Tony's 323F BA написа:
Имаш право
еми тогава ще се пребоядисва и ще се оправят ламарините
а отдолу е минавана с това гуменото покритие и няма дупки от ръжди, но си има повърхностна ръжда на която ще обърна внимание (особено на бомбетата отзад щом казваш ти)
благодаря за информацията
Това гуменото покритие е нож с две остриета. След време се напуква и просмуква влага, която се задържа и се досещаш какво се случва.
Грес и масло му е майката, аз лично бях много негативно настроен, но от както я направих тази процедура не съм имал повече проблеми с ръжди и гнилочи. Цялата съм я обработил отдолу с грес + кухините във вратите и калниците, а праговете ги напълних с масло (около седмица покапваше, но след това спря). Миналата зима избиха точки ръжда по задните вежди (преди да правя какото и да било по купето). Изчистих и изшкурих всичко до гол метал, след това където имаше язвички и четката не стига до тях, обработих с ръждопреобразувател на Вюрт (малко е скъп, но върши страхотна работа). След това минах с грунд (тоя сивия дето е в металните кутии, не се сещам за марката, но май беше на Оргахим ако не се лъжа), след това минах с боя Автоемайл лак без да я разреждам много (бързосъхнеща) и след като изсъхна накрая минах с черно боди (не се сещам за номера му, но е като смола такова, ползва се точно против хвърчащи камъчета и т.н.) и като за финал намазах обилно грес, която след време от прахта и мизериите от пътя, стана като допълнително покритие
Преди няколко месеца когато имах проблеми със широките джанти, гумите протриха част от тези покрития, а метала отдолу си беше чист като сълза, без наличие на ръжда, все едно процедурата беше правена току що...
Успех!