Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 23:03

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 59 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2010, 19:04 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 05 Сеп 2009, 10:38
Мнения: 230
Местоположение: северозапад некаде..
не когела , при мене са си преебани нещо не са откачени а са счупени :evil: а иначе процедурата с разглабянето ми е ясна :) ако се сложи ксенон не може ли по някав начин с него да се регулира нещо :evil: че не ми се дават пари за фарове а дългите хич ги няма :?

_________________
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2010, 11:28 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323 C/BA

Регистриран на: 01 Сеп 2008, 20:13
Мнения: 1294
Местоположение: Варна
Много добре си го обяснил resistor!

И аз трябва да направя процедурата че мойте за светене светят ама се пресичат и са ми откачени механизмите за регулиране..... ама все отлагам.

_________________
| CocaCola Truck ‘|”””;..,___.
|……______===|= _|__|…, ] |
“(@)’(@)””"*l’(@)l’(@)**l’(@)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Авг 2010, 23:46 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Авг 2010, 17:33
Мнения: 2
Търся си фарове и до колкото разбрах има с Н1 и с Н3 крушки кои са по-добри? Моите са с Н1 и светеха много добре. Благодаря предварително :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re:
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2011, 23:38 
Offline
любител
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 09 Юни 2011, 22:32
Мнения: 15
opislav написа:
здравейте колеги!
искам и аз да попитам нещо за фаровете...дългите ми нещо хич ги няма, като ги пусна все едно пускам още едни къси, т.е. няма го онзи лъч, който го имах на предната си мазда...
някой може ли да ми даде някакъв съвет?


същият проблем имам ... отвратително е, нищо не се вижда напред и отделно,че блещи много като светят на по близо ...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Юни 2011, 16:48 
Offline
маниак
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 15 Авг 2009, 18:00
Мнения: 795
Местоположение: Стара Загора
skype: sawo_1337
Не е напълно по темата, но защо си губите времето? Срещу няколко лева в правилния сервиз ще ви ги регулират перфектно. Моите ги регулираха в сервиза на Бош в Ст. Загора и от тогава не са мръднали. Преди имах Астра с Angel Eyes и така се мъчихме въртяхме тези болтове въртяхме промяна - никаква. Отидох в сервиза на бош, нямам идея какво им имаше събраха се половината сервиз да се чудят, но след 30мин си имах перфектно светещи фарове. Хората там си ползват специално устройство компютъризирано, което си смята и лъчи и всичко перфектно. Не че не съм фен на DIY, но има неща които ако нямаш подходящата техника сам едва ли ще направиш нещо както трябва. Някой колега назад беше дал точно формулата по която се смята всичко... съмнявам се изобщо някой да си е правил труда да измерва разстояния, височини... всеки отива на стената и започва да прави някакви настройки на око... така нито фаровете ви ще светят максимално добре, нито както трябва.

_________________
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=45&t=30897


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Юни 2011, 18:42 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Личния ми опит с единственото посещение на сервиз за регулировка на фарове (с Астра G)...
Светеха прекалено 'късо' заводски.
Викам си - няколко лева няма да ме съборият и отивам в сервиз на СБА...
'Майстора' (кавичките не са случайни) слага един уред пред фара и започва 'настройката'....
След 5 минути вика 'тая кола е удряна и затова се настройва трудно'.... Колата бе на под 10х.км и не бе удряна...
Въртя, настройва... Взе парите и каза - всичко вече е ок...
За съжаление - навън бе светло та не видях веднага настройката.
С мръкването пред мен също мръкна - десния фар забит на 1.5 метра пред бронята, плътно в дясно... Левия - в небесата вляво...
Ядосах се, и на един равен път загубих около 15 минути да си ги настроя (оня изрод бе развъртях и хоризонталата и вертикалата).... Светна ми пред очите, а и за целия срок на експлоатация не ми е мигнал никой че го заслепявам.
Същата процедура направих с Тойотата след Астрата - направих си ги перфектни.
Сега на Маздата докато я взема от магазина направих същата процедура със заводския ксенон... И вече 75х.км си имам перфектно регулирани фарове (отново заводски бяха мааалко по-къси отколкото нормално).
И НИКОГА не смятам да посещавам повече сервизи за настройка на фарове, като въпроса не е в парите..

Само едно уточнение при центровката: често срещана заблуда е, че десния фар трябва да се насочи леко надясно за да виждаш добре банкета... Истината е че насочване съвсем малко НАЛЯВО ще освети по-добре десния банкет (наистина съвсем една идея, защото иначе ще започнеш да заслепяваш насрещните) .
Настройките ги правя нощем първо на стена (без никакви мерки и теглилки - просто настройвам, и давам 2м назад за да видя тенденцията), и след това на един дълъг равен участък при спрян автомобил правя проверка дали всичко е ОК...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Юни 2011, 19:36 
Offline
маниак
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 15 Авг 2009, 18:00
Мнения: 795
Местоположение: Стара Загора
skype: sawo_1337
По тази логика изобщо да не ходим по сервизи, защото има калпави "майстори" :) Ако се отиде в сервиз с кадърни служители (тук изобщо думата "майстор" няма място) които си разбират работата няма начин резултата да не е добър. Въпроса е, че всеки си мисли, че може да настройва фарове и масово разни такива пишман майстори се бутат където не им е мястото... Eто списъка със сервизи на bosch, има ги в доста градове и не правя реклама, но мисля, че може да спестят доста нерви и счупени фарове на колегите :) И аз съм чувал доста истории за недоволни хора от регулираните им фарове, но за там поне от моя опит мога да гарантирам за качеството на свършената работа.

_________________
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=45&t=30897


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Юни 2011, 21:52 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Въобще нямам предвид всеки да се прави на майстор.
Разбира се, че за всеки ремонт се изискват технически познания.
Но не смятам, че който и да е 'съвестен наемен служител' може да свърши нещо по-качествено от човек, работещ върху собствения си автомобил, и разполагащ с добри познания и умения...
Особено за такава елементарна манипулация, неизискваща никакъв специален инструмент или специални познания...

Още един съвет по темата за регулировките- прекалено вдигнатите фарове не само заслепяват насрещните, но и намаляват светлинния поток върху пътя (за сметка на осветените околни дървета)...
Т.е. и ти ще виждаш по-слабо осветен път.... Затова в никакъв случай не трябва да се прекалява с вдигането на фаровете.

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2011, 08:54 
Offline
маниак
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 15 Авг 2009, 18:00
Мнения: 795
Местоположение: Стара Загора
skype: sawo_1337
Това искам да кажа и аз - всичко се прави на око, докато когато се ползва правилното оборудване фаровете светят в оптималния си вариант. Ако не си сигурен, че знаеш какво правиш много по-добре е да се отиде в сервиз където да си ги регулират според настройките в компютъра - така имаш възможно фаровете ти светят по възможно най-добрия начин.

_________________
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=45&t=30897


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2011, 16:31 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mercedes-Benz E Class

Регистриран на: 18 Ное 2008, 20:53
Мнения: 765
Местоположение: русе
sawo написа:
Това искам да кажа и аз - всичко се прави на око, докато когато се ползва правилното оборудване фаровете светят в оптималния си вариант. Ако не си сигурен, че знаеш какво правиш много по-добре е да се отиде в сервиз където да си ги регулират според настройките в компютъра - така имаш възможно фаровете ти светят по възможно най-добрия начин.


Правилото е такова - къси до 50м и дълги 150м+
Измерваш на какво разстояние са ти фаровете от земята. смяташ си с по колко сантиметра трябва да спада лъча , за да може на 40 метра да слезе да ниво 0см /ако са на 80 см височина , това прави по 2 см на метър/ . Спираш колата на 5 метра от някоя стена в тъмното, вадиш рулетка и отвертка . Най - важното е да си регулираш 2-та фара на еднаква височина.

_________________
.......игнорирането на факторите не променя фактите.......
>>>w210 e290 129hp/300N-m<<<
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=336164
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=350388


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2011, 14:02 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 05 Мар 2009, 21:41
Мнения: 92
Местоположение: Плевен
Имам чувството, че на 323-ата /2002-a/, фаровете светят по-добре от на 6-ата /2003-а/.... особено дългите, просто са разкошни... поне при мен! :)

п.с.: Страшна глупост да смениш една проста крушка на стопа, трябва да развърташ болтове и да го сваляш целия! :evil:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Дек 2011, 11:53 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Мар 2011, 16:37
Мнения: 25
Аз съм много доволен от фаровете на 6цата, добре регулирани са и като светнат пред колата става "ден" ;)

_________________
[url=http://www.aktivia.bg/static.php?content_id=21&news_id=21]Диета за Вас [/url] [url=http://www.aktivia.bg/static.php?content_id=21&news_id=22] Калории[/url]


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Май 2012, 22:44 
Offline
любител
Аватар
1999 Mazda 626

Регистриран на: 17 Дек 2011, 20:03
Мнения: 27
Местоположение: СОФИЯ Враца
skype: halbt0t
Ето какви са нормите за регулиране на фарове :)
http://www.danielsternlighting.com/tech/aim/aim.html


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2012, 20:36 
Offline
любител
Аватар
1993 Mazda 323F

Регистриран на: 07 Сеп 2012, 19:33
Мнения: 15
Местоположение: Варна/Добрич
Колеги, а на 323f с вдигащите фарове от къде се регулират? Стоях и ги гледах умно, но не открих...

_________________
БЪЛГАРИЙО, ЗА ТЕБЕ ТЕ УМРЯХА, ЕДНА БЕ ТИ ДОСТОЙНА ЗАРАД ТЯХ, И ТЕ ЗА ТЕБ ДОСТОЙНИ, МАЙКО, БЯХА !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2012, 11:23 
Offline
любител
Аватар
1993 Mazda 323F

Регистриран на: 07 Сеп 2012, 19:33
Мнения: 15
Местоположение: Варна/Добрич
Днеска ходих да си регулирам фаровете, ако на някой му е нужна информация за спящите фарове - на късите се регулират от болче, което се намира отгоре по средата на фара, точно между фара и капака. Дългите са болче от дясно между десния капак и фара.. :) Дано съм бил полезен на някого.

_________________
БЪЛГАРИЙО, ЗА ТЕБЕ ТЕ УМРЯХА, ЕДНА БЕ ТИ ДОСТОЙНА ЗАРАД ТЯХ, И ТЕ ЗА ТЕБ ДОСТОЙНИ, МАЙКО, БЯХА !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2013, 21:47 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Да споделя и аз малко..
Крушките също са важни при фаровете и то не малко.
Наскоро ми се наложи смяна на 1 крушка че изгоря (незнайно как) и си взех някакви уж по бели, личеше си че са "китайчета" то за 7 лв 2-те :) както и да е... имаше разлика с дългите като цвят и ме подразни -> отидох за още 2
че фаровете са ми Н1 и дългите и късите, обаче кво те свършили и ми се наложи да взема от мааалко по-скъпите
12лв за чифт :D
Взех та спрях пред гаража и ги сложих.. чудоо светят еднакво..(като цвят)
обаче, взех да си играя и им смених местата късите на дългите и обратно и тогава ефектът ЪЪЪЪ...
светят различноо..
Добавям и снимки за да си затвърдя тезата:
на 1-вата снимка са крушките от 7лв.
на 2-рата снимка десния фар е с крушка от 12лв.
на 3-тата снимка и 2-та фара са с крушки по 12лв.
ЕЕЕгати... Държа да отбележа 4е колата не е мърдала и сантиметър само телефона ми :D личи си и 4е фаровете са ми криви ама кво да се прави играя си с отвертката :D интересно ми е... фаровете са с ел.моторчета и работят...
Прикачени файлове:
1111111111111.jpg
1111111111111.jpg [ 210.12 KiB | Прегледано 25926 пъти ]

Прикачени файлове:
2222222222222.jpg
2222222222222.jpg [ 224.35 KiB | Прегледано 25926 пъти ]

Прикачени файлове:
3333333333333.jpg
3333333333333.jpg [ 185.66 KiB | Прегледано 25926 пъти ]

:lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2013, 23:23 
Offline
любител
Аватар
1994 Mazda MX-3

Регистриран на: 24 Мар 2011, 00:21
Мнения: 86
Местоположение: МайнаТаун
skype: inaccsessible
Значи едно лично мое скромно мнение. Първо крушките са абсолютно важни в уравнението. Препоръчвам екстриим вижън на филипс. Ама и цената име екстремна. Другия вариант е ксенон особено за лупите. Нищо не я изпълва така както ксенона лупата. Относно реглажа. Отдавна, ама наистина отдавна съм се отказал да се занимавам с фаровете и маслото. И двете услуги са по 5 лева в Пловдив. За пет лева да се мъча с малката отвертка един час и да се чудя от къде да бръкна не мерси. При маслото е същата работа. Масленият филтър на майната си и ръцете ми изгорени на 10 места после. Отивам качвам я на канала 3 минути слушам как някой друг псува отдолу и съм готов. :) А фаровете даже ги смених преди две седмици. Взех си лупи къси дълги отделно, сложих им един ксенон и след това просто отидох оставих 5 лева и човека точно за 3 минути ги оправи. Сега светят идеално. А процедурата е елементарна. Всичко там си е разграфено има две точки в които трябва да е насочен лъчевия сноп къси и дълги. Трябва при някой настина голям темерут да идете който да ги обърка нещата. Така че ако сте със слаби нерви не ги хабете за глупости. :)

_________________
Зъби стискам, само ако е от кеф ...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2013, 00:13 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
колега,драсни едно инфо къде си си регулирал фаровете в Пловдив че скоро само потъмно ще се движа...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2013, 05:36 
Offline
любител
Аватар
1994 Mazda MX-3

Регистриран на: 24 Мар 2011, 00:21
Мнения: 86
Местоположение: МайнаТаун
skype: inaccsessible
Слизаш по новия надлез. Свиваш за към омв-то, само че хващаш надясно от бензиностанцията. И то е след 200 300 метра. Една голяма метална врата срещу пожарната. 5 кинта е удоволствието. :)

_________________
Зъби стискам, само ако е от кеф ...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2013, 19:59 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
10X ще го проверя тези дни! :wink:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Сеп 2013, 19:39 
Offline
любител
Аватар
1994 Mazda MX-3

Регистриран на: 24 Мар 2011, 00:21
Мнения: 86
Местоположение: МайнаТаун
skype: inaccsessible
Моля моля. Радвам се че съм бил полезен. :)

_________________
Зъби стискам, само ако е от кеф ...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2014, 19:03 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Колега, бях на упоменатото по-горе място за регулаж.Да ти кажа не останах много очарован от работата им..
1-во 10лв. настройка,а не 5..
2-ро не ги нагласи както трябва (след това късите сам си ги настроих вечерта...)
3-то не ми каза, че 2 от врътките за дългите изобщо не изместват рефлектора когато ги въртиш...
То се видя че ще се отварят фаровете лятото...
Не обвинявам човека,че ги е развалил той (възможно е),но поне можеше да каже че има проблем с тях...
НЕ препоръчвам услугите му на колегите от форума..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Мар 2014, 21:21 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 27 Авг 2011, 15:04
Мнения: 13
Здравейте!
Искам да сваля халогена за да го почистя че взема вода. От къде ли не го гледах и не разбрах как се сваля. Ще бъда благодарен ако дадете съвети. Жената ми наду главата!!! Колата е Mazda 323 1999г. Опитах да намеря подобна тема, но не успях.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2014, 01:08 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2014, 23:23
Мнения: 16
Местоположение: кюстендил
Ако имаме правилната сжема може и сами да ги регумираме.Според мен най-правилно е да се направи реглаж на машина.Тук в Кюстендил взимат по 5лв и го прават за 5мин.На уреда си има стойности,според които се настрова фара.Това е направено за улеснение,но не пречи всеки да пробва и сам.Варианта за калпав майстор който може да направи нещата по зле винаги съществува .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Окт 2014, 16:02 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Окт 2014, 17:46
Мнения: 3
Местоположение: Стара Загора
от скоро имам мазда 323 f BJ фейслифт 2001г. Как се откопчава крушката на габарита без да се сваля фара. Благодаря :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Окт 2014, 11:27 
Offline
любител
Аватар
2000 Mazda 323

Регистриран на: 27 Авг 2014, 17:13
Мнения: 16
Местоположение: Плевен
skype: premqnov
Exorcist написа:
от скоро имам мазда 323 f BJ фейслифт 2001г. Как се откопчава крушката на габарита без да се сваля фара. Благодаря :)


Вдигаш капака, отвиваш плафончето на фара, повдигаш лекичко гуменото уплътнение и откачаш щипките, които са от вътршната му страна, накрая вадиш габаритя и си готов.

_________________
2001, Mazda 323 F VI (B3 ME) 1.4 16V

https://www.youtube.com/watch?v=64-IinwBOfk Красавица! :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2014, 21:33 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Ето колеги това е ляв фар за мазда 323ф БА (или по скоро само черупката)
За колеги които искат да си настроят фаровете по добре, тъй като сега този сезон се кара доста повече по тъмно ето една снимчица с информация коя врътка за какво е:

Номер 1 и 2 са за лупата т.е. за късите светлини
Номер 3 и 4 са за рефлектора на дългите светлини
Прикачени файлове:
IMG_20141103_193003.jpg
IMG_20141103_193003.jpg [ 468.19 KiB | Прегледано 25182 пъти ]

Възможно е да съм объркал на някоя врътка посоките но това не е фатално, просто гледайте какво правите.. :D
Фаровете се настройват (поне за БА) на 3м. разстояние от стена или екран на равна повърхност.. и колата трябва да е на равно също..
Дано съм ви бил полезен!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Апр 2015, 21:03 
Offline
любител
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 15 Апр 2015, 23:14
Мнения: 3
Местоположение: Враца
skype: synshine_vr
оригиналните крушки бяха Н1 55вата но аз сложих xenon H3 100вата но ги сложих не на лупите а на другите дупки от вътрешните страни на фара и трябва да се регулират знам от къде и с какво но не знам как точно да ги настроя ако някой знае да ми напише едно лично :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Апр 2015, 22:30 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Ти хубаво си ги сложил, някой да ти е казал обаче че те са за дългите светлини?
Няма как да ги регулираш така че да не заслепяваш насрещно движещите се...
Само лупите имат възможността да "режат" лъча за да не заслепяват..
По добре го махни, или си вземи крушки за късите(лупите) предполагам са ти Н1 и си ги регулирай тях..
Ксенон на дългите е тъпотия според мен...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 59 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб