Драгойчо написа:
Сега се зачетох и да, два магнитни датчика са в един корпус. Единият, както ти е показало на теста е за NE-Signal - показва положението на коляновия вал и оборотите на двигателя, другият е за G-Сигнал - осигурява идентификация на цилиндъра за запалването.
Не знам как си с английския, но на прима виста намерих материал за Тойота. Принципът е един и същ.
https://www.toyotaguru.us/engine-control-systems/ne-signal-and-g-signal-1.html#:~:text=The%20NE%20signal%20indicates%20crankshaft,identify%20the%20cylinder%20on%20compression.Ако освен този двоен Хол датчик, в делкото ти са и комутаторът, и бобината, помисли и потърси схема, за да ги изкараш навън. Така можеш да си използваш в пъти по-качествени комутатор и бобина, откъдето ще ти дойде такова запалване, че няма да си познаеш колата.
Отделно, че в делкото вече няма да е такава жега и датчикът на Хол ще рахатяса.
На 626-цата си модифицирах запалването така и трябва да ти кажа, че е един път. Бобината дава 40кV, вместо 25кV и ефектът само от това е да не кажа "Уау", но поне "леле мале".
Успех ти желая!
Благодаря за линковете ще ги погледна.
До колкото разбирам в делкото се намира само тази плочка с двата датчика. Бобината е отделна с кабел до делкото, а комутатора не знам какво точно трябва да представлява, но не е в делкото.
Намерих тема в drive2.ru как се поправя плочката с двата датчика. Пича използва два отделни елемента които всъщност са датчик на Хол, но са по-малки като размери. Изкормил е заводските и е натикал тези новите (TLE4905L) като е използвал лепило за уплътняване
руснаци... нищо чудно
https://www.drive2.ru/l/471049474110652 ... 0#commentsВсъщност проблемът е, че колата е доста мудна при потегляне и понякога това ми изиграва много лоша шега, когато трябва бързо да се изтегля от някое кръстовище. Трябва буквално да ѝ скоча на шията, че дори гумите превърта понякога. Утре ще закача диода да видя какво друго ще покаже евентуално, но това за датчика със сигурност го дава като грешка (ще погледна кой точно сигнал даваше), та последното нещо което правихме снощи по колата, е да закачим стробоскопа и да видим как е центровката, защото последно беше правена на око и след като покарах малко повече другата кола (318is) и седнах в маздата, се оказа, че до 2000 оборота е страшно мудна и в момента в който подмине тези обороти, все едно някой я ритва отзад и тръгва да върви.
Стробоскопа показа 30° предварение, върнахме на 10° както го дават по ръководство. Е да, ама не... колата буквално не можеше да се изфорсира нормално. Тогава вдигнахме малко градусите до 15 и така вече беше друга бира, даже този проблем с потеглянето сякаш изчезна. Да но тази сутрин колата пак си потегляше доста мудно. Просто като ѝ подам газ първо някак си заглъхва и в следващия момент се изфорсира. Започвам да се чудя, дали снощи се е оправила защото доста я бръмчахме пък и я покарах на сандал за да я тествам и може да се каже, че беше доволно загряла (не разбирай прегряла, нормална температура си държи винаги малко над средата).