Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 22:16

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 157 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 19 Май 2009, 20:54 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 25 Фев 2009, 22:59
Мнения: 128
Местоположение: Houston, we have a problem!
Пускам тази тема в която ще ви заливам(е) с всевъзможни въпроси за да ми е по - лесно на самия мен... и да не препълвам(е) постоянно форума със всевъзможни теми и въпроси с различно съдържание, поне от такива с не чак толкова важно отношение (съдържание).

Като всеки начинаещ шофьор предварително се извинявам за глупавите и повтарящите се въпроси, които може и да са обсъждфани вече... :oops:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Май 2009, 20:54 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 25 Фев 2009, 22:59
Мнения: 128
Местоположение: Houston, we have a problem!
Тъй като скоро си купих такава мазда идва време за ремонти и оправяне на забележките които има...

1. Шофьорската врата при затваряне (с вдигнато стъкло) някой път стъклото й не се прибира и остава подпряно над черната лайсна на покрива на колата... (малко, бих каза доста кофти) тъй като трябва да го сваля и после да го кача за да се прибере нормално, където трябва. Мисля че това се получава заради хлабината която има самата врата и по точно джоба на стъклото. Не съм гледал много но как мога да го оправя това и по скоро как се разглобява тази врата за евентуален ремонт че не виждам и един болт.... пък не ми се иска да я разваля повече....??????
2. На предното табло от горе има една решетка- "мрежичка" точно посредата предполагам е колона, но все още нямам музика в колата за да знам. Ако е колонка как се свързва ?
3. Мисля да си сменя свещите и в аутодатата видях че предлагад доста модели на различни производители
а. bosch
б. ngk
в. champion
г. beru
Кажете кой са по- добрите и за предпочитане производители на свещи?
4. От зад ми тропат.... мисля биалетите.... нови ли трябва да купувам или мога да сменя само нз как се казват ... маншоните им :? ?

ами това е за сега ако се сетя нещо пак ще питам :D :D :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Май 2009, 21:26 
Offline
любител
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 26 Ное 2008, 00:37
Мнения: 24
Местоположение: София
По въпроса за стъклото и аз имах този пролем,но с течение на времето или по силното затваряне на врата се оправи и сега е наред.Отностно свещите,ако колата ти върви добре няма смисъл според мен засега да ги сменяш,виж нещо по важно примерно :)

_________________
Маzda 323F 1.5 DOCH 1996


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Май 2009, 07:35 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 03 Апр 2008, 20:49
Мнения: 101
Местоположение: plovdiv
Колега вратата трябва да я разглобиш и там има едни болтобе за реголиране на стаклото иска свободно време защото е голяма играчка :)

_________________
Смелите умират един път а страхливите по 100 пъти на ден.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Май 2009, 07:56 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
bgalthazar написа:
3. Мисля да си сменя свещите и в аутодатата видях че предлагад доста модели на различни производители
а. bosch
б. ngk
в. champion
г. beru
Кажете кой са по- добрите и за предпочитане производители на свещи?
4. От зад ми тропат.... мисля биалетите.... нови ли трябва да купувам или мога да сменя само нз как се казват ... маншоните им :? ?

ами това е за сега ако се сетя нещо пак ще питам :D :D :D


Свещите си имат определен живот (т.е никък не са вечни както някои смятат.....) за различните типве е разлино....Според мен (изпитано на собствен гръб) НЯМА по добри масови свещи от NGK и DENSO (маде ин Japan), и по специално Iridium варианта... (гарантиран живот поне 100 000км).Биалетки няма как да не смениш те също са консуматив и нпма вариант да минеш само само със маншоните им ( каквото да значи това).

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Май 2009, 07:59 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 03 Апр 2008, 20:49
Мнения: 101
Местоположение: plovdiv
Относно свещите които и да сложиш няма да имаш проблем а за биалетките те не подлежат на рециклиране сменят се с нови успех с работата. :)

_________________
Смелите умират един път а страхливите по 100 пъти на ден.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Май 2009, 08:32 
Offline
фанатик
Аватар
2015 Mazda 6

Регистриран на: 06 Сеп 2007, 15:06
Мнения: 1166
Местоположение: Manchester, UK
skype: batporio
Колега повервай ми свещите имат огромно значение! Откакто смених келявия бош с NGK Irridium колата е много по-добре, не прави компромиси с това!

_________________
Mazda 323C BA 1.5 88hp - Така заобичах Мазда
Mazda 323F BA 2.0 v6 24v 144hp - Авантюрата
Mazda 3 BK 2.0i 150hp Sport - Любимата
Mazda 6 GH 2.2 Diesel 185 Active GTA - Семейната
Mazda 6 GJ 2.2 Diesel 148 Facelift - Отново заедно


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Май 2009, 08:35 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
injinera85 написа:
Относно свещите които и да сложиш няма да имаш проблем а за биалетките те не подлежат на рециклиране сменят се с нови успех с работата. :)


Това което твърдиш (за свещите) на 100% НЕ Е ВЯРНО........казвам го щото го знам от личен опит.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Май 2009, 08:40 
Offline
маниак
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 09 Мар 2006, 18:44
Мнения: 807
Тази мрежичка в средата на таблото се вдига с отверка, и може да си монтираш малка пищялка към радиото, много е лесно, само е трудно докато прекараш кабела от там до касетофона 8)

_________________
garage.php?mode=view_image&image_id=3089


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Май 2009, 08:50 
Offline
фанатик
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Авг 2007, 19:47
Мнения: 2480
Местоположение: Сф-Плд
skype: mazdislav
Кальега за регулиране на стъклото. Сваля се кората. Тя се държи на следните болтове. Отваряш си джоба и виждаш 2 капачки (мисля може и 1) махаш капачките с отверка или нож и отдолу ти се показват глави на винтовете. После се вглеждаш отпред надолу от огледалото и виждаш още една капачка - отваряш я и махаш болта. Следващото болтче се намира при ръчката за отваряне на вратата. Последния е в долния ляв ъгъл. опипай с пръсти и ще го видиш. Като махнеш кората прайш следното. спускаш джама и затваряш вратата. вдигаш джама догоре. Отвиваш ограничителните тампончета и ги бутваш леко надолу. Завиваш ги обратно и ги стягаш хубаво. Отваряш вратата и я затваряш да видиш как е. Като цяло метода е на проба-грешка защото ако го вдигнеш много нагоре няма да ти се прибира а ако е много надолу ще ти шуми от вятъра :)

_________________
1998 323F BA 1.8 (продадена след 7 год и 200,000 км вярна служба)
2001 Xedos 9 TA


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Май 2009, 09:15 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
Само да добавя МНОГО ВНИМАТЕЛНО със свещите.Обикновено са доста спекли и при невнимание и доста сила може да замине резбата.Моите имах чуството че не са сменяни никога така беха затегнати.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Май 2009, 10:09 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 23 Мар 2009, 08:51
Мнения: 414
Местоположение: София
porio написа:
Колега повервай ми свещите имат огромно значение! Откакто смених келявия бош с NGK Irridium колата е много по-добре, не прави компромиси с това!


:ok: NGK Irridium сложих преди 500-600 км и съм мноооооого , мнооого доволен.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Май 2009, 10:59 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 27 Яну 2009, 11:13
Мнения: 317
Местоположение: Шумен
е добре де каква разлика дават толкова с така да се каже с обикновени свещи,освен по дългия срок за експлоатация? :oops:

_________________
http://forum.mazdabg.com/user_pics/13-09-07_1704.jpg
http://forum.mazdabg.com/user_pics/13-09-07_1703.jpg


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Май 2009, 16:45 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
mufito написа:
е добре де каква разлика дават толкова с така да се каже с обикновени свещи,освен по дългия срок за експлоатация? :oops:

Цитат:

Спортните запалителни свещи с иридиев електрод осигуряват качествена и силна искра при междина от само 4mm. Резултатът е по-висока мощност (2%-5%) и по-гладка и стабилна работа на двигателя.

Иридият е много по-устойчив на високи температури от среброто, златото и платината. Поради тази причина тези свещи запазват високите си качества и при най-екстремните натоварвания (температура и налягане), като същевременно се износват по-бавно.

Покриват много широк кръг от приложения в множество марки и модели автомобили.


Iridium IX®

The Spark Plug
Serious Enthusiasts Rely On

Designed specifically for the performance enthusiast. Iridium IX® offers extreme ignitability, improved throttle response and superior anti fouling

Fine Iridium tip ensures high durability and a consistently stable spark
Iridium alloy has extremely high melting point, perfect for today’s high-tech, high-performance engines
Trivalent Metal Plating - superior anti-corrosion and anti-seizing properties
Outstanding acceleration, high fuel efficiency and durability
Ultimate design, technology and performance

има и още много....ползваи гугал.....според мен си заслужават всяка стотинка.A ето и нещо за DENSO

цитат:
Относно DENSO IRIDIUM POWER да ви дам малко информация!
Технологията DENSO IRIDIUM POWER е създадена за Formula 1, и досеага тойота карат с такива свещи.
Идеята е много проста. Както може да ви каже всеки второкурсник слаботокова специалност в МЕИ искрата от точка към плоскост е много по силна от тази от плоскост към плскост. Или в случая с DENSO IRIDIUM POWER елктрода е супер тънък спрямо нормалните свещи и за това искрата е много силна. Във Косер във Варна има специален тестер на който можете да видите разликата в искрата на обикновената 3-електродна свещ и едноелектродна иридиева - просто няма място за сравнение.
А сега за пича с проблемините свещи. Единствен официален вносител за на Denso за българия са Косер (може да продават всякакви боклуци ама денсото си е оригинално ГАРАНЦИЯ!!!). Не знам ако косерите не внасят определен модел свещи как Автохита са ги намерили ама това е друг въпрос (или си попаднал на калпав продавач, защото гамата им е доста широка - на косерие де).
Според производителя DENSO IRIDIUM POWER имат около 100 - 110 хил. км живот, и от по доброто изгаряне на горивото се дават 10% по-нисък разход на гориво и 10% повече мощност на двигателя. Като пример за това колко са качествени продуктите на DENSO мога само да кажа, че всички японски автомобили излизат от завода с техни свещи.
Така че в крайна сметка, ако след около месец каране са ти се прецакали свещите според мен има няколко възможни причини:
1. Свещи менте, но едва ли
2. Неподходящ избор на точния модел всещи - при грешно топлинно число се образува нагар около електрода и няма как да работи нормално
3. Имаш проблем в двигателя --> нагар и ти е ясно
В крайна сметка проблема със сигурност не е в това, че свещите не издържат, аз лично съм виждал как обикновени свещи на Denso издържат 70 000км.
В крайна сметка ако не ви притеснява цената купувайте си DENSO IRIDIUM POWER и няма да имате никакъв проблем (пак правя уговорката ако продавача не е идиот и да не може да чете каталога)

и накрая....които иска хубава свещ, на добра цена (100% made in Japan) -->

http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?t=14719

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Май 2009, 17:48 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 25 Фев 2009, 22:59
Мнения: 128
Местоположение: Houston, we have a problem!
Whisper написа:
По въпроса за стъклото и аз имах този пролем,но с течение на времето или по силното затваряне на врата се оправи и сега е наред.Отностно свещите,ако колата ти върви добре няма смисъл според мен засега да ги сменяш,виж нещо по важно примерно :)


Благодаря на всички които отговориха на въпросите ми...
Вратата ще гледам да я оправя когато имам време защото така в това състояние си е кофти доста, а относно свещите, решил съм да ги сменям защото колата ми прекъсва от време на време (може и да не е от това), но си знам че имат определен живот.
Прекъсва не винаги обикновенно когато я запаля и то само докато загрее в повечето случаи не го прави постоянно. В смисъкл като си загрее се отпушва и няма проблеми...
В момента съм със свещи магнит марели един познат ми свали две и ги погледна.... бяха леко почерняли но имаха електрод още не бяха износени кой знае колко. Иначе за всяка кола свещите са си специфични.

resistor написа:
Кальега за регулиране на стъклото. Сваля се кората. Тя се държи на следните болтове. Отваряш си джоба и виждаш 2 капачки (мисля може и 1) махаш капачките с отверка или нож и отдолу ти се показват глави на винтовете. После се вглеждаш отпред надолу от огледалото и виждаш още една капачка - отваряш я и махаш болта. Следващото болтче се намира при ръчката за отваряне на вратата. Последния е в долния ляв ъгъл. опипай с пръсти и ще го видиш. Като махнеш кората прайш следното. спускаш джама и затваряш вратата. вдигаш джама догоре. Отвиваш ограничителните тампончета и ги бутваш леко надолу. Завиваш ги обратно и ги стягаш хубаво. Отваряш вратата и я затваряш да видиш как е. Като цяло метода е на проба-грешка защото ако го вдигнеш много нагоре няма да ти се прибира а ако е много надолу ще ти шуми от вятъра :)

Изображение

Супер големи благодарности на колегата resistor ще гледам по това описание да се оправя :oops: . А дано не е много нахално, но нищо не каза за някакви копки, да разбирам ли че няма... а ако на някаква снимка ми драснеш чрез пейнт само със стрелки или точки къде са тия работи цена няма да имаш :oops: :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Май 2009, 20:41 
Offline
любител
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 26 Ное 2008, 00:37
Мнения: 24
Местоположение: София
Да не отварям друга там,имам подобен въпрос за кората на задната врата обаче(не е ел.).Пробвах се-откачих всичките щипки,развих винтчето на ръчката за отваряне,но пак не стана... ? :)

_________________
Маzda 323F 1.5 DOCH 1996


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Май 2009, 21:12 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2358
Тук има картинки
Отделяш щипките отдолу и натискаш кората нагоре. Към стъклото има едни пластмасови щипки, които държат кората.

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Май 2009, 21:21 
Offline
любител
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 26 Ное 2008, 00:37
Мнения: 24
Местоположение: София
Мерси много като цяло всичко съм си направил,освен това с ръчката за прозореца :oops: :)

_________________
Маzda 323F 1.5 DOCH 1996


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 21 Май 2009, 00:53 
Offline
маниак
Аватар
1995 Mazda 323 C/BA

Регистриран на: 13 Яну 2009, 14:59
Мнения: 649
Местоположение: Гр. Русе - Върха на дъгата,там където ангелите се учат да летят †
skype: born2suffer1
porio написа:
Колега повервай ми свещите имат огромно значение! Откакто смених келявия бош с NGK Irridium колата е много по-добре, не прави компромиси с това!


НАПРАВО СИ УЖАСНО ПРАВ!

_________________
"Благословен да бъде този,който няма какво да каже и все пак мълчи" - Емил Стефанов


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 25 Май 2009, 21:08 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 25 Фев 2009, 22:59
Мнения: 128
Местоположение: Houston, we have a problem!
bgalthazar написа:

Относно свещите, решил съм да ги сменям защото колата ми прекъсва от време на време (може и да не е от това), но си знам че имат определен живот.
Прекъсва не винаги обикновенно когато я запаля и то само докато загрее. Не го прави постоянно. В смисъкл като си загрее се отпушва и няма проблеми...
В момента съм със свещи магнит марели един познат ми свали две и ги погледна.... бяха леко почерняли но имаха електрод още не бяха износени кой знае колко.



Как мога да позная оригиналнитe NGK японски свещи от ментето и на каква цена са? Като за начало може би ще си взема BKR6E-11 предлагат ми ги на цена от 6 до 7 лева...?
По нататък ще си сложа и BKR6EIX-11 LPG но какво означава това LPG накрая ??? като гледам по спецификациите някои свещи имат това накрая други не???
Ще се сменят и задни биалети и амортисьори казаха ми като цена от 35 до 47 за биалет а амортисьора 135 Токико?

просто си питам за коментар да не ме товарят много с цената и за тия пари какво взимам ...? Оригинал ... менте ....?

Не съм ходил на диагностика за прекъсването ама дано не е нещо сериозно.

И последно да питам мога ли да си нямеря само тръбичките на ел антената (може и без това пластмасовото жило което я вдига и сваля) :roll: в смисъкл само антената без електронния блок? И плафончето на лампата в багажника щото моята кола я взех с тия дефекти и даже нз каква крушка има там .... ?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 25 Май 2009, 21:15 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
Там в раздел Фирмени обяви момчето продава добри работи на добри цени...с отстъпки.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 25 Май 2009, 22:54 
Offline
фен
Аватар
2008 Honda Accord

Регистриран на: 07 Сеп 2008, 17:31
Мнения: 293
Местоположение: Свиленград
LPG = газова уредба.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Май 2009, 20:18 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 25 Фев 2009, 22:59
Мнения: 128
Местоположение: Houston, we have a problem!
Колеги нищо не казахте за цените на тия неща....
Амортисьорите сега ми предлагат да ги напълня (сменяне на уплътнения и щок ако има нужда) и тая цялата процедура за 30 до 40 лева :roll: :roll: :roll:
Иначе другите неща ги накупих. Не знам заслужава ли си това пълнене и колко ще изкара. Някой ако ако си е оправял амортисьорите по този начин и има опит да казва...
Или пък има някакви други амортисьори на по разумна цена, че много ремонти ми се насъбраха.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Май 2009, 21:25 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 27 Яну 2009, 11:13
Мнения: 317
Местоположение: Шумен
bgalthazar написа:
Колеги нищо не казахте за цените на тия неща....
Амортисьорите сега ми предлагат да ги напълня (сменяне на уплътнения и щок ако има нужда) и тая цялата процедура за 30 до 40 лева :roll: :roll: :roll:
Иначе другите неща ги накупих. Не знам заслужава ли си това пълнене и колко ще изкара. Някой ако ако си е оправял амортисьорите по този начин и има опит да казва...
Или пък има някакви други амортисьори на по разумна цена, че много ремонти ми се насъбраха.

Колега не се занимавай с глупости като пълнене(поне според мен)издаржат няколко месеца има няма и за твърдоста им зависи и с кво масло ще ги напълнят и зимата не се държат добре.Новия е около 115 лв.

_________________
http://forum.mazdabg.com/user_pics/13-09-07_1704.jpg
http://forum.mazdabg.com/user_pics/13-09-07_1703.jpg


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Юни 2009, 21:14 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 25 Фев 2009, 22:59
Мнения: 128
Местоположение: Houston, we have a problem!
колеги предварително се извинявам ако се повтарям с въпросите си но просто форума не е малък....

Днеска прегледах буксите за касетофона, къде какво излиза по тия кабели, захранвания, управление на антена, колони и т.н.
Някой или някъде има ли схема на тази букса или по скоро описание кое краче за какво е..????
Друго което искам да питам е...
Съединителят ми отлепя много от горе това значи ли нещо (да не е износен много).... и мога ли да си регулирам (поне) педала да не ми отделя толко високо ???


П.П. колата и оправих ходовата част в един сервиз, амортисьорите за сега ще си карам с тях... те само на външен вид ми ги видяха и щото бяха омаслени ми казаха да ги сменям... но колата си се държи добре на пътя.


Последна промяна bgalthazar на 04 Юни 2009, 17:26, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Юни 2009, 21:30 
Offline
любител
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 20 Дек 2008, 21:32
Мнения: 77
Местоположение: Варна
Съединителя няма как да се регулира и моя си отделяше горе карах 1-2 месеца докато накрая не взе да буксува и го смених. Така че карай така докато изкара и после смяна.

_________________
Кара MAZDA 323F 1.8 08.97 година.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Юни 2009, 19:23 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
hACknAT написа:
Съединителя няма как да се регулира и моя си отделяше горе карах 1-2 месеца докато накрая не взе да буксува и го смених. Така че карай така докато изкара и после смяна.
Така е наистина не може да се регулира.Стигне ли дотам да отделя горе значи предстои смяна

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2009, 17:11 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 25 Фев 2009, 22:59
Мнения: 128
Местоположение: Houston, we have a problem!
:D Един приятел ми подари стария си радио касетофон за колата
то сега и атената си прецаках де ама аз пак да си питам вас щото така ми е по лесно, и не ми се открива на ново америка...
(разбрах че колони няма от зад на колата)
1. Има ли кабели (колони) до корите на задните врати???
2. Как се сваля решетките на колоните на вратите????
3. И ако имате схема за кабелите на тия букси дето са за касетофона (колоните)???

П.П. Съединителя за сега не ми прави проблеми освен че отделя по отгоре но щом не може да се регулира ще си карам така, колкото изкара...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2009, 17:23 
Offline
фен
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 10 Окт 2008, 09:52
Мнения: 246
Значи колега, задните решетки за колоните се свалят заедно с кората на вратата и едва тогава можеш да разбереш дали имаш кабели за колоните отзад :)

_________________
Mazda 323F BA 16V DOHC 1996


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Юни 2009, 00:30 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 25 Фев 2009, 22:59
Мнения: 128
Местоположение: Houston, we have a problem!
:shock: Уоу а аз си мислех че ако напъна само решетката с някаква отверка и тя ще падне.... и предните ли са така.... как са хванати тия неща не ми се вярваше да е чак толко сложна работата :roll: :roll:
3. ?????????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 157 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб