Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 31 Мар 2020, 12:28

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 13 Яну 2019, 00:41 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 10 Апр 2011, 00:04
Мнения: 55
Здравейте, колеги!
След зареждане на акумулатора 24 часа (по норматив) и поставяне на клемите обратно, електричество към таблото на "зелената птица" явно не стига. Не пали. Няма звук за опит стартера да тръгне. Габаритите светят, когато вратите са отворени или ползвам бутона за габарити. Фаровете не светят. Имобилайзерът обаче работи, но пък странно. Натискам бутона за централно заключване на вратите, но вратите се отварят "с поглед". Но пък алармата си работи докато не я изключа пак от централното. Заключвам колата, врата по врата, и паля "внучката" (Мазда 3) и минавам покрай "баба ѝ"- колата премигва, издава звук и мига, че се заключва. Ако сте попадали в подобен момент, моля, споделете опит, как да излекувам тази деменция у "старата госпожа" :) Преди година и направих основен ремонт на двигателя с крайна сума след ремонта на ремонта за 1500 лв. и не искам да правя собствениците на "Надин" още по- богати.
Благодаря за съдействието и отделеното внимание.

_________________
[b]Bird of prey 323F 1.8[/b]


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Яну 2019, 22:17 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1706
Местоположение: Пловдив
Отваряй капака на бушоните и релетата в двигателния отсек, извади,почисти крачетата и сложи обратно всяко едно бушонче и реле което можеш да извадиш.След това пробвай да запалиш отново. :)

Послепис: я провери тоя акумулатор дали е жив!?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2019, 18:15 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3357
Акумулаторът е дал фира, симптомите са красноречиви.
Подайте ток с кабели или сложете читав акумулатор и ще запали.
Успех!

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Яну 2019, 10:53 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2011, 00:04
Мнения: 55
Благодаря за съветите, колеги. В деня на "случката" пробвах с кабелите да подам ток от 3-ката до "баба ѝ", но таблото пак не светна, затова реших, че може да е имобилайзера. Днес сутринта имах повече свободно време и свалих акумулатора от 3-ката и ... "бабката" запали от първи опит. Сега купувам нов акумулатор и зарядно, защото старият започваше 3-та година живот и може зарядното да е помогнало за предаването му към "вторични суровини".
Благодаря отново.
Лек и успешен ден!

_________________
[b]Bird of prey 323F 1.8[/b]


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Яну 2019, 12:46 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 09 Апр 2014, 14:43
Мнения: 48
Местоположение: Pernik
Може да имаш лоша маса и затова да не става когато си подал ток. После като си разместил кабелите при смяната на акумулатора се е получило по-добър контакат и затова да е запалила с другия.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Яну 2019, 14:01 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3357
piratko написа:
Благодаря за съветите, колеги. В деня на "случката" пробвах с кабелите да подам ток от 3-ката до "баба ѝ", но таблото пак не светна, затова реших, че може да е имобилайзера. Днес сутринта имах повече свободно време и свалих акумулатора от 3-ката и ... "бабката" запали от първи опит. Сега купувам нов акумулатор и зарядно, защото старият започваше 3-та година живот и може зарядното да е помогнало за предаването му към "вторични суровини".
Благодаря отново.
Лек и успешен ден!


Колега, още един съвет - 99% съм сигурен, че алтернаторът ти дава не повече от 13 и малко волта, което води до недозареждане,
та иди при специалист да му смени регулатора на напрежение и да станат нужните 14,3 волта.

Поздрави и успехи!

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2019, 21:53 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2011, 00:04
Мнения: 55
Благодаря за обратната връзка, колеги. при последното замерване на алтернатора числата бяха 14.1 (ако не ме е излъгал ел. техника в работата). НО, какво се случи, когато купихме нов акумулатор... :|
Колата беше на служебен паркинг (както винаги). Извадихме Банер-а и поставихме нов (Монбат Ф2), бюджетен и добър акумулатор. Е, колата изгасна отново и пак не пали. Предполагам, че това вече е имобилайзера, в краен случай реле. Бушоните изглеждат здрави и няма следи по тях. Сега търся "жичкаджия", за да дойде на адрес и да проверим какво се случва по тези кабели. Аз все клоня към варианта да се изключи "алармата", но за момента се надявам да открия лице, което си разбира от работата в тази област.
Ако познавате такъв, пращайте го ;)

_________________
[b]Bird of prey 323F 1.8[/b]


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб