Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 11:15

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 62 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2022, 07:53 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Колега Invictus, преди да пипаш и сменяш каквото и да е, измери компресията на цилиндрите, за да си сигурен, че главата и клапаните в частност, са в норми. Възрастта и километрите на мотора, предполагат евентуален реглаж на клапани, което предвид пуловете или както още наричат повдигачите - "парички", е пипкава работа, с много смятане, ако се опиташ максимално да използваш наличните и то ако размерите им пасват.

ТПС-а можеш да му премериш стойностите на затворен и отворен дросел, и ако потърсиш малко, ще ги намериш. В общи линии, стойността на затворен дросел се настройва на 10% от стойността на отворен. В тази тема е описан и начин без измерване, който работи, но измерването според мен е задължително, за сигурност по стойностите. И не сменяй ТПС-а, защото вероятността новия да е по-добър от стария, е направо нулева.

Погледни предварението на запалването дали е в норми, а останалите причини, както казаха колеги по-горе, един път в делкото - датчик разпред. вал / комутатор и бобина, втори път в налягането на горивото на помпата и в рейката, и като цяло си провери окабеляването на запалването за дефекти. Ламбдата също не е за подценяване.

И не на последно място, ако свещите ти са френско NGK или някакви калпазански, смени ги с японски или просто някакви други по спецификация.
И им провери разстоянието между електродите, че вчера една иридиева NGK излезе от кутийката със залепени електроди.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2022, 18:51 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda MX-3

Регистриран на: 15 Юли 2017, 19:46
Мнения: 232
Драгойчо написа:
Колега Invictus, преди да пипаш и сменяш каквото и да е, измери компресията на цилиндрите, за да си сигурен, че главата и клапаните в частност, са в норми. Възрастта и километрите на мотора, предполагат евентуален реглаж на клапани, което предвид пуловете или както още наричат повдигачите - "парички", е пипкава работа, с много смятане, ако се опиташ максимално да използваш наличните и то ако размерите им пасват.

ТПС-а можеш да му премериш стойностите на затворен и отворен дросел, и ако потърсиш малко, ще ги намериш. В общи линии, стойността на затворен дросел се настройва на 10% от стойността на отворен. В тази тема е описан и начин без измерване, който работи, но измерването според мен е задължително, за сигурност по стойностите. И не сменяй ТПС-а, защото вероятността новия да е по-добър от стария, е направо нулева.

Погледни предварението на запалването дали е в норми, а останалите причини, както казаха колеги по-горе, един път в делкото - датчик разпред. вал / комутатор и бобина, втори път в налягането на горивото на помпата и в рейката, и като цяло си провери окабеляването на запалването за дефекти. Ламбдата също не е за подценяване.

И не на последно място, ако свещите ти са френско NGK или някакви калпазански, смени ги с японски или просто някакви други по спецификация.
И им провери разстоянието между електродите, че вчера една иридиева NGK излезе от кутийката със залепени електроди.


Каквито и свещи да си купи, все ще са боклуци. По-добре стари работещи от колкото нови
дефектни.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 62 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб