Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 22:42

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 52 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2018, 23:11 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Нека да видим какво мислят капацитетите във форума по тази моя загатка..

Така, първо малко предистория:

Колата е 323-Ф ба със 1.5 Z5-DE двигател.
Със основе ремонт преди 15 000км
При основния ремонт се сдоби със 4-2-1 изпускатели (без ЕГР),
със всмукателен колектор от 1.8 ВР,налягане на бензиновата рейка беше 5 бара по това време
и малко след това се сдоби със инжектори от 1.8 ВР и налягането го свалих на 1-5 бара.

Първоначално колата се движеше със собствените и инжектори(161сс) но колата беднееше във средни към високи обороти та затова се реших на по големите инжектори че да не счупя мотора..
след смяната колата едвам запали и умря за секунда.Усетих се че не бях свалил налягането от 5 бара в рейката..
След като свалих налягането колата запали но искаше около 100-тина че и повече км каране и "круизване" за да си хване някакви адекватни времена за инжекторите че да може да поддържа ниски обороти без да умира от бензин.
След 400км всичко беше пооочти идеално.. само ниските играеха леко но го отдавах на големите инжектори и малкия толеранс който има заводския компютър за времената им.Година и половина си карах така без никакви проблеми(с моментни изгасвания по светофари, но не бяха болки за умиране.. паля и тръгвам)
Колата си дърпаше доста доволно спрямо заводския вариант.Ии така..

Сега по същество:
Преди 3 седмици докато чаках приятел пред тях да се дотътри, стоейки на ниски обороти колата изведнъж изгасна(бензин имаше и всичко си беше ок)Колата беше в работна температура и при последвало палене си запали от раз без никакви симптоми, но със едно нещо което ме озадачи, никакви повтарям никакви ниски обороти.Колата след палене изгасваше директно все едно съм завъртял и извадил ключа.Паля,форсирам работи,махам си крака от педала и колата директно умира, без да се замисли.Дотътрих я до нас(със 20 паления по светофари и кръстовища) :lol:
на другия ден реших да я пробвам пак, да видим на студен двигател какво ще стане, шах и мат с пешката!
Колата запали(трудно) с подаване на газ от педала(до сега никога не се е налагало а и не е нормално) започна да работи на 2-3 цилиндъра и да припуква едно хубаво от генерацията. При форсиране над 2,5 към 3К оборота изчиства и работят всички цилиндри и като върна педала пак не държи обороти и гасне.След 1 минута държейки я на 2К оборота с педала бавничко я връщам на 750 и я пускам и си ги държи(играейки с 100-150 нагоре и обратно) със доста вибрации от мотора(не е имало такива до сега) но постепенно си загрява и изчиства и работа и вибрации и си работи нормално както си трябва.Държи си оборотите(750) не играят когато е топла, работят си всички цилиндри абе все едно е друга кола.
Започна се едно, сменяне на свещи,кабели,чистене на Маф сензора,сваляне на дросел и стъпково и почистването им, четене на грешки(учудващо нямаше никакви :shock: ), рестартиране на компютъра и накрая връщане на заводските инжектори обратно(161сс)
След като свалих тези от 1.8 ВР-то реших да погледна какви са и не повярвах че са 254сс :shock: :shock:
Ето тук може да се види кое колко е: https://www.injectorrx.com/denso-fuel-injectors/
Заводските на Z5-цата са с номер: 195500-3110 - 13.7 ома - 161 кубика
а на 1.8 ВР са с номер: 195500-2180 - 13.5 ома - 254 кубика
Та се оказа че разликата е бая голяма(като кубици), но когато ги слагах имах друга непотвърдена информация и са ме подвели..
както и да е..
Колата работи по един и същи начин както с големите така и с малките инжектори, при студен старт пали с подпомагане, не работи чисто(на 3 цилиндъра примерно) трябва да я държа с педала поне 1 минута за да може да се закрепи на някакви обороти след това.. като загрее над 30-тина градуса си е ок, няма гърмене държи обороти и върви(с изключение на обедняването във високи) но така или иначе не я напъвам сега, че може тотално да го строша мотора и да купувам V6-така на адаша.. :lol:
Въпросите ми към по компетентните хора във форума са:
Какво според вас е дало фира че да няма ниски обороти на студен старт?
Какво може да е причинило изгасването на топъл двигател когато беше на ниски?След това гаснеше нон-стоп ако не го държиш с педала а сега при топъл двигател седи на ниски..
И може ли цялата история да я причинява газовия инжекцион който смятам да махам от нея и да го прехвърлям на другата ми Ф-ка??
Имам чувството че компютъра се е предал и му е писнало да се опитва да поддържа оборотите с големите инжектори и ми е теглил една Май.а.. :rolling:
Я кажете какво мислите вие? По въпроса с проблема на колата.. мен не ме гледайте какви ги мисля :roll:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2018, 23:37 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2358
Аз бих започнал от температурните датчици. Дори някой датчик привидно да е изправен, това не е задължително да е така. Понякога терморезисторите прекъсват при вибрации и са отговорни за всякакви такива ситуации.

Друго - вакууми. Бензинките обожават да се държат неадекватно при засмукване или липса на засмукване на въздух.

И накрая - стъпковото моторче - но едва ли.

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Фев 2018, 13:15 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 599
Местоположение: Варна
Колега, явно си на ти с двигателите. Предполагам си проверил компресията по цилиндри. Имах подобен проблем. Няма ниски, гасне, работи на 3 цилиндъра на високи се управя. Оказа се строшени сегменти.

Sent from my C6903 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Фев 2018, 14:47 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Първо благодаря за отговорите.Давате ми насоки за размисъл.Не твърдя че съм някакво гуру по двигателите, просто поназнайвам това онова + неща които все още си спомням от даскало :lol:
Smokie, стъпковото съм го свалял почистил(не че имаше кой знае каква мръсотия де) и съм го тествал дали отваря при подаване на ток.Смея да твърдя че не е от него(иначе на топъл двигател трябва да гасне пак)
Вакум е изключено да е, маркучите са нови и съм проверил абсолютно всичко.Няма как да е от вакум защото си следя всмукателния колектор за вакум.Ако има "пробойна" стойностите от 0.75 ще паднат примерно на 0.5- 0.4..(имал съм такъв случай, но беше спукан колектор)Единствено не съм погледнал Газовата но не съм я пускал последните 2 месеца а щуцерите и маркучите до газовата рейка са ок..
За температурен датчик съм по съгласен, макар че и на топъл двигател трябва да има симптоми и проблеми а няма..
Колега nnikbg, започна да ме плашиш..
Ако беше счупен сегмент до сега да е задрал и да е прецакал двигателя, другото което е че през картерното пространство не духа кой знае колко по различно от изправен двигател..
Компресията не съм премерил, но ще го направя днес/утре.
Днес ще разглобя делкото че да видя то как е.
Спомних си на старата таратайка че веднъж имах подобен случай който се реши с подсушаването на конденз под капачката на дистрибутора.
Стискайте палци да е това.. :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Фев 2018, 17:48 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
И на мен ми заприлича на проблем със цилиндрите.Даже се чудя дали няма да запече нещо.... :? Дано съм далеч от истината...

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2018, 00:01 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2358
Заради един идиотски температурен датчик, който вътрешно се беше разкачил и губеше връзка от време на време, лъжеше компютъра, че двигателя е прегрял и го гасеше. Когато пак проработваше, все едно нищо не се е случвало.
Този проблем го хванах случайно, а за теста на температурните датчици използвах гореща вода и буркан. :D :D

Не вярвам да са сегменти, защото щеше да яде масло, и да се държи доста по-предвидливо.

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2018, 00:22 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda Premacy

Регистриран на: 25 Апр 2016, 21:09
Мнения: 506
Местоположение: Бургас
Свали ли въздушния филтър да я пробваш как ще работи?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2018, 10:07 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Филтъра е от типа конусни и няма как да пречи на постъпващия въздух..
Температурния датчик ще го премеря да видя стойностите, но гледайки това как стабилно работи колата като загрее и няма никакви проблеми ме навява на мисълта че си е наред.Ще видим днес да премерим компресията.. за да задраскаме няколко неща от списъка с възможните причинители.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2018, 15:16 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 16 Яну 2009, 11:00
Мнения: 313
Местоположение: Монтана
Преди 3 месеца и моята Ф-ка се счупи по много подобен начин, с малки разлики. Оказа се делкото. Виж го него, ако още не си го проверил

_________________
Mazda 444 2.8i 32v


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2018, 15:58 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
^^^ мина ми през акъла.. имам 2-ра ф-ка от която мога да взема и да пробвам.. въпроса е че нямам гараж а днес вали и не ми се мокри...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2018, 23:28 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Така и така днес нищо не правих по колата.. пък и времето де..
та си поиграх с един манометър.. и си направих един уред за компресията..
утре ще я премеря да видя какво ще покаже..
Ей го Вна тестера:

Изображение

Изображение

Счупих една стара свещ, използвах малко тръбички с маркуч във сърцевината и един праисторически ключ и готово..
Оказа се че този тестер който исках да ползвам(от сервиза на Дядката), е изчезнал и няма как да тествам компресията, за това си направих един от скука днес.. :lol:
Ще покажа някакъв резил, щом тествам..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2018, 23:56 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 599
Местоположение: Варна
Невъзвратен клапан има ли? Внимавай да не се разхвърчат манометри, тръбички и тем подобни! Компресия се мери с натиснат педал на газта. Успех.

Sent from my C6903 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2018, 11:27 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Споко, клапан няма, :lol: като за 30-на минути толкова.
Общо взето след време ще го направя както трябва.
Сега това е "бета" версията му, само за да проверя за разлики между цилиндрите.. не търся точни конкретни стойности..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2018, 17:46 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 599
Местоположение: Варна
maZZda написа:
Споко, клапан няма, :lol: като за 30-на минути толкова.
Общо взето след време ще го направя както трябва.
Сега това е "бета" версията му, само за да проверя за разлики между цилиндрите.. не търся точни конкретни стойности..
Без клапан ще е трудно.
Стандартно налягане е около 14 бара
Минимално около 11 бара
Допустима разлика по цилиндри 1 бар
За твоя може да има малка разлика.

Sent from my C6903 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2018, 19:02 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Май май манометъра е сдал багажа.. 1-ви цилиндър 4бара :lol: 2-ри 6.5бара 3-ти 8бара 4-ти около 5бара
Сега се чудя дали да му вярвам... :?
Продължавам да си мисля че е нещо друго а не сегменти... може би клапани??
При отворени и двата въздуховоди на капака на клапаните(този на ПЦВ-то и този на всмукателния маркуч) има слабо духане(картерно налягане) само и единствено при ниски обороти а при форсиране не нараства а даже затихва..
Та най вероятно не е сегмент а евентуално клапан.. ако компресията е кофти де.. Ще се ходи до някой сервиз за да я премерим като хората със читав инструмент..
А сега даже стана и по зле, при форсиране колата глъхне и то бая.. чак да загасне.. все едно няма бензин.. и като гледам сондата изобщо няма бензин.. бедно бедно.. а в колектора вакум да искаш.. май май проблема си е от бензина..
ще хвана да я блъсна в някое дърво край нас(докато все още може да се засили).. поне ще ми е мирна главата :lol:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Фев 2018, 21:50 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Малко развитие по проблема..
Днес изкарах всички свещи, сложих ги на лулите и ги оставих отгоре на капака, помолих комшията да врътне че да видим тока там ли е.Там е.След това с ендоскопче за телефона (таблет че по добре се виждаше), установих че 1-ви и 2-ри цилиндър плуват в бензин.. :shock:
3-ти и 4-ти са мокри но не чак толкова..
Клапаните са ок(няма спукано или криво и т.н.т..)
Свалих рейката със горивния регулатор и инжекторите(отново) и за мое удивление видях през къде е минавал бензина във 1-ви и 2-ри цилиндър.. през вакума на регулатора :lol:
Почистих инжекторите изпръсквайки карбуратор клийнър през тях(в началото не пръскаха добре но сега са бомба), разглобих регулатора и му смених вакум камерата и мембраната с нови, смених и манометъра,че ми писна от онзи спукания да го гледам.. :lol:
Добре че имах чисто нов във резерва.
Не можах да премеря компресията днес..
Във сервиза близо до нас нямали уред за компресия.. представяте ли си!? :shock:
Както и да е... ще пробвам с друг манометър който ми подари приятел :D

Изображение

Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2018, 10:16 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 599
Местоположение: Варна
Добре де, запали ли нормално след интетвенцията? Само да ти кажа, че при мойта със строшени сегменти на един цилиндър не духаше в картера. Този цилиндър не работеше.

Sent from my C6903 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2018, 12:08 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Все още е разглобена.Не ми остава много време последните дни..
Най вероятно до края на седмицата ще е в движение..
Ако е само това виновника за проблема де...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2018, 21:45 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
След монтиране на рейката със фактически новия регулатор и почистените инжектори колата запали и държи някакви обороти :lol:
Компресията пак не успях да я премеря като хората.. не са еднакви стойностите но и "уредът" който си направих(за 2-ри път) не мога да му се доверя..Оборотите играят, чат пат пука...
Гледам вакума в колектора на 0.4 и играе като за световно... :shock:
Оказа се че инжекторите не уплътняват добре във леглата на колектора и просмукват въздух от там.. отрязах едни "шайбички" от маркуч за гориво и ги сложих вместо заводските уплътнения отгоре от страната на рейката че да натиснат добре инжекторите в леглата в колектора.Вакума си дойде(що годе - 0.6/0.65) не е идеален но бива..
Колата работи на ниски като позагрее (20-30градуса) и ги държи добре, но отново при подаване на газ заглъхва и припуква..
Така, сега елиминирахме повечето възможни причинители на това явление.. не е от тока; не е от бензина; не е компресията;не са сензори; ооопаа какво!?!
Грешка 0120 и 0505.. => по Аутодата това са:
0120 - ТПС
0505 - Стъпково
(грешката за стъпковото може и аз да съм я причинил защото го разкачих докато работеше двигателя..) да видя дали то причинява играта на оборотите.. да ама не.. даже не се промени работата на ниски.. значи компютъра работи само на коригиране на циклите на инжекторите на ниски заради повечето въздух..
Та припукването и липсата на мощност може би е причинено от ТПС-а(или по скоро липсата на сигнали от него към компа)
Утре ще падне мерене..
Стискайте палци!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2018, 20:21 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Замерих ТПС-а, показва 5,04К Ω на полюсите посочени от аутодата за мерене..
На компа обаче не успях да премеря волтажа защото е наврян под един тон кабели...(допълнителни кабели които аз съм
прекарвал) :lol:
Замерих обаче съпротивлението през централния пин на ТПС-а и този който се пада долу(когато е монтиран на дросела)
При затворен дросел е 0.68К Ω а при напълно отворен е 4,68К Ω.
Замерих и на другата ми Ф-ка (която е изправна) и при мерене на крайните пинове на ТПС-а показа 5,40К Ω.
Замерих и централния със долния пин и показа на затворен дросел 0,86К Ω и на напълно отворен 4,86К Ω..
Та според мен ТПС-а си работи коректно.. Ще мерим кабелите, но да видим кога защото това време е отвратително за работа навън..
Трябва и компа да рестартирам за да видя дали ще я набие пак тази грешка за ТПС-а... :|


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2018, 11:35 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Проблема продължава..
Тпс-а си работи коректно,кабелите са прозвънени и са здрави, компютъра също го погледнах - излежда ок(няма нищо нагоряло или окъсило)
Колата пали сама но гасне, след това за да запали иска да подадеш с педала газ за да запали и трябва да я държиш с педала на около 2К обороти за да не припуква в генерацията.След позагряване(30градуса г/д) плавно отпускам педала и остава на ниски обороти(играе но ги държи),при плавно подаване на газ мотора се развърта без никакви проблеми, НО при по рязко подаване на газ със педала колата започва да гърми в генерацията, не се форсира и бучи за световно.. със припомпване на педала успявам да я форсирам но гърми и тресе..
Е.А ли го вече какво и е...
Ще видя делкото на синята ми ф-ка дали е същото и ще пробвам с него ако е..
Ако някой има идеи,моля да сподели..
Мерси!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2018, 11:54 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Обикновено , пукането за което споменаваш идва от БЕДНА смес ..... Не от богата....
Натам се насочи.... Ламбда сонда ?!
Ако си карал с МНООООГО гориво и то недоизгаря си я Пренаситил и тя показва постоянно Богата смес .... е възможно.
Другото , ако си пак със старите Инжектори малките - какво направи с налягането на бензинеца ?
Да не е намалено както си писал най горе ?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2018, 15:32 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
На 4 бара е рейката в момента.
И аз си мислех за бедна смес,в тази посока ме водят всички симптоми.. но не мога да хвана кой е причинителя..
Дали компа не дава коректни времена!? :dknow:
Ще видя делкото ако е същото като на 2-рата ми ф-ка да пробвам и с него.. да не би тока да е.. ама ме съмнява..
Следейки сондата на ниски обороти си мени бедно-богато-бедно.... Та работи гадината.. при плавно натискане на педала си показва обогатяване но при рязко беднее(в моментът на гърмене и бучене)
Но дали е защото не подава бензин или не подава искрата това вече не мога да го хвана с тая мойта сонда.. щот не знам колко бедно е бедното и колко богато е богатото..
За тая работа си иска широколентова ламбда.. т.е.както му викат "елкон"..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2018, 17:54 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Имал съм случай като твоя с друга марка....даже Мазда имат съвместни модели с тая марка....
Та там беше подобно и през вакуумчето вкарваше И бенз в цилиндрите... но , там а и ти де . Не знам защо си сменял платната на тоя регулатор на налягането ....
Целия той миструваше 20-30 лева ако помня правилно и смяната е 10 мин ... поне беше ... и спи луната...

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2018, 22:07 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
zliq_zmei написа:
Имал съм случай като твоя с друга марка....даже Мазда имат съвместни модели с тая марка....
Та там беше подобно и през вакуумчето вкарваше И бенз в цилиндрите... но , там а и ти де . Не знам защо си сменял платната на тоя регулатор на налягането ....
Целия той миструваше 20-30 лева ако помня правилно и смяната е 10 мин ... поне беше ... и спи луната...


Долната част на старият ми регулатор е "преработена" със накрайник за директен монтаж към рейката който е със лепило за резба което изисква поне 150 градуса за да разхлаби че да мога да го отвия(преходника от тялото на регулатора).. та по разумно е да сменя всичко останало и да използвам "готовото" долно тяло..

Потвърждавам еднаквостта на двете Делка.. и преди балъшката колаборация с Форд и след това, делкото(поне при мойте две мазди със Z5) е с еднакъв номер а именно: ВР1А (М3) Т2Т60371

Ще се пробвам и със тяхната смяна, да видим какво ще стане, но май пак ще е разтеглено във времето :lol:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2018, 09:05 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Другото от Опит , виж зацепването на ангренажа .... имал съм случай идва кола няма ниски или ги има когато си иска....
Отговор - прехвърлил Зъб ... та , да не би да иска нещо там :-)

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2018, 15:14 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
^^^ и това ми се въртеше в главата.. но първо да проверя всичко останало.. До сега все беше мокро времето и не е много приятно да се гъзя в подкалника за маркировката на коляновия вал..
Ще я погледна стига съботата и неделята да е по благоприятно времето..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2018, 17:20 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Според мен .... : -)
Би следвало да може , и със стробоскоп нещо лампа да видиш белега докато бачка колата :-)

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2018, 22:03 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Така,
Благодаря на всички отзовали се на моя вик за помощ!
Колата запали и си работи както винаги си е работила..
Смяната на делкото си показа че нещо вътре в него е умряло.. а кое по точно следва да разбера.
Колата запали пак трудно, но имайки в предвид, че не съм го настройвал за предверението а просто го пльоснах за да видя дали ще прави мизериите(гърмене и бучене без оборотите да се вдигат). Еми не, колата се форсира доста добре на място без никакво припукване и прочие.Само малко ниските ги мени но и това ще го решим..
Та делкото е на операционната сега.. ще видим тая работа от какво е..
Поздрави на всички! :lovemazda:

П.п. вече и врътнах едно 20-тина км и честно казано освен лекото обедняване във високи няма кой знае какво различно от преди.Е не върви толкова колкото с големите инжектори ама айде..(може пак да ги върна) :twisted:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2018, 10:49 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Много вероятно Бобината си заминава ... и най вероятно е на Два кръга ... един за 1 и 4ти цилиндър и един за 2и3ти.... Следователно единия е на косъм да "умре" ....

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 52 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб