Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 17:01

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 44 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2018, 15:33 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Защо Мазда изостана и не пусна нито един бензинов турбо мотор? Би било чудесно да обогатят малко гамата си с двигатели, иначе определено ще ме загубят като клиент. :)
Виждам, че се говори за нов такъв, но за сега нищо конкретно, а и в СтарМоторс като попиташ, те гледат странно и свиват рамене. Хвалят сегашното, а за турбо нищо не казват.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2018, 18:10 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Първо защото не искат пак фиаско с мотори с нисък експлоатационен период и второ, защото решиха с Тойота да правят хибрид...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2018, 19:53 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Новата 6ца ще има турбомотор 2.3 или 2.5 Т е мисля че се слага и на CX-9 в момента
Провери го


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2018, 19:54 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
Той е пуснат турбобензина, но още не е дошъл/не е за нашия пазар. В Женева ще дебютира фейса на Мазда 6 2018 за Европа, който беше обявен в края на 2017г. за американския пазар. Тогава ще е ясно дали ще получим 2.5 с турбо -250кс/420Нм.
Ако искат да вдигат цените в посока премиум сегмент, може и да се появи, но малко ме съмнява.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2018, 14:34 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Да, видях го фейслифта и дори писах за него, като бях обвинен във всичките (не)земни грехове. Почти нищо не са пипнали. Същото се случи и със CX-5. При нея разликите освен във фарове и стопове... почти няма. Може би малко броня, решетка. Но по външния вид забележки така или иначе почти няма. Красива е. Ако не разширят обаче гамата с двигателите, не е добре за марката, поне според мен разбира се и ще отблъснат клиенти. Също така би било чудесно да пуснат и 4х4 за бензиновия двигател на 6-цата. Сега просто няма такава опция, което не мога да го разбера.
Кои са моторите с нисък експлоатационен период?
Аз преди време карах и малък мотор с турбо и беше прекрасен. Също така много здрав и с дълъг живот като цяло. Да не говорим, че идеята не е една кола да се кара вечно, както сме свикнали ние.
Също така ще е интересно на къде ще отидат (то е ясно на къде, на горе) и с колко цените след задължително въвеждане на GPF от средата на годината. Същото като при дизела, само че за бензиновите двигатели.
Eто я статията, за която говориш и в която пише какъв ще е двигателя:

https://www.cnet.com/roadshow/auto/2018 ... 6/preview/

Но дали и кога ще дойде в Европа не е ясно, което е тъжно.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2018, 16:51 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
абе честно екобууст дето е 1,0 с три цилиндъра и турбо с над 40К оборота не бих си купил никога, но ако има един 6 цилиндров атмосферен примерно..... мецедес са можеби последните които все още правят такива в CLS shooting brake. В тестовете на AMS даже се оказа че и разхода е много приятен.,

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2018, 17:09 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 30 Дек 2016, 22:02
Мнения: 470
Местоположение: zhe internetz
Щото е гадно да караш турбо :p
Виж, голям V атмосферен или суперджарджнат е яко. Ама що няма... тъпа екология :D


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2018, 16:54 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
bgfrayman написа:
абе честно екобууст дето е 1,0 с три цилиндъра и турбо с над 40К оборота не бих си купил никога, но ако има един 6 цилиндров атмосферен примерно..... мецедес са можеби последните които все още правят такива в CLS shooting brake. В тестовете на AMS даже се оказа че и разхода е много приятен.,


Аз пък съм карал такъв и мога да ти кажа, че въпреки че е 1.0 и е с три цилидъра, но с турбо, не отстъпва на Маздата в момента, която е 2.5
Просто Фокуса, в който беше двигателя ми омаля и за това взех мазда комби.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2018, 22:08 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
jeffw720 написа:
bgfrayman написа:
абе честно екобууст дето е 1,0 с три цилиндъра и турбо с над 40К оборота не бих си купил никога, но ако има един 6 цилиндров атмосферен примерно..... мецедес са можеби последните които все още правят такива в CLS shooting brake. В тестовете на AMS даже се оказа че и разхода е много приятен.,


Аз пък съм карал такъв и мога да ти кажа, че въпреки че е 1.0 и е с три цилидъра, но с турбо, не отстъпва на Маздата в момента, която е 2.5
Просто Фокуса, в който беше двигателя ми омаля и за това взех мазда комби.


^^Да, ако коментираш само собствения си гъз в колата..(с извинение за израза)
Качи 300 кила пътници и 100 кила багаж в двете коли и гледай стоповете на Маздата...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2018, 12:23 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
maZZda написа:
jeffw720 написа:
bgfrayman написа:
абе честно екобууст дето е 1,0 с три цилиндъра и турбо с над 40К оборота не бих си купил никога, но ако има един 6 цилиндров атмосферен примерно..... мецедес са можеби последните които все още правят такива в CLS shooting brake. В тестовете на AMS даже се оказа че и разхода е много приятен.,


Аз пък съм карал такъв и мога да ти кажа, че въпреки че е 1.0 и е с три цилидъра, но с турбо, не отстъпва на Маздата в момента, която е 2.5
Просто Фокуса, в който беше двигателя ми омаля и за това взех мазда комби.


^^Да, ако коментираш само собствения си гъз в колата..(с извинение за израза)
Качи 300 кила пътници и 100 кила багаж в двете коли и гледай стоповете на Маздата...


За разлика примерно от теб (предполагам), съм карал и едното и другото. И пълни и празни, и на дълъг път и на кратък и по много други начини. Форда го карах 2 години, Маздата я карам 2-ра година. За това имам точна база за сравнение. Ти от къде изхождаш за писаното? От казаното и чуто от познати и приятели или от четеното по форуми? Карал ли си едното и другото, за да можеш да сравниш?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2018, 20:28 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Имал съм достъп до Октавия TSI комби 2017г.
3 цилиндъра 1000 кубика,турбо.
113коня 200нм от 2000 до 3500 оборота
1250кг маса.
0-100км/ч за 10.1 секунди...
Шумна със задоволително големи вибрации и никак икономична на стъпка..
Ресурса е малък на такова животно..

Реално, нещо което е с допълнителен товар (турбото) за да се опита да догони по мощност по големите си събратя е винаги на базата за сметка на надеждността, т.е. му е съкратен живота. И то поне 2 пъти.
Първо да махнем един цилиндър, да го направим още "по-не-балансиран"(опитали са се да го направят "поне" балансиран ама кравата е в ТКЗС-то) хубаво, икономисаха гориво,стана по екологичен и убиха динамиката...
След това решиха да му сложат турбо с което му отнеха и живота и го направиха по-развалящ се, защото турбото носи не само скъсяване на експлоатационния период на двигателя ами и съпътстващи проблеми свързани точно със системата за принудително пълнене.
А като ги знам какви материали-боклуци са вкарали в днешните двигатели направо ми се реве..
При двигател с повече цилиндри натоварването му се разпределя между тях и реално на един цилиндър се пада по малко "стрес" което води до по дълъг живот(ако са подбрани правилните материали а не да са икономисали)
При двигател с по малко цилиндри натоварването на цилиндър е повече - от там и скъсен живот.Масово "новите" продукти на пазара (не само автомобили) са със много кратко планирано остаряване на материалите, поддържа се покупвателния процес който движи икономиката а именно "Купи-хвърли-купи..." и така до безкрай..
До 90-те ако са се правили автомобили с ресурс до 300,400,500 хиляди километра (а има и милионници) сега масово на 150 хилки новите Х'автомобили са за основен ремонт.. ако вече не им е бил направен..
Давам един прост пример със един филм за който да ме убиете не мога да се сетя за името в моментът..
та във филма се разправяше за една малка подводница задвижвана на ръка от 7-8 човека със дълъг "колянов вал"
Представете си че имат 100км да преплуват и да поддържат високо темпо.Ако всички заедно се нагърбят ще се раздели натоварването на 7 или 8 бяха..
Ако махнете една четвърт от тях(да кажем че са 8 че е по лесно смятането) товарът от задвижването ще се раздели само на 6(най вероятно и ще издъхнат.
Сега и да сложите 6 яки мъжаги на тяхно място(респективно турбото на косачката) най вероятно първите 60 км плуване ще поддържат темпото и скоростта на 8-те подводничари, но в определен момент ще се изтощят до припадък.. поради простата причина че ще се претоварят..
Аз лично не бих си купил подобно нещо(малолитражка с турбо), не защото няма да върви или да икономисва гориво(карана леко) или да не трови толкова природата а защото има егати малкия ресурс..
Имам комшия със Старлет 1.3 турбо, двигателя му е с 10К пари вътре и се помпа на 3 бара(стига да поиска) близо 300коня вади на това налягане..(познайте ресурса какъв му е) :lol:
Малко интересно инфо:
Моята "баба" е 1.5 със 90 коня и 132нм на 5К и нещо.. на нея и дават г/д 11секунди до 100км/ч
Колко да върви тоя изрод с 3 цилиндъра...
вярно не е комби,малко по лека е.. ама чак това с турбото да "върви" по скоро се движи :lol:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2018, 20:33 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Създаването и влагането на ресурси във производството на такъв мотор е отживелица.Отминаха времената на този агрегат.Автомобило строенето се насочва във друга посока.Все пак Мазда е една малка компания която не може да си позволи средства да отидат на вятъра заради откъслечни интереси и търсения.По друг начин ще изглеждат моторите а и въобще колите след 10 години.И това не е свързано със турбини и изцедени мотори....

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2018, 20:55 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
valio323 написа:
Създаването и влагането на ресурси във производството на такъв мотор е отживелица.Отминаха времената на този агрегат.Автомобило строенето се насочва във друга посока.Все пак Мазда е една малка компания която не може да си позволи средства да отидат на вятъра заради откъслечни интереси и търсения.По друг начин ще изглеждат моторите а и въобще колите след 10 години.И това не е свързано със турбини и изцедени мотори....


Li-po батерии и DC мотори.. то е ясно..
Двг-то умира.. единствено като реликви ще има тук таме бройки.. това за следващите 40-50 години де..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2018, 23:02 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Още миналата година всички казаха, че експеримента с "даунсайзингът" е провал и нито е отговорил на очакванията за икономия на гориво, нито на екологичните норми...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2018, 07:48 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Редовно гледам automotor und sport канала понеже дават интересни неща и правят добри сравнителните тестове, е да и те са си голфаджии, в доста тестове голфа пада с 1 на 2 от другата кола, но дават победата на голфа заради чисто субективни усещания. Та тези хорица от AMS като правят тест на кола с eco-boost реално се оказва че при теста при извънградско, явно движение с колоната, дава резултат от 8/100 разход, което е доста над обявеното. Инак аз съм карал шкода рапид но без турбо, 1.0 три цилиндъра, градско беше добре като разход, но извънградско забрави за изпреварвания, мотор с турбо вероятно е по-добре, но колко пък да вдигне динамиката турбото 30-40%, а и специално за еко-бууст, ако не се лъжа дават висока мошност, но за някакъв ограничен интрвал от време 15-30 сек. ми се върти нещо в главата

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2018, 08:11 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Сега има нов мотор уж 1.5 ТСИ 150 коня, това е итнересно , дори 1.4 150 коня е бил доста добре като ускорение, гледах разни клипове.
А сега ще се удължи още ресурса, ще има една идея по-голям въртящ момент при същи обороти. Ето такова би било добре в мазда да има.
Стретегията на мазда може да бъде само една, за да оцелеят, понеже нямат много пари за рисърч . Да "уцелят" следващата технология, и да вложат всичко в нея. Ако е хибрид да е хибрид, ако ще е изцяло електрическа да е.
Но едва ли ще почнат да разработват нов турбомотор тепърва.
Изтървали са момента, трябвало е преди 4-5 години


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2018, 12:14 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Не съм съгласен с вас, при положение че тая разработка печели 5 или 6 години, не знам точно колко, за двигател на годината в тоя клас до 1 литър. Повярвайте ми, не сте го карали и не знаете как и колко точно върви. Не може да се сравни с друг двигател, защото си има... как да кажа, самоличност и идентичност. 125 к.с. с турбо е много добре, не се лъжете и не слушайте приказки. Карал съм го две години в моя бивш вече Фокус и имам абсолютно ясната представа. Ако имате възможност, запишете тестдрайв и се уверете.
Колкото до разхода, като всяка кола харчи като я настъпваш. И маздата ми в момента за 500 км. може и 6.5 на 100, но може и 8-9 на 100. И с малкия двигател е същото. От Бургас до София съм се прибирал по подбалкана и ми е давал 4.6, но това със спазване на всички ограничения.
Мен за това ме е яд, че Мазда се мотаят с турбодвигател. Бензин с турбо за мен си остава най-доброто решение за двигател. Дано тоя 2.5 за който говорят да дойде и в Европа, а не само в САЩ. Иначе, както казах, аз лично ще се насоча към друга марка, като това ще бъде едно от нещата, които ще ме откаже от нова Мазда. Има и доста други неща, които не ми харесват в сегашната ми 6-ца, но без компромиси не може.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2018, 17:21 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Има ли вариант да покажеш кривата на Нм на двигателя на тоя Фокус, за да придобием малко представа за поведението му на пътя.
Че търсейки в нета не открих точно инфо..
Какъв е точния код на двигателя?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2018, 19:02 
Offline
фен
2017 Mazda 3

Регистриран на: 09 Апр 2017, 15:24
Мнения: 248
Местоположение: Крън
Ако става въпрос за 1.0 125 к.с.

http://www.automobile-catalog.com/curve ... t_125.html

_________________
Mazda 3 g120 2017


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2018, 20:31 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
ivan1 написа:
Ако става въпрос за 1.0 125 к.с.

http://www.automobile-catalog.com/curve ... t_125.html


Тук вече си личи че е доста по "еластичен" мотора, 170Нм в този работен диапазон от 3000 об/мин са доста приятни..
Но за да ги има в този работен диапазон ще лапа яко..
Икономия на гориво ще има спрямо по голям двигател ако караш като баба и не го вкарваш над 2,5К..
Тамън да развърти турбото и пляс, следваща предавка :lol:
Ако правилно съм погледнал е с маса 1300кг и ускорява до 100км/ч за 11.2 секунди(справка в аутодата)..
Мисля че не е кой знае какво..
Като се има в предвид(пак ще дам пример с моята баба :D ) че аз карам 90 коня (атмосферна) кола със 132Нм на 1125кг и ускорение до 100км/ч за 12 секунди по аутодата...
За кво ми е еко бууста? да ме лепи за седалката ли? :lol:
Вярно, разхода е съвсем различен, НО имам един въпрос:
Защо никога не дават информация за двигателите примерно колко гориво лапат на максимални Нм? Ей там се крие разковничето.. сигурно еко бууста за да стигне до 100км/ч ще изхарчи 1.5 пъти горивото което ще изхарчи моята "баба" за същото напъване до 100..
И като се замислим колко повече елемента (които вече ги водят консуматив!!) има под капака.. колко неща има за разваляне... не ми се мисли..
Горе долу 16-17 годишна разлика във вграждането на двигателите в колите (моя Z5-1995г.) (eco boost-a 2014г.) разликата от 0.8 секунди до 100км/ч говори едно нещо.. тая кола не върви кой знае колко.Субективно мнение, но все пак черното не става бяло..
Може да тегли караваната отзад и да върви пак подобаващо(спрямо моята "баба") но след 4500об/мин като го гледам умира рязко.. на магистрала някой атмосферен 2.5 ще го изяде на по високи скорости..
Отворен съм за ответни удари.. :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2018, 21:02 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Eee, естествено, че 2.5 ще го изяде. Все пак е 192 к.с. срещу 125 к.с. :)
Иначе идеята ми беше, че е перфектен двигател. Бензин с турбо.
А и турбото развърта още на 1700 оборота. Това е една от "екстрите" на екобууст.
Както и да е, мен просто ме е яд, че Мазда нямат турбомотор, а и като цяло са много ограничени в избора на двигатели.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2018, 22:08 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Мазда по друг начин си компенсират липсата на турбо, но както се каза по-горе - не могат да се разпростират из цялата гама двигатели и си избират приоритетна насока...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2018, 08:42 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
maZZda написа:
Вярно, разхода е съвсем различен, НО имам един въпрос:
Защо никога не дават информация за двигателите примерно колко гориво лапат на максимални Нм? Ей там се крие разковничето..
Защото всички ще минете на турбо-дизели като видите за какви разлики става въпрос и ще напълните атмосферата с фини прахови частици . :lol:


jeffw720 написа:

Както и да е, мен просто ме е яд, че Мазда нямат турбомотор, а и като цяло са много ограничени в избора на двигатели.
Не се ядосвай, защото по някое време ще ти мине . :D
Мазда нямат турбо мотори защото 2012 г. развалиха отношенията с Форд. 10 г. преди това ползваха наготово техните мотори и просто са отвикнали да конструират мотори, а нов двигател не се разработва за 2-3 месеца, :) понякога отнема години работа на един куп инженери .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2018, 12:34 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
^^^ нито на турбо, нито дизел камо ли пък на турбо- дизел..
Виж ако се пусне гориво в мрежата за което реално е създаден дизеловия двигател ще е друга песента(може би)
Мен както могат даме возят 200 коня така могат да ме возят и 20.. не ми е нужно да компенсирам/комплексирам за нищо.
Не съм си купил самолет а кола с която да се придвижвам..
Ако се натваря с багаж, просто ще поддържам по малка скорост примерно..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2018, 13:08 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
По същата логика можеше да си купиш и Лада. Защо не го направи? Тя също би те предвижила от точка А до точка Б? :)
Човек е така устроен, че винаги се стреми към по-добро. Сигурността и комфорта на новата кола не може да се сравни с тази на стара. ;)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2018, 14:57 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Колкото и сигурна да е колата, задкормилното устройство като не му достига сивото вещество няма какво да го спаси.. ако ще и катапулт да има колата.. в някой тунел ще се удари :lol:
Имах Пежо 205 1.3 карбуратор.
Сън в лятна нощ! 6/100 бензин..
Вдигаше 170 на магистралата..(веднъж-два пъти) че си е бая филм.
Вървеше прилично и поддръжката му беше направо смешна.
Единствената причина заради която го смених беше че изгни и не беше сигурна за каране.
Бях по доволен от икономичността и спрямо сегашната 323-ка.Единствен минус бих казал че беше липсата на хидравлика..паркирането изискваше силичка..
Ако имаше здрави ламарини още щях да го държа на служба.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2018, 17:59 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Прав си. Въпрос на личен избор.
Ще изчакаме да видим новите мотори на Мазда, респективно и цените и ако прекаляват и не пипнат някои дребни неща, които дразнят, ще се разделяме. :)
Има разни опции, които хващат окото. Сега гледам, че и Сеат Леон СТ 300 Купра е много добра опция. :))) Много добра цена, с много екстри и хубав двигател.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2018, 09:09 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Прав е, ама друг път . :D
Млад и зелен е още :) и не му се е налагало да избягва от критични ситуации чрез бързо измъкване, та да разбере, че колкото и да се мислиш за добър шофьор, ако нямаш излишни мощности под капака, няма измъкване .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2018, 12:07 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Като знам колко може колата няма да се бутам излишно между шамарите, че да ми се налага да бягам бързо!
Пък който се навира ей така е предпоставка за повече рискови ситуации на пътя..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2018, 14:27 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Колеги, просто леко офтопик, но сега видях, че аурис ще извадят 2.0 177 коня мотор чисто атмосферен за новото поколение.
Не съм им фен ич на визията и материалите, но е някаква алтернатива все пак


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 44 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб