Маздичката оживя
Отне 8 часа труд, много псувни и 200 лв за майстора (включва 26 лв за две нови биалетки на Nipparts, изключва колко пари съм дал за багажника с нови части, който донесох
). Гредите не се скъсаха или усукаха (подсилихме ги яко със заварена дебела ламарина след това, понеже все пак положението беше плачевно), старият мост излезе безпроблемно, не се скъса нито един болт, дори се оказаха в добро състояние всичките и ги използвахме отново след малко почистване. Учудващо, новият мост се оказа по-проблемен, тъй като тия дето го изчистиха явно са се мъчили да го разглобяват и са бухали с чука един заклещен болт, изкривявайки мястото където се монтира една от 4-те щанги на независимото окачване... На всичкото отгоре гайката му я нямаше. Срязахме заялия болт със саблен трион и с чука върнахме формата на изкривеното място, извадихме един от болтовете на гнилия мост и го сложихме там. След това имаше малко проблеми със спирачните апарати на новия мост понеже бяха задържали ама и това оправихме.
Колата вози доста по-приятно от преди (доколкото позволява този модел) и няма тропане и лопане никъде като се минава през дупки
Ходих на реглаж, казаха че сме уцелили моста и няма нужда
По-долу прилагам снимки от вчерашната епопея:
Прикачени файлове: |
most-nov.jpg [ 813.16 KiB | Прегледано 7189 пъти ]
|
most-star.jpg [ 785.04 KiB | Прегледано 7189 пъти ]
|
svalen-most-nov.jpg [ 936.64 KiB | Прегледано 7189 пъти ]
|
svalen-most-star.jpg [ 1.02 MiB | Прегледано 7189 пъти ]
|
most-gore-nov.jpg [ 673.99 KiB | Прегледано 7189 пъти ]
|
most-gore-star.jpg [ 780.28 KiB | Прегледано 7189 пъти ]
|
most-dolu-nov.jpg [ 628.79 KiB | Прегледано 7189 пъти ]
|
most-dolu-star.jpg [ 878.85 KiB | Прегледано 7189 пъти ]
|
greda-nova.jpg [ 874.21 KiB | Прегледано 7189 пъти ]
|
greda-stara.jpg [ 774.76 KiB | Прегледано 7189 пъти ]
|
_________________
Карам бързо понеже ме гони ръждата!