Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 00:05

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 08:24 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mercedes-Benz E Class

Регистриран на: 18 Ное 2008, 20:53
Мнения: 765
Местоположение: русе
снощи като отивах до работа стана нещо странно. Значи двигателя стигна работна температура за по- малко от 2 минути, ама си казах че е защото времето е по- меко. Работата ми е на 4 километра от вкъщи. До 2-рия километър колата вече беше прегряла/стрелката беше след макса/ и поарното духаше свеж ледено студен въздух. На работа колегата ми вика че термостата е за смяна. Доста охладител беше заминал през преливника. Интересното е че като долях с антифриз/около литър и половина/ , изчаках двигателя да изстине добре и като запалих всичко нормално - 4 минути докато вдигне температурата , парното духаше топло. Обезвъздуших я или поне така си мисля. Общо събра около 2,6 - 2,7 литра антифриз. Като си тръгвах тая сутрин същатата работа , само че поради доста по- големия студ не прегря, а си беше в работна температура, но пак така я вдигна за отрицателно време. Парното пак беше като за рекламата на дъвки уинтърфреш/ледено студена свежест/.
прибрах колата в гаража и долях останалите 300 мл антифриз от общо 3-те литра , които взех вечерта и се събраха точно.
Някой да каже ако е наясно с проблеми от тоя тип - за смяна на термостат ли е или не е добре обезвъздушена и прави някъде въздушна възглавница и така спира нормалната циркулация на охладителя.
Не е запушен радиатора, карам я с антифриз концентрат и вода в съотношение 1:1 така че не е нещо замръзнало.
Охладителя не се губи безследно , а всичко изчезва през преливника.

_________________
.......игнорирането на факторите не променя фактите.......
>>>w210 e290 129hp/300N-m<<<
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=336164
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=350388


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 08:53 
Offline
маниак
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 23 Юли 2007, 23:24
Мнения: 523
Местоположение: Пловдив
Вероятно: Въздушна вузглавница ИЛИ гарнитура на двигателя ИЛИ спукана глава. Търси сервиз където могат да ти измерят налягането на охладителната система. (не че мисля че по нашите сервизи са чували за такъв уред)

_________________
I don't suffer from insanity, I enjoy every moment of it..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 09:06 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mercedes-Benz E Class
Автор на темата

Регистриран на: 18 Ное 2008, 20:53
Мнения: 765
Местоположение: русе
NikR написа:
Вероятно: Въздушна вузглавница ИЛИ гарнитура на двигателя ИЛИ спукана глава. Търси сервиз където могат да ти измерят налягането на охладителната система. (не че мисля че по нашите сервизи са чували за такъв уред)

двигателя е чук, гарнитурите също са добре - съдя за тях по това че не е бутнала и грам масло, а ако беше спукана главата мисля щеше да бута.

_________________
.......игнорирането на факторите не променя фактите.......
>>>w210 e290 129hp/300N-m<<<
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=336164
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=350388


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 09:07 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 18 Мар 2007, 19:45
Мнения: 306
Местоположение: още по-големото село
Колега madn3ss, Ако мога да съм ти полезен с това:
Парното по правило е свързано към малкия кръг, за да можеш да имаш парно още преди да е отворил термостата,
Дали отваря той се разбира, когато пипнеш входящия към радиатора маркуч/след термостата/. Разбира се , това се прави, когато стрелката на таблото стигне приблизително работна температура. Ако стрелката подмине обичайното си място, а маркуча е студен, виж дали имаш парно. Ако имаш , значи термостата не работи. Но в твоя случай май е по-скоро въздушен балон. Обезвъздушавай по всякакъв начин, преди да разглобяваш термостата. Успех!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 09:25 
Offline
фанатик
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 05 Фев 2006, 16:52
Мнения: 2921
Местоположение: П Л Е В Е Н
Въздушна възглавница не може да се получи,по простата причина,че термостата има клапан за обезвъздушаване,т.е. дор и при неработещ(затворен) термостат,през клапанчето системата си се обезвъздушава постоянно.Друг е въпроса откъде има нещо за обезвъздушаване,отговора според мен е:спукана глава(най-вероятно) или гарнитура на главата.При изпуснала гарнитура на главата,не е задължително да ти бара масло,зависи откъде ще изпусне,оттам се определят симтомите-надуване във антифриза,антифриз в маслото,масло в антифриза,външен теч на масло,прехвърляне на компресия от един цилиндър в друг или комбинация от последните.Може би пък просто ти е замръзнал антифриза,ама едва ли :(

_________________
Mazda 3 2.0 SkyActive-G 2015,Infiniti FX45 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 09:25 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mercedes-Benz E Class
Автор на темата

Регистриран на: 18 Ное 2008, 20:53
Мнения: 765
Местоположение: русе
tsurvuletko написа:
Но в твоя случай май е по-скоро въздушен балон. Обезвъздушавай по всякакъв начин, преди да разглобяваш термостата. Успех!

аз това правих половината нощна смяна и се появи парното по едно време и тогава сметнах че съм обезвъздушил добре но на сутринта същата работа :)
Ще продължавам с обезвъздушаването значи. Дано да е само това. казаха ми че японските колички по принцип били трудни за обезвъздушаване. Между другото преди около месец , даже и по- малко бях източил цялата система и я напълних с антифриз. Събра си всичко както си е по католог почти 6 литра/тя е 6 литра , но все нещо трябва да е останало от старата течност/. Може и да е имало малко останал въздух

_________________
.......игнорирането на факторите не променя фактите.......
>>>w210 e290 129hp/300N-m<<<
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=336164
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=350388


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 09:35 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 18 Мар 2007, 19:45
Мнения: 306
Местоположение: още по-големото село
Това звучи доста кофти! А като стиснеш маркучите /при затворена капачка/ твърди ли са или меки? Това ще ти покаже дали надува компресия в охладителната система


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 09:41 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mercedes-Benz E Class
Автор на темата

Регистриран на: 18 Ное 2008, 20:53
Мнения: 765
Местоположение: русе
tsurvuletko написа:
Това звучи доста кофти! А като стиснеш маркучите /при затворена капачка/ твърди ли са или меки? Това ще ти покаже дали надува компресия в охладителната система
меки са

_________________
.......игнорирането на факторите не променя фактите.......
>>>w210 e290 129hp/300N-m<<<
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=336164
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=350388


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 09:47 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 18 Мар 2007, 19:45
Мнения: 306
Местоположение: още по-големото село
Все пак казваш, че антифриза изтича през преливника, което значи, че нещо го изтласква оттам :?:


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 10:06 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mercedes-Benz E Class
Автор на темата

Регистриран на: 18 Ное 2008, 20:53
Мнения: 765
Местоположение: русе
tsurvuletko написа:
Все пак казваш, че антифриза изтича през преливника, което значи, че нещо го изтласква оттам :?:

то като се вдигне температурата къде другаде може да отде освен през преливника навън. едното ми съмнение е че има въздух който пречи да се завърти големия кръг, другото че термностата прави мизерии. То се видя че след нощната няма да се спи - някой пак прави ремонти над мене тука и вдигат достатъчно шум за да не е добра обстановката за сън :) , ама поне след малко да се захвана с колата . гледам едно слънце напекло през прозореца

_________________
.......игнорирането на факторите не променя фактите.......
>>>w210 e290 129hp/300N-m<<<
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=336164
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=350388


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 10:24 
Offline
фанатик
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 05 Фев 2006, 16:52
Мнения: 2921
Местоположение: П Л Е В Е Н
Еееее,ама аз си мислех че си си проверил термостата,много ясно че той е първото което може да ти прави мизерии.Вчера сменях на един Нисан дизел,същите симтоми имаше.

_________________
Mazda 3 2.0 SkyActive-G 2015,Infiniti FX45 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 10:28 
Offline
фанатик
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Авг 2007, 19:47
Мнения: 2480
Местоположение: Сф-Плд
skype: mazdislav
Да нее да си разредил антифриза прекалено много ида е станала беля по студовете? (Бащата така сменя блок на жигулката )

_________________
1998 323F BA 1.8 (продадена след 7 год и 200,000 км вярна служба)
2001 Xedos 9 TA


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 16:23 
Offline
любител
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 19 Авг 2008, 14:05
Мнения: 53
Местоположение: София
323f-fan написа:
Въздушна възглавница не може да се получи,по простата причина,че термостата има клапан за обезвъздушаване,т.е. дор и при неработещ(затворен) термостат,през клапанчето системата си се обезвъздушава постоянно.Друг е въпроса откъде има нещо за обезвъздушаване,отговора според мен е:спукана глава(най-вероятно) или гарнитура на главата.При изпуснала гарнитура на главата,не е задължително да ти бара масло,зависи откъде ще изпусне,оттам се определят симтомите-надуване във антифриза,антифриз в маслото,масло в антифриза,външен теч на масло,прехвърляне на компресия от един цилиндър в друг или комбинация от последните.Може би пък просто ти е замръзнал антифриза,ама едва ли :(

На мойта стара мазда по същия начин се скапваше гарнитурата на главата .Губеше се парното и винаги маркучите при загрял двигател бяха твърди и като отвориш жълтата капачка на радиатора балбукаше.Затова колега Madn3ss,най-добре ходи на майстори да снимат главата да видят дали не е пукната и да сменят гарнитурата,докато не си прегрял двигателя.Но дано само не е тоя проблем иначе почнат ли веднъж да шлайфат главата,рано или късно пак ще има същия проблем и става ужас.Само това което казваш че не са твърди маркучите при загрял двигател ме кара да мисля че може и да не е "гООлемия маркуч" :) а да е нещо по-малко.

_________________
MAZDA 323f BJ 1.5 1998г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: ?
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 16:39 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mercedes-Benz E Class
Автор на темата

Регистриран на: 18 Ное 2008, 20:53
Мнения: 765
Местоположение: русе
а дали не може да се е затлачил радиатора нещо и по- бавно да притиква охладителя по тръбичките и в един момент идва по - лесно течността да излезе през обезвъздушителя.
До преди малко си играх пред гаража , взех нов термостат и го сменихме с един комшия и пак същото. просто са си меки маркучите , студени и водата излиза през обезвъздушителя.
Странно впечатление ми направи че държи по- високи обороти - с около 200 оборота в повече от нормално и се завишават когато температурата наближи горната граница. Това съвсем ме обърка вече. В момента има още доста въздух в системата. Утре ще взема да продължа с обезвъздушаването. Не ми харесва много идеята за майстори. Може и по- малко от мен да знаят за колата
Може наистина да е гарнитура - преди няма и 2 месеца се беше сдухала и сложих една добавка за спиране на течове на масло - колкото да изтика до смяната на маслото и да се сменят на едно. А ми остават само няколко стотин километра... и по- точно планирах да я сменя не на тая , а на следващата заплата.

_________________
.......игнорирането на факторите не променя фактите.......
>>>w210 e290 129hp/300N-m<<<
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=336164
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=350388


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 17:10 
Offline
любител
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 19 Авг 2008, 14:05
Мнения: 53
Местоположение: София
Е аз мисля че ако ти е издухала гарнитурата на главата не може да я оправиш с добавки,а само с нова :-k А това за майсторите до голяма степен е вярно но има и такива където горе долу се стараят и си разбират от работата,въпреки че на такива май още не съм попадал :evil: Обаче все пак ако имаш възможност я заведи по-добре при някой майстор да види какво е щото така сам може и да направиш някоя беля.

_________________
MAZDA 323f BJ 1.5 1998г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 17:16 
Offline
фен
Аватар
1989 Mazda 626

Регистриран на: 30 Мар 2006, 20:35
Мнения: 316
Местоположение: Враца
Аз имах подобен проблем,има много малка вероятност но си заслужава да го провериш.Ако водната ти помпа е същия тип като моята(тоест вградена в блока и задвижвана от ангр.ремък) турбината на самата помпа е само запресована за оста,при моята беше превъртяла и оста се въртеше без турбината.Възможно е и при теб да е същия проблем щом не ти прави налягане в маркучите.Симптомите при мен бяха абсолютно същите!Ако има възмжност да я провериш без да я сваляш ще е добре.При мен мога да бръкна през дупката в която се куплира долния маркуч и да я пробвам,дано и при теб е така!Успех!Пиши за резултати.

П.П. Според мен махни термостата и горния маркуч на радиатора,напълни я с вода,запали двигателя и виж дали ще хвърля през горния маркуч.Ако да то помпата е О.К. ако не проблема е ясен!

_________________
F2T


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 18:57 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mercedes-Benz E Class
Автор на темата

Регистриран на: 18 Ное 2008, 20:53
Мнения: 765
Местоположение: русе
SVA86 написа:
Аз имах подобен проблем,има много малка вероятност но си заслужава да го провериш.Ако водната ти помпа е същия тип като моята(тоест вградена в блока и задвижвана от ангр.ремък) турбината на самата помпа е само запресована за оста,при моята беше превъртяла и оста се въртеше без турбината.Възможно е и при теб да е същия проблем щом не ти прави налягане в маркучите.Симптомите при мен бяха абсолютно същите!Ако има възмжност да я провериш без да я сваляш ще е добре.При мен мога да бръкна през дупката в която се куплира долния маркуч и да я пробвам,дано и при теб е така!Успех!Пиши за резултати.

П.П. Според мен махни термостата и горния маркуч на радиатора,напълни я с вода,запали двигателя и виж дали ще хвърля през горния маркуч.Ако да то помпата е О.К. ако не проблема е ясен!

налягане в маркучите има - от горния маркуч през преливника изхвърля охладителя и засмуква въздух.
До преди малко говорих с хора , като последния беше уж един от най - добрите майстори на двигатели в града и човека си каза или гарнитура или спукана глава. Тези дни ще му я закарам да я погледне да каже с точност. Направи ми впечатление че пред сервиза имаше още 2 мазди. А щом му се доверяват хората значи си разбира от работата. Отделно колегата дето ми го препоръча преди 2 години при него е правил двигател и казва че е много доволен и работи на приемливи цени.
И все пак се надявам да е заминала гарнитура само. То май като се сменя гарнитура беше задължително и маслообирачи и там още нещо да се сменя. така ще ми излезе по- евтино отколкото ако е пукната главата , че новата май е с доста солена ценичка

_________________
.......игнорирането на факторите не променя фактите.......
>>>w210 e290 129hp/300N-m<<<
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=336164
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=350388


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2009, 21:32 
Offline
любител
Аватар
1991 Mazda 323

Регистриран на: 14 Апр 2007, 18:56
Мнения: 8
Местоположение: ВАРНА
Колега,занеси задалжително главата на проверка-може да е пукната или изкривена.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2009, 13:18 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mercedes-Benz E Class
Автор на темата

Регистриран на: 18 Ное 2008, 20:53
Мнения: 765
Местоположение: русе
tashunko1972 написа:
Колега,занеси задалжително главата на проверка-може да е пукната или изкривена.

утре е великият ден , тей че утре следобяд като се прибера от сервизчето ще споделя тука какво е станало. Ще отворим двигателя с майстора и ще видим какво е положението. Надявам се само да не ми порасне косата с 10 сантиметра ако ми каже че е глава ... и като и чуя цената :lol:
майтапа настрана - все повече хора с кото съм говорил ми казват че може да е само гарнитурата, ама покрай нея маслообирачи и други уплътнения , гумички и всякакви дреболии ще се сменят , тей че пак ще си е един вид ремонт на сериозна ценичка.

_________________
.......игнорирането на факторите не променя фактите.......
>>>w210 e290 129hp/300N-m<<<
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=336164
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=350388


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2009, 14:06 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mercedes-Benz E Class
Автор на темата

Регистриран на: 18 Ное 2008, 20:53
Мнения: 765
Местоположение: русе
от привидно малката беля се стигна да почти основен ремонт на двг-то. Хубавото е че само в гарнитури и маслообирачи се оказа проблема. До понеделник се чака да е в движение..... в моите лапи ........ и има вероятност и за в петък ама ще видим. :)
Между другото ако някой с двг като моя ще сменя нещо от сорта ремонтния комплект от всички гарнитури по двигателя и маслообирачите при енчо/ет "енита" - русе, ул згориград под международното/ струва под 110 кинта.

става въпрос за 323BG - 1,7 дизел '94та година

_________________
.......игнорирането на факторите не променя фактите.......
>>>w210 e290 129hp/300N-m<<<
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=336164
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=350388


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2009, 19:44 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mercedes-Benz E Class
Автор на темата

Регистриран на: 18 Ное 2008, 20:53
Мнения: 765
Местоположение: русе
Така, сега дойде време още нещо да излезе за да възпрепятства сглобяването на двигателя. Излязоха някакви наранявания по блока от антифриз. Значи доста разпитвах щото майстора иска да стърже и блока + буталата.... а едно че разходите ще скочат с немалко ама и някак не ми харесва идеята да се стържат бутала и блок.
Това към което ме насочиха познати е да се запълнят нараняванията със червен силикон.. имало и някъв друг - масло и топлоустойчив черен силикон. Нямало да има проблеми. Други ми препоръчаха с течен метал , ама след кратка консултация се оказва че течния метал не е подходящ.
Някой ако е запълвал шупли по блока със силикон да каже дали минава номера. Между дугото не поясних че тия наранявания са върху тая част от блока дето ляга гарнитурата и са се получили от антифртиза.

_________________
.......игнорирането на факторите не променя фактите.......
>>>w210 e290 129hp/300N-m<<<
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=336164
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=350388


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2009, 10:16 
Offline
фанатик
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Авг 2007, 19:47
Мнения: 2480
Местоположение: Сф-Плд
skype: mazdislav
май е време да сменяш колата :ok:

_________________
1998 323F BA 1.8 (продадена след 7 год и 200,000 км вярна служба)
2001 Xedos 9 TA


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2009, 11:35 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mercedes-Benz E Class
Автор на темата

Регистриран на: 18 Ное 2008, 20:53
Мнения: 765
Местоположение: русе
resistor написа:
май е време да сменяш колата :ok:

с една нова мазда2 няма да е зле :)

_________________
.......игнорирането на факторите не променя фактите.......
>>>w210 e290 129hp/300N-m<<<
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=336164
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=350388


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2009, 20:28 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 18 Мар 2007, 19:45
Мнения: 306
Местоположение: още по-големото село
Мазда 2 е женска кола "бре серсемино!" Виж новата 6-ца бива, ама само служебна...

_________________
ВСЕКИ ИЗХОД Е ВХОД КЪМ НЕЩО ДРУГО*
цитат


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2009, 01:07 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mercedes-Benz E Class
Автор на темата

Регистриран на: 18 Ное 2008, 20:53
Мнения: 765
Местоположение: русе
tsurvuletko написа:
Мазда 2 е женска кола "бре серсемино!" Виж новата 6-ца бива, ама само служебна...

Що пък да е женска кола, супер си е количката. То и 121-цата я водят женска кола ама дали я карат само жени? И всичко идва от мита че жените не могат да карат и има трябват по- малкии коли че да могат да ги паркират. Да де ама всичко е бул шет. Женска да и кажеш ако има в бордовия комп опция за смятане на дните та да ти напомня кога щи дойде :lol:
............и стига до тука , че за какво беше темата , а на къде отиде.....
и за да не е пълен офтопик да вкарам малко инфо - до седмица вече се очаква да е готова мацката... няма такова чакане, май ще ударя 2 седмици без кола, ако вече не са станали толкова.Уж ще бъде като нова ама и тая легенда ще я видим :)

_________________
.......игнорирането на факторите не променя фактите.......
>>>w210 e290 129hp/300N-m<<<
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=336164
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=350388


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2009, 18:12 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 18 Мар 2007, 19:45
Мнения: 306
Местоположение: още по-големото село
:ok:

_________________
ВСЕКИ ИЗХОД Е ВХОД КЪМ НЕЩО ДРУГО*
цитат


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб