Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 19:33

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 61 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2021, 07:43 
Offline
любител
1994 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 02 Дек 2014, 18:56
Мнения: 72
Местоположение: Силистра
Вчера първо го търсих в интернет, за да вида как изглежда и ми излезе точно тази снимка.Под чистачките намерих това, но не изглежда като на снимката, а и няма номер на него да го проверя дали е то.Едното му маркучи, влиза в смукателния колектор близо до дроселовата клапа, а другото отива в една цилиндрична черна кутия.


Прикачени файлове:
20211128_073141.jpg
20211128_073141.jpg [ 130.53 KiB | Прегледано 7316 пъти ]
20211128_073201.jpg
20211128_073201.jpg [ 84.84 KiB | Прегледано 7316 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2021, 08:05 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda MX-3

Регистриран на: 15 Юли 2017, 19:46
Мнения: 232
Svetlin_Ivanov написа:
Вчера първо го търсих в интернет, за да вида как изглежда и ми излезе точно тази снимка.Под чистачките намерих това, но не изглежда като на снимката, а и няма номер на него да го проверя дали е то.Едното му маркучи, влиза в смукателния колектор близо до дроселовата клапа, а другото отива в една цилиндрична черна кутия.


Това би-трябвало да е за бензиновите пари. Я виж това ли е твоя двигател? (не обръщай внимание на червената стрелка)
Прикачени файлове:
rsz_uuaaagphqea-960.jpg
rsz_uuaaagphqea-960.jpg [ 19.32 KiB | Прегледано 7313 пъти ]

Прикачени файлове:
rsz_27gaaaganqea-960.jpg
rsz_27gaaaganqea-960.jpg [ 25.99 KiB | Прегледано 7313 пъти ]


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2021, 10:42 
Offline
любител
1994 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 02 Дек 2014, 18:56
Мнения: 72
Местоположение: Силистра
Да, изглежда същия двигател.


Прикачени файлове:
20211128_081513.jpg
20211128_081513.jpg [ 185.13 KiB | Прегледано 7306 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2021, 14:14 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda MX-3

Регистриран на: 15 Юли 2017, 19:46
Мнения: 232
Svetlin_Ivanov написа:
Да, изглежда същия двигател.


Ами разгледай схемата и ще ги откриеш, даже са написани кое какво е, но проблема с паленето не ми се вярва да е от там. Все пак провери дали работят


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2021, 17:46 
Offline
любител
1994 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 02 Дек 2014, 18:56
Мнения: 72
Местоположение: Силистра
Проблема се оказа в делкото.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2021, 19:05 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Значи ток всъщност е нямало..
Майстор, а?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2021, 20:09 
Offline
любител
1994 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 02 Дек 2014, 18:56
Мнения: 72
Местоположение: Силистра
Беше сложил една свещ, на единия кабел и каза, че имало ток.Това делко, го бях купил от Малком Пловдив преди 3 месеца, защото мислех, че моето прави проблеми и сега си върнах старото.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2021, 23:06 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda MX-3

Регистриран на: 15 Юли 2017, 19:46
Мнения: 232
Svetlin_Ivanov написа:
Беше сложил една свещ, на единия кабел и каза, че имало ток.Това делко, го бях купил от Малком Пловдив преди 3 месеца, защото мислех, че моето прави проблеми и сега си върнах старото.


И все пак какво е станало? Щом е делкото, вероятно датчика е сдал багажа, но пък казваш, че други грешки освен тази за клапана не ти е записала. Капачката и палеца в какво състояние са? Почиствал ли си ги скоро?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2021, 01:06 
Offline
любител
1994 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 02 Дек 2014, 18:56
Мнения: 72
Местоположение: Силистра
Нямаше други грешки.На старото делко му купих нова капачка и палец.Маздата забива когато достигне 2000 оборота и трудно набира след това, заради това купих друго втора ръка.И сега пак забива и май ще й купя нова ламбда сонда.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2021, 07:14 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda MX-3

Регистриран на: 15 Юли 2017, 19:46
Мнения: 232
Svetlin_Ivanov написа:
Нямаше други грешки.На старото делко му купих нова капачка и палец.Маздата забива когато достигне 2000 оборота и трудно набира след това, заради това купих друго втора ръка.И сега пак забива и май ще й купя нова ламбда сонда.


Ако е с един кабел, реално започва да работи чак след като загрее двигателя. Съмнява ме да е от нея. На газ има ли го този проблем? Провери си налягането на горивото. Подобен проблем се получава когато се спука маркуча на бензиновата помпа в резервоара.
След като смени делкото центровката на око и ухо ли я прави? Ако да, първо намери някой който има стробоскоп и направете центровката както трябва. Аз от както я имам моята кола, се мъчих да я оправя, докато не разбрах оня ден, че просто е трябвало да ѝ се направи центровка както трябва. Всичко си заспа след това.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2021, 08:45 
Offline
любител
1994 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 02 Дек 2014, 18:56
Мнения: 72
Местоположение: Силистра
С 4 кабела е ламбда сондата.Докато беше с обикновената газова само на бензин го правеше, но сега с инжекциона го прави и на двете, защото не можаха да я настроят.Бях сменил помпата за всеки случай, но нямаше ефект.Имах стар белег и по него сложих делкото, в сервиза в който го наместваха ме съмнява да са използвали стробоскоп.Ще намеря първо да го настроят тогава.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2021, 11:56 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda MX-3

Регистриран на: 15 Юли 2017, 19:46
Мнения: 232
Svetlin_Ivanov написа:
С 4 кабела е ламбда сондата.Докато беше с обикновената газова само на бензин го правеше, но сега с инжекциона го прави и на двете, защото не можаха да я настроят.Бях сменил помпата за всеки случай, но нямаше ефект.Имах стар белег и по него сложих делкото, в сервиза в който го наместваха ме съмнява да са използвали стробоскоп.Ще намеря първо да го настроят тогава.


В темата на колегата може да прочетеш как се прави центровката и как се регулират оборотите на празен ход. Информацията е от руски сайт, а по-надолу съм описал как се получи при мен. Да чукна на дърво моята кола се държи доста добре за сега.

https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=30&t=51473


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2021, 20:01 
Offline
любител
1994 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 02 Дек 2014, 18:56
Мнения: 72
Местоположение: Силистра
Благодаря. В понеделник ще я закарам в един сервиз в който имали стробоскоб и ако и там не я направят, ще си купя и сам ще я оправям.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2021, 20:38 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda MX-3

Регистриран на: 15 Юли 2017, 19:46
Мнения: 232
Svetlin_Ivanov написа:
Благодаря. В понеделник ще я закарам в един сервиз в който имали стробоскоб и ако и там не я направят, ще си купя и сам ще я оправям.


И аз мислех да си купя, но като видях цените... Стробоскоп който наистина върши работа струва нещо от порядъка на 300-400 лева. :D Успех все пак! :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2021, 20:44 
Offline
любител
1994 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 02 Дек 2014, 18:56
Мнения: 72
Местоположение: Силистра
Чак такъв не, бях гледал по 50-70 лв.Пратих един приятел, да пита по сервизите кой има стробоскоп и от единия сервиз му казали, че преди 15 год. имал ама се счупил и била стара ненужна вещ.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2021, 22:53 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 11 Сеп 2018, 00:14
Мнения: 133
Местоположение: Горна Оряховица
Аз гледах за 40 лева един без регулация на градусите и за 100 лева същия но с настройка на градусите и оборотомер. Каква е разликата с тези за 300 лв? Прецизността предполагам?

_________________
Карам бързо понеже ме гони ръждата! :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2021, 22:58 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Всеки иска с лаптопче да ремонтира коли в днешно време.. Бързо и лесно да изкара пара..
Само да вметна че тея бракми дето се ремонтират с лаптопчета, са просто компютри на колела, нищо общо с истинските коли..
На никой не му се цапа за да ремонтира камо ли за да диагностицира такива стари коли, но пък коли, произведени да те закарат от точка А до точка Б без глезотийки като издуване на лумбалната област или обдухване на "дивия"..
Още малко и шадраван с каракуди ще сложат за да примамят купувача с ненужни тъпотии в глупавите си нови модели..

Познавах асъл майстори които ще се спукат от работа и накрая сметката е символична, но като ремонтират нещо то е направено кадърно и качествено.
Няма вече такива майстори.
Влезеш ли в сервиз те гледат като касичка, а те държат чука..
Ше те ошушкат за неща които дори те самите не разбират и не могат да диагностицират или ремонтират, но пък нали бил си там, работели са по колата ти, заел си ги едиси колко часа и си плащаш, независимо от резултата (оправена,скалъпена или нищо не направили с нея) кола..
Всеки който откаже да ремонтира по стар автомобил, не заслужава да се нарича автомонтьор..
Повече му отива невестулка и мизерник..
Предпочита за това време да вземе повече пари от друг за друга работа с която е запознат(или вече е правил) за да е спокоен и да не го е страх че ше се изложи като не успее да оправи една на вид " проста" кола па той се бие в гърдите, че прави последните S класи..
Мм да, мизерници.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Дек 2021, 00:17 
Offline
любител
1994 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 02 Дек 2014, 18:56
Мнения: 72
Местоположение: Силистра
Декември 2019 в 11 вечерта, реших да си сменя делкото, че старото като се намокреше угасяше, а след 2 дена трябваше да пътувам.Закарах я, на другия ден на я центроват и като я запалих държеше 2000 оборота, а като загря паднаха на 1800.Известно време беше така и смених дроселовата клапа и се оправих оборотите, но на бензин глъхнеше, не искаше да се изфорсира, имаше замисля не, като свърши газта на полусъединител едва стигнах до газ станцията.Смених й бензиновата помпа и нямаше промяна, беше пълна до горе с бензин и го източих всичкия, защото бях чел, че ако е престоял няколко месеца може да прави проблеми и пак същата работа.После я занесох в друг сервиз, да погледнат делкото дали е центровано и да видат защо не работи на бензин и те ми смениха свещите които бяха на 10000 км и ми викат оправи се и пак нямаше промяна.Накрая смених бензиновия филтър и ми почистиха дюзите. За сега долу горе върви, но на 1500-2000 оборота заглъхва и забива.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Дек 2021, 07:30 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda MX-3

Регистриран на: 15 Юли 2017, 19:46
Мнения: 232
Svetlin_Ivanov написа:
Декември 2019 в 11 вечерта, реших да си сменя делкото, че старото като се намокреше угасяше, а след 2 дена трябваше да пътувам.Закарах я, на другия ден на я центроват и като я запалих държеше 2000 оборота, а като загря паднаха на 1800.Известно време беше така и смених дроселовата клапа и се оправих оборотите, но на бензин глъхнеше, не искаше да се изфорсира, имаше замисля не, като свърши газта на полусъединител едва стигнах до газ станцията.Смених й бензиновата помпа и нямаше промяна, беше пълна до горе с бензин и го източих всичкия, защото бях чел, че ако е престоял няколко месеца може да прави проблеми и пак същата работа.После я занесох в друг сервиз, да погледнат делкото дали е центровано и да видат защо не работи на бензин и те ми смениха свещите които бяха на 10000 км и ми викат оправи се и пак нямаше промяна.Накрая смених бензиновия филтър и ми почистиха дюзите. За сега долу горе върви, но на 1500-2000 оборота заглъхва и забива.


До колкото разбрах тези евтините стробоскопи са фиксирани да работят на определени градуси. Освен това не е сигурно колко ще са точни. Когато попитах отговора беше "или вземаш нешо истинско или нищо", а истинското е доста скъпо за мен.

Така ще ти го кажа... ако щеш и цялата кола смени (както направих аз), не се ли направи центровката на делкото и тихите обороти колата ти няма да се оправи. 7 години се блъскам с тия двата проблема докато преди няколко дена открих топлата вода, с помощта на колегите от форума, че аджеба всичко по колата си работи и е въпрос на настройка. Мога да те замярам със стъпкови моторчета и дросели, вече и аз не знам колко са на брой, ама каква файда? И аз така като теб преди слушах сервизни "майсторчета" които ми казваха "Не се занимавай, сложи ѝ газ и ще се оправи". С годините толкова части събрах за мх-3, че само ми трябва купе и мога да събера една :mrgreen:
За пореден път се убеждавам, че като японската кола друга такава няма. Просто са особени и си искат внимание, за да е наред всичко и хора които не се занимават с такива коли трудно могат да ти свършат работа. Не случайно има/имаше майстори които се занимават САМО с японски коли. :wink:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Дек 2021, 11:32 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Аз си имам един стар руски стробоскоп, универсален.
Мери абслоютно всяка една кола която съм закачал..
Има си проблем де, газоразрядната лампичка не светва всеки път, понякога прескача 1-2 светвания ама не е болка за умиралка..
Не виждам как някой ще произведе нещо такова (инструмент за измерване) фиксирано.
Няма как, то си мери момента на запалване на 1-ви цилиндър и тогава светва(барабар със свещта)
При промяната на центровката тпзи ъгъл се променя и срробоскопа следва високоволтовия токов сигнал да го кажем за свещта на 1-ви цилиндър.
Това е.Няма начин да е фиксиран инструмент на градуси за измерване на самите тях..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Дек 2021, 14:55 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda MX-3

Регистриран на: 15 Юли 2017, 19:46
Мнения: 232
maZZda написа:
Аз си имам един стар руски стробоскоп, универсален.
Мери абслоютно всяка една кола която съм закачал..
Има си проблем де, газоразрядната лампичка не светва всеки път, понякога прескача 1-2 светвания ама не е болка за умиралка..
Не виждам как някой ще произведе нещо такова (инструмент за измерване) фиксирано.
Няма как, то си мери момента на запалване на 1-ви цилиндър и тогава светва(барабар със свещта)
При промяната на центровката тпзи ъгъл се променя и срробоскопа следва високоволтовия токов сигнал да го кажем за свещта на 1-ви цилиндър.
Това е.Няма начин да е фиксиран инструмент на градуси за измерване на самите тях..


Явно аз не съм разбрал правилно... Добре тогава, тоя стробоскоп който ползвахме за моята кола имаше някви врътки за нещо си... За какво са и каква е разликата между този вид и такъв от 50-70 лева който няма такива неща?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Дек 2021, 17:23 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Хубавато на 232F BA e, че делкото и да искаш, не можеш да го зацепиш грешно. Единствено можеш да промениш ъгъла на запалване.
Ако и с настроено предварение моторът работи зле, проверете зацепването ангренажа.
Делкото можете да го поразглобите и да видите бобината дали не се е нашарила с на едни лилави звезди. Ако да, изолацията й е пробила, и е въпрос на време съвсем да й спре тока.
Разглобете и почистете датчика на разпределителния вал, който е в общ корпус с комутатора. Датчикът на вала е магнитен и на теория не може да се прецака, но на практика може и да може. Комутаторът е полупроводников и жегата в делкото го скапва и на теория, и на практика.
Прегледайте всички кабелни конектори във и около делкото.

Дросел, стъпково моторче, кабели, свещи, температурни датчици... би трябвало да сте ги отхвърлили като причина.

И понеже съм го ял, сменете термостата, особено ако не знаете дали и кога последно е сменян, защото има способността да умре отворен и човек може да се сцепи от търсене кое кара мотора да държи ненормално високи обороти.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2021, 11:40 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
tarkulk0 написа:
[... За какво са и каква е разликата между този вид и такъв от 50-70 лева който няма такива неща?


Е питай собственикът му..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2021, 20:49 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda Premacy

Регистриран на: 25 Апр 2016, 21:09
Мнения: 506
Местоположение: Бургас
maZZda написа:
Всеки който откаже да ремонтира по стар автомобил, не заслужава да се нарича автомонтьор..
Повече му отива невестулка и мизерник..


Направи си сервиз, намери си клиенти с 20+ годишни драгстери (няма да ти липсват, особенно ако работиш евтино), после обаче като си чупиш ръцете цяла седмица за 150лв горница накрая, да не кажеш, че не си предупреден. Като клиентите ти имат пари за пазарски анцуг, и ти вадиш пари колкото за пазарски анцуг. Пък в България такива коли се карат от такива клиенти. Това са фактите.

За съжаление има некоректни колеги. Болшинство са, това е факт също. И ако се гръмнеш в първия срещнат сервиз, ще страдаш силно. А кадърните момчета си избират и работата, и клиентите. И нямат нужда от реклама, защото отдавна имат много повече работа отколкото могат да свършат. Затова и не се рекламират по форумите, и не работят на "комуникативни места". Това е реалността.

Поне 100 пъти съм казал на познати, че кола се избира по това кой и къде ще я поддържа. Ако нямаш връзки с коректни хора в бизнеса и нищо не разбираш, по-добре с такси. Или лизинг на нова кола. По евтино е.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2021, 21:36 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Ilia801 написа:
Направи си сервиз, намери си клиенти с 20+ годишни драгстери (няма да ти липсват, особенно ако работиш евтино), после обаче като си чупиш ръцете цяла седмица за 150лв горница накрая, да не кажеш, че не си предупреден. Като клиентите ти имат пари за пазарски анцуг, и ти вадиш пари колкото за пазарски анцуг. Пък в България такива коли се карат от такива клиенти. Това са фактите.

За съжаление има некоректни колеги. Болшинство са, това е факт също. И ако се гръмнеш в първия срещнат сервиз, ще страдаш силно. А кадърните момчета си избират и работата, и клиентите. И нямат нужда от реклама, защото отдавна имат много повече работа отколкото могат да свършат. Затова и не се рекламират по форумите, и не работят на "комуникативни места". Това е реалността.

Поне 100 пъти съм казал на познати, че кола се избира по това кой и къде ще я поддържа. Ако нямаш връзки с коректни хора в бизнеса и нищо не разбираш, по-добре с такси. Или лизинг на нова кола. По евтино е.


Сервиз имаше, бачкал съм като цяло на такива стари дрънгели.. работата не е баш толкова лоша и времеотнемаща като си познаваш материята..
в бранша цените на услугите ни бяха едно 30% надолу от масовката и сервиза си бачкаше до откат както се казва, но уви след 50+ години работа, сервизът затвори поради това,че хората вече се отказаха от монтьорлъка(по дъртите които като цяло движеха "бизнеса") а ние младите се преориентирахме в работно естество,малцина продължиха в други сервизи..
Ясно е че не мога да поддържам някое дръгливо бмв х5 със мизерна заплата от сервиза, но пък не съм си и купил такова..
Който иска повече от това което мен ме задоволява, да си иска, ма да си наляга парцалите, па ако това означава да връща клиенти, ок ,негова воля..
,но за мен си остава мишкар..
че няма да може да си налее бензинче в Х.Й 5-тицата..
(познавам такъв човек за това давам пример с тоя кошник)
Та така, това което ще ми кажеш ми е пределно ясно, беден е народа, не може да им кажеш "купете си коли от по 10-15 хилки че да ви ги оправям" смешно е..
След време ще се обезценят и ще са по достъпни, масовката ще може да си ги позволи, пък ако искаш до тогава отсвирвай хората.. то после кой ще дойде при теб не знам..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2021, 22:06 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda Premacy

Регистриран на: 25 Апр 2016, 21:09
Мнения: 506
Местоположение: Бургас
Айде да те питам, като е имало такъв сервиз защо не взе бизнеса? Ще кажеш, че не си искал да станеш мишкар. Пък някои му викат бизнес-оптимизация :)

По масовите сервизи е ужас. Във фирмените е уж по-добре, ама зависи. Който разбира и си е събрал платежоспособни клиенти не можеш го хвана на свърши нещо което не иска. Просто работа има ужасно много, пък няма кой. На края горницата е различна. И ако може, всеки гледа да вземе повече. Пък и колите станаха сложни, като се специализираш става по-бързо и по-лесно. Действителността е такава, това е. И с лаптопче, пак е така :)

Тука лятото се измъчихме с един бензинов ВАГ с директно впръскване на мой роднина. Във фирмения сервиз искат - срещу 3 бона. Мойте хора не искат- не били правили такова и да се учат на чужд гръб - отказаха ми директно. Накрая един ентусиаст реши въпроса. Та така ...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2021, 00:28 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Разводнихме темата на колегата..
В това време хобито ми се превърна в работа а работата в хоби.. иди разбери но това е най доброто от двата свята.. надявам се някой ден и ти да го разбереш..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2021, 21:45 
Offline
любител
1994 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 02 Дек 2014, 18:56
Мнения: 72
Местоположение: Силистра
maZZda, твоя двигател 1.5 ли е?Да ти подаря една глава.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Дек 2021, 12:35 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
И двете ми ф-ки са с 1.5 мотор, да.
Не бих отказал честно казано, една глава в резерв ще е добре, че мойта си затяга клапаните неимоверно бързо незнайно защо.. :lol:
Ще ти пиша на лично.


Последна промяна maZZda на 07 Дек 2021, 12:51, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Дек 2021, 12:40 
Offline
любител
1994 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 02 Дек 2014, 18:56
Мнения: 72
Местоположение: Силистра
Добре.Довечера ще ти пратя снимки.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 61 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб