Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 14:02

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 01 Фев 2019, 18:58 
Offline
любител

Регистриран на: 01 Фев 2019, 18:45
Мнения: 1
Местоположение: Варна
Здравейте на всички . От скоро съм собственик на Мазда 323 F 2.0 DITD 101 к.с 2002 г. и като купих колата беше перфектна без никакви проблеми ( поне така си мислех :D ) Не показваше никакви отличителни съмнения и я взех . Карах я 2 седмици и паднаха температурите . Сутринта колата ми не запали , мислех че е от акумулатора , защото беше на свършване и си мислех , че е от него проблема . Купих чисто нов акумулатор , но отново не запали . Веднага я закарах на майстор и на следващия ден ми се обади да ми каже , че колата ми е готова и проблема се е оказал в свещите ( 3 от тях не работели ) . Та смених ги и колата палеше , 2 седмици я карах докато не дойдоха мъките :D :D .... 3 месеца съм без кола почти вече и обикаляме по майстори и никой не може да разбере какъв е проблема . На първия майстор ми каза , че ГНП - то е за смяна . Взех втора употреба първо неработещо , след това го върнах и взех работещо ( DENSO RF4F ) . Майстора ми се обади след 1 ден и ми каза , че помпата е сложена , хвърля си нормално гориво , НО колата не пали отново ....... отидох при него и ми каза , че не стига гориво до дюзите и започна да ми обяснява някакви неща , че можело компютъра да е заминал , можело да е от помпата , можело да е от дюзите , можело да е от това онова... та проблема е , че колата пали само на спрей . Някой от вас да се е сблъсквал с този проблем със сменена помпа работеща , акумулатор , свещи , филтри всичките и отново не пали ? Ще ви бъда благодарен , ако някой от вас знае нещо по въпроса , че вече 3 месеца стоя без кола и се ядосвам ... Благодаря ви предварително!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Фев 2019, 20:56 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Фев 2014, 15:30
Мнения: 156
Местоположение: Кюстендил
Привет колега, поразрови се- има няколко теми по този проблем
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=30&t=34713

_________________
MAZDA 323 F DITD 90


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2019, 15:57 
Offline
любител

Регистриран на: 15 Яну 2012, 14:21
Мнения: 27
Местоположение: гр.Добрич
skype: asddido
провери си - реле с номер B5B4 което се намира в кутията в двигателния отсег. Проблемът се появява когато околната температура падне под -10 градуса.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2019, 19:51 
Offline
любител
2001 Mazda 323

Регистриран на: 11 Мар 2015, 20:55
Мнения: 26
Местоположение: Варна
Аз имах същия проблем, моята е седан. При по-студено време се задъхваше докато запали и накрая тотално отказа. Оказа се че, четките на алтернатора са за смяна.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб