Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 13:02

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 211 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2016, 10:44 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
Поръчах пак 4 литра motul 300v. Ще го сменя като пробиват картера. Остават 9 дни.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2016, 19:31 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Не остана истинска MIATA във форума.Само Франкенщаини..... :?

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2016, 20:18 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
И дефиницията на истинска миата е?


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2016, 23:20 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 29 Апр 2011, 13:38
Мнения: 74
stinat написа:
И дефиницията на истинска миата е?

Е как, fun :)

_________________
"ЧОВЕК ТРЯБВА ДА ИМА ПОНЕ ЕДНО КАБРИО В ЖИВОТА СИ"-Джексън Браун


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2016, 20:25 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Истинската дефиниция я разбират хората купили си това кабрио не за да гонят секунди на Калояново и да превръщат колата във подобие на Нисан някакъв примерно....а за да усетят истинската свобода управляващи колата.Тя излъчва леко хипарски дух.Не се заяждам или давам акъли....Това да напълниш мотора със филтри и турбини за да свали 2-3 секунди и да впечатлява някого не е нещо кои знае какво като замисъл... 8)

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 14 Окт 2016, 17:51 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Мар 2014, 12:42
Мнения: 39
Местоположение: Burgas
skype: Tuning-Parts.bg
Добавяне на турбо едва ли я превръща във Франкенщайн. По-скоро я приближава до това, което трябва да е. На практика 1.8 си е турбо мотор, но от Мазда са решили да я продават евтино. Пък за истинската дефиниция не искам и да си я спомням - даже и днешните модели ги преследва гей имиджът и.

Пускай снимки да видим как ще се получи :)

_________________
Mazda MX5 NA - Miabusa, MX5 NB 1.8
Toyota MR2 SW20 Turbo, Supra MKIV TT (x2), Celica ST185 GT4 (x2), LandCruiser 80 4.2TD
Suzuki Cappuccino 0.65 Turbo (x2)
Nissan Skyline R33 RB25DET
Peugeot 205 GTI Mi16
Alfa Romeo 155 Q4


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 15 Окт 2016, 17:35 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
Вальо, разбирам накъде биеш и може би има малка доза истина в думите ти. За мен тази кола прави кеф, когато се кара на лимита. Най-добре по хубав планински път или на писта. А пистата е съвсем друго измерение и се радвам се, че колата ми позволи да се докосна до него. Всички подобрения (или поне ги смятам за такива), които съм правил по нея са за получа по-голям контрол над автомобила. Също така, всяко едно от тях е направено по начин, който позволява за един ден да я върна в заводски вид. Но това надали ще се случи.
Колкото до турбото - абсолютно не ми трябва за пистата. С моите 5 посещения в годината след 20 години ще почна да взимам завоите на прекъсвач и да ми липсва мощност... Но все пак с тази кола ходя всеки ден на работа, защо да нямам резерв от мощност, когато искам да си направя кефа.

Малко ъпдейт и за самото турбо. Продължавам да изпълнявам функция изчакване. Турбо кита ще закъснее две седмици. Трябва да е тук в края на месеца. Трябва...

Докато го чакам реших да сложа и уреда за налягането (как иначе някой ще разбере, че имам турбо).
Монтирах го така (прозрачния маркуч):
Изображение
Изображение

На свободен ход държи -0.6, -0.7 бара. Чудя се като вържа blow-off дали няма да се отваря като колата е на свободен ход. Някой има ли идея при какъв вакум се трябва да се отваря блоу офа?

Има нещо, което не е голям проблем, но ме дразни от ден първи, откакто съм съм с Мегаскуирта.

https://www.youtube.com/watch?v=BQ0uRpvvpHQ

При палене оборотите падат до 300 за една, две секунди и след това се нормализират. Какво ли не променях и не мога да отстраня този проблем. Някакси в самия момент на запалване колата става прекалено богата.

Дугия проблем, които продължам да боря е разхода. Така и не намирам 2-3 свбодни часа да покарам и да се опитам да обедня малко сместа. На последното зареждане беше 16.3. Вярно, че съм карал само до работата и обратно, само в задръствания, но това не можа да оправдае такъв разход.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 16 Окт 2016, 19:17 
Offline
фен

Регистриран на: 27 Фев 2013, 17:10
Мнения: 143
Местоположение: Smolqn
човека имаше самоделка и си купи фабрична ... извода беше не се занимавайте нищо неможе да замени фабричното решение https://www.youtube.com/watch?v=kfwm8rzprjY
на турбомотора в зависимост си е 0.6 /5 бара налягане с този филтур и турбо мотор в прашните условия си е бая рисково ... даже и да е за 300 лева кит панелния е много по добър избора за клапана щом имаш турбосмарт там отгоре си има софт и хард за самата пружина ..
на турбомотора степента на сгастяване не е 10 като на твоята а 9,.5 принципно високи показатели и турбо ... няма само някой драгливи опели надейността иска финанси ... от спирачки чак до кутий ...


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2016, 08:45 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Яну 2012, 15:05
Мнения: 72
Това последното мнение освен, че не се чете и няма смисъл в нито една дума, може да се игнорира напълно.
Стояне, много я мислиш - за тоя твоя надув дето ги планираш няма да имаш особени ядове или проблеми с подкарването. Сглобявай пускай, ще имаш възможност за поправими грешки, щом не си в крайност.
Разхода ми е на мен това нормалния, не знам какво не ти харесва:р (естествено, че с тая карта колата гори като за турбо, а цъцарика като дизел без турбо, сложи и турбото и тогава пипай, иначе е двойна работа).


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2016, 08:47 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Яну 2012, 15:05
Мнения: 72
А, бтв. сега като колата ти е неразположена ние сме всяка седмица с моторите и все по интересно става - планирай се някой уикенд с брат ти да се включите!
(ловджиите за сега ги избягваме успешно:))


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 24 Окт 2016, 17:40 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
Да, мисля да дойдем с малката идния месец някой уикен. Ще ти звънна да направим едно каране.

Събота нарaвих едно по-сериозно каране с autоtune. Среден разход 11.4 - доволен съм. Ще покарам сега седмица градско да видим как ще дойде.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2016, 20:33 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Яну 2012, 15:05
Мнения: 72
Ей сега неделя го дават хубаво времето и мисля да не пропускам разходка аз.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2016, 15:18 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
Малък ъпдейт.
При минус 8 паля. Кога от първия, кога от втория път, но паля.
Градския разход е висок - около 16. Трябва да я обедня още.
Турбото е тръгнало за България.
По Коледа стават чудеса.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2017, 16:44 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
След един изгубен турбо кит и втори, който премина през сложна логистична схема, май вече имам всичко.
Утре влизам в бокса.

Пожелайте ми късмет!
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2017, 16:39 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
Изображениеfree upload pictures

:D


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2017, 23:03 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
https://m.youtube.com/watch?v=bkSACJ0J0 ... e=youtu.be


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 18 Фев 2017, 15:21 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
respect :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 18 Фев 2017, 23:16 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
[url=https://postimg.org/image/p9fdyme5t/]Изображение


195 коня, 235 нютона, 0.5 бара.

Ще пиша като покарам малко повече. Засега е впечатляващо.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2017, 17:43 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 29 Апр 2011, 13:38
Мнения: 74
Това е много добре като за начало,къде е настройва?

_________________
"ЧОВЕК ТРЯБВА ДА ИМА ПОНЕ ЕДНО КАБРИО В ЖИВОТА СИ"-Джексън Браун


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2017, 14:26 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
Ходих в HPP Garage - Боби.
Пича си разбира от работата според мен, но там са Онда ултраси. Нищо друго :)
Бях намерил мапната от Skuzzle карта от идентичен на моя сетъп и почнахме от нея. Само си бях играл със студения старт и паленето на минусови температури, но ме беше страх да карам с нея след като монтирах турбото.
Ако погледнеш диаграмата ще видиш, че сме почнали от 180 коня. После ми обедни круз областта от картата.
По отношение на буст областа - закъсни предварението с 2 градуса и направи тея 180 коня. После го върна обратно и направи 184. Казах му, че няма смисъл за 4 коня 2 градуса повече предварение в буст.
След това я обедни малко, тъй като в бууст беше около 11.7, я бутна до 11.9. и направи около 190. Натегна малко актуатора, но налягането не се покачи над 0.49 бара само се задържа до по-късно и там се появиха тези още 5 коня.
Стиснахме си и заваля дъжд, който после премина на сняг :) Искаше да пробваме на 0.6 бара, но реших да видя как ще се държи на 0.5.
Упражнението отне 2.5 часа. Ако се тръгва от базова карта би отнело много повече.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2017, 14:40 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
И понеже форумите обичат снимки:

Изображениеimage hosting without account


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2017, 15:52 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
От доста време не съм писал.
След около 2000км, по-голямата част от които градско и завоесто междуградско наблюденията са следните:
1) Турбото почва да надува много рано - 1800-2000 оборота. При 2500 оборота е напълно надуто и си така до прекъсвача около 7000. Но все пак става дума за 0.5 бара. При агресивно каране, над 4000 оборота лага е минимален, ако въобще може да се усети.

2) В градски условия при под 1500 оборота и рязко подаване на газ има леко придърпване. Трябва да си поиграя с acceleration enrichment-a, но не е гаранция дали ще се оправи. Това е много минимално все пак.

3) Сложиш по хапливи гуми уж (toyo r8r), но на втора си върти задницата. Може би си трябва по широки гуми, но не ми се дават пари за това сега. В момента съм с 6.5j advanti storm + 195/50/15 гуми.

4) Тази мощност (уж 195 на колелата, но ми се вижда много) е лимита на купето/окачването. По нашите неравни пътища почва да подскача и суче и става малко страшно. На идеална настилка си е екстра. Но няма идеални неща на тоя свят.

5) Ускорението е доста приятно, може да се уприличи на 250-400 кубиков мотор. При по-ниски скорости, разбира се, е по-осезаемо. При магистрални скорости 120-160, не е кой знае какво.

6) Засега не грее, но не съм ходил на Калояново, нито пък навън е 40 градуса. Все пак реших да монтирам маслен радиатор.

7) Да чукам на дърво по турбо колектори, пътища, води, масла не съм имал ядове. Само имам леко сълзене при оттичане на маслото от турбото. Все още нямам време да я закарам да го притегнат малко.

8) Много съм доволен от избора на гърнето. Много е тихо и няма дрон. Може би е малко голямо за тази кола.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2017, 16:36 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
https://youtu.be/WAzVwU374yw

Ходихме до Трансфагарашан и Трансалпина. Навръщане направих две сесии по 20 минти на пистата до Букурещ.
Да чукам на дърво, нямаше проблеми.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2017, 21:13 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
eваларка :) завиждам, благородно.
Въпрос: не ти ли е много дълъг скоростния лост?


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2017, 11:00 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
Бе дълъг е, ама е гот. Сложих го докато чаках турбото и се чудех какво да правя, заради ретро изгледа.
Ще сложа пак нормалния да си припомния как е и ще преценя. Мислех да пробвам short shifter, но не мога да намеря за 6ск.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 21 Ное 2017, 10:34 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2018, 21:53 
Offline
любител

Регистриран на: 15 Авг 2016, 11:59
Мнения: 8
Местоположение: Sofia
Здравей,

Доста добре изглежда този проект, поздрави за което. Имам едно питане, колко излезе мегата от MSLabs и може ли линк за групата от UK, която си споменал за инжекторите?
Също преди да поръчаш megasquirt видя ли МЕ221 и speeduino? Виждам, че действието се е случвало преди години, но съм по същия път и проучвам.

Мерси предварително за инфото.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2018, 12:49 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
Мегата я взех за 400 паунда на старо - Megasquirt 3 Basic. Ако колата ти няма променливо газоразпределение, можеш да минеш и много по-евтино с Megasquirt 2 Basic. Цената и нова беше 350 еур. Обмислях и ME221, но слабото и разпространение, напрактика нулево към онзи момент, както и прекалено агресивния им маркетинг без покритие ме отказаха. Дай да видя това ардуино. Основния въпрос е дали ще се насочиш към пигибек или самостоятелен компютър.

Групата е MX5 buy and sell u.k.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2018, 14:14 
Offline
любител

Регистриран на: 15 Авг 2016, 11:59
Мнения: 8
Местоположение: Sofia
Vvt е моята. Това ардуиното https://speeduino.com/wiki/index.php/Speeduino В миата турбо нет има тема в която може да се следи как се развива приекта и за сега звучи обещаващо. 200$ е ецу-то пак бачка с тунер студио.
Също и тука : https://speeduino.com/forum/viewtopic.p ... &start=110

А за МЕ221 и аз по същите причини не съм сигурен колко добър избор е. А реално си е 700 паунда ново :/. Ще разгледам в тази група дали няма да изпадне ецу за vvt на добра цена.
Иначе видях докато ти четох темата видях, че си имаш някакви оплаквания покрай настройването на мегата, в тубата този много добре обяснява ако и на някой друг му трябва инфо https://youtu.be/DPgVKgzc6WE?list=PLoXr ... FMmINV3HY4


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 24 Мар 2018, 22:03 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
Това спидуино изглежда смислено. Ако има plug and play версия бих се хвърлил. Като гледам, може би и карта от мегаскуирт ще може да му се качи. Ако тръгнеш в тази посока пиши, мога да ти споделя моята карта. Нагласих я да пали и при минус 20. Остана един досаден бъг, който ако седна да си играя един ден може би ще оправя, но вече свикнах него... Мързела надделява.
Каквото и еку да вземеш потърси първо карта за твоята кола. Да настройваш еку от нулата е доста сложен процес, особенно за кола за ежедневно каране.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 211 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб