Здравейте. От известно време колата (Mazda 323 BJ, дизел 2.0, 2001 г.) прави следния проблем. При първо палене и студено време, пали, работи малко и след това гасне (или изобщо не иска да запали ако е много студено). След 2-3 опита, пали и след това няма никакъв проблем през деня със запалването и работата на двигателя. Този проблем се появи миналата година зимата, посетихме няколко сервиза, но тъй като не успяха да направят диагностика отказаха да се занимават по-задълбочено (като междувременно подмениха въздушния и горивния филтър, но нямаше подобрение), проблема остана неразрешен докато се стопли времето и този проблем изчезна. Лятото колата е карана нормално, докато не застудя и последните дни отново започна да се появява същия проблем. Този път намерихме координатите на сервиз, където преди време беше правена диагностика и се появиха следните грешки: - P0110 IAT sensor circuit; - P1298 Injector driver module failure; - P0100 MAF circuit fault. Според човека от сервиза за диагностика грешките касаят сензора за въздух и дебитомера (които са в едно тяло) и инжекторния клапан (който по принцип се сменял трудно и било по-добре да се подмени цялата горивна помпа според него). Въпросите ми са: някой дали се е сблъсквал с подобен проблем и дали на тези места трябва да се търси проблема? Възможно ли е проблема със запалването да се дължи на нещо друго? Как се процедира с този клапан, възможно ли е да се смени/ремонтира или трябва да се взима нова горивна помпа? Ще се радвам, в случай, че някой може да помогне с някакви насоки, а ако има допълнителни въпроси ще се постарая да отговоря. Благодаря предварително за отделеното време.
|