Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 11 Апр 2021, 19:54

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2021, 19:45 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
Здравейте колеги! От скоро вече се наложи да членувам и във този форум понеже минах и аз на Мазда 323 Ф БА 1,5 по талон 1995 год. Вин код.JMZBA145201155200.Та преди седмица закупих маздата от с.Приселци обл. Варна , но продавача се оказа измамник. При оглед , тестове всичко бе горе долу Ок , като изключим ръждата по веждите , компенсаторното казанче чисто и вътре антифриза грееше в синьо , като нов. Прибрах се вечерта , като разстоянието е около 300км. и на другата сутрин правя проверка и какво да видя. В компенсаторното казанче в антифриза плуват маслени петна. Естественно чух измислените оправдания на продавача по телефона и с това си останах. Главата ми запуши яко и се осетих , че това изглеждащо , като чисто ново казанче специално е било измито и напълнено с нов антифриз. Естественно продавача се покри и втори разговор по телефона не се проведе. Абе прецаках се .......
Сега въпроса ми е. Има ли някой , който се е сблъскал с този проблем и ако може да даде повече подробна информация. Вече пет дена карам така щото трябваше да ходя от Варвара обл. Б-с до гр.Бургас 80км. да мина КАТ и да сменя талона на мое име. Собственника там ми разправяше , че е сменял сегменти , гумички на клапани , водна помпа , мерил блока за елипси и др. някъде през късна есен и бил ходил няколко пъти до София . Бил изчистил добре блока от остатъчно масло във водните ризи , но аз все пак реших да пробвам да изчистя и да видя след това , какво ще се получи преди да се хвърлям да отварям мотора. Та днес направих три промивки на водната система , като сипвах по полувин шише Мeglio /обезмаслител/ във водната система. Измих казанчето и сега ще следя дали ще започне да се трупа отново масло в капачката на радиатора и в компенсаторното казанче. Отделно съм си запомнил и маслото на щеката в какво положение и ще следя и двете неща. Когато почиствах компенсаторното казанче си направих труда да извадя колкото мога маслото плуващо от горе и мисля , че излезе около 50гр. на око. Маслото не е смесено и пресечено имайки в предвид , че съм изминал около 520км. от , като я купих. Та въпрос към знаещите. Мислите ли , че маслото ще е от предишния ремонт на измамника и не добре почистена водна система след това или ще отиде работата до издухана гарнитура , спукана глава? До колкото виждам не мога да се съмнявам в другото малко зло за топлообменник в който да смесва , защото Маздата няма такъв. А в този особен смукател има ли възможност да смесва масло в антифриза? Колата си върви добре на бензин и на газ , като изключим , че има лека тромавост в по ниските обороти , но мисля , че ще е от гомите понеже са 15 цола. Може да иска и леки настройки на газовия комп , но това по нататък. Поздрави от южното черноморие!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2021, 21:08 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda MX-3

Регистриран на: 15 Юли 2017, 19:46
Мнения: 113
Много неприятно. Следи какво се случва в казанчето.
Според мен ако не се оправят нещата, направо си търси двигател, по възможност го огледай и го чуй преди да е смъкнат. Не мисля, че си заслужава да се вкарваш в такива филми. На баща ми колата два пъти вече меси маслото и антифриза. Всеки месец сменям поне по един маркуч от охладителната система... Веднъж стигне ли се до там, голямо е приключение.
Успех!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2021, 21:37 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
tarkulk0 написа:
Много неприятно. Следи какво се случва в казанчето.
Според мен ако не се оправят нещата, направо си търси двигател, по възможност го огледай и го чуй преди да е смъкнат. Не мисля, че си заслужава да се вкарваш в такива филми. На баща ми колата два пъти вече меси маслото и антифриза. Всеки месец сменям поне по един маркуч от охладителната система... Веднъж стигне ли се до там, голямо е приключение.
Успех!

Иначе не ми надува , стрелката не се вдига и стои на средата , парно има и не смесва маслото. Имаше малко масло в компенсаторното казанче и на капачката за радиатора. Хрумна ми друго....... Как стои въпроса с водната помпа? Оня ми дрънкаше , че скоро бил сменял водна помпа. Тя дали не уплътнява някоя маслена магистрала от , която да вкарва по малко масло в антифриза?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Фев 2021, 21:20 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda MX-3

Регистриран на: 15 Юли 2017, 19:46
Мнения: 113
traper2504 написа:
tarkulk0 написа:
Много неприятно. Следи какво се случва в казанчето.
Според мен ако не се оправят нещата, направо си търси двигател, по възможност го огледай и го чуй преди да е смъкнат. Не мисля, че си заслужава да се вкарваш в такива филми. На баща ми колата два пъти вече меси маслото и антифриза. Всеки месец сменям поне по един маркуч от охладителната система... Веднъж стигне ли се до там, голямо е приключение.
Успех!

Иначе не ми надува , стрелката не се вдига и стои на средата , парно има и не смесва маслото. Имаше малко масло в компенсаторното казанче и на капачката за радиатора. Хрумна ми друго....... Как стои въпроса с водната помпа? Оня ми дрънкаше , че скоро бил сменял водна помпа. Тя дали не уплътнява някоя маслена магистрала от , която да вкарва по малко масло в антифриза?


Аз лично не съм запознат с този двигател така че не мога да кажа. По принцип често правят проблем топлообменниците, но не знам дали има такъв изобщо при теб.
Щом не надува е добре за сега. Ако има много плуващи сополи в казанчето, опитай пак да промиеш системата с Meglio. Не е много полезно за маркучите, но те така или иначе най-вероятно са почнали да се разлагат от маслото, така че...

Виж снимки в нета на помпата да разбереш за какво става въпрос. Другия вариант е да потърсиш workshop manual за твоя двигател и да потърсиш информация къде има антифриз и масло в непосредствена близост.
Поздрави!
П.С. Сега видях, че няколко пъти си промивал с Меглио, така , че отпада като вариант. Каква е била причината да отварят мотора? Прегрявана ли е, смесила е маслото с антифриза, или е надувала? Ако не са шлайфали главата, е много вероятно да има пробив някъде между маслена и водна магистрала. Аз съм правил тази грешка. Нямах време и пари и реших да я затворя без да шлайфам.. Резултата след година беше издухана гарнитура.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2021, 19:24 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1848
Местоположение: Пловдив
Тоя мотор квото и да го правиш не се предава, върви та върви.
Само камъни не съм слагал в него да пробвам :lol:
Много трудно може да го умориш.
Колега, следи нивото на охладителната течност.
Ако си седи на едно и също место в период от две седмици нищо не меши.
Същото е и за нивото на маслото.
Най вероятната причина за отварянето на двигателя е ппрегряване(много трудно постижимо ако всичко е наред с охл. Система) което неминуемо води до горене на масло.
Един що годе кадърен ремонт на двигателя е от сорта на 500-700лв като части, труда е отделно.
Ти си преценяш дали си заслужава, но като цяло повечето хора не дават тези пари за коли на 20+ години..
Замазват положението и предават на следващия(както сам си разбрал)
Промий системата още няколко пъти ако се наложи, но ако има наличие на масло след това, трябва да отвориш и да видиш от къде е.
Можеш и да минеш по леко(ценово) но всичко е под въпрос.. това е като шоколадовото яйце, отваряш и ако не ти хареса какво е вътре няма как да го върнеш, оправяш..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2021, 20:23 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
Вече 300км. след интервенциите на промиване и масло в компенсаторното казанче няма. Маслото съм го засякъл и продължавам да засичам на едно и също место с едно и също положение на колата и не мърда нито се пресича. Надявам се да е от някой скорошен ремонт на предния и да не е промил и карал достатъчно та за това да е извадила това масло в казанчето , но как да разбера подробности от предния , като след , като на другия ден му съобщих за случилото се повече не вдига телефона. Утре изхвърлям остатъците от препарата с две последни промивки с чиста вода , слагам антифриз , карам и следя маслото и казанчето. Аз мисля , че щом от Варна до тук 300км. изкара около 50гр. масло и тук след промивките , като измина 300 - 500км. пак трябва да се повтори същото и ще стане ясно. Тази вечер бях спрял в Царево за около 30мин. и когато запалих преди да тръгна не можех да сваля нито един прозорец. Какво ли не натисках и не........Накрая изгасих и запалих отново след , което всичко се оправи. Какъв беше и този Бъг изненада не ми е ясно. Също да попитам светодиодите , който са на самата врата само веднъж ми светнаха и повече не искат. Те откъде взимат инфо , от ключа за плафона ли?Поздрави от морето!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2021, 21:10 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda MX-3

Регистриран на: 15 Юли 2017, 19:46
Мнения: 113
traper2504 написа:
Вече 300км. след интервенциите на промиване и масло в компенсаторното казанче няма. Маслото съм го засякъл и продължавам да засичам на едно и също место с едно и също положение на колата и не мърда нито се пресича. Надявам се да е от някой скорошен ремонт на предния и да не е промил и карал достатъчно та за това да е извадила това масло в казанчето , но как да разбера подробности от предния , като след , като на другия ден му съобщих за случилото се повече не вдига телефона. Утре изхвърлям остатъците от препарата с две последни промивки с чиста вода , слагам антифриз , карам и следя маслото и казанчето. Аз мисля , че щом от Варна до тук 300км. изкара около 50гр. масло и тук след промивките , като измина 300 - 500км. пак трябва да се повтори същото и ще стане ясно. Тази вечер бях спрял в Царево за около 30мин. и когато запалих преди да тръгна не можех да сваля нито един прозорец. Какво ли не натисках и не........Накрая изгасих и запалих отново след , което всичко се оправи. Какъв беше и този Бъг изненада не ми е ясно. Също да попитам светодиодите , който са на самата врата само веднъж ми светнаха и повече не искат. Те откъде взимат инфо , от ключа за плафона ли?Поздрави от морето!


Колега хвърляй и по един поглед от време на време на маркучите да не са станали на дъвка, че да няма изненади... (личен опит) Особено преди по-дълги преходи.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2021, 21:58 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
А кога светят светодиодните подсветки , който са долу на предните врати? Само веднъж видях да свети на моята /шофьорската/ врата и така и не разбрах как се е включила. Какво ли не пробвах , мерих диода , здрав е........от къде взима инфо , от бутона за плафоните ли? Контролната ламба на дългите /синята/ мн. силно свети и вечер мн. ме заслепява и дразни очите. Смятам да залепя тъмно синя лепенка на местото , като най лесно мероприятие за да не рискувам да свалям панелите и таблото да сложа по малка мощност лампа за да не счупя някоя щипка или пластмасов зъб.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2021, 08:12 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 16 Яну 2009, 11:00
Мнения: 279
Местоположение: montana
traper2504 написа:
А кога светят светодиодните подсветки , който са долу на предните врати? Само веднъж видях да свети на моята /шофьорската/ врата и така и не разбрах как се е включила. Какво ли не пробвах , мерих диода , здрав е........от къде взима инфо , от бутона за плафоните ли? Контролната ламба на дългите /синята/ мн. силно свети и вечер мн. ме заслепява и дразни очите. Смятам да залепя тъмно синя лепенка на местото , като най лесно мероприятие за да не рискувам да свалям панелите и таблото да сложа по малка мощност лампа за да не счупя някоя щипка или пластмасов зъб.


Здравей колега. За плафоните на вратите - има едни черни пластмасови тамперчета, който стърчат на всяка колонка и на 4те врати, долу ниско. Като отвориш някоя врата замасяват и така светкат всички плафон в колата, включително този на тавана и този в багажника. 100% са окислени и за това на теб не ти свети. Особено при студено и влажно време най-много правят проблеми в този случай. Държат се на две винтчета с кръстати глави. Виж ги и се опитай да ги почисти - ще се оправи. Успех.

_________________
Mazda 444 2.8i 32v


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2021, 23:06 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
Е да колега тези ключове са ясни и работят добре защото плафона в купето свети и гасне без проблем. В багажника плафона взема инфо от ключ в самата закючваща брава на капака и там нещата са добре. Проблема е в това , че не ми светват светодиодите синкавите , които са на вратите а съм ги мерил и са здрави.Остава да сваля корите пак и да замеря направо на самия куплонг на светодиода дали идва захранване а може и там да има лоша връзка към диода.
Ти само ми кажи дали светодиодите ти светват при отварянето на вратите , а това ще означава , че вземат минус от ключовете намиращи се под колонката , които се задействат от натиска на вратите.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2021, 23:26 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 16 Яну 2009, 11:00
Мнения: 279
Местоположение: montana
Да - при отваряне на която и да е врата (включително и багажника) светкат всички плафони, а именно на двете предни врати, в купето и в багажника. Разбирай, че дори и само багажника да отвориш (вратите са затворени) светка всичко. Която и врата да отвориш при затворени всички останали ти светка всичко. Означава, че имаш лоша връзка само там, където не ти свети. :thumbsup:

_________________
Mazda 444 2.8i 32v


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2021, 21:47 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
Ясно , благодаря! Ще трябва пак да свалям корите на вратите за да меря.Скоро ги свалях да оправям високоговорителите , че бяха прекъснати намотките /шпули/ а не исках да слагам други , че оригиналните са си добри широколентови елипси. Чудя се и как да си направя теглич и дали ще трябва да свалям цялата броня. Май без сваляне няма да стане........а оригинален дали има и какво представлява не знам. Благодаря за отзивчивостта още веднъж!


Последна промяна traper2504 на 31 Мар 2021, 20:13, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2021, 22:43 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
Тази стоп машинка на педала за съединителя какво активира и с каква цел е. Питам щото скоро обрах леко болтчето за празния ход на педала за съединителя , че стърчеше много нагоре педала. Да не би да е предвидена да включва контролна лампа на таблото , когато съединителя се износи?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2021, 15:34 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
Вчера замервах маслото на двигателя и забелязах лек спад. Меря го винаги на едно и също място в едно и също положение на колата. Горе долу за 1000км. се разбра , че нивото е по ниско с около 4 мм. а това вече достатъчно доказва , че мотора не се чисти от предишно вкарване на масло в системата при отваряне на глава. Вече съм сигурен , че макар и по малко дали от пукнатина в главата или от повреда в гарнитурата навлиза масло в охладителната система. Почиствах отново гъловината на радиатора и компенсаторното казанче и извадих около 50 или 60 гр. прясно пресечено масло. Маслото в двигателя за сега все още не е пресечено. Ще трябва да отварям мотора а измамника от с. Приселци Варненско щрака с пръсти.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2021, 16:52 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
Тази стоп машинка на педала за съединителя какво активира и с каква цел е. Питам щото скоро обрах леко болтчето за празния ход на педала за съединителя , че стърчеше много нагоре педала. Да не би да е предвидена да включва контролна лампа на таблото , когато съединителя се износи?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2021, 12:14 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
Здравейте! Чакам сега да се затопли и започвам да разглобявам тук на двора. Гарнитура на Виктор Ренц и нови болтове за тиквата на Елринг вече пристигнаха. Много ми е ниска тази джедийка , а имам проблеми с кръста та не знам , колко ще изкарам в това наведено положение над мотора , но колкото изкарам и после почивка и изпъване на кръста. Горе долу ще ви държа в течение така , че ако имате желание помагайте. Наскоро затапих АГР тръбата с 5 ст. на входа и , но голям зор падна с развиването на гайката 23. Като , че ли с една идея има подобрение във въртящия момент в ниските до 2500об/мин. По добре потеглям , като се има предвид , че съм с 15 цола джанти натоварването на мотора е по голямо от колкото с 13 цола , каквито трябва да бъдат. Отворих отново корите на вратите и замерих светодиодите бяха изпукали а захранване +12 волта имаше. Сложих диоди от запалка за цигари с резистор 10к.ома. и сега светя , като коледна елха.
П.п.Ако може някой да ми каже стопмашинката /ключ/ на педала на съединителя каква информация дава няма да е зле? Поздрави за сега!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Мар 2021, 07:38 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
Здравейте! Идва време да сглобявам двигателя някой да каже за белега на не свалена шайба на коляновия вал на коя черта на планката да бъде? Горе шайбата на разпредел.вал на Z . Първи цилиндър работен такт , горна мъртва точка?


Последна промяна traper2504 на 29 Мар 2021, 19:56, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Мар 2021, 14:47 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1848
Местоположение: Пловдив
https://dox.abv.bg/download?id=36c82f0f4e&folder=20

Колега, свали си тези файлове и ги прегледай.
Вътре има информацията която ти трябва.

https://f01.justanswer.com/MASTEROFMAST ... d_1.51.gif

https://f01.justanswer.com/MASTEROFMAST ... e6_1.5.gif


Последна промяна maZZda на 29 Мар 2021, 14:50, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Мар 2021, 14:49 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
maZZda написа:
https://dox.abv.bg/download?id=36c82f0f4e&folder=20

Колега, свали си тези файлове и ги прегледай.
Вътре има информацията която ти трябва.

Колега писах ти на лични.......


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Мар 2021, 19:53 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
Благодаря за отделеното време по телефона на колегата Мазда и за файловете! Въпреки всичко изчетено не намирам инфо за това на коя черта долу на коляновия вал трябва да бъде установен белега , защото ремъчната шайба не е свалена и гледам по мерната планка. Бъквата ,,Т,, означава ,,топ,, демек горна мъртва точка , там ли се установява белега на ремъчната шайба за да се центрова правилно газоразпределителния механизъм.
При мен има нещо озадачаващо. Защо при мен белегът горе на шайбата идва на буквата ,,I, а не на ,,Z,, , както виждам в Аутодата и на клиповете на братушките? Двете гърбици на всмукателния ангрен. вал са на около 10 часа , работен такт , при положение , че коляновият и ангренажния вал се въртят по часовниковата стрелка? Мотора ми е с една ремъчна шайба на разпределителния вал и верига към другия. Поздрави!
Колелото го оправих след , като го свалих се оказа , че има три положение и предния хайвани беше сменил позицията му. Сега горе стои ,,Z,, а не ,,I,,.


Последна промяна traper2504 на 05 Апр 2021, 10:24, променена общо 3 пъти

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Мар 2021, 12:42 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
Айде бе маздаджии точно на "Т" ли трябва да бъде белегът на ремъчната шайба на коляновия вал или една черта преди "Т" в предвид , че мотора върти по часовника? Леле в този форум дори не мога да пусна снимка????
П.п. И без вас ми е ясно , че буквата ,,Т,, /Тop/ , /Горе/ означава горна мъртва точка при работен такт , но все пак търся и вашата подкрепа. Правя центровката точно по белега ,,,Т,, а горе двата вала са ми ясни. За всеки случай ще се ориентирам и по дестрибутора ,. Там палеца трябва да сочи полюса за 1 ви цилиндър и това е. Е няма , как то се видя , че ще си я събера и без вас.
Благодаря за подкрепата на колегата Мазда!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2021, 18:38 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
Избръмчах , всичко е шест!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2021, 21:12 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
Изтрийте ми профила от тук!
Ба си надутите хора и умрелия форум.
Сам си пиша и сам си отговарям. Цяла кола направих и един човек ми писа , това никъде другаде не го видях.
Направо ме изтривайте!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2021, 06:34 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda MX-3

Регистриран на: 15 Юли 2017, 19:46
Мнения: 113
traper2504 написа:
Изтрийте ми профила от тук!
Ба си надутите хора и умрелия форум.
Сам си пиша и сам си отговарям. Цяла кола направих и един човек ми писа , това никъде другаде не го видях.
Направо ме изтривайте!


Направило ми е впечатление, че като цяло няма много голяма активност в този раздел на форума, но е разбираемо според мен, все пак не останаха много мазди като нашите. Колегата maZZda е най-активен тук, дори доста пъти ми е помагал и на мен за моята MX-3, за което съм му много благодарен. :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2021, 08:51 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1848
Местоположение: Пловдив
Недейте с негативните мисли, просто малко хора (по разбиращи де) карат тези коли, по скоро са преминали на нещо по ново.
Друго е, че някой може да не е видял написаното, трето, че може изобщо да няма време да отвори компютъра..
Най вероятно има и такива които знаят, но не споделят, здраве да е.
Важното е, че все някой се намира да помогне по даден проблем.
Карайте си колите с кеф!
Поне аз така правя.
:D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2021, 01:07 
Offline
любител
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 11 Сеп 2018, 00:14
Мнения: 45
Местоположение: Горна Оряховица
Аз пък следя темата но просто нямам какво да добавя, тъй като от това нещо не разбирам. Виж с лагерите за динамото се опитах да ти помогна. Та освен, че коли като нашите почти вече няма и че някои хора нямат време, има и такива, които с интерес следят темата, но просто не могат да дадат съвет. Недей да се ядосваш :wink:

_________________
Карам бързо понеже ме гони ръждата! :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2021, 08:48 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2021, 17:41
Мнения: 33
Местоположение: Бургас
Здравей колега! Оказа се , че шумът не беше от лагерите на алтернатора а пластмасовия капак за ангренажния ремък изметнат и опирал в едната страна на ремъка и зъбите му. Коригирах го и сега няма шум и жужене.Така , че няма да сменям лагери на алтернатор.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб