2016, 00:12 
Offline
фен
2007 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2013, 14:26
Мнения: 203
Местоположение: София
Сложих ТРВ преди 25к. с оригинални накладки отпред. Спират плавно в момента, може би имат лека кривина защото усещам едва доловими тласъци и слабо тресене.
Според мен си уцелил кофти бройки. Опитай да замериш плочите на диска дали са с еднаква дебелина. Ако има разминаване, износването е различно и това води до изкривяване. Шлайфането на такъв диск е временно решение и е безмислено


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Юли 2016, 07:36 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Е тои сменя два комплекта чисто нови,голям карък ще е да уцели 2 комплекта различни марки кофти дискове

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Юли 2016, 08:01 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2014, 10:47
Мнения: 426
Местоположение: Пазарджик
В списъка на цивилизованите държави отдавна са разбрали смисъла на новия автомобил- бил той дори Дачия Докер или оня калния-Duster. За същата цена можеш да си купиш BMW 7 или по-запазено 3M. Спестяването на филма по-долу си заслужава с най-скапаната марка нов автомобил- дето ръждясва на 3г като тия българските например.
rally86 написа:
.....,голям карък ще е да уцели 2 комплекта различни марки кофти дискове

Няма му нищо на момчето и на колата, просто цялата пратка е с кутийки на TRW.

има цени от по 3-8$ за всички марки и модели и по-малко от 100бр не се поръчват.

https://m.alibaba.com/product/604546311 ... brake.html

Със съответните сертификати за качество с капацитет 2500 бройки на ден/ да знаете ако поръчвате/.
https://m.alibaba.com/product/604546311 ... 2.6.WkwpvY

П.с. Да не скочите връз мен, че не съм дал пример за конкретния модел. Който има желание да намери своя такъв- 2800 артикула. Има и комплекти съединители- за по 8-12 долара..2800 артикула-/ за който има време /

_________________
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2016, 09:51 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 12 Юли 2012, 22:20
Мнения: 281
Местоположение: София/Добрич
skype: atriptoreality
Бях отпуска 1 седмица. По време на отпуската, се получи много особено тракане при спиране на всеки оборот на диска , все едно има някаква пъпка в/у дуска, която закача накладката на всеки оборот. Ходих в някакъв сервиз по път, за да погледнат за какво става дума, че звучеше притеснително. След като свалиха дисковете, както е казал rally86, главините изобщо не са били почиствани при смяната на дисковете. Визуално всичко изглеждаше наред по дисковете. Почистиха главините и обърнаха дисковете ляв - десен, за да се види ще го има ли проблема с това тракане. Тествахме и нямаше проблем. Реших, че заради непочистването на главината е имало луфт между нея и диска и на всеки оборот е тракало , заради луфта...Тествах, всичко изглеждаше наред и тръгнах. След 300 км пак се разтрака, но този път от другата страна - т.е. същия диск. Та сега си имам и въпросното тракане + кривите дискове.

Чудя се, при смяната на още първите дискове (TRW-то), ако не са почистили добре или изобщо главините и са сложили новите дискове, възможно ли е от това нещо с времето диска да се изкривява? Може и да е абсурдно това, но вече съм се видял в чудо просто и търся под вола теле. Не е ОК за мен да карам с такива криви дискове. В момента не знам къде да отида и направо не ми се качва на колата, че само се дразня. Какъв вариант имам, без да купувам пак нови дискове за проба ? Почистване на всички главини и шлайфане на дискове ? Възможно ли е главините ми да са криви ?

_________________
Mazda 6, 2.3 Petrol , 166 hp
Landi Renzo OBD II


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2016, 11:46 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Изкривяването на дисковете може да означава само едно - мек материал(не качествен) и това го коментирам само и единствено ако спирачната система на колата си е оригиналната за модела и кубатурата на колата.
При що годе по качествени дискове ако се появи това означава или че размера на дисковете е малък и те не смогват да поддържат високо ниво на спирачна мощ (тоест са слаби и не ефективни спрямо мощността) или че нямат добра вентилация или че не са подходящи накладките за тях.
Това което евентуално се получава е да се нагряват толкова много че да се деформират.. а това си е бая голяма Т ако питате мен.Прегрявал съм дискове и са си оставали прави.. карал съм евтини боклуци които на 5000км се изкривиха буквално от нищото...
Все още си мисля че колегата е попаднал на кофти изработка..
Има ли тая мазда вариант със по големи дискове?
За мен ще е по добре да смениш апарати и дискове за да имаш по добри спирачки и да издържат доста повече на натоварване.
Това е от мен. Малко боза за смилане..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2016, 17:27 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
mashina_ написа:

Чудя се, при смяната на още първите дискове (TRW-то), ако не са почистили добре или изобщо главините и са сложили новите дискове, възможно ли е от това нещо с времето диска да се изкривява? Може и да е абсурдно това, но вече съм се видял в чудо просто и търся под вола теле. Не е ОК за мен да карам с такива криви дискове. В момента не знам къде да отида и направо не ми се качва на колата, че само се дразня. Какъв вариант имам, без да купувам пак нови дискове за проба ? Почистване на всички главини и шлайфане на дискове ? Възможно ли е главините ми да са криви ?
Не само, че е възможно, ами това е основната причина да сменяш няколко комплекта дискове. Като не се почисти главината диска ляга на криво и замята още при поставянето, а диск който има замятане се криви много лесно, независимо каква марка е .
Трябва да се замерят и главините с индикаторен часовник, има ли биене, каквито и дискове да сложиш, все ще се кривят .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Авг 2016, 08:11 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 12 Юли 2012, 22:20
Мнения: 281
Местоположение: София/Добрич
skype: atriptoreality
Мерси за съветите. Има логика в тези неща, дано се окаже това. Скоро ще се разбере.

_________________
Mazda 6, 2.3 Petrol , 166 hp
Landi Renzo OBD II


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Авг 2016, 14:57 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Освен почистването на главината (задължително) нека да добавя и още няколко съвета:
1. Разработването на новите дискове и накладки - плавно неколкократно (например 5-10 пъти) умерено интензивно намаляване на скоростта от 40-50км/ч до около 5км/ч (НО БЕЗ СПИРАНЕ)...
2. След интензивно спиране никога да не оставяш автомобила напълно спрял... Например при интензивно спиране на червен светофар по-добре почти спри 2м пред планираното място, и остави автомобила да се 'дотъркаля' с 0.2км/ч, за да може плавно да се разсее топлината от накладката и диска, а не накладката да остане прегрята и 'забита' на едно място по диска... Ако не е възможно да се 'дотъркаля' автомобила, поне отпуснете спирачката...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Авг 2016, 19:28 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
maZZda написа:
Изкривяването на дисковете може да означава само едно - мек материал(не качествен) и това го коментирам само и единствено ако спирачната система на колата си е оригиналната за модела и кубатурата на колата.
При що годе по качествени дискове ако се появи това означава или че размера на дисковете е малък и те не смогват да поддържат високо ниво на спирачна мощ (тоест са слаби и не ефективни спрямо мощността) или че нямат добра вентилация или че не са подходящи накладките за тях.
Това което евентуално се получава е да се нагряват толкова много че да се деформират.. а това си е бая голяма Т ако питате мен.Прегрявал съм дискове и са си оставали прави.. карал съм евтини боклуци които на 5000км се изкривиха буквално от нищото...
Все още си мисля че колегата е попаднал на кофти изработка..
Има ли тая мазда вариант със по големи дискове?
За мен ще е по добре да смениш апарати и дискове за да имаш по добри спирачки и да издържат доста повече на натоварване.
Това е от мен. Малко боза за смилане..


Доста налудничевие теории за лош материал и т.н. при смяната на два комплекта нови.ТРВ ми е любима марка и са доста качествени според мен.И Блупринт съм монтирал по желание на клиента и няма проблеми до сега сложил съм поне 20 комплекта.Дисковете са все едни и същи в редки случаи има по малки и по големи но разбира се няма да паснат на спирачните апарати

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Авг 2016, 21:55 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Имам приятели страдали от дискове на брембо..(просто пример) почти същите симптоми..
Едно нещо че е по скъпо от друго не означава че е по качествено.. примерно...
Смело е защото лично съм се уверил в това което съм писал.. сменяли сме дискове наред докато оцелим читава бройка..
Това че е брандирано със някаквъв надпис не го прави сай-фаи турбо гъзария която е с точност до микрон..
Поредната бройка от завода за да вземат парите на заблудените хорица... :lol: :lol:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Авг 2016, 09:24 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
maZZda написа:
Имам приятели страдали от дискове на брембо..(просто пример) почти същите симптоми..
Едно нещо че е по скъпо от друго не означава че е по качествено.. примерно...
Смело е защото лично съм се уверил в това което съм писал.. сменяли сме дискове наред докато оцелим читава бройка..
Тука вече си абсолютно прав .
Едно Брембо от официален вносител (примерно), с отстъпките е винаги по евтино от "Брембо" в кварталния магазин за части, винаги е и по читаво, отделно си върви и с 1 година гаранция . :wink:

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2016, 16:19 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 264
Местоположение: Пловдив
Здравейте,

искам да се включа и аз. Абсолютно същите "симптоми" имам. Шлайфах дискове, след няколко месеца, може би 2 се появи същото. Смених дисковете, след няма и година отново при натискане на спирачката волана играе наляво-надясно, а при висока скорост се чува и шум. Ще следя темата, дано някой сподели ако се е оправил.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2016, 16:41 
Offline
фен

Регистриран на: 26 Фев 2008, 19:53
Мнения: 309
Нямам добро впечатление от дисковете и накладките, които се продават в България.
решил съм да си купя дискове и накладки от чужбина.
някой поръчвал ли е от англия или германия ?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2016, 08:44 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Авг 2016, 08:25
Мнения: 29
Местоположение: София
Привет ! От скоро съм горд собственик на MAZDA 6 2,0 бензин 2004г. ! Имах същия проблем след купуването на колата , т.к. не беше карана няколко месеца и дисковете бяха корозирали . Смених ги с маркови ATE дискове и меки накладки и вече 6-ти месец нямам проблеми със спирачната система !


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2016, 21:42 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 12 Юли 2012, 22:20
Мнения: 281
Местоположение: София/Добрич
skype: atriptoreality
Ами, аз ще споделя какво се случва при мен. Измериха ми всички дискове. Предните 2 бяха доста криви. Задните на 1000 км бяха прави ( с почистени главнини). Последва почистване на предните главини ( като казаха, че са били доста мръсни и ръждясали), смяна на предни дискове и накладни с TRW cotec. Уикенда минхах 1000 км и засега нещата изглеждат ОК, но не бързам да се радвам, че то и преди беше така- в началото нищо. Не съм напъвал дисковете с инфарктни спирания. Идните седмици ми се очертава да покарам още около 2000-2500 км и ще споделя пак как е ситуацията.

@ Антони знаеш ли със сигурност дали са ти почиствали добре главините преди смяната с нови дискове ? И смените при 1 и същ майстор ли са били.

_________________
Mazda 6, 2.3 Petrol , 166 hp
Landi Renzo OBD II


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2016, 23:36 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
ged написа:
Нямам добро впечатление от дисковете и накладките, които се продават в България.
решил съм да си купя дискове и накладки от чужбина.
някой поръчвал ли е от англия или германия ?

+1 И аз се интересувам :)

Sent from my LG-D802 using Tapatalk


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2016, 08:46 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 18 Сеп 2011, 07:20
Мнения: 506
Местоположение: София
skype: d0pest
Аз съм купувал накладки от Англия, през ebay, EBC Ultimax... доста твърди накладки. Просвириха за 500-600км. Други не съм купувал онлайн.

_________________
Mazda 6 Touring (GY), 2.0 MZR-CD (RF7J), 143PS - EX
BMW E61 LCI 525d, 3.0d (306D3), 197PS


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2016, 11:20 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 264
Местоположение: Пловдив
mashina_ написа:
Ами, аз ще споделя какво се случва при мен. Измериха ми всички дискове. Предните 2 бяха доста криви. Задните на 1000 км бяха прави ( с почистени главнини). Последва почистване на предните главини ( като казаха, че са били доста мръсни и ръждясали), смяна на предни дискове и накладни с TRW cotec. Уикенда минхах 1000 км и засега нещата изглеждат ОК, но не бързам да се радвам, че то и преди беше така- в началото нищо. Не съм напъвал дисковете с инфарктни спирания. Идните седмици ми се очертава да покарам още около 2000-2500 км и ще споделя пак как е ситуацията.

@ Антони знаеш ли със сигурност дали са ти почиствали добре главините преди смяната с нови дискове ? И смените при 1 и същ майстор ли са били.


Привет,

да, при един и същи майстор. Проблемът е, че въпросната смяна не беше инспектирана от мен, тъй като нямах възможност да оставя аз колата и да я взема. Работят съвестно момчетата, като сменяха задните накладки беше голяма мъка. Над 40 мин само едната я блъскаха и удряха. В крайна сметка раздвижиха апаратите, почистиха ги...все се надявам, че и тогава така са работили, но това не значи нищо. Ще следя с времето темата и след няколко месеца пак ще се допитам до теб.

Поздрави


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2016, 20:24 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 26 Юни 2012, 19:45
Мнения: 101
Местоположение: На път
skype: highway_bs
Здравейте

Имам подобен проблем който за момента остава неразрешен.

Още миналата година усетих една слаба вибрация във волана при по агресивно спиране , която като че ли се увеличи когато спрях по разко заради едно животно пресичащо пътя.
Дисковете си бяха за смяна и тази вибрация не ме притесни особено.
Но това лято смених всички дискове + нови накладки / дисковете са TRW / и следващите 100 км ги използвах изключително внимателно .
Когато минах в режим "нормална употреба" разбрах всъщност че вибрацията си остана.
Интересното е че първоначално и когато спирачната система е студена този проблем не съществува. Вибрацията се увеличава колкото повече / или по агресивно/ използвам спирачките. Когато времето е по хладно /под 25 градуса/ проблема рядко се проявява.
Върнах се в сервиза с молба да прегледат дисковете. Оказа се че дисковете са добре и не са криви , а майсторът, който по мое настояване я покара с агресивно спиране, също отбеляза пробема но си нямаше и идея откъде идва той. Дисковете бяха замерени както и проверено предното окачване - проблем не бе намерен.
Въпросът ми към знаещите е - да сменям отново дисковете или майстора? :)

Поздрави


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2016, 21:05 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
Колегата slowtraveler, в своята безкрайна мъдрост е дал верни насоки как да се разработват новите спирачки.
Тук има и още:
http://www.mossmotors.com/SiteGraphics/ ... discs.html
Тоест, някои дискове се кривят други не толкова.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб