ivangp написа:
Сега се качих на колата и като запали в началото държа около 950 оборота и след около минута оборотите паднаха на 800 и започна да тресе. Много ми е странно от какво може ли да е.
Точно така трябва да се държи колата когато е по-студено (или поне и моята така се държи).
За тампоните : може да огледаш и на око този до ангренажния ремък и този отпред на мотора (ниско до радиатора). Задният и този на скоростната кутия по-трудно се оглеждат без разглобяване.
Ако са здрави тампоните и не е много студено , самия мотор не трябва да се "мърда" много. На полусъединител с натиснати спирачки ако ти се "мята" много мотора ,а предницата не се мята много , значи със сигурност имаш тампон за смяна. Аз поне на моята 323-ка така ги провах. На една 323-ка , която гледах преди да купя моята мотора почти не мърдаше като работеше на място , моята се тресеше доста. И при спиране беше още по-зле , дори волата ми подскачаше. Смених ги вскичките и сега е по-добре положението , но при -20°C си е страшно , всичко се тресе : кори по вратите , таблото , кората в багажника. Чак им се чуда на тия японци как не се саморазглабява тая кола
. Като загрее и през лятото не е толкова страшно , все пак е дизел с мотор от 98-ма.
п.п. за тампоните се продава и само гумените втулки/пълнители ( както искате ги наречете) , защото на повечето места ги продават цели , с металните коруби , които поне на мен бяха излишни. Втулките могат да се намерят по 30 лв.