Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 04 Мар 2021, 12:30

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2019, 02:34 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Фев 2014, 15:30
Мнения: 153
Местоположение: Кюстендил
Здравейте колеги :D Много ми харесва новата тройка но ще трябва да почакам няколко години докато цената и стъпи на моя джоб :D И за това реших да обслужа вярната 323 дитд като за последно-радиатор на климатика, тампони на двигател масло в скорости и хидравлика ,нов антифриз и смяна на ангренаж.
Ще се пробвам сам да извърша гореспоменатите операции :) и имам няколко въпроса.
От къде се източва маслото в хидравликата колко е и как се обезвъздушава -само пълен ляв и десен волан или още нещо :?:
Колко литра масло трябва за скоростите, през контролната пробка ли се налива :?:
Как да застопоря коленовия вал за да се "преборя" с шесте болтчета на шайбата :evil:

За климатика -предполагам че има някакви гарнитурки на двете тръбички които влизат в радиатора но ще ги видя когато го сваля
Тампоните -при свален воден радиатор, интеркулер и кутия на въздушен филтър сравнително лесно смених тампона отпред и този отдясно -под стойката на акомулатора ( предния в плачевно състояние, страничния изглежда добре) ,левия май ще трябва да се сваля на 100% заради ремъка на ангренажа

_________________
MAZDA 323 F DITD 90


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2019, 09:51 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4715
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
1- Най добре се източва като откачиш маркуча който влиза долу в рейката, после въртиш 2-3 пъти волана към София и към Кюстендил, :D за да се изпразни и самата рейка, закачаш си маркуча, сипваш ново масло, палиш и продължаваш да сипваш докато се напълни казанчето, после въртиш пак волана и се обезвъздушава сама системата. Литър масло е достатъчен, даже ще ти артиса малко .

2- 3 л. ще ти трябва за скоростите, 2.7- 2.8 от тях ще налееш докато текне от същата пробка от която предполагаш и си готов да я завиеш . Само гледай преди това да не забравиш да източиш старото масло през долната пробка, :D и после да си я завиеш .

3- на 5-та скорост и опъната ръчна се развива даже и централния болт на вала, който е много по стегнат от тези малките болтчета за които питаш . :)

Нататък вече си налучкал отговорите сам .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2019, 10:28 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Фев 2014, 15:30
Мнения: 153
Местоположение: Кюстендил
3- на 5-та скорост и опъната ръчна се развива даже и централния болт на вала, който е много по стегнат от тези малките болтчета за които питаш . :)

Нататък вече си налучкал отговорите сам .[/quote]

:D То ръчната е опъната ама сигурно ще трябва и помощник да настъпи здраво крачната :D

_________________
MAZDA 323 F DITD 90


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб