Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 16:36

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 105 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2017, 19:35 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 26 Авг 2015, 13:26
Мнения: 278
Местоположение: Добрич
При мен ситуацията е следната. Вчера на -10 подгрях и завъртях. Запали, повдигачите изтракаха яко за около десетина секунди и се нормализира. Днес на -11 чукаха малко по-силно и продължително, но си пали без проблем. За всеки случай сложих и добавка на Бардал против замръзване на нафтата. Карам с гуми GOOD YEAR ULTRAGRIP 9. Нямат много грайфер, но не са ме оставили никъде. А тук снежец и лед под него има в изобилие. Е това е, доволен съм от бръкмата. :D

_________________
Nissan Primera P10-1.6 16v 75kw-бивш
Mazda 6. 2.0 CD 89 KW 2004г Station Wagon -настоящ
Volvo 460 2.0 80kw 1995г. Бивш


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2017, 20:04 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Ное 2012, 18:08
Мнения: 153
Местоположение: гр. Сопот
От тракането или от това, че все още пали?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2017, 20:14 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 26 Авг 2015, 13:26
Мнения: 278
Местоположение: Добрич
Общи впечатления. Не знам, паленето за хвалба ли е?

_________________
Nissan Primera P10-1.6 16v 75kw-бивш
Mazda 6. 2.0 CD 89 KW 2004г Station Wagon -настоящ
Volvo 460 2.0 80kw 1995г. Бивш


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2017, 20:30 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2014, 10:47
Мнения: 426
Местоположение: Пазарджик
Тракането не е проблем
Това всъщност е приспособлението за комфорт,
което за кратко не работи. Това са хидравлични уплътнители на хлабината между стъблото на клапана и гърбицата на разпределителния вал. Не е приятно да трака. Затова са сложени уплътнителните пулове. Повдигащи пръти / повдигачи/не слагат от 1970г насам.

Радвай се че пали.

_________________
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2017, 20:47 
Offline
фен

Регистриран на: 06 Дек 2015, 17:46
Мнения: 147
Местоположение: България
Божилов написа:
При мен ситуацията е следната. Вчера на -10 подгрях и завъртях. Запали, повдигачите изтракаха яко за около десетина секунди и се нормализира. Днес на -11 чукаха малко по-силно и продължително, но си пали без проблем. За всеки случай сложих и добавка на Бардал против замръзване на нафтата. Карам с гуми GOOD YEAR ULTRAGRIP 9. Нямат много грайфер, но не са ме оставили никъде. А тук снежец и лед под него има в изобилие. Е това е, доволен съм от бръкмата.
:D


Същата ситуация е и при мен,трака първоначално,но пали на четвърт.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2017, 06:51 
Offline
фен
2007 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2013, 14:26
Мнения: 203
Местоположение: София
На -15 запали от раз. Преди 1-2 зими запали на -18 пак така. Печката пали почти веднага след това, но за да стоплиш купето си трябва време


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2017, 09:32 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
atana написа:
Тракането не е проблем
Това всъщност е приспособлението за комфорт,
което за кратко не работи. Това са хидравлични уплътнители на хлабината между стъблото на клапана и гърбицата на разпределителния вал. Не е приятно да трака. Затова са сложени уплътнителните пулове. Повдигащи пръти / повдигачи/не слагат от 1970г насам.

Радвай се че пали.

Бе то тракането не е проблем, но пък щом при мен го няма и на -24 значи при колегите е лек проблем, най вероятно с избора на масло .
А за другото не си много прав, :) при дизела няма нито хидравлични уплътнители, нито уплътнителни пулове.

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2017, 10:54 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 26 Авг 2015, 13:26
Мнения: 278
Местоположение: Добрич
Какво масло би предложил? Сега съм с оригиналното за Мазда 5W/30. Със смяната на дифтунгите го налях. Първите 5000 км не го пипна, но след това почна леко да го харчи. Малко се обърках сега. Мислих да слагам 5W/40, но пък трябва да е тънко за да го кача по-бързо.

_________________
Nissan Primera P10-1.6 16v 75kw-бивш
Mazda 6. 2.0 CD 89 KW 2004г Station Wagon -настоящ
Volvo 460 2.0 80kw 1995г. Бивш


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2017, 19:00 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
И двете си дизелови Мазди, и един Ровър дизел от много време ги карам с това масло и съм много доволен .http://www.tech-co.bg/sites/default/files/docs/mds/new_energy_5w30.pdf
При ниски температури наистина запазва много добра течливост, а и цената му е много приятна .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2017, 21:11 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
martod написа:
И двете си дизелови Мазди, и един Ровър дизел от много време ги карам с това масло и съм много доволен .http://www.tech-co.bg/sites/default/files/docs/mds/new_energy_5w30.pdf
При ниски температури наистина запазва много добра течливост, а и цената му е много приятна .


Караш ли нещо бензиново? Имаш ли мнение за някое масло?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 08:57 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
vladki4 написа:

Караш ли нещо бензиново? Имаш ли мнение за някое масло?

От 25 години насам, само 3 бензинки и то за по няколко месеца . mhihi Още древните римляни са го казали, "in diesel veritas" . :lol:
Но пък мнение имам за доста масла, :) защото имам и много клиенти с бензинки, но "бензинка" е широко понятие, някои изискват един клас масло, други - друг клас и те така . :) Същото е и при дизелите .
Между другото, това масло което съм посочил по горе не е само за дизели, става и за някои бензинови мотори .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 09:01 
Offline
фен
2007 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2013, 14:26
Мнения: 203
Местоположение: София
Днес не можах да изляза от паркинга. Пали и след 30 сек гасне. Последно заредих на Шел - V-Power Nitro Diesel. 5-6 пъти пробвах. Пали веднага, но ако дам газ, гасне почти веднага. Явно не стига гориво въобще до двигателя. Може да е замръзнал и филтъра.
Какво може да стане в случая? Да чакам да се размрази ли? Трябва ли филтъра да го сменям?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 10:47 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
Прикачени файлове:
103170292_1_585x461_dobavka-za-dizelovo-gorivo-ka2-1l-bezplatna-dostavka-gr-troyan.jpg
103170292_1_585x461_dobavka-za-dizelovo-gorivo-ka2-1l-bezplatna-dostavka-gr-troyan.jpg [ 8.06 KiB | Прегледано 14781 пъти ]
bodlio написа:
Днес не можах да изляза от паркинга. Пали и след 30 сек гасне. Последно заредих на Шел - V-Power Nitro Diesel. 5-6 пъти пробвах. Пали веднага, но ако дам газ, гасне почти веднага. Явно не стига гориво въобще до двигателя. Може да е замръзнал и филтъра.
Какво може да стане в случая? Да чакам да се размрази ли? Трябва ли филтъра да го сменям?


Добавка против желиране на дизела ползваш ли? Ако не ....препоръчвам,какъвто и дизел да заредиш под -15 С горивото нестава ;) Търси топъл гараж и после сложи добавка.Това е моят съвет :)
Аз в момента ползвам тази и съм супер доволен,никакви ядове сега в студовете....евтина е и я дават до -40С :)

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 11:05 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Вече почнаха да зареждат в някои бензиностанции от новите партиди -25, но в кои точно го има вече не се знае, а и малко след дъжд качулка... Предишните партиди в големите (особено Лукойл) бяха -15 и си пролича ;)

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 11:45 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 26 Авг 2015, 13:26
Мнения: 278
Местоположение: Добрич
Champion OEM Specific 5W30 LL III - 5 ЛИТРА
За това ли иде реч?

_________________
Nissan Primera P10-1.6 16v 75kw-бивш
Mazda 6. 2.0 CD 89 KW 2004г Station Wagon -настоящ
Volvo 460 2.0 80kw 1995г. Бивш


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 12:28 
Offline
фен

Регистриран на: 06 Дек 2015, 17:46
Мнения: 147
Местоположение: България
bodlio написа:
Днес не можах да изляза от паркинга. Пали и след 30 сек гасне. Последно заредих на Шел - V-Power Nitro Diesel. 5-6 пъти пробвах. Пали веднага, но ако дам газ, гасне почти веднага. Явно не стига гориво въобще до двигателя. Може да е замръзнал и филтъра.
Какво може да стане в случая? Да чакам да се размрази ли? Трябва ли филтъра да го сменям?


Днес имах абсолютно същия проблем -на -12 пали,и след 20сек.гасне.Проблема го реших,като сипах газ за горене в резервоара,и след няколко опита запали и заработи нормално.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 16:21 
Offline
фен
2007 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2013, 14:26
Мнения: 203
Местоположение: София
valentinko написа:
bodlio написа:
Днес не можах да изляза от паркинга. Пали и след 30 сек гасне. Последно заредих на Шел - V-Power Nitro Diesel. 5-6 пъти пробвах. Пали веднага, но ако дам газ, гасне почти веднага. Явно не стига гориво въобще до двигателя. Може да е замръзнал и филтъра.
Какво може да стане в случая? Да чакам да се размрази ли? Трябва ли филтъра да го сменям?


Днес имах абсолютно същия проблем -на -12 пали,и след 20сек.гасне.Проблема го реших,като сипах газ за горене в резервоара,и след няколко опита запали и заработи нормално.


Какво количество газ сипа?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 18:12 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 26 Авг 2015, 13:26
Мнения: 278
Местоположение: Добрич
Направо подивях. Въпреки добавката (уж голяма работа ) ми замръзна нафтата. Запалих, поработи малко и изгасна. Със всяко следващо палене започна по трудно да пали, докато отказа тотално. Е сега си имам паметник пред портата.

_________________
Nissan Primera P10-1.6 16v 75kw-бивш
Mazda 6. 2.0 CD 89 KW 2004г Station Wagon -настоящ
Volvo 460 2.0 80kw 1995г. Бивш


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 18:16 
Offline
фен
2007 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2013, 14:26
Мнения: 203
Местоположение: София
Божилов написа:
Направо подивях. Въпреки добавката (уж голяма работа ) ми замръзна нафтата. Запалих, поработи малко и изгасна. Със всяко следващо палене започна по трудно да пали, докато отказа тотално. Е сега си имам паметник пред портата.


Колега, от къде зареди?

Струва ми се, че гасне в момента, в който печката тръгне да пали


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 19:06 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 26 Авг 2015, 13:26
Мнения: 278
Местоположение: Добрич
Не зареждам от бензиностанция а от едно друго място. За момента нищо не ми се струва. Скоро сменях регулатора за високо налягане. Имам едно на ум дали не е сдал багажа от раз. Но не мисля, или поме не съч много убеден. Най-вероятно е замръзнала нафтата. Лошото е, ме нямам топъл гараж под ръка, а там където я държа я пердаши яко течението. В момента температурата е около -15. Тъпата добавка е до -28. Лошото е, че я налях след горивото. Сега съм без кола и с вързани ръце. Никога повече дизел!

_________________
Nissan Primera P10-1.6 16v 75kw-бивш
Mazda 6. 2.0 CD 89 KW 2004г Station Wagon -настоящ
Volvo 460 2.0 80kw 1995г. Бивш


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 19:16 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Никога повече от тоя дизел...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 19:24 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 26 Авг 2015, 13:26
Мнения: 278
Местоположение: Добрич
Не колега, автомобил дизел. Тази нафта която слагам ако не е чиста, на бензиностанциите няма как да е по-добра.

_________________
Nissan Primera P10-1.6 16v 75kw-бивш
Mazda 6. 2.0 CD 89 KW 2004г Station Wagon -настоящ
Volvo 460 2.0 80kw 1995г. Бивш


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 19:34 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
По твоята логика вчера само бензини са били по пътищата... Абсурдно е нали знаеш, а съм палил дизели и при по-ниски температури, да не говорим как в арктични студове работят дизелови двигатели ;) Горивото, горивото!

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 19:42 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 26 Авг 2015, 13:26
Мнения: 278
Местоположение: Добрич
Аз не констатирам нищо. Просто не искам повече дизел. Десет години карах бензин и не съм мислил за температурите. Не ми харесва турбо дупката капризния мотор и т.н. Въпреки това си мисля и за горивото в момента. Вярвам, че е качествено, но няма с какво да си подплътя мислите. Се тая, няма кола сега :-D

_________________
Nissan Primera P10-1.6 16v 75kw-бивш
Mazda 6. 2.0 CD 89 KW 2004г Station Wagon -настоящ
Volvo 460 2.0 80kw 1995г. Бивш


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 20:12 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
Божилов написа:
Аз не констатирам нищо. Просто не искам повече дизел. Десет години карах бензин и не съм мислил за температурите. Не ми харесва турбо дупката капризния мотор и т.н. Въпреки това си мисля и за горивото в момента. Вярвам, че е качествено, но няма с какво да си подплътя мислите. Се тая, няма кола сега :-D

И аз 10 години карах бензин ,но от 3г. с дизела паля по лесно :D

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 20:37 
Offline
модератор

Регистриран на: 15 Фев 2007, 22:01
Мнения: 1920
Местоположение: Sofia
мнооого съм доволен от дизела на Еко-днес след 4-5 дневен престои, всичките ни служебни коли дизел запалиха от раз. Не са ползвани добавки, нафтата е обикновенна, сипвана преди празниците

_________________
Mazda 323f 1.6 2003


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 20:42 
Offline
фен

Регистриран на: 06 Дек 2015, 17:46
Мнения: 147
Местоположение: България
bodlio написа:
valentinko написа:
bodlio написа:
Днес не можах да изляза от паркинга. Пали и след 30 сек гасне. Последно заредих на Шел - V-Power Nitro Diesel. 5-6 пъти пробвах. Пали веднага, но ако дам газ, гасне почти веднага. Явно не стига гориво въобще до двигателя. Може да е замръзнал и филтъра.
Какво може да стане в случая? Да чакам да се размрази ли? Трябва ли филтъра да го сменям?


Днес имах абсолютно същия проблем -на -12 пали,и след 20сек.гасне.Проблема го реших,като сипах газ за горене в резервоара,и след няколко опита запали и заработи нормално.


Какво количество газ сипа?


На 20л.дизел сложих 0,5л.газ.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 20:52 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 26 Авг 2015, 13:26
Мнения: 278
Местоположение: Добрич
Е аз сега с добавка и замръзнало гориво какво да правя? Така като гледам ще чакам да се стопли...

_________________
Nissan Primera P10-1.6 16v 75kw-бивш
Mazda 6. 2.0 CD 89 KW 2004г Station Wagon -настоящ
Volvo 460 2.0 80kw 1995г. Бивш


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 21:24 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda Premacy

Регистриран на: 25 Апр 2016, 21:09
Мнения: 506
Местоположение: Бургас
Ще чакаш пролетта колега - както са казали древните: "Икономията е майка на мизерията" :)
Задърпайте я в гаража на някой МОЛ (или където и да е на положителна температура), после я оставете за една вечер да си почине и гела ще се разкара сам. За добавка е късно вече, тя се слага преди да се желира бъркоча ...
Ако не ти се дават пари за добавки, бензинец малко в нафтата прави чудеса ;)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2017, 21:54 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
Божилов написа:
Е аз сега с добавка и замръзнало гориво какво да правя? Така като гледам ще чакам да се стопли...


Нека да позная ..... сложил си добавка BDC при градуси под нулата, в нафта взета на далавера в туби от минерална вода ;)

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 105 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Malin_K и 18 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб