Alexman написа:
хората, които не умеят да си поддържат колите или си забравят фаровете включени си е лично техен проблем, те ще си имат проблеми и без тоя закон... Не мога да разбера какво се оплаквате от цените на тия крушки... искате да карате малко по-нови коли, а после тови и онова било много скъпо... ами идеално щастие няма.
Алекс, недейте да мислите, че всеки човек е толкова технически грамотен относно автомобилите. Не е задължение всички хора да знаем как да си сменяме крушките на фаровете, как да си настройваме светлинния лъч и какво ли още не. Не всеки трябва да е автомонтьор.
Идеята ми е, че попитай твои колежки, колко от тях могат да си сменят крушката на колата? Та те едва ли могат да си отворят и капака... но това не е изискване за вземане на книжка. Те могат да помолят момчето на бензиностанцията да им я смени, но докато стигнат до там, колко акт-ове ще отнесат? Да не говорим, че има много коли, на които крушките на фаровете се сменят доста ама доста трудно. Лично съм се дупил по 10 мин на крушка на ново Пежо 207, просто като е чисто нова колата, куплунга е доста стегнат и трябва бая зор да го извадиш. Това една жена няма да може да го направи 100% освен ако не ръчка с отвертката, а тогава може и фар да сменя после. Недейте да гледате за тези крушки само от мъжка гледна точка. Да ние сме български мъже, можем всичко а си направим сами по колата, но нежните същества са друга бира. Аз харесвам жени с хубав маникюр, а не такава която ще ми сменя крушките и ще е без маникюр.
Да не говорим че ушевите са такива педали.... един колега през деня карал с изгорял фар без да знае, спират го и почват да пишат акт... той сменя крушката още преди да са завършили акта, а те с цялата си наглост казали "ами и да сменяш и да не сменяш, няма значение, факт е че беше без един фар". Глобата е до 50лв и влиза в необжалваемият минимум, ако все още не са го отменили този мизерен закон. Но да ви светна... ако ще и 100 крушки да нанижете, акта написан ли е, не можеш да ги съдиш, личен опит.
Ако ще и Цв Цв да ти е свидетел... просто няма обжалване.
А относно това, че има хора да карат без фарове вечер... ами то си има закон за това. При намалена видимост се пускат фарове.
Не знам кога за последно сте купували крушки колеги.... но аз като спра на бензиностанция за комплект Н7 няма по-евтини от 25лв
Ами то китайски ксенон вече има по 50лв бе
За маздите да... по-рядко сменят крушки, защото отива по-нисък ток към фаровете, така просто е направена инсталацията. Но на европейските коли, доста често горят крушки.... явно не карата много нови служебни или лични коли, за да го разберете това.
п.п. на въпростното служебно 207 пежо... с активираните дневни светлини от години му нагоря куплунга на единият фар... ако не се побългарява ремонте ще е солен.
Така малко по малко.... то си се натрупва. Вадете тетрадките и почвайте да пишете за дефектите от тук нататък по колата да се направи статистика...
За да не ми горят крушките ще трябва да купувам някои Long life, които няма да светят толкова добре вечер, та ще ме напрягат или ще си купя от Станков един ДРЛ и ще пусна дългите на 50% .... фарове ще светят... и без това на дълги не карам... забождам едни лонг лайф на дългите и така да си светят....
One, а ти се хвана като удавник за сламка.. имах предвид не едно мнение, а един довод имаш по въпроса за дневните светлини и само това е. Докато доводите против тях... някак са дооооста повече
Но то проблема не е в теб, то на ЕС довода е само и единствено този. Това е показателно, как едно е повече от много... всичко е бизнес.
От кога на политиците почна да им пука за хората? И без това сме прекалено много, ако някой го бригаше за хората, а не за парите, тогава нямаше да има и СПИН.
One... тъкмо бях започнал да те харесвам, с всичките тези конспирации за които пишеше... сега някак обърна посоката на 180 градуса... чак се чудя ти ли си или One е убит от "правителството" и сега пише някой друг вместо него.