Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 18 Яну 2018, 21:44

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 13 Яну 2018, 18:12 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Яну 2018, 23:04
Мнения: 6
Местоположение: Petrich
Здравейте колеги, от няколко дни вече съм от Мазда отбора :) Вчера ми смениха ремъци, водна помпа и ролки. Днес слагам дизел авио и добавка редекс и тръгвам да покарам малко извънградско. Докато си карах, забелязах, че като превключа на по-висока скорост и дам газ, колата претрепва докато достигне 2500 оборото и после започва да върви нормално. Във високите обороти няма проблем. Пробвах на неутрална и пак като дам газ до 2000 об. се усеща потрепване като вибрации. Може ли някой съвет?

Ако има някой около Петрич с проблем с диодни стопове мога да му дам координати на една работилничка, моят го оправиха за 20-тина лв. :)

_________________
Mazda 3 2005 1.6 HDI 109 hps


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Яну 2018, 23:25 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1422
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
Изключи си релето за подгряване на свещите и пробвай пак, релето се намира до акумулатора, пише на него FoCoMo. Ако се оправи от това, може да имаш проблем със свещите или пък релето да е заминало. Принципно аз имам този проблем, който не успях да оправя дори след като смених всички свещи с нови и купих ново реле. Ако релето ми е включено в буксата си, след известно време колата влиза в авариен режим, но дори не пали чека и не може да направи повече от 2500 оборота.

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2018, 10:06 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Яну 2018, 23:04
Мнения: 6
Местоположение: Petrich
Благодаря ти колега за предложението. Махнах релето и сега изглежда че работи добре, но от тук нататък как да процедирам? Мога ли да карам колата без това реле, за да видя дали няма да се появи пак проблема?

_________________
Mazda 3 2005 1.6 HDI 109 hps


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2018, 10:34 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 197
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Къде го пращаш човека в трета глуха. Той ти казва че има вибрации до 2500 оборота след това е ОК ... не е в авариен режим. Преди ремонта колата по същия начин ли се държеше ? Да не си предобрил манджата с авиото и добавка ?

_________________
www.fapremove.com
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.

Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD remaped 200 hp / 460 nm
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2018, 11:34 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Яну 2018, 23:04
Мнения: 6
Местоположение: Petrich
Нямаше проблем преди ремонта и половин ден след това. Сложих повече от половин резервоар авио и 1/4 добавка. След като се появи проблема и аз предположих, че може да съм предозирал и допълних резервоара с обикновен дизел. Сега като махнах релето работи нормално. Мисля да я покарам така малко и да видя дали пак ще се върне проблема.

Дали може да е от лошо поставен ангренажен ремък, или ако проблема е там ще работи зле през цялото време?

Поздрави!

_________________
Mazda 3 2005 1.6 HDI 109 hps


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2018, 15:03 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 197
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
От проблем с подгревни свещи може да си в авариен режим дори без налична грешка в мотора, но при теб не е това. За съжаление не e толкова просто да се каже от какво точно идва проблема.

_________________
www.fapremove.com
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.

Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD remaped 200 hp / 460 nm
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2018, 16:01 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 917
Местоположение: София
Някой би ли ми казал как релето за свещите има нещо общо с оборотите ?
За тези нестабилни обороти има изписано тонове страници по какви ли не форуми не само за нашата марка . Теории хиляди не открих обаче някой да дава точното решение . Моята придърпва точно на 1250 об./мин.
Релето как го махаш ,след като си запалил ?
steich написа:
Да не си предобрил манджата с авиото и добавка ?

Какво може да стане ?

_________________
Изображение
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2018, 17:13 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Яну 2018, 23:04
Мнения: 6
Местоположение: Petrich
Махнах го преди да запаля и цял ден нямам проблем. Пробвай и кажи :)

_________________
Mazda 3 2005 1.6 HDI 109 hps


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2018, 18:14 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Яну 2018, 23:04
Мнения: 6
Местоположение: Petrich
Сега реших да я пробвам извънградско и пак се появи проблема :( явно няма общо с релето. Утре пълна диагностика и хубав майстор. Може да кача снимки от диагностиката :) Успех!

_________________
Mazda 3 2005 1.6 HDI 109 hps


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2018, 19:39 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 197
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Много важно е дали е пипано по софтуера и ако да какво и как. Добре е да се погледнат параметри на дюзи, работата на ЕГР-а и да се почисти, как надува турбото и т.н.

_________________
www.fapremove.com
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.

Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD remaped 200 hp / 460 nm
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Яну 2018, 20:33 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Яну 2018, 23:04
Мнения: 6
Местоположение: Petrich
Закарах я на диагностика и показа само че има свещ за смяна. После я изкарах извънградско за да се появи проблема и пак я закачихме. Човека каза, че вторият път показва по-ниско работно налягане и явно в някой цилиндър изпуска налягянето. Според него има няколко възможни причини: развалена дюза, клапа, проблем с разпределителния вал или проблем с помпата за налягане. Нищо конкретно. Разбрах се с добър майстор за края на седмицата да започва тежък преглед. През това време ще пробвам да я стъпкам извънградско ако има нещо да продуха. Мислите ли че може да е от дифтунг на дюзата?

П.С. диагностиката не изкара никакви грешки, а техниката е Bosch.

_________________
Mazda 3 2005 1.6 HDI 109 hps


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2018, 20:46 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1422
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
snushev написа:
Закарах я на диагностика и показа само че има свещ за смяна. После я изкарах извънградско за да се появи проблема и пак я закачихме. Човека каза, че вторият път показва по-ниско работно налягане и явно в някой цилиндър изпуска налягянето. Според него има няколко възможни причини: развалена дюза, клапа, проблем с разпределителния вал или проблем с помпата за налягане. Нищо конкретно. Разбрах се с добър майстор за края на седмицата да започва тежък преглед. През това време ще пробвам да я стъпкам извънградско ако има нещо да продуха. Мислите ли че може да е от дифтунг на дюзата?

П.С. диагностиката не изкара никакви грешки, а техниката е Bosch.


Възможно е да има неравномерна работа ако има проблемни дифтунги. Те се диагностицират лесно, просто се пръска с обезмасляващ спрей примерно в самите легла на дюзите при работещ двигател, така обилно. Ако не упрлътняват, газовете излизат свободно и съскането, пушене и прочие се вижда с очи. Ако има проблемни дифтунги, е хубаво да се извадят всички дюзи в добър сервиз, да се почистят качествено леглата където лягат да се сложат новите и после си ти :whistling: :thumbsup:

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2018, 20:48 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 28 Май 2016, 13:38
Мнения: 12
Местоположение: varna
snushev написа:
Мислите ли че може да е от дифтунг на дюзата?


Имаш ли миризма на изгорели газове в купето?При пуснат вентилатор на парното и отворена въздушна клапа ,ако някоя дюза ти духа-всичката миризма влиза в купето.Ако нямаш миризма,теорията ти отпада.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб