Минах го този филм февруари тази година. Тия въшки струват като истински коли...
Бюджетът беше до 3000 лв, защото е ясно, че в тези пари влизат ремонти и обслужване. Е, надхвърлихме малко бюджета накрая... В тези пари не влиза никоя уважаваща себе си тойота или каквото и да е японско. Ако случайно се появи, изчезва много бързо. При мазда няма почти никакви автоматици. Гледахме сутиен С2, което на пръв поглед звучи много добре, но е трагедия. Онова, което на мен ми харесва френдката не искаше да го погледне... Било грозно, а изискването беше задължително автоматик. Накрая, направих компромис и се съгласих с мерцедес А160 с газ 2001г. Колата беше останала без окачване, но нямаше никаква ръжда... което беше странно. Ремонтите по тази кола са скъпи, защото двигателят е буквално отдолу, но частите са никакви пари. Това, което се гледа е скоростна кутия и двигател. Превключването на предавките е учудващо меко за тази пазарска чанта. Освен плавното превключване се прави и тест с ускоряване до 50-60 км/ч и после сравнително рязко намаляване. Не трябва да се чуват шумове от скоростната кутия все едно удря с чук, докато сваля предавките. Скъпите ремонти при тази кола са стартер, скоростна кутия и каквито и да било ремонти по двигателя. Лесно се сменят свещи, бобина (тя е цял модул) на свещи, филтрите и окачването. Тези кошници имат тенденция да се обръщат, затова серийно идват с ESP. Това означава, че с окачването не трябва да се правят никакви компромиси. Вътре е широко, приятно и тихо. Возията не е нещо особено. Видимостта е страхотна, а позицията на сядане е много по-висока от 323F BA. Паркирането с тази кола е фасулска работа, особено важно за начинаещ. Разход на газ за този модел около 12л/100км градско каране, но според мен има проблем газовата система.
_________________ Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.
|