Драгойчо написа:
Колега Invictus, преди да пипаш и сменяш каквото и да е, измери компресията на цилиндрите, за да си сигурен, че главата и клапаните в частност, са в норми. Възрастта и километрите на мотора, предполагат евентуален реглаж на клапани, което предвид пуловете или както още наричат повдигачите - "парички", е пипкава работа, с много смятане, ако се опиташ максимално да използваш наличните и то ако размерите им пасват.
ТПС-а можеш да му премериш стойностите на затворен и отворен дросел, и ако потърсиш малко, ще ги намериш. В общи линии, стойността на затворен дросел се настройва на 10% от стойността на отворен. В тази тема е описан и начин без измерване, който работи, но измерването според мен е задължително, за сигурност по стойностите. И не сменяй ТПС-а, защото вероятността новия да е по-добър от стария, е направо нулева.
Погледни предварението на запалването дали е в норми, а останалите причини, както казаха колеги по-горе, един път в делкото - датчик разпред. вал / комутатор и бобина, втори път в налягането на горивото на помпата и в рейката, и като цяло си провери окабеляването на запалването за дефекти. Ламбдата също не е за подценяване.
И не на последно място, ако свещите ти са френско NGK или някакви калпазански, смени ги с японски или просто някакви други по спецификация.
И им провери разстоянието между електродите, че вчера една иридиева NGK излезе от кутийката със залепени електроди.
Каквито и свещи да си купи, все ще са боклуци. По-добре стари работещи от колкото нови
дефектни.