Благодаря момчета, полезен ми е вашия опит.
Така явно наистина е вкарана в графа рискови коли, защото почти всички където направихме запитване искат втори имобилайзер.
ДЗИ признават втория имобилайзер на мазда.(ако не е на мазда техния струва около 300-400лв)
Булстрад държат да сложат техен. (безплатен)
Лев Инс не слагат имобилайзер докато колата е гаранционна, след това слагат техен -безплатно.
От Булстрад ми казаха, че не работят с мазда Бургас (понеже половината година съм в града и се поинтересувах), не знам колко трябва да ме притеснява понеже те ползват главно подизпълнители при боядисване примерно.
Оказа се, че и Лев инс не работят с мазда Бургас -Муни 93... явно работят с броени застрахователи.
Вече се чудя трябва ли да ме притеснява липсата на официален сервиз.
Нещата се свеждат май до избора на ДЗИ..
Като цяло това са ми колебанията за момента. Премията на трите е между 2800-3000( оценка на 75000), при еднократно плащане малко по-надолу.
Най-много ме притеснява факта, че доста колеги във форума се оплакаха от имобилайзерите и проблем при запалване. От време на време пътувам до трета страна и там бих се притеснил от такъв проблем свързан с имобилайзера.
Поздрави!