Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 12:01

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 07 Юли 2016, 23:47 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Яну 2015, 22:39
Мнения: 80
Местоположение: София
здравейте колеги имам много странен проблем колата смуче въздух от някъде и не мога да остановя от къде дърпа въздух.На кратко да раз кажа какво сам сменил 1-во ангренаж мислих че, от него са високите обороти но не са,2-ро друг дебитомер и от това не е взех друга дроселова клапа със всичко по нея стъпков мотор и другите неща по нея, свил съм със скоба маркуча които излиза от стъпковият мотор и отива към дебитомера иначе ако я няма скобата на гас държи 4000 оборота а на бензин ако е нормално маркуча се форсира сама до 2000 оборота и падат надоло до към 800и после пак нагоре ако някои е имал подобен проблем нека сподели че останах без нерви вече.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2016, 06:53 
Offline
фен
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 25 Сеп 2010, 10:44
Мнения: 123
Колега,за каква кола става на въпрост :?:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2016, 09:35 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Яну 2015, 22:39
Мнения: 80
Местоположение: София
mazda 323f bg sas spiashtite farove


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2016, 14:18 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2014, 22:39
Мнения: 159
Местоположение: Plovdiv
Проверили гумения маркуч преди дросела да няма цепка? Вземи някъв дезодорант и докато двигателя работи пръскай на моменти около маркуча,а също и около всмук.колектори .Ако оборотите се менян в синхрон с пръскането вероятно смуче въздух през гофрирания маркуч или гарнитура на колекторите, дебитомера не го хваща и за тва така. И малко вероятно,но аз веднъж за да открия един проблем карах без машинката над педала на съединителя (твойта мазда незнам дали има) и оборотите ми играеха доста на място...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2016, 14:31 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Яну 2015, 22:39
Мнения: 80
Местоположение: София
гофрираният маркуч ми е чисто нов не е от него чува се някво съскане но незнам от къде идва може да е и от маркучите на газовата незнам и аз много странен проблем на бензин играят а на гас дирекно отиват на 4000 оборота


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2016, 14:42 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2014, 22:39
Мнения: 159
Местоположение: Plovdiv
Ами незнам,на газ нямам много опит щот карам само на бензин,но другото което се сещам е да не би температурния датчик на охладителната течност да се е.ава нещо . Тва и на топла и студена ли го прави? В тази тема обсъждахме проблема на един колега , и той бая се измъчи. Дано ти е полезна: viewtopic.php?f=31&t=41351


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2016, 15:24 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Яну 2015, 22:39
Мнения: 80
Местоположение: София
датчика които е на двигателя до термостата или този които е на радиатора.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2016, 20:32 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2014, 22:39
Мнения: 159
Местоположение: Plovdiv
Не съм много сигурен май този на блока. Ама за да го провериш е малко врътня. Отвиваш го, слагаш го в тенджера с вода на котлон, слагаш вътре и термометър от тези химическите дето издържат висока темп. и с мултицет му замерваш съпротивлението на 40*C,60 и 80 , сравняваш показанията от някоя техн. книжка за твоя модел мазда и ако показанията не съответстват го смени.. Врътнята е ,че ще се точи антифриз. Ама първо си огледай гарнитурата на колекторите.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2016, 21:56 
Offline
фен
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 25 Сеп 2010, 10:44
Мнения: 123
При смяната на дроселовата клапа с друга имаше ли някаква промяна? Аз имах този проблем на празен ход държеше 3-4хиляди и проблема беше във центровката на дросела + самата пружина на дросела не го връщаше до край.След смяна на дросела нещата се оправиха.Преди да сменя дросела отидох да ми го центроват и регулираха оборотите(само при студен двигател автоматичния смукач не работеше)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2016, 23:51 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Яну 2015, 22:39
Мнения: 80
Местоположение: София
Не нямаше промяна но най интересното е, че като паля да тръгвам трябва да е на бензин и като обърна на газ колата няма мощност но като махна буксата от дебитомера и мощността се връща колега къде са ти правили центровката на дросела ако си от софия дай някви кординати на сервиза


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Юли 2016, 07:08 
Offline
фен
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 25 Сеп 2010, 10:44
Мнения: 123
В един квартален сервиз в Люлин,но до колкото съм чел из форума тук в Люлин има един колега от форума,който се занимава с диагностика и центровка (не помня името :oops: ), ако разпиташ ще ти го кажат колегите. Дебитомера когато си на газ не играе роля,аз карах с не работещ дебитомер (на газ) и колата си вървеше супер,обаче на бензин трудно палеше,като дадеш газ забива муцуна.По същия начин при газта не играят роля стъпковия мотор и ламбда сондата.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Юли 2016, 07:37 
Offline
фанатик
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 02 Дек 2015, 11:02
Мнения: 1267
Местоположение: София
Вече е в Захарна фабрика - @rockton:
viewtopic.php?f=31&t=43541#p403258

_________________
... ex ... Mazda 3, 2.0i (2004) - ex; Mazda 3, 1.6i (2004) - ex; ... Mercedes A200 ...
'Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?' - from 'Terminator'


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Юли 2016, 09:28 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Яну 2015, 22:39
Мнения: 80
Местоположение: София
Колега съгласен съм с теб че не играе роля но остава загатката за що няма мощност а като махна буксата всичко е ок а друго което се сещам е че, от скоро почна да ми чезне бензина като карам на газ може ли някои инжектор да не затваря и от там да идва проблема с недостатъчната мощност защото карам с две горива едновременно а нали сам свил маркуча за въздух и няма обогатяване на сместа, дайте адреса на тоз пич във захарна.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Юли 2016, 10:02 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Яну 2015, 22:39
Мнения: 80
Местоположение: София
Колеги никои ли не е имал такъв проблем до сега помагайте че ми свършиха идеите вече


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Юли 2016, 10:06 
Offline
фен
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 25 Сеп 2010, 10:44
Мнения: 123
Напълно е възможно да караш на две горива,трябва да отидеш при някой газаджия да ти оправи настройките на газта.Преди време така един приятел на му бяха направили добре настройките и караше на две горива. Вероятността от това да нямаш мощност е много голяма.

П.П. Колегата rockton в профила си е дал тел. номер. Звънни му и той ще ти даде координати.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Юли 2016, 17:26 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Яну 2015, 22:39
Мнения: 80
Местоположение: София
за газта ок но остава въпроса за високите обороти но иначе съм купил и мембрани


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Юли 2016, 10:13 
Offline
фен
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 25 Сеп 2010, 10:44
Мнения: 123
При центровката на газта и бензина най-вероятно ще ти се нормализират и оборотите.Ако не се оправят нещата има вероятно да е както ти казва колегата от температурния датчик.Преди имах такъв проблем с оборотите на един Голф и там във форума бяха писали че проблема е най-вероятно във въпросния датчик.

П.П. Най-добре се свържи с колегата да погледне колата,тука може да ти даваме само насоки,който както да са ти полезни така и да те объркаме.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Юли 2016, 13:59 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Яну 2015, 22:39
Мнения: 80
Местоположение: София
това е най малкият проблем да сменя температурния датчик но ако е проблема във него той не би ли трябвало да не отчита температурата на водата и ако я отчита трябва да е здрав или не е задължително


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Юли 2016, 17:15 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2014, 22:39
Мнения: 159
Местоположение: Plovdiv
На повечето коли има отделен датчик за показания на температурата и друг за компютъра,който включва и перката..


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2016, 07:49 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Яну 2015, 22:39
Мнения: 80
Местоположение: София
Смених датчика но не е от него даите идеи от къде може да е


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2016, 16:51 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Яну 2015, 22:39
Мнения: 80
Местоположение: София
утре ще сменя всички вакуумни маркучи да видим дали ще има ефект


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Авг 2016, 22:32 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Яну 2015, 22:39
Мнения: 80
Местоположение: София
и така смених всички маркучи но ефект никакъв никои ли няма идея от какво може да е


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Авг 2016, 08:46 
Offline
фен
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 25 Сеп 2010, 10:44
Мнения: 123
Колега,провери гарнитурата между дросела и смукателните колектори,може от там да ти смуче въздух,който не е отчетен от дебитомера.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Авг 2016, 15:10 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2014, 22:39
Мнения: 159
Местоположение: Plovdiv
+1 за GangSh1t ,то даже колегата е писал че е сменял дросела та може и да не му е направил гарнитурка.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2016, 19:29 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Яну 2015, 22:39
Мнения: 80
Местоположение: София
Колеги сложил съм силикон вместо гарнитура може ли да е т това?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2016, 19:53 
Offline
фен
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 25 Сеп 2010, 10:44
Мнения: 123
Какъв силикон си сложил?Ако смуче от там,би трябвало като дадеш газ да се чува.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2016, 06:58 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Яну 2015, 22:39
Мнения: 80
Местоположение: София
От този синият на ренцо които стяга за 10 м доста старателно го сложих немисля че от него смуче въздух а от датчика за теперетурата какъв е варианта да е от него


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2016, 09:17 
Offline
фен
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 25 Сеп 2010, 10:44
Мнения: 123
От него не може да смуче въздух,може от там да ти се вдигат оборотите.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2016, 16:26 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Яну 2015, 22:39
Мнения: 80
Местоположение: София
Ще го сменя пак дано е от него,какъв е шанса да е от него


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2016, 19:12 
Offline
фен
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 25 Сеп 2010, 10:44
Мнения: 123
Чел съм в други форуми,че от този датчик може да държи високи обороти и да няма ускорение колата,до колко е така немога да кажа.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб