Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 17:47

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 119 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2018, 21:13 
Offline
любител
1998 Mazda 626

Регистриран на: 26 Дек 2009, 23:15
Мнения: 37
Местоположение: Стара загора
skype: penko14
Гледам в олх има две като твоята на части


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2018, 21:49 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
firecock написа:
Едно нещо поне е сигурно независимо дали колата ще се оправи или не - повече никога няма да взема подобна японска екзотика!!! Да няма от къде да прочетеш 2 реда информация и за елементарни части да преобръщаш планетата .... По-добре масова кочина, за която в който и магазин и сервиз да влезнеш има всичко. Планини от информация, илюстрована, свръх подробна, преведена на хиляда езика, за стотици модели от всякакви марки коли съм чел, обаче за тези Кседоси (особено за 1.6) е истински ужас... Бах тия японци, бах та в свръх секретния автомобил....


Аз лично предпочитам веднъж на 8 години да се занимавам с проблем като този а не всеки месец както масовите кочини..
То точно поради тази причина се е наложило да има навсякъде информация.. че да се оправят под път и над път, през ден..
:roll:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2018, 11:29 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Има логика и в това, обаче доколкото разбрах ако сменям компа, трябва да е за В69 мотор (т.е. до 1994 113 к.с.). След това е В6 двигател 107 к.с. и имало някакви разлики! А в OLX не са като моята.

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2018, 21:52 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Снимай си компютъра(отгоре стикера с номерата) и го качи да го видим..
все ще има някъде..

п.п. ей тука търси ли>?
https://www.megaparts.bg/products/avtoc ... ubmitted=1

Щот аз два такива 113кс виждам..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2018, 16:19 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Единият изглежда като моя, на който за жалост почти не му се четат надписите на лепенката (почти изтрита е). Имобилайзер нямам ако това има значение за ЕКУ. Имам и две кабелни обувки (женски) които счупих при опит да ги извадя от самата букса и сега не знам от къде да ги търся и тях?
Така или иначе поръчах ЕКУ-то. Ако и с него не стане, ще я продавам на части и това е....
Моля някой ако има идея, да каже от къде да намеря такива кабелни обувки?

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2018, 13:22 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Компа е вече при мен, но не мога да намеря кабелни обувки за буксите. Някой знае ли къде може да има такива женски?

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2018, 14:04 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
И така - поставих новия комп. Появи се искра на всички свещи. Бензин да се удавиш. Обаче не пали. При един от опитите за палене, се получи детонация и гофрирания въздуховод изкочи от дебитомера. От буксата на дебитомера имаше искра и пушек. Вътре самия дебитомер е яко омаслен. Идеи? Туй нещо подлежи ли на ремонт? Смених половината кола и вече ми писна...

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2018, 14:57 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Провери датчика за положение на Дросела ако има такъв.....
Имал съм случай с друга марка - забравен и въртиш , въртиш Още въртиш и няма палене.... И накрая го видяхме , изпуснат не закачен и НЕ пали Никак и Никога!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2018, 19:31 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
TPS-a е включен и моторчето под дросела също. Прави впечатление, че при подаване на контакт бенз. помпа върти нонстоп и въпросното моторче под дросела също бръмчи постоянно (споменал съм ги тези неща в по-горните постове). Вече нямам идея какво става с тая кола. И всичко това при положение, че до преди да изчезне тока на 1-и и 4-и цилиндър, е палила без проблем и е вървяла без грешка.... Сега въпроса е, че освен искра от буксата на MAF сензора имаше и яко изпушване и мирис на изгорял бакелит. Бахти прокобата.... Нов датчик на Хол, нов комутатор, нови бубини, нови свещи, нов соленоид VICS, ново ECU...... Ебах му майката и кенеф беееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееее.... Аз потроших повече пари отколкото струва тоя кенеф бе хора....

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2018, 23:04 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Няма логика маф-а да изгори току така.. от друга страна това омасляване за което говориш сега ли го забеляза? имаше ли го преди?Може то да е виновника и сега да си за нов/друг маф..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2018, 23:20 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Значи, личи си че омасляването не е от сега. А МАФ-а в момента в който детонира, едновременно с детонацията даде някакво късо от буксата му и изпуши от нея. Ако вътре тая гад се е набила с масла и лайна, може да е окъсило нещо, знам ли вече..... На всичкото отгоре и прехваления ми акумулатор EXIDE умря. беше напълно зареден и свален от колата в продължение на седмица. Вчера го сложих и ..... греда. Този ми е втория Ексайд. Първия умря на 1г и тоя ми го замениха гаранционно. Даже човека в сервиза ме пита кой ми е казал да го взема тоя боклук! Никога повече от тази марка акумулатори! Имал съм различни коли. Такива ядове обаче не съм брал никога с нито една от тях! Най-вече ме е яд дето потроших сумати пари и време...

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2018, 23:47 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
maZZda написа:
Може то да е виновника и сега да си за нов/друг маф..


Абе аз направо съм си за друга кола, ама кой ме би по главата да се занимавам с тоя гюм....

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2018, 09:07 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Не разбирам, защо си подходил по този начин....
Идеята е да се фиксира проблема - диагностика нещо.... както и да е . С толкова много проблеми ми се струва , че отива на проблем с ел.инсталацията...
Все си мисля , че има доста хора от форума които биха свършили доста работа и качествено по нея за още години напред.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2018, 11:00 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Четох че Маздата е със система EGI. И там пише, че бенз. помпа се вкл. за 1-2 сек. при подаване на контакт (без да върти на стартер) и след това спира. Пише че я спира именно тоя датчик MAF.

Подключение реле топливного насоса через ДМРВ (MAF)

Реле топливного насоса имеет две управляющих обмотки: одна включается при пуске, а другая - при нормальной работе двигателя. При подаче на реле пускового напряжения срабатывает первая обмотка, имеющая контакт с массой, и топливный насос начинает работать. Если пуск двигателя оказался неудачным, реле обесточивается и подача топлива прекращается. Вторая обмотка реле имеет соединение с массой через контакты расходомера (MAF). Если после успешного пуска двигателя отпустить ключ зажигания из стартового положения, контакт внутри расходомера замкнется на массу и включит вторую обмотку реле насоса, так что подача топлива прервана не будет. Таким образом реализована функция аварийной блокировки. Если по какой-то причине (например, при серьезном ДТП) двигатель остановится и заслонка расходомера закроется, "аварийный" контакт разомкнется и обесточит обмотку реле насоса, в результате чего подача топлива прекратится и таким образом возгорания или взрыва бензина не произойдет.


Топливная система

Топливная система включает в себя топливный бак, насос, фильтр, топливную магистраль, регулятор давления и возвратную линию. На автомобиле может быть установлен топливный насос лопастного или роликового типа. Насос лопастного типа обычно расположен в топливном баке и погружен в топливо. Насос роликового типа располагается снаружи бака. Насос забирает топливо из бака и нагнетает его в топливную магистраль через топливный фильтр.

При включении зажигания ЭБУ (ЕCU) включает реле топливного насоса примерно на одну секунду для повышения давления в топливной системе. Затем реле насоса выключается и ожидает сигнала пуска или вращения двигателя.

При работе двигателя топливо направляется через фильтр в топливную магистраль. В нагнетающий выход насоса включен запорный, т.н. "обратный клапан", который на некоторое время поддерживает давление в системе при остановке насоса. Это предотвращает образование паров топлива и облегчает последующий пуск, если двигатель недостаточно прогрет.

Всичко това ме кара да си мисля, че изначално е имало проблем с дебитомера. Този който е на моя Кседос е неразглобяем, т.е. необслужваем. Нямам идея как може да бъде почистен.... Гледал съм как се почиства на 323, но там има нещо като кутия която се отваря и по този начин има достъп до самия датчик вътре. А другата лудост е, че дори при откачена букса на MAF, бенз. помпа продължава да върти..

https://mazdaservice.org/info-systems/sistema-mazda-egi-mazda-egi/

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2018, 14:49 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Колега , Не само мазда е така ... и Митсубиши и БМВ и ФОРД..... Та на кратко .
Помата работи качва налягането до Х и спира. Като завърти стартера пали и тя заработва .... Та , за 12 сек ще провериш налягането в рейката ... :-)
Бензин има ли да те удави , Искра да те утрепе , че й не пали..... ?!
Датчик колянов Вал ОК а има ли Разпределителен вал 1/2 ?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2018, 17:20 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Значи по-нагоре споменах, че акумулатора се предаде. Взех друг и се оказа че с него същата работа - не е причината в акумулатора. Едвам едвам върти на пресекулки и приборите на таблото почти гаснат!!! И това с акумулатор на приятел, който върти на пушка на неговата кола! Някъде явно окъсява. Дали в стартер, дали в генератор, дали нещо масата от двигателя към купето....!? А до оня ден въртеше и даже палеше на два цилиндъра, със стария комп. Сега с новия имам искра и на 4-те свещи. Като ги отвия са мокри с бензин - т.е. бензин качва. Значи при мен датчика на кол. и разпр. вал са в един общ корпус, монтиран на единия разпр. вал и в него има плочка с два Хол датчика и две пеперуди (едната с 4 крила, а другата с две). Те дават към компа сигналите за кол. и разпр. валове. Там проблем няма.

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Последна промяна firecock на 08 Мар 2018, 20:59, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2018, 18:00 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Имах не отдавна - 2016та проблем с колата на жената - Митсубиши ....
Искра има Бензин мирише да те утрепа ...върти ама не пали....
Отговор.... бобина (в случая делкото т.к. е цяло....) .
Искра имаше и на 4те Цилиндъра....

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2018, 18:12 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Един от първите заподозрени беше бубината и я смених. Сега въпроса е защо не върти на стартер дори и с нов акумулатор и защо моя само за една нощ закачен на колата, е паднал от 13.32V до 12.64V?

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2018, 19:41 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Изображение

Изображение

Провери го дали е все още жив.. и се води VAF (Volume Air Flow)

Ако те интересува още нещо, само кажи..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2018, 20:52 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Да де, VAF :roll: . Гледах го и аз това в Аутодата и утре ще го проверя. Обаче незнам колко трябва да е съпротивлението между THA и Е2? Момчета, въпреки че още не ми пали колата, искам да благодаря на всички които взимате отношение по моя проблем! Да сте живи и здрави!

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2018, 21:21 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
firecock написа:
Да де, VAF :roll: . Гледах го и аз това в Аутодата и утре ще го проверя. Обаче незнам колко трябва да е съпротивлението между THA и Е2? Момчета, въпреки че още не ми пали колата, искам да благодаря на всички които взимате отношение по моя проблем! Да сте живи и здрави!

Не мога да помогна,но съм съпричастен/чета/ядосвам се и аз,градски :lovemazda:
п.п. При Слави/сервиза на ISUZU/ карал ли си я?

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2018, 21:26 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Не съм я карал на никакви сервизи. Нямам доверие на сервизите. Ако е по препоръка на колеги от форума да, но иначе не. Колегата Rockton e човека който е наясно с нещата. Той ми възтановява стария комп, но е в София и няма как да ми направи диагностика. Трябва да се мери с осцилоскоп. Аз и да искам, няма как да я закарам щото не пали. Мъча се сам с четене и опити..... За Мазда знам само, че не става къв да е майстор. В смисъл, иска си познаване на марката. Затова не се доверявам.

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2018, 23:55 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
До колкото виждам от Аутодатата не са на една верига THA и E2.Две отделни вериги вътре във Ваф-а са.Затова между тях не трябва да ти показва нищо. :? Може и да греша но така като гледам че се мерят две съпротивления значи по пътя на логиката са две вериги вътре. :)

Опа, те били две Е2-та.. :oops:
Мии, трябва да се потърси повечко инфо..

Ето отново от Аутодатата един скрийншот:

Изображение

Това "В148" е ВАФ-а.Може да проследиш кабелите до компа за да придобиеш по добра представа кое какво е и как действа.

а така се тества помпата без да палиш..

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2018, 09:02 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Добре де като е "паднал" акумулатора замери има ли Утечка в тая кола ... през кой бушон ако има такъв .... ?!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2018, 10:47 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Днес ще меря за утечка.

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2018, 12:03 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Дано Rocton ти помогне ... на мен Не можа .... два пъти я гледа дизелицата...
Гледам горе си писал компа е при теб букси си търсил .... да не е различна "версия" на компа нещо ?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2018, 20:37 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
ЗАПАЛИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ :dance1: :good:
И ако ви кажа какво се оказа...... Възможно най-галфонската причина. Кабелната обувка от буксата на компа, която дава сигнал към комутатора за 1и и 4и цилиндър, била хлабава. Днес ги разглежддах почти със микроскоп (една много мощна лупа). Пробвах няколко обувки измъкнати от буксата, да ги ръгна директно в пиновете на компа. Установих абсолютен провал на японската инженерна мисъл. Всичките бяха не лабави, ами направо се чудя как изобщо дават контакт... Биха могли да ги направят поне 10 пъти по-надеждни! Сега съм решил да ги калайдисам с идеята да им увелича дебелината поне с няколко микрона.
Епопеята ми продължи повече от 2 месееца. Естествено, сезона и атмосферните условия не позволяват да се работи нормално. Всичко се прави на крак пред блока. Ама понеже победата я постигнах за пореден път без влизане в сервизи, ми е още по-сладка.
Сърдечни благодарности на всички вас, за съпричастноста и идеите!
Понеже смених какво ли не, съм се запасил с чарколяци за много време напред :D
В търсене на части за моя Кседос, открих ценни находки на чисто нови, перфектно работещи части от Китай - Комутатор, датчик на Хол и соленоид VICS. Последния служи за нещо, което ми тровеше нервите няколко години подред. Оказва се, че китайците ги произвеждат, понеже същите се влагат в модели на KIA. Най-ценното обаче е един интеграл, който дори Rockton не беше успял да намери. Това е чип от компа производство на Denso, който пуска сигналите към 4-те цилиндъра. Имахме съмнение че е сдал багажа и затова го търсих. Познайте къде го открих ... Отново в братски Китай :D В тази връзка преди време прочетох, че най-често срещания израз в света не е I LOVE YOU, а МADE IN CHINA :D :D :D
Остава открит въпроса обаче с непрекъснато работещата ми бензинова помпа щом подам контакт (без въртене на стартер)!

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2018, 22:03 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Браво! Знаех си че ще намериш проблема и ще го отстраниш!
Така, по адрес на помпата, възможно е релето за помпата да е залепнало и да дава постоянно контакт.
Възможно е клемореда на контактния ключ да е виновникът или компютъра вътре да дава директно маса..
Ето ти схемата от аутодата:

Изображение

Червените лини са + а сините -...
Релето за двигателя(К46) снабдява релето на помпата(К20) със + за електромагнита и той от своя страна затваря веригата на помпата(М12) за да заработи.Масата се подава от компютъра, може и нещо вътре в компютъра да е проблемно.Погледни дали има директна маса на входа от компютъра(2Т) или на извода на релето(В) пише че е светло зелен кабел.
Другия вариант да провериш е да видиш на извода на DLC конектора(F/P) дали идва маса когато си на контакт.. това ще е сигнал че компа дава масата на контакт и най вероятно той е виновникът!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2018, 23:39 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Абе май клемореда ще да е причината, понеже откакто имам колата забелязах, че като запаля и ключът нали връща малко назад под въздействие на пружината и остава в положение ON, което си е напълно нормално. Колата си работи перфектно, обаче от тази позиция ключа си го изваждам без проблем, слагам си го в джоба и двигателя продължава да си работи. Най-странното е, че волана не се заключва в тая ситуация, колкото и да го въртя. Иначе като угася двигателя и извадя ключа, при въртене на волана, си се заключва както си е редно. Та от тук си мисля, че там има нещо нередно! Още повече че помпата работи по този начин и с двата компа и си мисля че причината не е в тях!
Между другото, някой сеща ли се за вариант за задни вежди на калниците на Кседоса? Питах в темата за заменяемост на частите, ама рекох и тук да питам. Примелно от 323, 626 или Мазда 6? Гледах на няколко места някакви уж вежди за Кседос 6, обаче изобщо не изглеждат като нормални вежди, а някакви огъващи се пластини...

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2018, 14:20 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Всички въпроси от предния ми пост остават на заден план засега, понеже изникна по-належащ проблем. Колата пали от раз, форсира се нормално. Обаче оборотите играят много и като се отпусне педала на газта след (макар и леко ) изфорсиране, колата гасне. Установих че като откача едно маркуче от една цилиндрична пластмасова джаджа, проблема изчезва. Някой знае ли какво е това и за какво служи. Това е част от системата VICS и се води нещо като вакумна камера ли що ли...? В тоя цилиндър влизат 2 маркучета. Едното идва от всмукателния колектор и съсдава вакум в цилиндъра. Като го откача въпросното маркуче, колата заковава оборотите.
Прикачени файлове:
211a84cs-960.jpg
211a84cs-960.jpg [ 232.59 KiB | Прегледано 13349 пъти ]

Ей този входящия маркуч със синята стрелка като го измъкна и няма проблем. Обаче гледам че идва от всмукателния колектор и се питам, дали няма да гори много, смучейки въздух свободно? И друго да питам - тоя пластмасов цилиндър (ограден със синьо) разглобява ли се, чисти ли се....?? Иначе тия клапанчета (соленоиди) са нови и работят (цъкат). Пробвах да свържа директно входащото и изходящото маркуче (едно в друго) без въпросния цилиндър и колата гасне веднага. За грешки не съм я тествал, но ще го направя.

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 119 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб