Драгойчо написа:
Знаех си, че тия дни обсъждахме точно такъв проблем, но не можех да си спомня конкретно и просто разсъждавах логично. Чак сега се сетих.
Марката е друга, но принципите са едни и същи. По темата - запушен хидравличен маркуч, ама буквално затапен. И свръхналягане.
Бая чудене паднало, защото принципно проблемът е обратен, но кагато се усетили да разглобят системата, всичко лъснало.
Та, това също е резултат от каране с едно масло години наред.
Тия нашите дърти хидравлики, или работят, или не. Или както в конкретния случай и примерът който дадох.
Останалото е сцепление, което не е трудно да падне, особено при висока скорост.
След смяна на хидравличната течност (която беше направо черна) мога да кажа, че определено имаше файда. При паркиране воланът малко олекна. На магистралата е доста по-добре от преди въпреки, че все още се усеща леко олекване на предницата, но това вече си е от загубата на сцепление при висока скорост, а и аз така или иначе с повече от 160 няма да я мъча щото отново се появяват вибрации
Много благодаря за идеята! Беше доста евтина интервенция със значителен ефект!
_________________
Карам бързо понеже ме гони ръждата!