Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 11:35

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 38 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2008, 09:52 
Offline
фен

Регистриран на: 04 Фев 2008, 17:23
Мнения: 151
Местоположение: София
Здравейте,
най-напред да се похваля, че взех на половинката една мазда 323 1.3 16V /BG/
Първоначалните ми впечатления са, че наистина е "здрава кола", дано не ме опровергае, по принцип семейната ни е Нисан.

Още не съм съвсем наясно с колата, но ще се запозная. Прочетох разни ръководства и дойде момента за първото нещо което ще и правя - смяна на маслото. Понеже съм си взел масло и "филтърче", няма да дам 10 или 15 лв./ей много нахални станаха/ на някой маслар и да му обяснявам да не я препълва и т.н. да го следя какво прави за такава проста операция - ще си го сменя сам за 15 мин. Въпроса е че това ще стане по сумрак вечер/тогава имам време/
Имам 2 въпроса:
1. Ще има ли проблем с този миниатюрен филтър да се отвие на ръка - гледам, че там пречи алтернатор и т.н.
2. Къде точно се намира пробката за източване - трябва ли да се свалят някакви предпазни ламарини / пластмаси и за какъв ключ е ако знаете.
3. Някакви особености ако има, защото за първи път виждам такъв маслен филтър - толкова малък. "Дифтунга" - мисля че така се нарича - уплътнението на пробката трябва ли задължително да се подменя или..? При Нисан не е необходимо/стига да не е стягано от някой вандал/
Поздрави и мерси за отговорите.

_________________
ex. 323 BG 1.3 16V C
ex. Nissan Sunny 2.0D
Xedos6 V6 '98


Последна промяна 323bgc на 13 Фев 2008, 09:39, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2008, 10:37 
Offline
фанатик
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 05 Фев 2006, 16:52
Мнения: 2921
Местоположение: П Л Е В Е Н
Уплътнението на пробката не е нужно да се сменя,стига да е оцеляло оригиналното такова което е пластмасово.Пробката е с ключ 13 отдолу на картера,само масленият филтър не знам как ще го отвиеш,по принцип трябва канал,щото се бърка отдолу.

_________________
Mazda 3 2.0 SkyActive-G 2015,Infiniti FX45 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2008, 11:29 
Offline
маниак
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 23 Юли 2007, 23:24
Мнения: 523
Местоположение: Пловдив
Пробката се развива лесно, ама филтъра не - трябва ти или специалния иструмент (нещто като верига с дръжка или да ползваш ремък вместо това или направо да му забиеш една яка отверка напреки и да я ползваш за рамо. (както казва колегата това става отдолу.)
после завиването става на ръка, само да намажеш с масълце гумения пръстен отвътре.

_________________
I don't suffer from insanity, I enjoy every moment of it..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2008, 22:45 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Апр 2007, 18:09
Мнения: 9
Местоположение: казанлък
за развиването на филтъра можеш и да използваш колана от дънките и с него става,но задължително ти трябва канал както каза колегата


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2008, 09:53 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 04 Фев 2008, 17:23
Мнения: 151
Местоположение: София
Благодаря,
колеги за съветите.
Да кажа какво стана. :)
Значи - видях, че е кофти достъпа отгоре до филтъра и реших че ще отида да ми го сменят т. нар. "маслари" - имам едни на които се доверявам - не са с две леви ръце завряни.. да не казвам къде.
Отивам и
Маслар: Масло имаш ли?
Аз: Имам си и масло и филтър
Маслар: 15лв. е услугата
Аз: Е не е ли поне 10 ?!?! /щях да им метна 10лв. че голям студ тия дни/
Маслар: Отдавна е 15 !!!

Е - общо взето пожелах им приятна работа /не че имаха такава де/, намерих някакъв стар войнишки колан отрязан - от това по-здрав ремък здраве.., качих я на един пън пред нас дясната гума и за около 20 мин успях да източа и да налея новото и да си сложа филтъра. Сега за завиването на филтъра беше доста неудобно, тясно е и някой с по-дебели ръчички....
В моя случай се оказа, че пробката ми е за ключ 19 и е с месингова шайба за уплътнение. Няма течове, няма ядове, колата утихна с новото масълце.. надявам се да го забравя това нещо за близките поне 7-8000 км и дано не го яде дотогава - маслото е Mobil 10W40, каквото исках.

А тези с маслата - другия път може и 25 да поискат - егати, аз какво съм им виновен, че не могат да си въртят търговийката с боклуци - ми да отворят магазин за масла със сертификати нещо и т.н.
Странното е, че не успях даже да се нацапам като хората - с тоя малък филтър - просто красота. Освен това разбрах, че има канали в покрайнините на София и може да я закарам някой път примерно, ако реша да сменям диференциално масло или де да знам - абе хубаво си е канал.

Извинявайте за дългия пост,
Поздрави,

_________________
ex. 323 BG 1.3 16V C
ex. Nissan Sunny 2.0D
Xedos6 V6 '98


Последна промяна 323bgc на 13 Фев 2008, 11:31, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2008, 10:19 
Offline
маниак
Аватар
1995 Mazda 323 C/BA

Регистриран на: 11 Окт 2006, 16:29
Мнения: 636
Местоположение: ГАБРОВО
a какво направи със старото масло? не го изсипа на поляната пред блока надявам се...

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2008, 11:17 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 04 Фев 2008, 17:23
Мнения: 151
Местоположение: София
Не естествено - събрах го в една туба - ползвам го за един верижен трион - върши идеална работа.., не бих си позволил да го хвърля където и да е. Пък и мисля, че масло за триона продават в Практикер по 5лв или нещо подобно - сигурно го купуват от въпросните масларници.

P.S. Тук не става дума за екология и т.н. - не съм съгласен, че тия с маслата трябва да им платим луди пари за това, че се занимават с отпадъците.
Ако цената беше приемлива никога не бих се хванал, имам си достатъчно други неща за вършене и специалността ми е доста по-различна. 15лв. ми се струва прекалено за 10мин. Разбира се всеки определя цена на която има клиенти, ако това в случая е 15лв. ще бъда искрено учуден. Да чакаме скоро - 20 освен ?!?

_________________
ex. 323 BG 1.3 16V C
ex. Nissan Sunny 2.0D
Xedos6 V6 '98


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2008, 15:20 
Offline
фен
1999 Mazda 323F

Регистриран на: 07 Сеп 2007, 23:46
Мнения: 214
Местоположение: София
323bgc написа:
Не естествено - събрах го в една туба - ползвам го за един верижен трион - върши идеална работа.., не бих си позволил да го хвърля където и да е. Пък и мисля, че масло за триона продават в Практикер по 5лв или нещо подобно - сигурно го купуват от въпросните масларници.

P.S. Тук не става дума за екология и т.н. - не съм съгласен, че тия с маслата трябва да им платим луди пари за това, че се занимават с отпадъците.
Ако цената беше приемлива никога не бих се хванал, имам си достатъчно други неща за вършене и специалността ми е доста по-различна. 15лв. ми се струва прекалено за 10мин. Разбира се всеки определя цена на която има клиенти, ако това в случая е 15лв. ще бъда искрено учуден. Да чакаме скоро - 20 освен ?!?





Приятелю ти си късметлия. Аз си платих. И не ми го направиха , като хората.
Беше вечерта преди да замина за Австрия. Тогава имах Пасат. Смениха ми го и тръгнах. След 20 км. вдигам капака и какво да видя.... филтъра омаслен. Изтръпнах!!!! 18.00 часа а в 5.00 трягвам за Австрия. намерих един затварящ сервиз, примолих се..... човека казва: "Сигурно няма уплатнение!" Свали го филтара, оказа се че има уплатнение. Стегнаго и готово. Родителите ми пще я карат.


Голямо изтръпване си беше. :shock:

_________________
Rumen Dichev
Mazda 323 F 2.0DiTD 90 k.s. 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2008, 15:27 
Offline
фен
1999 Mazda 323F

Регистриран на: 07 Сеп 2007, 23:46
Мнения: 214
Местоположение: София
323bgc написа:
Не естествено - събрах го в една туба - ползвам го за един верижен трион - върши идеална работа.., не бих си позволил да го хвърля където и да е. Пък и мисля, че масло за триона продават в Практикер по 5лв или нещо подобно - сигурно го купуват от въпросните масларници.

P.S. Тук не става дума за екология и т.н. - не съм съгласен, че тия с маслата трябва да им платим луди пари за това, че се занимават с отпадъците.
Ако цената беше приемлива никога не бих се хванал, имам си достатъчно други неща за вършене и специалността ми е доста по-различна. 15лв. ми се струва прекалено за 10мин. Разбира се всеки определя цена на която има клиенти, ако това в случая е 15лв. ще бъда искрено учуден. Да чакаме скоро - 20 освен ?!?



В Австрия смяна на масло, маслен филтър, и въздушен филтър, 100 евро.
80 евро комсумативите и 20 евро работата!!!
Един час работа на механик е 90 евро
механика взема 30 % !
:wink:
какво ще кажеш? :wink:

_________________
Rumen Dichev
Mazda 323 F 2.0DiTD 90 k.s. 1999 г.


Последна промяна Rumen на 13 Фев 2008, 22:38, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: .
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2008, 17:02 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 03 Дек 2007, 22:51
Мнения: 2439
Местоположение: София,Самоков
Като смени маслото преди да налееш новото проми ли двигателя с някакво по финно масълце или направо шляпна новото???

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: .
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2008, 17:07 
Offline
маниак
Аватар
1992 Mazda 323F

Регистриран на: 13 Ное 2007, 18:31
Мнения: 920
Местоположение: София
dzvero написа:
Като смени маслото преди да налееш новото проми ли двигателя с някакво по финно масълце или направо шляпна новото???


да не мислиш че в сервиз ти наливат по финно масалце или няква добавка за прочистване без да си "цакнеш"???

_________________
Mazda 323f BG 1.6 16v
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: .
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2008, 18:56 
Offline
маниак

Регистриран на: 11 Апр 2007, 14:43
Мнения: 759
Местоположение: Пловдив
mazda_323F написа:
dzvero написа:
Като смени маслото преди да налееш новото проми ли двигателя с някакво по финно масълце или направо шляпна новото???


да не мислиш че в сервиз ти наливат по финно масалце или няква добавка за прочистване без да си "цакнеш"???

Как се промива СЛЕД като източиш старото маслото?

_________________
Изображение
Dig for gold
Dig for fame
You dig to make your name


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: .
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2008, 19:47 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 03 Дек 2007, 22:51
Мнения: 2439
Местоположение: София,Самоков
King Nothing написа:
mazda_323F написа:
dzvero написа:
Като смени маслото преди да налееш новото проми ли двигателя с някакво по финно масълце или направо шляпна новото???


да не мислиш че в сервиз ти наливат по финно масалце или няква добавка за прочистване без да си "цакнеш"???

Как се промива СЛЕД като източиш старото маслото?


Ами да, затова си сменям сам тез работи.Ако искаш нещо да е свършено добре свърши си го сам!!!

А промивката става, като източиш маслото наливаш по финно такова.Палиш колата оставяш я да поработи малко, да промие хубаво,след това го източваш,сменяш филтърчето и наливаш новото и само "сменяш от четвърта на пета".Хубаво е да сменяш на загрял мотор. :wink:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2008, 20:52 
Offline
маниак
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 23 Юли 2007, 23:24
Мнения: 523
Местоположение: Пловдив
Промивка скоро правих, има специално промивно масло - 5лв литъра, налива се при загрят двигател и се оставя да работи двигателя за 5 минути, после се източва и се сменя филтъра и се налива новото масло.

_________________
I don't suffer from insanity, I enjoy every moment of it..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2008, 21:17 
Offline
маниак

Регистриран на: 11 Апр 2007, 14:43
Мнения: 759
Местоположение: Пловдив
NikR написа:
Промивка скоро правих, има специално промивно масло - 5лв литъра, налива се при загрят двигател и се оставя да работи двигателя за 5 минути, после се източва и се сменя филтъра и се налива новото масло.

Ще пробвам да потърся промивно на Castrol, че съм с кастролско масло и пак такова ще налея, а не искам да въртя различни марки.

_________________
Изображение
Dig for gold
Dig for fame
You dig to make your name


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2008, 21:24 
Offline
фен
1999 Mazda 323F

Регистриран на: 07 Сеп 2007, 23:46
Мнения: 214
Местоположение: София
King Nothing написа:
NikR написа:
Промивка скоро правих, има специално промивно масло - 5лв литъра, налива се при загрят двигател и се оставя да работи двигателя за 5 минути, после се източва и се сменя филтъра и се налива новото масло.

Ще пробвам да потърся промивно на Castrol, че съм с кастролско масло и пак такова ще налея, а не искам да въртя различни марки.



Защо е необходимо да се промива двигателя, като го пускаш топъл?

_________________
Rumen Dichev
Mazda 323 F 2.0DiTD 90 k.s. 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2008, 22:04 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
Има и малки флакончета, които непосредствено преди смяна се добавят към маслото, автомобила работи 5-10мин. източва се и се сипва новото.
И е препоръчително да се прави през една смяна на маслото, Не на всяка!

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2008, 22:41 
Offline
фен
1999 Mazda 323F

Регистриран на: 07 Сеп 2007, 23:46
Мнения: 214
Местоположение: София
vili написа:
Има и малки флакончета, които непосредствено преди смяна се добавят към маслото, автомобила работи 5-10мин. източва се и се сипва новото.
И е препоръчително да се прави през една смяна на маслото, Не на всяка!




Нещо ни ми е съвсем ясно. Тука хората карат по много. Имат по 3-4 смени на масло годишно. Едва ли някой промива двигател!

_________________
Rumen Dichev
Mazda 323 F 2.0DiTD 90 k.s. 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: .
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2008, 23:30 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 03 Дек 2007, 22:51
Мнения: 2439
Местоположение: София,Самоков
Аз го направих.Щото иначе все едно да си обуеш чисти чорапи на мръсните си крака :lol: .Няма смисъл!!! :P

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2008, 09:28 
Offline
маниак
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 23 Юли 2007, 23:24
Мнения: 523
Местоположение: Пловдив
Промивка се прави ако сменяш маслото на 10 - 15 хиляди км. Ако го сменяш на 5-8 хиляди, няма нужда. Промивното масло не е нещо специално, състои се предимно от керосин, тоест и българското на Приста оил върши работа (при мен го сложихме бистро като вода и го източихме кафяво-черно като кока кола)

_________________
I don't suffer from insanity, I enjoy every moment of it..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2008, 10:39 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 04 Фев 2008, 17:23
Мнения: 151
Местоположение: София
Не съм привърженик на промивката, може да ми потекат семеринги и т.н., все пак колата е 92-ри набор. За сметка на това мисля да го сменя с някоя и друга хилядарка по-рано, като за първи път в мои ръце.
Иначе съм съгласен, че ако нещо искаш да е свястно - свърши го сам. Най-малкото - ако после има проблеми - няма какво да се оплакваш - сам си си виновен ;)
А това - за смяна 20 Евро - ами май... натам отиваме.. Но с цената.. С качеството - не ;)))

_________________
ex. 323 BG 1.3 16V C
ex. Nissan Sunny 2.0D
Xedos6 V6 '98


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2008, 10:52 
Offline
маниак

Регистриран на: 11 Апр 2007, 14:43
Мнения: 759
Местоположение: Пловдив
Току що ми разясниха, че тия промивки са бошлаф работа и най-доброто било да се смени маслото на по-малко километри.

_________________
Изображение
Dig for gold
Dig for fame
You dig to make your name


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2008, 12:49 
Offline
фен
1999 Mazda 323F

Регистриран на: 07 Сеп 2007, 23:46
Мнения: 214
Местоположение: София
King Nothing написа:
Току що ми разясниха, че тия промивки са бошлаф работа и най-доброто било да се смени маслото на по-малко километри.



В сервизната книжка записаха 184 000 км. Това е след 10 000 км. Вече имам 5000 км. от 24.10.07 г.
Значи аз понеже не карам много на 6 ти месец смяна на масло! :)

_________________
Rumen Dichev
Mazda 323 F 2.0DiTD 90 k.s. 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: .
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2008, 20:08 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 03 Дек 2007, 22:51
Мнения: 2439
Местоположение: София,Самоков
Естествено, че ако го сменяш по често ще е по-добре.Не се съмнявам някой да кай обратното.Но това е свързано с пари.А промивката си е хубаво да се прави не на всяка смяна, но чак пат не е лошо.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2008, 20:43 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 22 Мар 2006, 10:54
Мнения: 2519
Rumen написа:
В Австрия смяна на масло, маслен филтър, и въздушен филтър, 100 евро.
80 евро комсумативите и 20 евро работата!!!
Един час работа на механик е 90 евро
механика взема 30 % !
:wink:
какво ще кажеш? :wink:


Кви са тия цени в Австрия бре? В Мюнхен града с най-висок стандарт в Германия смяната на масло е 5 (пет) евро. :) Въпреки това си го сменям винаги сам, щото си купувам евтино минерално масло 8 евро 5 литра туба (ама не на литър а цялата туба е 8 евро) та като източа старото сипвам от това евтиното и оставям колата да поработи 10-15 мин на място и го източвам след което слагам новото масло. Нямам канал в гаража, но филтъра го развивам отгоре с ръка (трябва обаче да са ти яки ръцете). Пръстена на пробката не се сменя, а се слага на нагорещен котлон за няколко минути или ако имаш пистолет за горещ въздух го нагряваш. По този начин медта омеква и уплътнява по-добре. Гумения пръстен на масленият филтър се маже с масло и се затяга на ръка колкото можеш. При следващата смяна проблем с отвиването никога няма да имаш. Това с качването на колата върху пън не върши много работа, защото колата трябва да е в хоризонтално положение, за да изтече всичкото масло. Маслото се сменя винаги на топъл двигател и се чака поне 30 мин. да се изтече всичкото. Тва е от мен за смяната на маслата. 8)

_________________
Toyota Prius III, Suzuki Swift, Yamaha Aerox, Nissan Almera Tino...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2008, 08:48 
Offline
маниак
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 23 Юли 2007, 23:24
Мнения: 523
Местоположение: Пловдив
Цитат:
Пръстена на пробката не се сменя, а се слага на нагорещен котлон за няколко минути

ОФФ/Бъзик:
бре ква екстра тая кола има котлон :o :lol: :lol:

_________________
I don't suffer from insanity, I enjoy every moment of it..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2008, 09:51 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 22 Мар 2006, 10:54
Мнения: 2519
То не е баш ел. котлон, щото акумулатора дето съм го сложил е от Газ-ка и почна да издава багажа. Едни яйца човек не може си опържи. И парното (не порното) спрях, но от топлофикация продължават да ми начисляват такса мощност. Минах на печка с твърдо гориво. Та на тая печица слагам пръстена да се нагрее. Багажника малък да му се не види и малко кюмюр събира та съм решил следващата кола да е комби или още по-добре бус, че да мога да си цепя вътре дръвцата, а не да излизам отвън на студа. Сега чакам да си постопли малко времето та проблема с отоплението да отпадне. Да ама друг проблем. Имам подвижна тоалетна, т. е съм пробил предната седалка и отдолу съм подложил леген та като ми се приходо няма да спирам, ами хоп и готово. Така с дни мога да си карам, но много мухи почват да се събират и все гледат да се намъкнат при мен. То няма проблеми и не ми пречат, но вдигат теглото на колата и така ми качват разхода и понижават динамичните характеристики, а на това отгоре без пари ще се возят, ха-ма-ха. Та в тази връзка искам да попитам какво е по-добре да се сложи на стъклата:
мрежа за мухи и комари или от онези ленти (върви, висулки, пискюли) дето висят по балконските врати и не дават на гадините да се умъкнат. Даже си мисля, че ще е по шукарско, ако сложа ленти от видео-касета. Кво ша кажете, кое е най-доброто решение?

_________________
Toyota Prius III, Suzuki Swift, Yamaha Aerox, Nissan Almera Tino...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2008, 09:54 
Offline
маниак

Регистриран на: 11 Апр 2007, 14:43
Мнения: 759
Местоположение: Пловдив
А! Абе аз нямам никаква шайба?!
А и капачката не е с магнитче.
Продават ли се такива капачки с магнитче?

_________________
Изображение
Dig for gold
Dig for fame
You dig to make your name


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2008, 10:01 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 22 Мар 2006, 10:54
Мнения: 2519
Ся ща светна и за магнита. Никви капачки не ти трябват. Вземаш един магнит, връзваш го на една връзка и го спущаш там откъдето налиташ маслото. Нещо като риболов се получава, но не е. Тва е стружколов, а магнита е въдицата. Знаиш колко стружки съм изкарал по тоя метод. Ходя после на вторични сурвини и с изкараните пари наливам гориво. С моята кола сме затворили цикъла. Тва хибридите да си ядът цървулите пред моя...

_________________
Toyota Prius III, Suzuki Swift, Yamaha Aerox, Nissan Almera Tino...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2008, 10:35 
Offline
маниак

Регистриран на: 11 Апр 2007, 14:43
Мнения: 759
Местоположение: Пловдив
sawa написа:
Ся ща светна и за магнита. Никви капачки не ти трябват. Вземаш един магнит, връзваш го на една връзка и го спущаш там откъдето налиташ маслото. Нещо като риболов се получава, но не е. Тва е стружколов, а магнита е въдицата. Знаиш колко стружки съм изкарал по тоя метод. Ходя после на вторични сурвини и с изкараните пари наливам гориво. С моята кола сме затворили цикъла. Тва хибридите да си ядът цървулите пред моя...

Това се прави при запален двигател нали? За да може маслото да се жабури и да вдига стружките и треските от дъното.

_________________
Изображение
Dig for gold
Dig for fame
You dig to make your name


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 38 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб