Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 19 Мар 2024, 12:13

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 21 Дек 2015, 12:43 
Offline
любител

Регистриран на: 22 Май 2007, 10:43
Мнения: 7
Местоположение: пловдив
Колеги Маздичката ми има някакъв проблем,парното едвам се усеща.Значи по табло бързо стига работна температура,но духа хладко,прочетох всичко от темите за парно но не срещнах точно този проблем.
Възможно ли е да термостат при условие че по табло бързо достига температура(или ме лъже датчика защото е точно на самия термостат)?
На изходите на радиаторчето лявата тръба е по топла от дясната но това не е ли нормално все пак се охлажда през радиатора(проверих го от съвет в една тема)?
И крайна сметка споделете ако сте го имали този проблем ..че замръзвам в мъника :)
Благодаря предварително.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Дек 2015, 16:01 
Offline
маниак
1994 Mazda 121

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:17
Мнения: 814
Местоположение: HANNOWER
skype: niki_ovt
Първо да попитам количката има ли Газ?
Термостата може да си го провериш лесно-ако почва да топли дебелия маркуч който излиза от него преди да достигне работна температура колата значи не затваря напълно.Другото е ,че радиаторчетата на тези коли лесно се затлачват и двете ми имаха сравнително слабо парно,но първата като я взех и преди да я наблъскам от глупост със добавки за спиране на теч си имаше перфектно :oops: .Но дори и затлачено след достигане на работна температура на колата си топли,ако при тебе изобщо го няма провери си и клапите


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Дек 2015, 19:03 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 22 Май 2007, 10:43
Мнения: 7
Местоположение: пловдив
niki_o написа:
Първо да попитам количката има ли Газ?
Термостата може да си го провериш лесно-ако почва да топли дебелия маркуч който излиза от него преди да достигне работна температура колата значи не затваря напълно.Другото е ,че радиаторчетата на тези коли лесно се затлачват и двете ми имаха сравнително слабо парно,но първата като я взех и преди да я наблъскам от глупост със добавки за спиране на теч си имаше перфектно :oops: .Но дори и затлачено след достигане на работна температура на колата си топли,ако при тебе изобщо го няма провери си и клапите

Мерси за отговора колега,да има газ..това има ли значение,а клапите как да проверя и къде са?Извинявам се за лаишкия въпрос за клапите..


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Дек 2015, 20:43 
Offline
маниак
1994 Mazda 121

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:17
Мнения: 814
Местоположение: HANNOWER
skype: niki_ovt
Предположих за газта :D
Винаги майсторите връзват отоплението на изпарителя като режат маркучите преди и след казнчето и слагат троиници.така ако има и малко запушване на казанчето повечето вода започва да минава през изпарителя поради липса на съпротивление там.От там и задължителното слабо парно.Така бяха направили и моята,но като се ориентирах махнах троиниците и пак пуснах мъркуча който подава топлата вода към радиатора директно,а изходящия прекарах през изпарителя.Няма проблем защото модела няма кранче за казанчето и винаги върти водата и така изпарителя не остава на сухо или незатоплен.По този начин всичката вода минава и през радиаторчето и през изпарителя последователно.Подобрението на парното ще е осезаемо :wink:
Клапите са под таблото и трудно достъпни,но надали е от там...щом имаш газова гореописаното е по-веротно.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2015, 08:00 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 22 Май 2007, 10:43
Мнения: 7
Местоположение: пловдив
niki_o написа:
Предположих за газта :D
Винаги майсторите връзват отоплението на изпарителя като режат маркучите преди и след казнчето и слагат троиници.така ако има и малко запушване на казанчето повечето вода започва да минава през изпарителя поради липса на съпротивление там.От там и задължителното слабо парно.Така бяха направили и моята,но като се ориентирах махнах троиниците и пак пуснах мъркуча който подава топлата вода към радиатора директно,а изходящия прекарах през изпарителя.Няма проблем защото модела няма кранче за казанчето и винаги върти водата и така изпарителя не остава на сухо или незатоплен.По този начин всичката вода минава и през радиаторчето и през изпарителя последователно.Подобрението на парното ще е осезаемо :wink:
Клапите са под таблото и трудно достъпни,но надали е от там...щом имаш газова гореописаното е по-веротно.


Колега точно от това излезна..Благодаря много за съвета и ако минаваш през Пловдив се обади да почерпя от сърце. :wink:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2015, 11:57 
Offline
маниак
1994 Mazda 121

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:17
Мнения: 814
Местоположение: HANNOWER
skype: niki_ovt
Далечко ми е Пловдив :D Но благодаря за поканата.Ако недай си Боже изкочи друго по мъника пиши,ще помагаме :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Дек 2015, 13:36 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 22 Май 2007, 10:43
Мнения: 7
Местоположение: пловдив
niki_o написа:
Далечко ми е Пловдив :D Но благодаря за поканата.Ако недай си Боже изкочи друго по мъника пиши,ще помагаме :lovemazda:

Благодаря още веднъж!


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб