Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 19 Яну 2018, 23:02

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2017, 00:29 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1430
Местоположение: Пловдив
Отдавна си мисля да си направя една темичка тук за да събирам мнения (положителни и отрицателни) от хората във форума.Все се случваше така че да се разубедя, по една или друга причина.Ето че събрах така мислите си и откраднах малко свободно време че да се позанимая.Ще използвам вече направена тема от друг форум в който навремето си пуснах колата за общия интерес..
Ще давам кратко и стегнато пояснение към снимковия материал защото ме мързи да пиша романи.Ако някой го интересува нещо да попита в темата или на ЛС.
Ето я и нея в деня в който я купих:

Изображение

Изображение

Параметри:
323Ф БА 1.5 Z5 двигател 88 катъра
Напълно стокова, внос Италия, ръжда 0%, застъргана от всяка една възможна страна :D , климатик йок сачма.. :lol:
Единственото нещо което смених за една година употреба беше лявата(в случая и дясната) биалетки и дозаредих климатика.. :roll:

Последваха модове:

- UK задна светлина

Изображение

- всяка една подсветка на таблото беше заменена с Диоди(дори панела на радиото), управлението за ел. стъклата се сдоби с подсветка(дори пасажерската врата), запалката също(на фордовското табло запалката не свети)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

- Боядисах апаратите и барабаните в червен цвят(за окото е по добре от ръждата)

Изображение
Изображение

- След 5-тия месец на бензин се сдобих със ГИ (копчето го вградих в таблото в капачето на празния слот за бутон)

Изображение

- Смених мигачите в калниците със бели

Изображение
Изображение

- Направих си дневни светлини тип ангелски очи(направих си и дяволски очички, но умряха бързо)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

- Купих си 15"-ки за летни

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

- Направих си от диоди логото на Мазда на плафона в колата

Изображение
Изображение

- След това си направих (със влагоустойчива диодна лента) светлини на вратите отдолу

Изображение
Изображение


- Замених скъсания въздуховод на двигателя с някакъв Форд-ски маркуч

Изображение

- Направих си отвор в бронята за да влиза студен въздух във двигателя(вижда се на снимка по горе, черно на цвят)

Покарах я известно време и задълбочих работата така да се каже..

- Купих понижаващи пружини

Изображение

- Заиграх се със мигачите и ги направих във стила на дневните светлини

Изображение
Изображение

- Направих си подсветка на жабката

Изображение

- Сложих един волтметър за да следя показанията на сондата

Изображение

- И като всеки един Бай Ганю махнах частично запушения катализатор и сложих резонансно гърне

Изображение

- Купих си нови Депо мигачи и ги тунинговах

Изображение

Изображение

- Смених горивния регулатор за налягане със такъв който се регулира ръчно,и си смених филтъра със конусен(някои им викат спортни :lol: )

Изображение

Изображение

Изображение

- Сложих вежди на фаровете(след два дена ги махнах)

Изображение

- Купих си Ремус, тунингован с ръжда :lol: преработих го с неръждавейка и заспа на колата

Изображение

Изображение

- Купих една разпънка за МХ-3 и я "убедих" да пасне на 2-те шпилки от тампоните

Изображение

- Лепнах някой друг стикер :D

Изображение
Изображение
Изображение

- Смених някой друг болт със по шарени такива..

Изображение

- и един приятел ми щракна една снимка за десктопа

Изображение

- Купих си фланци 20мм проходни, не намерих дълги шпилки за отпред, разпробих на кординат машина нови 4-ри отвора и сложих шпилки с глави като на задните главини,направих си камбер-а -2.5 градуса отпред и отзад

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Смених гумите с нови че старите :-# ... и след това си сложих (според брат ми "тунинг гайките")


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Сложих по голям дросел от 626 2.0-ка бензин мотор но не помня точно какъв беше(естествено искаше преправяне)

Изображение

- Смених задните главинки с нови

Изображение
Изображение

- Направих си "oil catch tank" на картерната вентилация за да обира маслото и да не го гори че почна да си хапва бая..
Тялото му е от охранителна камера а отдолу е влагоотделител с клапан.. 8)

Изображение

Изображение

За сега толкова.. това е 1/9-та от материала.. :doofywave:
Следва продължение..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2017, 01:00 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7782
Местоположение: Плевен/София
Браво, очакваме продължението с нетърпение :)
Поздрави за старанието и прогреса :)

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2017, 01:04 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1430
Местоположение: Пловдив
Оказа се че не ми се спи.. :lol: ето продължението:

- Направих си задна разпънка(разглобяема) от предна за Голф 4

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


- На снимката горе се вижда отвора зад облегалката за ръце на задната седалка, сега спокойно мога да си вкарам ските в колата и да се използват задните седалки едновременно..

- Купих си предни шенкели испирачни апарати с дискове и накладки за 1.8 (257мм) и почнах да ги ревизирам,след това ги монтирах..

Изображение

Изображение

Изображение
от това:
Изображение
към това:
Изображение

- Най накрая пристигнаха едни тояги, Койлове за Голф 2/3.. след проверка дали ще паснат на шенкела на маздата се почна едно преработванее... :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Купих си истински лагери а не тея пластмасови педера.тии които Мазда са сложили.. след това сглобих койловете със резервните тампони..

Изображение

Изображение

Изображение

- на другия ден ги лепнах на колата

Изображение

Изображение

Изображение

- Задните не бяха толкова лесни но няма нищо невъзможно.. 8) Прехвърлих ботушите от оригиналните амортесьори на койловете..

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Заварихме ги и си поиграх с тампоните горе за да се хванат и да стоят мирно че са с 2мм по тънки стеблата на амортесьорите спрямо заводските,след което ги монтирах на колата и настроих..

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Отново се позанимах с предните за да донастроя окачването.. (обърнах им ботушите)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- След това ми се отвори друга работа заради ниското окачване, стабилизиращата щанга удряше в моста :shock:
Решението беше просто, по къси биалетки :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Има още, да видим дали ме мързи.. :lol:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2017, 01:49 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1430
Местоположение: Пловдив
Оп.. тук съм все още.. :D

- Купих си алуминиева тръба, колектор от 1.8 и със един стар колектор от 1.5 си развинтих въображението..

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Купих си 2-ра ръка стоков 4-2-1 изпускател от C20XE,отрязах му фланеца, закръглих му тръбите(че са овални), отрязах фланец за главата на маздата на лазер и го заварих.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Направих ребилд на мотора който ми излезе дявол и половина но си заслужаваше (все още) 8)
Олекотих маховика,портнах главата(леко),смених всичко в него без биелите и буталата(защото си бяха просто прекрасни)
Свалих 1мм и 3 десети от главата, шлайфах блока.. .. ии сглобихме малкия Франкенщайн :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Запали от раз. :D :D

След това довършихме 4-2-1-то до генерацията..

Изображение

Изображение

- Разпънката влезе на косъм! Ако беше от V6-то никакъв шанс да стане :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Купих си лента за колектора и го увих да не му е студено зимата.. :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Забравих да добавя че си направих термален спейсър за всмукателния колектор


Изображение

Изображение

Изображение

- Сложих си шифт лампа защото колата сега дърпаше силно до прекъсвача и той разваляше удоволствието.. в последствие преместих само диода на уреда при таблото..

Изображение

- Смених инжекторите с такива от 1.8 защото беднееше на поразия във високи,добавих втора помпа и бутнах налягането на рейката на 1.5 бара защото в ниски пикаеше бензин през ауспуха..

Изображение

Изображение

- Сложих фолио на халогените..


Изображение

Изображение

Изображение

- Една/две снимки на клиренса..

Изображение

Изображение

- Успях по незнаен за Бога начин да се сдобия със MS добавки за колата,пълен к-кт лип,прагове и задни добавки.. \:D/ \:D/ \:D/

Изображение

Изображение

- Купих си 17"-ки Wolfrace Katana 8)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Направих си номера да се "навежда" надолу след 50км/ч


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Боядисах добавките и планката зад номера

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Тук ще тегля глътка въздух(ако трябва да съм по точен - БИРА) и ще продължа след малко..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2017, 03:06 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1430
Местоположение: Пловдив
Брей че вкусна бираа.. :D

- Сложих добавките без праговете..

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Колега от форума(от София) ми подари напречни греди за колата на Туле (ако си все още тук, Мерси колега!)
а аз си монтирах багажника за колелото(който имах от 2 години но нямах греди) :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Купих си уред за гориво-въздушната смес защото си мислех че волтметъра ме лъже.. да ама не.. точен си е.. :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

- Намерих на далавера комплект предни и задни дискове за МХ-3-ка надупчени(заводско).За 130лв 2-ра ръка неизползвани си беше направо кражба..

Изображение

Изображение

Изображение

Започна се сагата с търсенето на заден мост от V6 :roll:

- Купих си една готина тапа за масльонката :lol:

Изображение

Изображение

- Заден мост намерен!Лично свален от колата на колега тук във форума който я хвърли за скрап..(продава все още двигателя) ако има заинтересовани де.. ника му е Avokado6 мисля..

Изображение

Изображение

Тук ще спестя малко снимков материал защото е много :lol: та накратко, ревизирах спирачните апарати,боядисах ги (след като им изтърках ръждите де),смених им уплътнения,бутала,маркучи, успях с 300-та сили да ги сваля от гадния болт на напречните щанги.. абе общо взето мъка.. ма гъзарията тресе :lol:

- Направих си шорт шифтър със удължаване на лоста отдолу с 2 санта и скъсяване отгоре с 3, след това си направих ей тази топка от истинско бутало за моторче..

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Ревизираните апарати чакащи да се монтират..

Изображение

Изображение

Изображение

- Бас хващам че това го няма нито една 323-ка (че и 626-ца)

Изображение

- Залепих с полиуретан праговете и ги подпрях за да стоят натиснати за да залепнат добре и да не се изкривят и залепнат на криво..

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Боядисах щангата от V6-така, купих си нови тампони и боядисах планките за захващане

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Купих си нови болтове за напречните щанги отзад и почнах конверсията от барабани към дискове..

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

айде и другата страна..

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Купих си мега... ама си стои все още в една кутия..


Изображение

Изображение

Изображение

- Пристигнаха ми ключалките за предния капак..(и те си стоят и чакат)

Изображение

Изображение

- При редовната смяна на консумативи си сложих и магнитните пробки които дори продавам ама хората ме гледат странно като им ги предложа :lol: :lol: :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Свалих ремуса и почнах работата по дифузьора...

Изображение

Изображение

- Вече бях купил 2-ра Ф-ка и си сложих старите джанти на нея.. че горката си нямаше алуминки..

Изображение

- Направих си магаре(даже го боядисах :lol: ) за проекта на предния капак от фибростъкло.. но това ще е лятото..

Изображение

Изображение

- Изрязах бронята и направих дъгата за дифузьора,измерих и видях че трябва да отрежа куките за теглене,свалихме бронята и ги отрязахме с бащата..

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Купих си материалът за дифузьора и почнахме да режем с един приятел..

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- На следващия ден продължихме..

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- 3-ти ден..

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Нарязахме канали на предните дискове..(които все още не бях сложил)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- След това купих тези пърдялници..


Изображение

Изображение

Изображение

- В крайна сметка това е вида на дифузьора..(преди боя де) и почнах да мисля за гърняците..

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Купих си тръби и колена.. и почнахме с меренето и заварките..(не са най добрите заварки.. ама с електрожен и за без пари толкова :lol: )

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Последвало мумифициране..

Изображение

- Сега трябва да се направят така отворите на дифузьора че да може да сесглобяват и разглобяват заедно с гърнетата и за моментът си я карах така без дифузьор..

Изображение

Изображение

- Отрязах ги и го монтирах една вечер(към 1.30 посред нощта.. :roll: )

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Най накрая сложих предните дискове с новите накладки, година и половина след като ги купих... :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Последната снимка на дифузьора без боя.. и след това боядисан..

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Ето тук пък се вижда че дифузьора си работи както трябва..

Изображение

- Нова сонда че старата умря..

Изображение

- Смяна на гумите за снежния дрифтърски сезон..( в БМВ форума теми със заглавия: "Колеги търся предна,задна броня,ляв праг и двата фара със маската ако може.. за 36-ца") :lol: :lol: :lol: :lol2:

Изображение

- Сложих тапички на шпилките зад аги пазят от мръсотии зимно време..

Изображение

Изображение

- Купих си гърне от ЦБР Ф1 600 кубика за да го ползвам за маздата като го сложа на мястото на средното но още е в проект..

Изображение

Изображение

Изображение

и тунингът му..

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

- Купих си, както каза жената "Бибки" :lol: (сложих и на нейната кола без да знае) :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

- Сложих си алуминиеви планки за кабелите.. (10 коня отгоре) :lol: :lol:

Изображение

- И вчера си смених кабелите че старите бяха пътници още от лятото..

Изображение

Общо взето това е за сега.. ако някой го интересува нещо да пита смело...
Аз си лягам вече че бирата свърши преди половин час.. а без гориво не паля.. :D
Лека и Приятно изкарване на празниците!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2017, 15:28 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2016, 15:54
Мнения: 236
Местоположение: Русе
:shock: :shock: :shock: :shock:
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) =D> =D> =D> =D> =D> :lol: :lol: :lol:

Направо ме разби! Свалям ти шапка.
С всяко следващо обяснение и снимка, очаквах да обясниш , че си я направил да върви с чешмяна вода и да може да се движи странично (при паркиране) :wink: :wink: :wink:

Искрено ти се възхищавам ( мен не всичко ми харесва, пък и много неща не разбирам , но важното е ти да си удовлетворен)

Чакаме продължението :clap1: :clap1: :clap1:

_________________
http://sitekreator.bg/nebosvod/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2018, 00:55 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1430
Местоположение: Пловдив
Купих си едни евтини алуминиеви ролки за Субару Импреза мисля :lol: , със ясното знание че ще трябва да се преработят че да станат на Z5-тицата.
Обаче в сравнение с цената за такава която ще пасне, са в пъти по евтини..
Само за сравнение такава ролка(само за коляновия вал) за Мията(1.6) е около 80 долара без транспорта :shock:
а тези ми легнаха 30лв. с транспорта..

Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2018, 11:46 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1024
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Човеко ... ти си нечовек :D

Тая стойка отпред за номера как работи, откъде я взе и може ли да покажеш как се "накланя при повече от 50км" :)

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2018, 20:37 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1430
Местоположение: Пловдив
VJS написа:
Човеко ... ти си нечовек :D

Тая стойка отпред за номера как работи, откъде я взе и може ли да покажеш как се "накланя при повече от 50км" :)


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Стойката е с пружинка която държи номера що годе прав.При ускорение има челно съпротивление и тъй като номера е хванат само отгоре и то на "пантички" един вид (тоест лагери) от въздушната струя която го бие той се навежда.
Нямам кой знае какво клипче, само такова на място пред нас.. :lol: :lol:
Навивах едни приятели да снимат но така и не се случи.. :roll:
ето това пред нас..

https://www.youtube.com/watch?v=rbbge99bnYM


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2018, 08:57 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1024
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Мислех че сам си го прибираш ... а то било чиста физика :) Ясно ... мерси за разяснението.

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2018, 20:07 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 12 Юли 2016, 17:20
Мнения: 240
Местоположение: Plovdiv
Колега,ти тая кола я ползваш за хоби,не за каране.. :D :D :D Браво за многото часове труд които си хвърлил по нея.. :respekt:
Аз съм така с моторите,колите само си ги карам.. :D

_________________
170HP/400NM


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2018, 21:30 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1430
Местоположение: Пловдив
Благодаря!Старая се с нещата по колата..(доколкото мога де) все пак не съм милионер :D
Да видим сега тая шайба да я измъдрим.. :-k


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2018, 20:04 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8154
Чудесни доработки.Моделът си заслужава. :thumbsup:

_________________
http://lbbulgaricum.bg/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Яну 2018, 00:15 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1430
Местоположение: Пловдив
valio323 написа:
Чудесни доработки.

Мерси!
valio323 написа:
Моделът си заслужава. :thumbsup:

И аз така си мисля!

Ето една алуминиева ролка която ще бъде пожертвана в името на леката алуминиева шайба за коляновия вал :lol:

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб