Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 21 Дек 2014, 03:47

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 62 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2010, 15:19 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 516
Местоположение: София
Здравейте колеги,

от доста време като мина през неравност и ми тропа нещо отзад. Напоследък почна и да скърца и предполагам, че е тампона на амортисьора, който отгоре изглежда доста корозирал. Въпросът ми е за смянта, предпоалгам се развива тампона отгоре, после се сваля целия амортисьор и свивам пружината със скобите, развивам гайката на амортисьора която държи и тампона, при нея имаше ли някаква особеност ? Мисля, че бях гледал някъде, че не е стандартна ? След това слагам по обратен път новия тампона, има ли някаква особеност при слагането и трябва ли нещо да съвпадне, защото четох по форумите, че имало случаи на неправилно сложени тампони. Ще погледна и в ръководството какво казват.

Благодаря предварително

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2010, 15:37 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda 626

Регистриран на: 01 Фев 2010, 20:54
Мнения: 150
Местоположение: Пловдив
skype: mr.n00by
И аз трябва да ги сменям, така че информация относно демонтажа ще е полезна и за мене :lovemazda:

_________________
Изображение Mazda™ 626 GE :lovemazda:


Върнете се в началото
 Профил  Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2010, 15:51 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 516
Местоположение: София
:) направо ако си от София може да дойдеш за компания и ще видим как се сменя :)

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2010, 16:24 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7626
Местоположение: Плевен/София
преди всичко внимателно развиваш тръбичката на спирачното маркуче или ако е с прорез планката му..само скобата и отместваш :)

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2010, 19:12 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3657
За смяната на тампона са ти необходими скоби (особенно при монтажа на новия тампон,може и без тях ама ти трябва някои здравеняк :D и условието амортесиора да е газов). Откачваш шенкела от 2 болта,откачаш датчика на ABSа (ако има такъв,много внимателно,вероятноста болта да се скъса е поне 90%,особенно при Австрииски екземпляри),махаш скобата която държи спирачния маркуч после и самия маркуч,след това махаш кората в багажника,махаш стоиката за задния колан,отвиваш 3 гаики на тампона и измъкваш аморт.От там на татък се молиш гаитата на стеблото да не се е заварила от ръжда за стеблото (наи лесно се отвива със гаиковерт на сгъстен въздух. Купуваш си нов опорен тампон,нов прашник и шок тампон (не се изхвърляй да купуваш за Мазда ще те одерат поне 30лв,взимаш на OPTIMAL за VW PASSAT 2 (от преден аморт),струва поне 1/2 от маздовия а е аналогичен).Сглобяваш в обратен ред и си готов (ако няма неприятни изненади би трябвало да не ти отнеме по повече от 1 час на аморт.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2010, 22:42 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 13 Юни 2007, 15:34
Мнения: 503
Местоположение: София
Аз пък да се намеся в темата с мой въпрос... Отзад сменях миналата седмица амортисьорите и дясния тампон се оказа доста изгнил.... Сменен е и от тогава се чува един странен звук от там. Немога да го определя като кратко и отсечено скърцане ли е или почукване. Все едно съм сложил гайка в някакво пластмасово шише и я "джуркам" вътре. Дори на леки неравности по асвалта (не кръпки или пукнатини, а разни вълнички по асвалта) се чува. Мислих че е от някоя тапицерия, но бях махнал всички кори по задната част на колата. Следващата седмица, ще я карам на майстора да си я види, но аз просто нямам идея какво може да е? Чува се точно там горе където е тампона.

_________________
Мартин


Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2010, 23:44 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3657
Ами...най вер. не си стегнал добре стеблото...,лесно се разбира...когато вдигнеш колата рязко нагоре (с ръце за калника,но трябва да си малко едричак за тази цел, :D ).

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2010, 00:44 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7626
Местоположение: Плевен/София
Тошко, да те поправя относно шоковете...не си купувайте предни шок тампони, намерети си някакви аналози, но задни. Рискувате да стане доста дискомфортна возията в крайния ход.

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2010, 07:48 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 516
Местоположение: София
Задължително ли е да се сменят тия шок тампони ? Колко струва принципно самия тампон, за които питам, че още не съм звънял на Ники да го питам, спомням си, че преди на старата Мазда един колега от Търговище ми прати без пари пружина и тампон след като моите се бяха скъсали и нямаше проблеми после.

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2010, 09:07 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3657
Ако ти е здрав стария шок си го слагаш него,задалжително обаче слагаш прахоуловител (те обикновенно обаче са комплект със шока).Аз преди години когато слагах на GC а и сега на GEто съм точно такива..за Пасат 2,видимо като размери и твърдост не намерих разлика (говоря за шокове които са от еднаква материя като оригинала), Вили е прав че може да се получи втърдяване,но аз такова не усетих,още повече че като возия ФВ са доста по "меки"....за наи лесно...сваляш оригиналния шок и с него в магазина...така грубо ще можеш да прецениш (в никои случай не взимай гумен шок).

П.П дебелината на стеблото ти е 22мм.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2010, 10:25 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 13 Юни 2007, 15:34
Мнения: 503
Местоположение: София
todortvm написа:
Ами...най вер. не си стегнал добре стеблото...,лесно се разбира...когато вдигнеш колата рязко нагоре (с ръце за калника,но трябва да си малко едричак за тази цел, :D ).


Не аз, а майстора :) ....Иначе имаш предвид отгоре тази голямата гайка, която хваща самия амортисьор?

_________________
Мартин


Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2010, 13:03 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3657
Да..

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 27 Фев 2010, 11:31 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3657
Ето как изглежда опорния тампон =>


Прикачени файлове:
Mount.jpg
Mount.jpg [ 16.92 KiB | Прегледано 3975 пъти ]
Коментар на файл: А с такъв съм го заменил аз,Topran води се нещо като универсален кит за VW.
Topran.JPG
Topran.JPG [ 31.47 KiB | Прегледано 3975 пъти ]
Коментар на файл: Това е оригинален KYB шок с прашник
KYB.jpg
KYB.jpg [ 13.79 KiB | Прегледано 3975 пъти ]

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.
Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 27 Фев 2010, 12:27 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7626
Местоположение: Плевен/София
най-добрите шок тампони са от Мерцедес 190ка, прилично меки и возията е супер, няма ги тези нежелани динамични удари :wink:

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2010, 17:32 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 516
Местоположение: София
Днес купих тампона от Ники за 50 лв. и още в началото греда ! 1во ми се прецака секретната гайка и докато намеря тръбен ключ да я сменя, откачих всичко друго развих първия болт на шенкела, обаче втория не успях, напъвах и не мърда, напръсках го обилно с WD40 и пак нищо. Търсих някакви тръби да си удължа рамото на гедорето, но не намерих подходяща и накрая върнах всичко както си беше и оставих за уикенда, защото за днес няма време.

Някой има ли идея с как да го развия тоя болт, ако не стане и с тръба + гедорето ? Винаги тия 2та болата са били проблемни и то на такива стари коли.

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2010, 22:57 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7626
Местоположение: Плевен/София
ще се развие, създай му по-голям момент просто :)
и преди да махаш разхлаби гайката на стъблото...

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2010, 09:14 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2752
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Вади флексо и го режи,аз ше ти донеса 2-3 болта хаха,иначе яко напън и нема къде да ходи :)

_________________
http://www.kostenetsrt.net - Коли на части; Нови оригинални авточасти; Пиротехника; Лов и Риболов

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
 Профил  Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2010, 14:11 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 516
Местоположение: София
Ами ако времето позволява в Събота ще го напъвам, Владо искаше ми се вчера да го оправя та да ти върна скобите, но така и не стигнат до тази част. Надявам се през уикенда да го оправя.

На схемата на окачването, под тампона има някаква гума, а над него пък някакво уплътнение или какво е там, те сменят ли се, защото Ники нямаше такива.

Нещо ме притеснява рязането на тоя болт, защото мястото е супер тясно. Ако се реже предполагам главата на болта се реже и след това се избива.

Има един начин за загряване с ток, от някакъв трансформатор се подава високо напрежение и болта става червен за секунди, виждал съм такова нещо при един майстор.

А имам и още един проблем, свалих колана и той се сви докрай и не мога сега да го разтегна, пластиката при всяко движение опира в зъбите на ролката и блокира колана. Това при монтажа ще го мисля, но все пак.

Значи още един въпрос за гайката на амортисьора, трябва да я разхлабя леко преди да сваля амортисьоратака ли ? Ники ми каза, че като се затяга трябва да се държи някъде контра, защото стеблото на амортисжора се въртяло с гайката, нещо подобно ми обясни. Виждал съм амортисжори на който се държи контра с шестограм, а отгоре въртиш гайката.

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2010, 19:12 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2752
Местоположение: Костенец
skype: rally86
колана ще се оправи като го сложиш на място,болта не се притесняваи да го режеш,наи добрия вариант е да го разглобиш с гаиковрът тогава няма да се налага да държиш контра никъде-хихихи,и така тия уплътненията дето седят на пружината не се притесняваи за тях слагаи си старите :)

_________________
http://www.kostenetsrt.net - Коли на части; Нови оригинални авточасти; Пиротехника; Лов и Риболов

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
 Профил  Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2010, 20:00 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 516
Местоположение: София
Да, ама коланът си седи долу при седалките и не мога да го издърпам до горе. Може би трябва под някакъв ъгъл да го дръпна.
Ами ще видим сега за болта, то за гайковръта зависи и какво налягане му се подава, тия от гумаджийниците ми се струват слаби да го развъртят тоя болт.
Дано през уикенда да не вали и ще го видим.

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2010, 20:05 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3657
Snap написа:
......................



Гумата е м/у пружината и тампона,никаде не съм виждал да се продава такава,а и е доста вероятно да ти е здрава ако аморт.не испуснал масло.Гарнитурата м/у тампона и къупето също никаде не се продава (изрежи си нова,не кои знае каква философия).Да мойе да развиеш гаиката на стеблото и да я оставиш на 2-3 трезби за по лесно (пък и самия тампон ще ти държи контра (отвора му е точно със формата на стеблото) но при изгнил тампонвероятноста да превърти и там е реална)),наистина има къде да се държи контра НО ще ти трябва малко по особен инструмент а се съмнявам че имаш.Както и преди ти казах...ако не ще да се отвива когато свалиш целия аморт.отиваш при някои гумаджия и тои ще ти я отвърти без проблем.Болтовете ако не можеш да ги одвиеш дори и да ги срежеш има доста голяма вероятност да са запекли и в шенкела,а при отрязан болт ще ти е още по трудно да го избиеш,(аз ползвам най обикновенна вода,може да е глупаво за някои но ми върши работа :) ).При здрав нов тапон стягаш гаиката до краи чак когато монтираш аморт за купето (именно тампона ще ти държи контра (това все пак е Мазда а не VW :D )).За да ти се освободи механизма на колана постави основата на колана в ХОРИЗОНТАЛНО положение,механизма има "защита" (най вероятно направена за да се предотврати разхлабване на колана в случаи на преобръщане на колата) !!!

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Последна промяна todortvm на 04 Мар 2010, 21:05, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2010, 20:36 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 516
Местоположение: София
Ами ще пробвам, лошото е, че тампона е много ръждясал и има нападала ръжда в канала където е и гайката, нз дали ще влезе така лесно вложката на гедорето, но ако трябва ще я махна някак си от там. За болта може и аз да го поизмия малко, защото беше целия покрит с пръст и WDто го изми малко. Сега се сетих, че то стеблото на амортисьора не е кръгло, а е леко отрязано и така влиза в тампона, който има същата форма и това трябва да е контрата :) Нека само да не вали и ще го мисля.

Владо като каза за гайковерта ми стана интересно и реших да прочета малко как работи. Принципно разбрах, само не ми стана ясно при ударните как точно се създава въртящия момент и какви накрайници се ползват, май не са обикновени вложки. Пишеше, че поне с ударен гайковерт на ти трябва да държиш контра и някой по мощен се справя с такива корозирали болтове. Жалко че не познавам някой който има такъв да го развърти тоя скапан болт.

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2010, 21:03 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3657
Snap написа:
Сега се сетих, че то стеблото на амортисьора не е кръгло, а е леко отрязано и така влиза в тампона, .


Ами не четеш много задълбочено май... :D ,казах ти....отиваш при някои гумаджия :D

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2010, 17:41 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 13 Юни 2007, 15:34
Мнения: 503
Местоположение: София
Каква е тази гарнитура между тампона и купето?

_________________
Мартин


Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2010, 23:29 
Offline
маниак
Аватар
1993 Mazda 626

Регистриран на: 06 Май 2007, 09:55
Мнения: 742
Местоположение: Велико Търново
Бе тя една прозрачна такава наелонова... пасва на 4-те шпилки на тампона
Ама едва ли играе някаква авангардна роля.
Много вероятно за да не се нарушава лаковото покритие там, където частите контактуват за да се избегне корозия... От някакъв по-дебел наелон или тънка гума трябва да свърши работа.
Има и гумени подложки от двете страни на прожината... пак нещо като гарнитури, но те няй вероятно са против нежелани звуци... Не се стараят да ги наместват добре майсторчетата и след смяна на амортисьор все от някоия страна леко изплюват ама не е болка!

_________________
626 GE 2.0 16v dohc
Man does what he can until his destiny is revealed


Върнете се в началото
 Профил  Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Мар 2010, 21:53 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 516
Местоположение: София
Колеги днес най-накрая го сменихме тоя тампон. Отне ми цял следобед. Първо долния болт където се хваща амортисьора за шенкела като удължихме гедорето с една тръба се отвъртя гайката после си играхме доста време да го избием, че беше запекъл нещо. Даже се наложи да смъкна надолу спирачни апарат, защото пречеше да удрям с чука. Е накрая като задудряхме с тоя чук излезна шибания болт, свалихме амортисьора, но понеже гайката на амортиьора където е на съблото, беше покрита с много ръжда и не можахме да я отвъртим като беше закачен и отидох при един гумаджия и с гайковерта за 10 сек. се отвъртя без контра. След това сложихме новия тампон напаснахме пружината, но забравихме да напаснем тампона спрямо амортисьора и се наложи още веднъж да съберем пружината ида завъртим тампона. Накрая взлезна, сложихме болтовете и така. Качвам малко снимки и на стария тамон да се види на какво приличаше. Лошото е, че и ботуша ми е малко поизгнил, чух че се кърпели, къде и колко ще струва ? Също така от време на време пак потропва нещо и сега не знам какво е, чува ми се отдясно, но може и да е другия тампон. Може и задната тонколона, която не е оригиналната и е хваната за 1 -2 болта при клатушкане да се удря. Можеи гърнето да се удря в гредата преди го имах този проблем. Шумът не се чува при преминаване през дупки, а при някакви неравности, когато едната гума стъпи на някаква неравност итогава се чува някакво тропане. Утре ще видя пак от какво може да е. Също така се счупи едно парче от тази ламаринка дето пази задния диск, проблем ли е ?

Искам да благодаря на Владо rally86, че ми услужи със скобите и даде някой акъл по телефона :)


Прикачени файлове:
Image0307.jpg
Image0307.jpg [ 62.19 KiB | Прегледано 3799 пъти ]
Image0306.jpg
Image0306.jpg [ 51.46 KiB | Прегледано 3799 пъти ]
Image0305.jpg
Image0305.jpg [ 61.26 KiB | Прегледано 3799 пъти ]

_________________
Mazda 626 GE
Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010, 04:10 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7626
Местоположение: Плевен/София
ееее най-накрая се приключи :D
за тропането, виж биелетка да не е виновника или в някой тампон на моста...

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010, 05:13 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 516
Местоположение: София
Ами утре ще отида до един канал в квартала и ще я погледна отдолу. Тропането както казах се чува при много станни ситуаци и като си шофьор трудно се определя откъде се чува. Не е е кой знае какво, но понякога дразни, ама все пак от 18 годишна кола не може да се очаква да вози като нова. Скоро ще отворя една тема за смяна на предни дискове и накладки да изясним процедурата мисля, че не е сложна.

Благодаря на всички за съвеите и помоща, ще дойда на някоя среща да почерпя :) Надявам се и темата да е помогнала и на други колеги, който са решили да сменят тампона. Принципно ако си го правил друг път не би трябвало да отнеме повече от 1-2 часа.

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
 Профил   
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010, 12:27 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7626
Местоположение: Плевен/София
eeee стига де, нали да смениш дисковете развиваш 2 болта, отместваш апарата, развиваш фиксиращото болтче и ги вадиш ... кво му е сложното :)

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010, 12:57 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3657
Snap написа:
............


Другия път да слушаш повече какво ти казваме,радвам се че всичко е минало ОК.За ръждата....ако я правиш я прави като трябва..начините за това са 2,или се реже до сдраво и се кърпи като хората или намираш цял здрав "ботуш" и го сменаяш,всичко друго са пари на вятъра (зависи какви са ти плановете към колата и колко време мислиш да я караш),каквото и да птравиш накрая трябва да предвидиш достатъчна нова антикорозионна защита.Както ти каза Vili предни дискове се сменят за 20мин,като единственото което е неопходимо е да свалиш сирач.апарат (2 болта) и да отлепиш диска от главината ако е запекъл (за целта има дупка с резба в която се навива болт и тои отделя диска от главината).

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
 Профил   
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 62 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб